سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان
راهنمای سوالات سایت

راهنمای سوالات سایت

راهنمای سوالات سایت

 

    راهنمای سوالات سایت

 

 

درصورت عدم اطلاع از بند ها و مفاد قرارداد محصولات آسیاتک میتوانید از لینک های ذیل استفاده نمایید :

طبق مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات، سقف تعرفه ماهانه اینترنت پرسرعت ثابت به شرح جدول ذیل می‌باشد.


 

همچنین طبق مصوبه ۲۶۸ سازمان تنظیم مقررات، کف تعرفه ماهانه هریک از سطوح جدول فوق، به میزان پنجاه درصد (۵۰%) سقف تعرفه ماهانه همان سطح می‌باشد. به عنوان مثال در صورت خرید سرویس ۴ مگ، حداکثر تعرفه می بایست ۴۰۰ هزار ریال باشد که شرکت های اینترنتی بنابر مصوبات سازمان تنظیم و بازار رقابتی می‌توانند حداقل تا مبلغ ۲۰۰ هزار ریال بفروش برسانند.

شما میتوانید با فعال سازی سرویس گیم از پنل کاربری یا از طریق درگاه های موجود شامل تماس با واحد پشتیبانی یا بررسی از درگاه چت آنلاین موجود در سایت آسیاتک موردتان را برسی نمایید.

بله ممکن است خط شما به علت بدهی و ... از طرف مخابرات قطع شده باشد و این مورد ممکن است باعث قطعی اینترنت شما شود. جهت بررسی می‌توانید با شماره ۲۰۱۱۷ رفع خرابی تلفن، تماس بگیرید.

مودم ADSL و اسپلیتر را از مدار خارج کنید. خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با مخابرات، شماره ۲۰۱۱۷ (رفع خرابی تلفن) تماس گرفته و خرابی تلفن را ثبت کنید. اگر با خارج کردن اسپلیتر از مدار مشخص شد خط بوق دارد و سیم ها و سوکت ها سالم باشند اسپلیتر شما معیوب شده است ..

نرم افزار Wireless Network Watcher روی کامپیوتر و نرم افزارهای Fing یا Who Is On My WiFi روی گوشی یا دیگر نرم افزارهای مشابه موجود، برای بررسی اینکه چه دستگاه هایی به وایرلس مودم متصل می‌باشند کاربرد دارند.

جهت انتقال تصویر دوربین باید IP Static خریداری شود و توسط کارشناس شبکه یا نصاب دوربین به روی دستگاه DVR ست و تنظیمات مربوطه انجام شود.
جهت محدود سازی دسترسی به وایرلس میتوان ابتدا بعد از پیدا کردن مک آدرس دستگاه مورد نظر، از قسمت MAC Filtering لیست دستگاهایی که میخواهید متصل یا محدود شوند را اضافه نمایید.    

مشکل بین مسیر یعنی سیم تلفن در مسیری که مخابرات تا پست تلفن مشترک کشیده است دچار پوسیدگی و یا قطعی و ... شده است، در این صورت جهت برطرف شدن مشکل، مشترک باید با مخابرات بررسی انجام دهد و شرکت خدمات دهنده اینترنت امکان برطرف کردن مشکل مسیر مخابراتی را ندارد.
  • افزونه ترافیک شبانه ۱۰۰گیگ ۱ ماهه (۲تا۸ صبح) الزاما هنگام ثبت فاکتور ثبت نام اولیه یا تمدید سرویس قابل خریداری می‌باشد.
  • بسته گیگ باکس شبانه ۱۰۰ گیگ ۱ ماهه (۲ تا ۸ صبح) در حین استفاده از سرویس قابل خریداری می‌باشد.

به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ هنگام ثبت نام مشترک جهت دریافت سرویس های اینترنتی، می بایست اطلاعات مشترک از جانب شرکت اپراتور در سامانه شاهکار ثبت گردد.
سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها ، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت، SAP و PAP ، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و ... تولید شده است.
ثبت اطلاعات مشترک در شاهکار به صورتی می‌باشد که یک کد اختصاصی در بین تمام اپراتورها به مشترک اختصاص می یابد و تا زمانی که این کد از طرف هر شرکت اپراتور فعال باشد ( حتی با وجود تخلیه پورت از مرکز ) امکان راه اندازی اینترنت ( رانژه) از شرکت جدید امکان پذیر نیست لذا برای راه اندازی اینترنت از شرکت اپراتور دیگر باید کلاسه شاهکار شرکت اپراتور قبلی توسط همان اپراتور غیر فعال یا حذف گردد.

"به علت جلوگيري از سوء استفاده اشخاص دیگر ، مي‌بايست جهت صحت درخواست جمع آوري مشترک ، احراز هويت صورت پذیرد ،که روال آن از طريق تماس مشترک از تلفن ثابت دارای سرویس ADSL یا موبایل ثبت شده در پنل کاربری و اعلام کد ملی خریدار سرویس مي باشد
شایان ذکر است در صورت عدم دسترسی ساکن جدید ( مالک – مستاجر) به اطلاعات ساکن قبلی می‌‌بایست سندی مبنی بر اجاره نامه جدید یا مالکیت جدید (اجاره‌نامه و تصویر کارت ملی مستاجر جدید یا قبض تلفن و تصویر کارت ملی صاحب خط و مستاجر جدید) از طریق آدرس ایمیل leave@asiatech.ir به شرکت آسیاتک ارسال نمایند."        

درصورت درخواست انتقال مالکیت می بایست فرم انتقال مالکیت تلفن ثابت آسیاتل توسط خریدار و فروشنده تکمیل و پس از تایید و امضای طرفین به همراه مدارک شناسایی و قرارداد امضاء شده اشتراک تلفن ثابت آسیاتل توسط خریدار، جهت دریافت تاییدیه به آدرس ایمیل support@asiatech.ir ارسال شود. پس از دریافت ایمیل تاییدیه اولیه انتقال از طرف آسیاتک طرفین میبایست جهت انتقال مالکیت به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به دریافت گواهی امضا و تایید فرم مذکور اقدام و اصل فرم انتقال مالکیت که توسط دفترخانه گواهی شده را به همراه قرارداد اشتراک تلفن ثابت آسیاتل که توسط خریدار به امضا رسیده را به ادرس پستی رسمی آسیاتک ارسال نمایند .

  • امکان انتخاب شماره دلخواه در سراسر کشور
  • امکان تخصیص هر تعداد تماس همزمان در یک مکان
  • تعرفه بسیار اقتصادی‌تر برای انواع مکالمات درون شبکه‌ای و برون شبکه‌ای
  • امکان مکالمه بسیار ارزان بین مشترکین تلفن ثابت آسیاتل
  • قابلیت جابه‌جایی شماره‌ها و حفظ شماره خود
  • امکان ارائه خدمات متنوع مبتنی بر IP از جمله IVR، Call Waiting، Call Forwarding و ...
  • پشتیبانی ۲۴*۷ توسط کارشناسان متخصص
  • مشغول نشدن خطوط در تماس‌های هم‌زمان
  • نصب و راه‌اندازی سریع و آسان
  • امکان تماس رایگان با شماره های اضطراری ۱۲۵ و ...

می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود در سایت www.my.asiatech.ir و مراجعه به قسمت سرویس‌ها نام کاربری و رمز عبور سرویس تلفن ثابت خود را مشاهده نمایید.

برای مشترکین حقیقی تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه می‌باشد و برای مشترکین تجاری و حقوقی نیازمند عقد قرارداد و ارائه مدارک ثبتی شرکت و مدارک هویتی صاحب یا صاحبان شرکت می‌باشد.

پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه‌های مربوطه و ارسال مدارک، ۷۲ ساعت کاری روال بررسی و تایید مدارک و سپس ارائه سرویس زمان می‌برد.

با توجه به اینکه هر کانال نهایتا تا ۶۴ کیلوبیت پهنای باند اشغال می‌نماید، در صورتیکه سرویس ADSL دارای کیفیت و سرعت بالایی باشد، تا ۸ عدد تماس همزمان (کانال) می‌توان برقرار نمود. بدیهی‌ست با توجه به میزان تماس برقرار شده از پهنای باند سرویس کاسته می‌شود.

ترافیکی بابت استفاده از تلفن ثابت از سرویس مشترک کسر نمی‌شود.

تعرفه تماس‌های تلفن ثابت آسیاتل بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و در صفحه /page/asiatel/ قابل مشاهده می‌باشد.

با توجه به نوع شماره تلفن آسیاتل دریافتی امکان جابجایی وجود دارد. به این معنی که خطوط استانی قابلیت جابجایی در استان مربوطه را داشته و خطوط ترابرد پذیر کشوری قابلیت جابجایی در سطح کل کشور را دارند.

در ادامه امکان افزایش تعداد تماس همزمان یا همان کانال بسته به درخواست مشترک وجود دارد، ولی دریافت تعداد کانال بالا بستگی به بستر فنی و میزان پهنای باند سرویس دریافتی مشترک دارد، در صورت فراهم بودن شرایط می‌توان تعداد کانال‌ها را به هر تعداد افزایش داد.

برای مشترکین خانگی که یک شماره خریداری می‌نمایند یک عدد کانال به صورت پیش فرض قرارداد شده است. ولی برای مشترکین تجاری که قصد استفاده از چند کانال بر روی یک سرشماره را دارند، هیچ کانالی در نظر گرفته نشده و به تعداد کانال خریداری شده امکان برقراری تماس را دارند.

خطوط آسیاتل استانی و کشوری در حال حاضر تنها در شبکه آسیاتک قابل استفاده هستند، ولی در آینده نه چندان دور امکان استفاده از خطوط ترابردپذیر کشوری در کل شبکه‌های دیتای کشور میسر می‌‌شود.

از سر شماره کشوری آسیاتل می‌توان در سطح کل کشور استفاده نمود و محدود به استان خاصی نمی‌باشد، همچنین تا اطلاع ثانوی از سر شماره‌های استانی نیز می‌توان در سطح کل کشور استفاده نمود.

شرکت آسیاتک دارای دو سرشماره استانی و ترابردپذیر کشوری به شرح زیر می‌باشد:
  • سرشماره استانی آسیاتل به صورت "****۹۱۰۱ + کد استان" می‌باشد که ۴ شماره (*) به دلخواه متقاضی انتخاب می‌شود.
  • سرشماره کشوری آسیاتل به صورت "*****۲۲۰ + ۰۹۴" می‌باشد که ۵ شماره (*) به دلخواه متقاضی انتخاب می‌شود.

از طریق مراجعه به صفحه www.my.asatech.ir و ورود به پنل کاربری خود و یا ثبت نام می‌توانید سرویس تلفن ثابت آسیاتل خود را به صورت آنلاین درخواست دهید، همچنین می‌توانید از طریق تماس با شماره سراسری ۱۵۴۴ - داخلی ۳ و بعد داخلی ۹ و یا تکمیل فرم موجود در صفحه /page/asiatel/ درخواست خود را به کارشناسان آسیاتک اعلام فرمائید.

ویپ (VoIP) همان voice over internet protocol به معنی صدا روی پروتکل اینترنت (یا همان بستر شبکه) است، که به کاربران اجازه مکالمه روی سیستم های دیجیتال را می‌دهد. در واقع تمام تماس‌های تلفنی از امواج آنالوگ صوت به بسته‌های ۰ و ۱ دیجیتال تبدیل می‌شود که کیفیت صدای بسیار بیشتری بدون تغییر و نویز ارائه می‌دهد.

آستانه مصرف منصفانه کاربر که به اختصار (fair usage policy) نامیده می‌شود عبارت است از حداکثر میزان ترافیکی که مشترک میتواند در یک دوره و با همان سرعتی که سرویس را خریداری کرده استفاده کند.
درضمن مصرف هرگیگ از ترافیک بین الملل دو برابر مصرف هرگیگ از ترافیک داخلی محاسبه می‌شود.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام اولیه، شماره خط اعلام شده از سوی شما جهت راه اندازی از طریق سیستم اتوماسیون برای شرکت مخابرات ارسال می‌گردد لذا به دلایل ذیل ممکن است مرحله نصب و راه اندازی فیزیکی از سوی شرکت مخابرات ( رانژه ) صورت نگیرد و خط از مخابرات برگشت داده شود :
  • Other pap : روی خط تلفن ، سرویس اینترنت از شرکت دیگری دایر می‌باشد، لذا ابتدا می بایست اقدام به جمع آوری سرویس قبلی و سپس از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.
  • بدهی- قطعی: خط تلفن به علت بدهی های معوقه قطع ( عدم بوق ) می‌باشد لذا ابتدا می بایست از طریق مراجعه حضوری اقدام به پرداخت نمایند.

  • در صورت بدهی لطفا موارد زیر بررسی شود:
    * بدهی از طریق سامانه ۱۸۱۸ در تهران و سامانه ۲۰۰۰ در شهرستانها پرداخت شده باشد در این حالت بدهی ظرف ۱۵ دقیقه در سیستم صفر می‌شود ولی در صورت پرداخت بدهی تلفن توسط pos و عابر و .... تا ۷۲ ساعت بدهی صفر نخواهد شد.
    * بدهی در سیستم صفر شده ولی در سامانه مخابرات رسید صورت حساب تلفن ثبت نشده است در این حالت کاربر با اطلاعات پرداخت صورت حساب به امورمشترکین مراجعه نمایند.
    * به طور کلی این خطا توسط آسیاتک قابل رفع شدن نیست و نیاز به پیگیری مستقیم کاربر دارد .
    * مشترک پس از رفع مورد می‌تواند از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.

  • ONU ، PCM ، ریموت و فیبر: ارائه اینترنت روی این گونه خطوط تا زمان ارسال به مخابرات مشخص نمی‌باشد و در حال حاضر امکان ارائه سرویس از سوی شرکت های FCP به صورت قطعی وجود ندارد و فعلا در انحصار شرکت مخابرات میباشد.

  • * لازم به ذکر است در برخی مراکز استان ها امکان سرویس دهی بروی برخی از این خطوط می‌باشد که مشتری می‌تواند با مراجعه به سایت ecare.asiatech.ir قسمت ثبت نام با وارد نمودن شماره خود امکان سرویس دهی را بررسی نمایید.
  • مغایرت نام و اطلاعات: جهت تکمیل ثبت نام، اطلاعات صاحب خط می بایست با اطلاعات ثبت شده در هنگام ثبت نام یکسان باشد، جهت پیگیری و اصلاح این مورد مشترک می‌تواند با شماره ۱۵۴۴ پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس داشته باشد.

در صورت نقل مکان و یا استیجاری بودن ملک مشترک می‌تواند اقدام به موارد زیر در مورد سرویس اینترنت خود نماید:
  • می‌توان در صورت امکان ارائه سرویس در مرکز مخابراتی جدید با ثبت نام بر روی خط تلفن جدید باقیمانده روز و حجم سرویس را انتقال دهید این مورد داری شرایط خاص می‌باشد که می‌توانید با تماس با شماره ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک شرایط را بررسی نماید.

  • * سرویس مبدا روز و حجم داشته باشد.
    * نام خریدار سرویس ها یکسان باشد.
    * سرویس مقصد ، میبایست از گروه سرویس نقره ای پایه بوده و جشنواره نباشد 
    * پس از رانژه و فعال سازی سرویس مقصد با ۱۵۴۴ داخلی ۲ تماس حاصل نمایید.

  • در پنل کاربری خود در سایت ecare.asiatech.ir در خواست جمع آوری ثبت نماید.
  • سرویس را به مشترک جدید واگذار نمایند و ایشان با ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس حاصل نماید و به عنوان ساکن جدید درخواست استفاده از سرویس را دهد، تماس می بایست از خط ثابت سرویس انجام شود یا اینکه موارد زیر را به ادرس ایمیل acc@asiatech.ir ارسال نمایند:

  • * تصویر کارت ملی و اجاره نامه ساکن جدید(شماره خط ثابت در اجاره ‌نامه قید گردد) یا تصویر قبض تلفن و کارت ملی صاحب خط یا مالک قبلی..
    از جمله مزیت این کار برای ساکن جدید نسبت به ثبت نام جدید و جمع آوری سرویس قبلی موارد زیر می‌باشد:
    * عدم تاخیر در ثبت نام و دایری و فعال سازی و ...
    * عدم پرداخت هزینه رانژه در هنگام ثبت نام و ...

مشترکین آسیاتک در صورت انتقال خط تلفن در همان مرکز مخابراتی می‌توانند سرویس اینترنت خود را بروی آن خط نگهداری نمایند بدین منظور لازم می‌باشد با شماره ۱۵۴۴ پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک تماس حاصل نمایند و پس از پرداخت فاکتور رانژه مجدد برایشان ثبت پیگیری صورت گیرد.

پس از ثبت نام درخواست برای امکان سنجی ارسال می‌شود. کارشناس نصب با مراجعه به محل سرویس نسبت به امکان سنجی نهایی و در صورت تائید نصب و راه اندازی اقدام خواهد شد.

این سرویس پهنای باند تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه را منتقل می کند.

سرویس اینترنت بیسیم اشتراکی با نصب رادیو در پشت بام محل سرویس شما از طریق امواج رادیویی و به کمک پاپ سایت های مستقر در شهر اینترنت را منتقل می کند.

در مراکز تحت پوشش public wifi با روشن کردن وای فای دستگاه خود می‌توانید در پرتال باز شده ثبت نام کنید.

با وارد کردن یوزر نیم و پسورد ارسال شده از طریق پیامک در پرتال لاگین کرده و از آن استفاده نمائید.

از طریق سایت my.asiatech.ir قسمت اینترنت بیسیم اشتراکی و تماس با داخلی ۳ سپس ۲ و یا از طریق نمایندگی های فروش می‌توانید اقدام کنید.

هنگامی که مشترک درخواست خود برای خرید اشتراک اینترنت پرسرعت به شرکت سرویس دهنده اینترنت ارایه می‌کند، شرکت خدمات دهنده به عنوان کاربر حقیقی یا حقوقی (کاربران خانگی یا شرکت‌ و سازمان) بر حسب میزان و متناسب با حجم استفاده، سرویس‌های متفاوتی را با سرعت‌های ۵۱۲، ۱۰۲۴، ۲۰۴۸ و … با واحد سنجش کیلو بیت در ثانیه به ایشان پیشنهاد می‌کند.
توجه به این نکته ضروری‌ست که واحد سرعت این سرویس‌ها، کیلو بیت در ثانیه (Kilo bit persecond)، است که کلمه بیت در آن با حرف b کوچک انگلیسی مشخص شده و به صورت Kbps (کیلو بیت در ثانیه) نمایش داده می‌شود.
در مقابل این واحد، واحد دیگری با نام کیلو بایت در ثانیه وجود دارد (Kilo Byte perSecond) که کلمه بایت آن با حرف B بزرگ انگلیسی در واحد KBps (کیلو بایت در ثانیه) مشخص می‌شود و معمولاً در زمان دانلود و دریافت فایل از اینترنت قابل مشاهده است.
با توجه به این‌ که هر ۱ بایت (۱ Byte) اطلاعات از ۸ بیت (۸ bit)تشکیل شده است، هر یک از سرعت‌های ارایه شده توسط شرکت‌های خدمات دهنده اینترنتی به مشترکین در زمان استفاده باید به ۸ تقسیم شود تا به سرعتی تبدیل شود که در زمان دانلود (Download) فایل‌ها از اینترنت توسط کاربر قابل مشاهده است.
* گاهی کاربران به اشتباه این تغییر واحد را با ضریب اشتراک اشتباه می گیرند.


با ورود به ecare.asiatech.ir  فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

در حالت کلی استفاده از سایت های داخلی با ضریب یک و استفاده از سایت های بین الملل با ضریب دو کسر ترافیک صورت می گیرد مشترکین آسیاتک با مراجعه به سایت آسیاتک قسمت خدمات و تعرفه ها اینترنت آسیاتک می‌توانند لیست سایت های داخلی و سایت و برنامه هایی که استفاده از آنها به صورت تخفیف دار می‌باشد را مشاهده نمایند.

خیر- سرعت مطابق با سرویسADSL شما است.

لطفا برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور سرویس خود با شماره سراسری۱۵۴۴ واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

پس از اتصال به asiatech smart wifi یک مرورگر باز کرده و سایتی را جستجو نمایید تا صفحه لاگین برای شما نمایش داده شود.

تلاش ما بر این است که این امکان بزودی میسر گردد.

واحد پشتیبانی آسیاتک ۲۴ ساعته از طریق تماس با شماره سراسری۱۵۴۴ جهت رفع مشکل در خدمت کاربران گرامی است.

در مکانهای مجهز به این سرویس، عموم مردم می‌توانند به سرویس asiatech smart wifi متصل شده و پس از اتصال از سرویس رایگان یا دائمی آسیاتک استفاده نمایند.

شما می‌توانید با شماره سراسری ۱۵۴۴ تماس گرفته و از واحد پشتیبانی نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت نمایید.

اگر شما جزو مشترکین ADSL2+ آسیاتک باشید ، با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور (Username و Password) ADSL خود در صفحه Login و کلیک بر روی گزینه «ورود» می­توانید به شبکه متصل شده و از سرویس اینترنت خود در ابر ایجاد شده Public Wi-Fi استفاده نمایید.

اگر تمایل به خرید سرویس بدون محدودیت زمانی و با حجم دلخواه با بالاترین سرعت ممکن را داشته باشید، در صفحه Login، با کلیک روی گزینه «ثبت نام دائمی»، صفحه ثبت نام سرویس وای فای عمومی دائمی را مشاهده خواهید کرد. شما می­توانید با استفاده اطلاعات خود شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه ثبت نام نموده تا فاکتور سفارش به مبلغ ۳۲٫۷۰۰ ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)، برای شما صادر و از طریق ایمیل ارسال گردد. پس از پرداخت آنلاین فاکتور، سرویس وایرلس عمومی دائمی برای شما فعال خواهد شد و می­توانید به اینترنت متصل شوید.

در این حالت از هر نام کاربری ADSL2+ فقط ۱ نفر می‌تواند از سرویسPWA استفاده نماید.

خیر – در صورتی که زمان یا حجم استفاده از سرویس شما به پایان برسد سرویس رایگان منقضی شده و امکان استفاده وجود نخواهد داشت.

حجم سرویس رایگان ۱۰۰ مگابایت به مدت ۶۰ دقیقه است که پس از پایان حجم یا زمان ، امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد و شما فقط یکبار در هر روز امکان ثبت نام رایگان خواهید داشت.
در صورت نیاز می‌توانید از طریق ثبت نام دائمی اقدام به ثبت نام و پرداخت وجه نموده و از سرویس دائمی استفاده نمایید.

هزینه سرویس دائمی مبلغ ۳۲٫۷۰۰ ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به ازای یک گیگابایت(1GB) است که اکانت ایجاد شده به مدت یکسال از تاریخ پرداخت معتبر خواهد بود.

شما می­توانید با استفاده اطلاعات معتبر شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت نام نمایید.

بله – هر کاربر public wifi می‌تواند روزانه از ۶۰ دقیقه و ۱۰۰ مگابایت حجم رایگان در تمامی اماکن مجهز به وایرلس عمومی آسیاتک (Public Wi-Fi) استفاده نماید.

در صفحه Login، (ورود) با کلیک روی گزینه «ترافیک باقیمانده»،صفحه ترافیک را مشاهده خواهید کرد و با وارد کردن کد ملی و انتخاب نوع سرویس (رایگان یا غیر رایگان)، می­توانید ترافیک باقیمانده سرویس وایرلس عمومی خود را مشاهده نمایید.

پس از تکمیل ثبت نام در Public Wi-Fi آسیاتک می‌توانید از طریق ورود به سایت my.asiatech.ir بخش «محصولات من» و انتخاب «نام محصول» و یا کلیک روی گزینه «مدیریت»، رمز عبور خود را تغییر دهید.

در صورتی­که کلمه عبور سرویس وایرلس عمومی (Public Wi-Fi) موقت یا دائمی خود را فراموش کرده اید، در صفحه Login، با کلیک روی گزینه «فراموشی رمز عبور؟»، صفحه بازیابی کلمه عبور را مشاهده خواهید کرد و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه و انتخاب نوع سرویس (رایگان یا غیر رایگان)، می­توانید رمز جدید را از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید.

تعرفه ترافیک اضافه سرویس وایرلس عمومی (Public Wi-Fi) آسیاتک
 
حجم (گیگابایت) قیمت (ریال) حجم (گیگابایت) قیمت (ریال)
۱ ۳۰.۰۰۰ ۱۰ ۲۴۴.۰۰۰
۲ ۶۰.۰۰۰ ۱۵ ۲۹۵.۹۹۵
۳ ۹۰.۰۰۰ ۲۰ ۴۲۴.۰۰۰
۴ ۱۱۲.۰۰۰ ۳۰ ۴۹۸.۹۹۰
۵ ۱۳۴.۰۰۰ ۴۰ ۷۵۴.۰۰۰


نکته: تعرفه ترافیک اضافه بر اساس مصوبات کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی بوده و قیمت­های مذکور بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض است.

در صورت تمایل به خرید ترافیک اضافه، می­توانید در صفحه ثبت نام دائمی، با کلیک بر روی گزینه خرید شارژ، صفحه «خرید ترافیک» را مشاهده نمایید. در این مرحله با وارد نمودن کد ملی و انتخاب میزان حجم مورد نظر ، فاکتوری برای شما صادر می­شود که پس از پرداخت آنلاین، ترافیک به سرویس شما افزوده خواهد شد.

اگر سرویس دائمی ثبت نام کرده باشید می‌توانید از ۱ تا ۴۰ گیگ حجم اضافه خریداری نمایید.

سرویس دائمی: تا ۱۰ مگابیت بر ثانیه
سرویس رایگان: تا ۶ مگابیت بر ثانیه
کاربر آسیاتک: مطابق با سرویس ADSL خود

اعتبار سرویس دائمی با حجم اولیه (1GB) به مدت یکسال از تاریخ پرداخت فاکتور است.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام رایگان می‌توانید، روزانه از ۶۰ دقیقه پیوسته و ۱۰۰ مگابایت حجم رایگان در تمامی اماکن مجهز به وایرلس عمومی آسیاتک (Public Wi-Fi) استفاده نمایید.

اگر تمایل به استفاده از اینترنت رایگان دارید پس از ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبور برای شما پیامک می‌شود
اگرتمایل به استفاده از اینترنت دائمی دارید پس از ثبت نام و تکمیل مراحل پرداخت، نام کاربری و کلمه عبور برای شما پیامک می‌شود.
اگر کاربر ADSL آسیاتک هستید می‌توانید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خط ADSL خود از این سرویس استفاده کنید.

شما پس از روشن کرد Wi-Fi دستگاه خود و جستجوی شبکه¬های موجود، شبکه آسیاتک با نام Asiatech Smart Wi-Fi را مشاهده خواهید کرد. پس از اتصال به این شبکه، صفحه ورود اولیه (Login) را مشاهده می¬نمایید.

جهت مشاهده نقاط تحت پوشش سرویس Public Wi-Fi به آدرس /page/publicwifi/ مراجعه نمایید.

با توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می‌شود.
نکته قابل توجه: در صورتی که تاریخ تولد ویرایش داشته باشد و به تاریخ زودتری تغییر یابد سیستم بصورت اتوماتیک حساب را بررسی کرده و در صورتی که ۳۶۵ روز از تاریخ تولد قبلی نگذشته باشد امتیاز اعمال نمی شود لذا خواهشمند است جهت دریافت امتیاز زودتر از موعد اقدام به تغییر تاریخ نفرمایید.

جهت دریافت پین کد هدیه و جوایز باشگاه مشتریان نیاز به تایید موبایل و ایمیل کاربر در باشگاه می‌باشد. پس از تایید موارد مشترک می‌تواند با ورود به باشگاه مشتریان پین کد دریافتی خود را مشاهده نمایند در صورت داشتن مشکل یا نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۵۴۴ تماس حاصل نمایند.

در این صورت لازم است مشترک داخلی های متصل به خط تلفن مربوطه را جدا کرده (در اصطلاح خط را ایزوله نماید) و در صورت امکان با پریز دیگر بررسی نمایند دقت شود پریز ضد برق نباشد و در نهایت بررسی در صورت عدم رفع مشکل بررسی و اتصال مودم به سر خط صورت گیرد و در صورت مناسب بودن وضعیت سر خط نسبت به داخل (با توجه به عدد SNR)، با کشیدن سیم مستقیم روکش دار ضد نویز از سر خط تلفن تا مودم، می‌توان همان کیفیت سر خط را در محل استفاده از سرویس مشاهده کرد . با توجه به مسی بودن خطوط بدیهی است که وجود فاصله زیاد از سر خط تا محل مودم، می‌تواند یکی از دلایل افت کیفیت سرویس گردد.
توضیحات مربوط به چگونگی بررسی SNR، در سوالات دیگر بیان شده است.

راه اول: تماس با شماره ۱۵۴۴ واحد پشتیبانی و بررسی وضعیت خط.
راه دوم: با وارد شدن به پنل تنظیمات مودم، در بخش Status، Data Rate Upstream (سرعت آپلود) و Downstream (سرعت دانلود) اینترنت خود را بررسی فرمایید، عدد نمایش داده شده باید متناسب با سرعت سرویس دریافتی باشد. ( در برخی مودم ها، نامگذاری بصورت Download Speed و Upload Speed است.)
همچنین با مشاهده مقادیر مربوط به SNR Margin که نشان دهنده سیگنال به نویز خط است، میتوان وضعیت نویز خط را بررسی کرد. چنانچه SNR بالای ۸ باشد خط ظرفیت افزایش پهنای باند را دارا می‌باشد بدین منظور می‌توان با شماره ۱۵۴۴ واحد پشتیبانی تماس حاصل نمود.

در حال حاضر تنها راه ارتقا یا تغییر سرویس جاری، خرید سرویس جدید می‌باشد که با این کار در صورت فعال سازی سرویس جدید و انتخاب گزینه شروع از امروز در هنگام ثبت فاکتور روز و حجم سرویس فعلی سوخت می‌شود و سرویس جدید جایگزین می‌گردد و لازم به ذکر می‌باشد که روز و حجم سوخت شده امکان عودت وجه یا انتقال به سرویس جدید را ندارد.
درگاه های تمدید سرویس به شرح ذیل می‌باشد:
  • تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۱
  • از طریق نمایندگی های فروش
  • با ورود به پنل کاربری از در سایت Ecare.asiatech.ir و یا استفاده از نرم افزار آسیاتک

در سرویس های غیر حجمی در صورت اتمام مدت زمان سرویس و باقی ماندن حجم سرویس و یا حجم خریداری شده (حجم عادی و گیگ باکس)، به فاکتور بعدی منتقل نمی‌گردد. در صورت تمایل می‌توان سرویس هایی با مدت زمان بیشتر ( ۳،۶،۱۲ ماهه) خریداری نمایید. همچنین اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک، نقل مکان داشته باشد، می‌توان در صورت امکان ارائه سرویس در مرکز مخابراتی جدید با ثبت نام بر روی خط تلفن جدید، باقیمانده روز و حجم سرویس را انتقال دهد این مورد در شرایط خاص قابل انجام می‌باشد که می توانید با تماس با شماره ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک موارد را جویا شوید.

به دليل جدا بودن سيستم شارژ و تمديد سرويس از باشگاه مشترين ، معمولا امتيازات خريد سرويس ، تمديد و مواردي از اين دست به صورت آني در باشگاه مشتريان لحاظ نمي شود.فرايند همسان سازي اطلاعات در تاريخ هاي خاصي از ماه انجام مي شودولذا ممكن است حداكثر تا ۷۲ ساعت زمان جهت امتياز هاي سرويس هاي خود نياز باشد.اما به هر حال امتيازات به هيچ وجه از بين نمي رود.
*سرویس مبدا روز و حجم داشته باشد.
*نام خریدار سرویس ها یکسان باشد.
*حجم سرویس خریداری شده مقصد از سرویس مبدا بیشتر باشد.
*پس از رانژه و فعال سازی سرویس مقصد با ۱۵۴۴ داخلی ۲ تماس حاصل نمایید.

به دليل جدا بودن سيستم شارژ و تمديد سرويس از باشگاه مشترکين ، معمولا امتيازات خريد سرويس، تمديد و مواردي از اين دست به صورت آني در باشگاه مشتريان لحاظ نمي شود. فرايند همسان سازي اطلاعات در تاريخ‌هاي خاصي از ماه انجام مي شود و لذا ممكن است حداكثر تا ۷۲ ساعت زمان جهت امتياز هاي سرويس‌هاي خود نياز باشد، اما به هر حال امتيازات به هيچ وجه از بين نمي رود.

چنانچه به دلیل مسافرت و... امکان تمدید سرویس نباشد می‌توانید برای یک ماه سرویس خود را رزرو نمایید . رزرو سرویس تنها پورت مشترک حفظ می‌شود و سرویس ای برای استفاده موجود نمی‌باشد.
ضمنا رزرو سرویس در مراکز محدود امکانپذیر نمی‌باشد و در دیگر مراکز تنها برای یک ماه برای هردوره سرویس قابل انجام می‌باشد.

جهت حذف فاکتور به سایت ecare.asiatech.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد خود در قسمت فاکتورهای پرداخت نشده ،فاکتور مورد نظر را حذف نمایید. در صورتی که فاکتور مربوط به ثبت نام اولیه می‌باشد جهت بررسی این مورد باید با شماره ۱۵۴۴ پشتیبانی فروش تماس حاصل نمایید.

جهت راهنمایی با ۱۵۴۴ بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

بله ، کار اصلی شرکتهای PAP ، همین اتصال چند نقطه بهمدیگر یا ایجاد شبکه دسترسی بصورت VPN یا همون ایجاد شبکه خصوصی مجازی برای شما است ، کافیست با واحد فروش سازمانی آسیاتک تماس گرفته و بر اساس نوع درخواست و مذاکره ، سرویسهای درخواستی شما ایجاد و فعال بشه .

ارائه سرویس های وایرلس به منازل, شرکتها و مجتمع های بزرگ امکان پذیر میباشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره سراسری ۱۵۴۴ تماس بگیرید.

معرفی
هر مشترک می‌تواند حداکثر ۱۰ نفر را به باشگاه دعوت کند و به ازای هر یک ، ۱ امتیاز دریافت کند و درصورتیکه پس از دعوت مشترک آسیاتک شوند بعد از فعال سازی ۲۵ امتیاز تعلق خواهد گرفت. هم چنین این امتیاز می‌تواند از طریق سامانه امور مشترکین Ecare.asiatech.ir در زمان ثبت نام سرویس اینترنت با اعلام شماره مشترک معرف اعمال شود.

تمدید
برای مشتریانی که سرویس نقره ای خریداری کنند به ازای هر ۵۰۰۰ تومان ۱ امتیاز

خرید
برای مشتریانی که سرویس نقره ای خریداری کنند به ازای هر ۵۰۰۰ تومان ۱ امتیاز

نظرسنجی

به ازای هر نظرسنجی ۵ امتیاز

نصب اپ موبایل
تنها یکبار ۴۰ امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

با مراجعه به سایت asiatech.ir میتوانید فرم درخواست عاملیت فروش را تکمیل و ثبت نمایید.

خیر ، نیاز به قطع اتصال نمی‌باشد و سیستم به صورت خودکار در ساعات خاص ( به طور مثال در بسته های شبانه از ساعت ۲ بامداد الی ۸ صبح ) از حجم بسته کسر می نماید.

مشترک گرامی موارد اعلامی شما در مورد مغایرت مصرف می‌باشد که این مورد می تواند مربوط به وجود ویروس بر روی سیستم و یا استفاده از نرم افزارهای به اشتراک گذاری دیتا همانند تورنت که باعث مصرف بالای آپلود می‌گردد باشد در صورت عدم وجود این موارد لازم به بررسی موارد امنیتی مودم همچون Mac Filter , Hide Ssid , Off Wps , .. در صورت عدم مشکل می‌توانید با نصب نرم افزار بررسی میزان حجم مصرفی همچون دیومیتر نسبت به حجم مصرفی و مقایسه آن با حجم کم شده داخل پنل خود اقدام نمایید در صوت داشتن مغایرت موارد را به Acc@Asiatech.ir ایمیل نمایید تا مورد برایتان بررسی گردد لازم به ذکر است در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شماره سراسری۱۵۴۴ درگاه ارتباطی شما می‌باشد.

از طریق مراجعه به سایت ecare.asiatech.ir وارد منو ابزارها شده و در قسمت تغییر پسورد می‌توانید پسورد سرویس خود را ویرایش نمایید. در صورت تغییر پسورد سرویس شما به صورت خودکار قطع خواهد شد.سپس وارد تنظیمات مودم خود شده و مجددا تنظیمات مودم را بررسی نمایید.

مشترک گرامی موارد اعلامی شما در مورد مغایرت مصرف می‌باشد بدین منظور لازم به بررسی موارد امنیتی مودم همچون Mac Filter , Hide Ssid , Off Wps, ...و تغییر پسورد وایرلس مودم می‌باشد در صورت عدم مشکل می‌توانید با نصب نرم افزار بررسی میزان حجم مصرفی همچون دیومیتر نسبت به حجم مصرفی و مقایسه آن با حجم کم شده داخل پنل خود اقدام نمایید در صوت داشتن مغایرت موارد را به Acc@Asiatech.ir ایمیل نمایید تا مورد برایتان بررسی گردد لازم به ذکر است در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شماره سراسری۱۵۴۴ درگاه ارتباطی شما می‌باشد.

ممکن است مشکل از اسپیلیتر باشد اتصالات اسپیلیتر چک شود و در صورت ممکن تعویض گردد.دقت نمایید که دوشاخه ضدبرق به تلفن وصل نباشد.در صورت عدم حل مشکل با امور مشترکین تماس بگیرید.

فقط در مواردی امکان اتصال کاربر بصورت بی سیم وجود دارد که مودم قابلیت بی سیم داشته باشد.برای راهنمایی بیشتر به دفترجه راهنمای مودم خود مراجعه و یا با ۱۵۴۴ تماس بگیرید.

اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي مودم با تجهیزات در مرکز ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسي كنيد. خط تلفن به صورت مستقيم بايد وارد پورت مودم شود. براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر،caller id را جدا كنيد و از خروجي مودم ، پورت را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد. در صورتي که لينک باز هم روشن نشد از باکس دم در چک کنید.و در نهایت اگر مشکل حل نشد با واحد پشتیبانی آسیاتک تماس بگیرید.

چنانچه مودم وایرلس باشد امکان اتصال تجهیزاتی که وای فای دارند امکان پذیر است.هر تعداد سیستم میتواند از طریق وای فای متصل شده اما اتصال از طریق کابل بستگی به تعداد پورت lan روی مودم دارد.

در صورت عدم رفع مشکل در ادامه لازم می‌باشد نوع قطعی وصلی خود را بررسی نمایید که مربوط به چراغ لینک می‌باشد یا اینترنت در صورت قطعی چراغ اینترنت بهتر می‌باشد که با مودم دیگر بررسی نمایید در صورت قطعی چراغ لینک لازم می‌باشد داخلی های خود را بررسی نموده و مودم را به صورت مستقیم وصل نمایید.
* توجه داشته باشید که نویز می‌تواند قطعی های مکرر همراه داشته باشد.یکسری از سیستم ها و دستگاه هایی وجود دارد که باعث ایجاد نویز می‌شود عبارت است از تلفن بی سیم،کالرآی دی ،فکس ،سیم کشی نامناسب.حتما به تک تک دستگاه هایی که روی خط دارید اسپیلیتر وصل کنید.وجود ویروس بر روی کامپیوتر شما هم می تواند سبب ایجاد قطعی شود.در صورت داشتن مشکل با شماره ۱۵۴۴ بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

کیفیت خط عامل بسیار تاثیرگذار بر سرعت سرویس میباشد چنانچه وضعیت خط ظرفیت سرعت ۸ مگ را نداشته باشد سرعت دریافتی کاهش می یابد. این مورد می‌تواند برگرفته از موراد زیر باشد:
  • مشکل داخلی و تجهیزات مورد استفاده ( اتصالات اسپلیتر به صورت دقیق بررسی شود، تمام تجهیزات مانند اسپلیتر، تلفن معمولی و بی سیم و ... از روی خط برداشته شده و بررسی گردد، با مودم دیگری بررسی نمایید.
  • خرابی در مسیر سر خط ( درب منزل و نزدیکی کنتور برق ) تا ورودی منزل یا واحد آپارتمان ( می بایست سر خط تلفن خود را مشخص نموده و با اتصال کوتاه سیم تلفن به زوج سیم های سر خط مودم را متصل نموده و کیفیت خط را بررسی نمود).
  • مشکلات مسیر که شامل دوری از مرکز مخابراتی و مشکل بین مسیر می‌شود
دوری از مرکز مخابراتی به فاصله سیم کشی از مخابرات تا درب منزل شما بستگی دارد.
مشکل بین مسیر شامل خرابی های بین مسیر و بستر فرسوده مخابرات می‌شود که می بایست این مورد را با خرابی مخابرات منطقه بررسی نمایید.
کیفیت خط را می‌توانید با وارد شدن به پنل تنظیمات مودم و از قسمت status با مشاهده مقدار downstream و upstream بررسی نمایید و یا با تماس یا ۱۵۴۴ و داخلی ۲ درخواست بررسی کیفیت خط را داشته باشید.

مشترکین عادی vpi:0 و vci:35 میباشد. 
برای مشترکین آواگستر: vpi:1,vci:66 
برای مشترکین بیت استریم :درابتدا روی 0:vpi و 35:vci درصورت عدم آنلاینی8:vpi و vci:81ست شود. 

چنانچه برای اتصال به اینترنت نیاز به ip ثابتی داشته باشید که بعد از هر بار اتصال تغییر پیدا نکند باید از ای پی استاتیک استفاده نمایید. معمولا مشترکینی که قصد راه اندازی دوربین و یا ریموت زدن را دارند از ای پی استاتیک استفاده میکنند.

پینگ تایم به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال چنانچه سرور بازی شما دارای محدودیت باشد و یا فاصله شما تا سرور طولانی باشد پینگ تایم مسیر خط شما افزایش خواهد یافت .عواملی دیگری مثل اختلال در لینک های مخابراتی مرکز یا پهنای باند بین الملل نیز میتواند موثر باشد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی سرعت اینترنت تاثیر گذار باشد :
قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که سرعت سرویس خریداری شده در فاکتور شما بر حسب بیت نمایش داده می‌شود و سرعت دریافت شده شما با تبدیل واحد بر حسب بایت نمایش داده می‌شود ( سرعت سرویس اسمی تقسیم بر ۸ برابر با سرعت دانلود دریافتی )
  • کیفیت خط عامل بسیار تاثیرگذار بر سرعت سرویس میباشد چنانچه وضعیت خط ظرفیت سرعت ۸ مگ را نداشته باشد سرعت دریافتی کاهش می یابد. این مورد می‌تواند برگرفته از موراد زیر باشد :
    *مشکل داخلی و تجهیزات مورد استفاده اتصالات اسپلیتر به صورت دقیق بررسی شود ، تمام تجهیزات مانند اسپلیتر ، تلفن معمولی و بی سیم و ... از روی خط برداشته شده و بررسی گردد ، با مودم دیگری بررسی نمایید.
    * خرابی در مسیر سر خط ( درب منزل و نزدیکی کنتور برق ) تا ورودی منزل یا واحد آپارتمان ( می بایست سر خط تلفن خود را مشخص نموده و با اتصال کوتاه سیم تلفن به زوج سیم های سر خط مودم را متصل نموده و کیفیت خط را بررسی نمود).
    *مشکلات مسیر که شامل دوری از مرکز مخابراتی و مشکل بین مسیر می‌شود
    دوری از مرکز مخابراتی به فاصله سیم کشی از مخابرات تا درب منزل شما بستگی دارد.
    مشکل بین مسیر شامل خرابی های بین مسیر و بستر فرسوده مخابرات می‌شود که می بایست این مورد را با خرابی مخابرات منطقه بررسی نمایید.
    کیفیت خط را می‌توانید با وارد شدن به پنل تنظیمات مودم و از قسمت status با مشاهده مقدار downstream و upstream بررسی نمایید و یا با تماس یا ۱۵۴۴ و داخلی ۲ درخواست بررسی کیفیت خط را داشته باشید.
  • آنتی ویروس ، فایروال ، پروکسی ،فیلترشکن یا vpn را روی دستگاه خود غیرفعال نموده و اتصال دستگاه های دیگر ( سیستم کامپیوتری یا گوشی) را قطع نموده و با یک دستگاه متصل بوده و از طریق لینک دانلود موجود در سایت test.asiatech.ir یا asiadl.ir سرعت دانلود خود را تست نمایید.
    * بهترین شرایط جهت این تست اتصال با کابل به همراه کامپیوتر یا لپ تاپ می‌باشد.
    *دانلود روی کامپیوتر یا لب تاب با نرم افزار internet download manager و روی گوشی با نرم افزار adm انجام شود.
    در صورت بررسی موارد فوق و عدم دریافت سرعت مطلوب می‌توانید با ۱۵۴۴ داخلی ۲ تماس حاصل نمایید.

از درگاه های ذیل جشنواره ها و سرویس های دارای تخفیف آسیاتک اطلاع رسانی می‌گردد:
  • قسمت بنر صفحه اصلی سایت آسیاتک همنیطور قسمت اخبار سایت Asiatech.ir
  • ورود به سامانه امور مشترکین Ecare.asiatech.ir و بررسی سرویس های جشنواره از قسمت خرید و تمدید
  • کسب اطلاع از درگاه چت آنلاین در سایت Asiatech.ir
  • کانال‌های ارتباطی در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و ...
  • تماس با شماره ۱۵۴۴ و ارتباط با کارشناسان واحد فروش
  • مراجعه به عاملین فروش
  • تبلیغات میدانی در سطح شهر و دیگر درگاه های تبلیغاتی.

تغییر سرویس در حال حاضر وجود ندارد تنها راه حل موجود خرید سرویس جدید می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که از سرویس فعلی مشترک روز و حجم باقی مانده باشد در صورت خرید سرویس جدید و فعال نمودن شروع از امروز مقدار روز و حجم باقی مانده سوخت می‌شود و قابل عودت وجه یا انتقال به سرویس بعدی نمی‌باشد.
درگاه های تمدید سرویس به شرح ذیل می‌باشد:
  • تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۱
  • از طریق نمایندگی های فروش
  • با ورود به پنل کاربری از در سایت Ecare.asiatech.ir و یا استفاده از نرم افزار آسیاتک
  • بررسی مورد از درگاه چت آنلاین سایت Asiatech.ir

جهت تغییر شماره موبایل، ایمیل و ... با شماره ۱۵۴۴ بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

چنانچه خط تلفن نیز در همان مرکز مخابراتی جا به جا شود می‌توانید به تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۲ این مورد را مطرح نموده تا جهت رانژه مجدد شما را راهنمایی نمایند.
در صورتی که خط تلفن جابه جا نشده باشد می بایست جهت انتقال با رعایت شرایط انتقال اکانت ( جهت اطلاع با ۱۵۴۴ داخلی ۲ تماس حاصل نمایید ) و در صورت وجود امکان فنی روی خط جدید سرویس ثبت نام نموده و بعد از فعال سازی سرویس مقصد جهت انتقال سرویس مبدا با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۲ تماس حاصل نمایید.
  • سرویس مبدا روز و حجم داشته باشد
  • نام خریدار سرویس ها یکسان باشد
  • میبایست از گروه سرویس نقره ای پایه بوده و جشنواره نباشد .

از طریق سایت ecare.asiatech.ir و اپلیکیشن MyAsaiatech میتوانید جهت مشاهده ریز مصرف و باقیمانده اکانت خود اقدام نمایید.

بله شما می‌توانید جهت رزرو سرویس اقدام نمایید . دقت داشته باشید که در زمان خرید گزینه شروع از انتهای سرویس را انتخاب نموده تا سرویس برای شما رزرو گردد .
توجه داشته باشید که اگر حجم سرویس فعلی شما به اتمام برسد و زمان باقی مانده باشد میتوانید با ورود به پنل در سایت ecare.asiatech.ir با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور وارد پنل کاربری شده و در قسمت ها صورت حساب ها و در ادامه فاکتور های پرداخت شده در بالای فاکتور از گزینه فعال سازی یا به روز رسانی انتخاب نمایید. *در صورتی که این امکان را ندارید می‌توانید مورد را از درگاه ۱۵۴۴ طی تماس بررسی نمایید.
*یادآور میگردد که با فعال شدن این تیک روزهای باقیمانده سرویس قبلی سوخت میگردد و سرویس جدید فعال میشود و مبلغ سرویس سوخت شده قابل جبران نمی باشد.

سایت expire.asiatech.ir در صورت نداشتن شارژ برای مشترک باز خواهد شد در صورت عدم مشاهده سایت با امور مشترکین تماس بگیرید.

هنگام تمدید سرویس حتما گزینه شروع از امروز را انتخاب نمایید تا روزهای منفی در هنگام اعمال سرویس شما اعمال نشود در غیر اینصورت دو ماه زمان منفی از روزهای سرویس جدید شما کسر میگردد در صورت داشتن مشکل یا نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ تماس حاصل نمایید.

خیر با استفاده از سرویس Adsl هیچ هزینه ای بر روی قبض تلفن شما نمی آید. شبکه هوشمند یا IN نوع دیگری استفاده از اینترنت است که هزینه آن در قبض درج میشود و جزو خدمات پرسرعت و آسیاتک نیست.

وارد سایت ecare.asiatech.ir شده و در قسمت مالی فاکتورهای پرداخت نشده ، فاکتور خود را انتخاب نموده و بر روی پرداخت کلیک نمایید تا وارد درگاه بانکی شده و جهت پرداخت اقدام نمایید. 

شما میتوانید مدت زمان طولانی تری را تمدید نمایید و به تعداد ماه ها ۲۵ گیگ حجم به سرویس شما اختصاص داده میشود. جهت تمدید یکساله بعد از انتخاب سرویس میتوانید مدت زمان را ۱۲ ماه انتخاب نمایید. در حال حاضر سرویس ها به صورت ۱،۳،۶،۱۲ ماهه ارائه می‌شود و میتوانید لیست سرویس ها را در قسمت سایت آسیاتک، خدمات و تعرفه ها، اینترنت پرسرعت +ADSL2 مشاهده نمایید.
درگاه های تمدید سرویس به شرح ذیل می‌باشد:
  • تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۱
  • از طریق نمایندگی های فروش
  • با ورود به پنل کاربری از در سایت ecare.asiatech.ir و یا استفاده از نرم افزار آسیاتک
  • بررسی مورد از درگاه چت آنلاین سایت asiatech.ir

در سرویس غیر حجمی یا حجم سرویس شما به پایان رسیده و یا سرویس قبلی شما هنگام تمدید، چند روز منفی بوده است و به دلیل عدم ثبت شروع سرویس از امروز در هنگام ثبت فاکتور و اعمال روزهای منفی زمان سرویس به مدت روز های منفی به عقب برگشت داده شده است بدین منظور می‌توانید با شماره ۱۵۴۴ تماس حاصل نمایید.

وارد سایت ecare.asiatech.ir شده و در قسمت خدمات سرویس بر روی خرید آی پی اختصاصی کلیک نموده و بسته به نیازتان تعداد ip مورد نظر را انتخاب و ثبت نمایید. در صورت تمایل می‌توانید از طریق تماس با درگاه ۱۵۴۴ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقدام نمایید .

در چنین مواردی هنگام تمدید سرویس باید برای فعالسازی تیک تمدید از امروز را فعال نمایید.(یاد آور میگردد که با فعال شدن این تیک ۵ روز زمان سرویس قبلی سوخت میگردد و سرویس جدید فعال میشود.)
در صورتی که در زمان خرید سرویس تیک فوق فعال نشده باشد می‌توانید با ورود به پنل در سایت ecare.asiatech.ir با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور وارد پنل کاربری شده و در قسمت ها صورت حساب ها و در ادامه فاکتور های پرداخت شده در بالای فاکتور از گزیه فعال سازی استفاده نمایید ضمن اینکه در صورت اینکه این امکان را ندارید می‌توانید با شماره ۱۵۴۴ تماس حاصل نمایید(یاد آور میگردد که با فعال شدن این تیک ۵ روز زمان سرویس قبلی سوخت میگردد و سرویس جدید فعال میشود.

خیر- با کلیه کارت های عضو شتاب میتوان پرداخت را انجام داد.

ابتدا وارد آدرس ecare.asiatech.ir شده و با وارد کردن نام کاربری و پسورد لاگین شوید. در صورت ادامه مشکل دقت نمایید صفحه کلید انگلیسی باشد و به بزرگی و کوچکی حروف دقت شود در صورت تداوم مشکل با سیستم دیگر بررسی شود و در صورت ادامه مشکل با شماره ۱۵۴۴ تماس حاصل نمایید.

با توجه به اینکه امکان پرداخت الکترونیکی و شارژ انلاین برای همه ی مشترکین فعال میباشد صرفا در شرایط خاص جهت اعمال شارژ موقت با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

چنانچه هنگام تمدید گزینه های مربوط به شروع فاکتور را درست انتخاب ننمایید سرویس شما فعال نمیگردد و باید طی تماس با کارشناسان فعال نمایید. یا وارد پنل کاربری خود شوید و سرویس را به روز رسانی نمایید.

انتخاب سرویس بستگی به استفاده و کاربری شما دارد ولی دقت کنید که سرویسها به صورت غیر حجمی طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند چنانچه دانشجوی دانشگاه مجازی هستید و یا نیاز به سرعت بالا جهت انتقال تصویر دارید از تعرفه های سرعت بالای غیر حجمی خریداری نمایید. همچنین اگر مصرف سازمانی دارید میتوانید سرویسهای اختصاصی و یا اینترانتی را با تماس با واحد فروش سازمانی شرکت تهیه کنید.

حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید اگر شارژ اعمال نشد ، احتمالا تراکنش بانکی ناموفق بوده است و باید دوباره شارژ کنید و چنانچه پول ظرف ۷۲ ساعت آینده به حسابتان برگشت داده نشد لازم می‌باشد که اطلاعات تراکنش خود را از بانک دریافت نموده و به ۱۵۴۴ اعلام نمایید.
 
تراکنش از طریق ۸۴۰۸۰ تماس با شماره ۸۴۰۸۰ مربوط به بانک سامان

جهت بررسی وضعیت شارژ با شماره ۱۵۴۴ تماس بگیرید.

بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات رادیویی سرویس دهنده ملزم به ارائه سرویس های غیرحجمی به جای سرویس های حجمی شده اند که جزئیات این سرویس ها در بخش تعرفه های سایت وجود دارد.

مشترک گرامی با مرورگر دیگری چک نمایید اگر حل نشد با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

در این شرایط اگر بیش از ۲۰ دقیقه از زمان پرداخت گذشته است با کارشناسان آسیاتک تماس حاصل نمایید یا سرویس شما نیاز به بروز رسانی دارد و یا تراکنش ناموفق بوده است. در سوالات مشابه توضیحات مربوط به بروز رسانی و تراکنش ناموفق داده شده است.

جهت شارژ اشتراک خود می‌توانید به روش های زیر اقدام نمایید:
  • از طریق سایت ecare.asiatech.ir یا نرم افزار آسیاتک با ورود به پنل کاربری و انتخاب منوی خرید و تمدید نسبت به شارژ اشتراک خود اقدام نمایید.
  • طی تماس با ۱۵۴۴ و داخلی۱ نسبت به شارژ اشتراک خود اقدام نمایید.
  • در صورتی که سرویس را از نمایندگی خریداری نموده اید می‌توانید از طریق همان عامل نسبت به شارژ اشتراک خود اقدام نمایید.

در صورت فعالسازی گزینه ارسال پیامک در پنل ecare.asiatech.ir این امکان فعال می‌گردد و پیامک به موبایل ثبت شده در پنل کاربری ارسال می‌گردد. *توجه داشته باشید پیام های تبلیغاتی سیم کارت را مسدود نکرده باشید .

قیمت کلیه سرویس های آسیاتک طبق مصوبات اعلام شده از طرف سازمان قانون گذار و بر اساس نوع سرویس و مدت زمان و حجم ترافیک قابل استفاده در آن طراحی شده و مشتری میتواند براساس نوع نیاز و مصرف خود یکی از آنها را انتخاب نماید.

ارائه سرویس اینترنت همراه مستلزم وجود سرویسی مبتنی بر شبکه های بی سیم سیار می‌باشد. در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی شرکت آسیاتک این گونه سروس ها را ارائه نمی کند.

برای استفاده از سرویس اینترنت آسیاتک محدودیتی در نوع مودم ندارد و تمامی مودمهای ADSL را پشتیبانی می کند. ولی بهتر است جهت پشتیبانی سریعتر از مودمهای پیشنهادی آسیاتک در فروشگاه آنلاین استفاده نمایید

با استفاده از سرویسهای اینترانت تنها دسترسی به شبکه های داخلی و ir امکان پذیر میباشد و دسترسی به سایر سایتهای خارجی ، google و yahoo و ... توسط این سرویس امکان پذیر نمیباشد. اما با سرویسهای اینترنت دسترسی به کلیه سایتهای داخلی و خارجی امکان پذیر است. و دقت کنید که بعلت شرایط ویژه آسیاتک در میزبانی بسیاری از سرورهای داخلی مثل سایت دانلودها و میهن دانلود و ... سرعت اتصال کاربران آسیاتکی به این گونه سایتهای داخلی بسیار بیشتر از سایر شرکتها و همچنین سایتهایی که در خارج کشور میزبانی میشوند می باشد.

کسر ترافیک به دو صورت بین الملل ( ضریب ۲ ) و داخلی که همان نیم بها ( ضریب ۱) است، کسر می‌گردد که جهت اطلاع از سایت ها و خدمات نیم بها می توانید به سایت asiatech.ir زیر بخش اینترنت پرسرعت +ADSL2 مراجعه نمایید و موارد مربوطه را مشاهده نمایید.

جهت ثبت نام نباید رانژه شرکت دیگری بر روی خط فعال باشد در غیر اینصورت خط از مخابرات به دلیل رانژه کشی تکراری برگشت داده میشود.باید قبل از پرداخت فاکتور ثبت نام شده سرویس قبلی از روی خط شما جمع آوری شده باشد.
قبل از جمع آوری شرکت قبلی از وضعیت بستر مخابراتی خود اطمینان حاصل نمایند که آیا امکان سرویس دهی توسط آسیاتک می‌باشد یا خیر ؟

شما میتوانید با مراجعه به آدرس سایت ecare.asiatech.ir به صورت مستقیم ثبت نام نمایید. ولی ثبت نام از طریق عاملین فروش مجاز هم منعی ندارد. می توانید لیست عامیلن فروش را در سایت asiatech.ir مشاهده نمایید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با شماره ۱۵۴۴ بخش فروش تماس حاصل نمایید.

شرکت آسیاتک امکان ارائه اینترنت بر روی بسترهای دیگر را دارا می‌باشد. ( که شامل سرویس‌های td-lte ، owa و... )
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق درگاه های زیر اقدام نمایید:
  • تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۳
  • در صورت دسترسی به عاملین فروش با مراجعه به نمایندگی
  • چت آنلاین سایت asiatech.

با کد ملی خود بعنوان استفاده کننده ثبت نام نمایید چنانچه به احتمال ۲۰ درصد خط از سمت مخابرات تایید نشد، هزینه پرداختی عودت داده می‌شود.

بر اساس مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۳ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هزینه دایری و تخلیه خطوط مشترکین توسط شرکت مخابرات ایران ۶۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که در هنگام ثبت نام اولیه از مشترکین دریافت خواهد شد. در صورت انتخاب نصب حضوری، مبلغ ۳۰,۰۰۰ تومان دیگر نیز به فاکتور افزوده می‌شود. دقت کنید به ارقام مذکور مالیات بر ارزش افزوده طبق نرخ هر سال اضافه می‌شود.

بله چنانچه سرویس را از عاملین فروش خریداری نموده اید مبلغ فاکتور به پنل ایشان عودت داده می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی جهت عودت وجه اقدام نمایید و اگر مستقیما سرویس را از طریق سایت یا تماس با پشتیبانی خریداری نموده اید می‌توانید در تماس با شماره ۱۵۴۴ درخواست خود را مطرح نمایید ، لطفا قبل از تماس به موارد زیر دقت نمایید :
  • تماس از خط ثابت سرویس یا همراه ثبت شده در پنل کاربری باشد و اعلام کد ملی خریدار سرویس ( جهت احراز هویت ).
  • شماره شبا صاحب پنل سرویس را در دسترس داشته باشید.

با مراجعه به سایت و یا تلفن ۱۵۴۴ میتوانید وضعیت کنونی سرویس را مشاهده نمایید. درضمن شرکت با ارسال پیامک شما را از مراحل مختلف آگاه می کند.

بله تا زمانی که فاکتور پرداخت نشود خط به مخابرات ارسال نشده و بعد از ۷۲ ساعت نیز ثبت نام شما حذف میگردد.

در برخی از مراکز مخابراتی به دلیل شرایط خاص مرکز (محدودیت پورت و ...) و یا مشکل در اطلاعات صحیح صاحب خط و ... ارائه سرویس مدت زمان بیشتری طول می کشد. لطفا در این گونه موارد جهت پیگیری حتما با ۱۵۴۴ تماس بگیرید.

ارائه اینترنت روی خطوط PCM و فیبر تا زمان ارسال به مخابرات مشخص نمی‌باشد و در حال حاضر امکان ارائه سرویس از سوی شرکت های FCP به صورت قطعی وجود ندارد و فعلا در انحصار شرکت مخابرات میباشد.
* لازم به ذکر است در برخی مراکز استان ها امکان سرویس دهی بروی برخی از این خطوط می‌باشد که مشتری می‌تواند با مراجعه به سایت ecare.asiatech.ir قسمت ثبت نام با وارد نمودن شماره خود امکان سرویس دهی را بررسی نمایید.

ابتدا وارد آدرس ecare.asiatech.ir شده و بعد از ثبت اطلاعات اولیه و ساخت پنل در ادامه در قسمت ثبت بن شماره بن را وارد نموده بعد از تایید بن ، سپس سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آسیاتک در تلاش است تا سرویس دهی خود را در تمام مراکز مخابراتی گسترش دهد. اما متاسفانه از لحاظ فنی و بعلت بودن سیم مسی تلفن در مراکز مخابراتی ما مجبوریم تجهیزاتی را در مراکز نصب کنیم که در برخی از آنها محدودیتهای وجود دارد و امکان سرویس دهی یا توسعه با مشکل مواجه است.

ابتدا وارد آدرس سایت asiatech.ir شده و از بخش خدمات و تعرفه ها زیر بخش اینترنت پرسرعت +ADSL2 بروی گزینه ثبت نام کلیک نموده و در قسمت بررسی پوشش خدمات تلفن شماره خط به همراه کد شهر وارد نموده و وضعیت سرویس دهی را مشاهده نمایید.
در ضمن میتوانید از طریق درگاه های زیر اقدام به بررسی نمایید:
  • شماره تلفن خود را به همراه کد شهر به ۱۰۰۰۱۵۴۴ پیامک کنید.
  • تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۳
  • در صورت دسترسی به عاملین فروش با مراجعه به نمایندگی
  • چت آنلاین سایت asiatech.ir

متقاضی گرامی شما مي توانيد با مراجعه به آدرس ecare.asiatech.ir از قسمت ثبت نام کاربران جديد جهت ثبت نام سرويس اقدام نماييد و یا اینکه با تلفن ۱۵۴۴ بخش فروش و یا با عاملین فروش مجاز شرکت تماس بگیرید.

در صورت اتمام ترافیک پیش از موعد می‌توانید جهت خرید بسته های حجمی و یا سرویس جدید از طریق درگاه های زیر اقدام نمایید:
  • تماس با ۱۵۴۴ داخلی ۱
  • از طریق نمایندگی های فروش
  • با ورود به پنل کاربری از در سایت ecare.asiatech.ir و یا استفاده از نرم افزار آسیاتک
  • بررسی مورد از درگاه چت آنلاین سایت asiatech.ir

البته که ملاک مصرف حجم اینترنت، مدت زمان کار با اینترنت نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد و جهت کسب اطلاعات می‌توانید با درگاه های زیر در تماس باشید :
  • تماس با ۱۵۴۴
  • نمایندگی های فروش
  • چت آنلاین سایت asiatech.ir

خط رانژه شده خط تلفنی است که می‌تواندvoice و data را هم‌زمان با هم روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارایه‌ی سرویس ADSL را داراست.
قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به عنوان خط ADSL استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارایه دهنده‌ی سرویس، رانژه شود.

پس از واریز وجه به حساب آسیاتک، اگر خط مورد نظر دارای بدهی نباشد و مرکز دارای محدودیت نباشد پس از تخصیص پورت به طور معمول حداکثر ۶ روز کاری طول می کشد تا خط تلفن شما از طرف مخابرات رانژه شود. با توجه به پرداخت وجه کارشناس نصب منتظر تماس کارشناس باشید ( در صورت عدم تماس کارشناس نصب حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری بعد از اعلام رانژه با شماره ۱۵۴۴ تماس حاصل نمایید ) در غیر این صورت سرویس ۲ روز بعد از اعلام رانژه به صورت خودکار فعال سازی شده و می‌توانید با راه اندازی مودم و تنظیمات از اینترنت استفاده نمایید .

شرکت آسیاتک برترین اپراتور کشور در چندین سال متوالی در حال حاضر در تمام استان های کشور سرویس ارائه می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق درگاه های زیر اقدام نمایید :
  • تماس با ۱۵۴۴
  • نمایندگی های فروش آسیاتک
  • چت انلاین سایت asiatech.ir

  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت (تا ۴۰ برابر سرعت برقراری ارتباط از طریق شماره‌گیری، ۲۵ مگابیت بر ثانیه دریافت و ۱.۵ مگابیت بر ثانیه ارسال)
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون نیاز به شماره‌گیری
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون هزینه پالس مكالمه تلفن
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون مشغول شدن خط تلفن
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت در حین مكالمه با تلفن
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت برای ایجاد شبكه مجازی خصوصی (VPN)
  • برقراری ارتباط پر سرعت با اینترنت برای بهره‌گیری از امكانات ویدیویی و صوتی در اینترنت و ویدیو كنفرانس
  • استفاده از زوج سیم‌های تلفن معمولی (در واقع نیازی نیست از مرکز مخابراتی سیم‌کشی جدیدی انجام شود)
  • استفاده هم‌زمان اینترنت، تلفن و یا فکس

DSL به معنای خط دیجیتال مشترک است كه شیوه‌ای کم هزینه با سرعتی مطلوب برای استفاده از اینترنت است. با استفاده از خطوط تلفن معمولی می‌توان از این تکنولوژی استفاده كرد.
ارتباط DSL از طریق سیم تلفن شما برقرار می‌شود بدون این که اختلالی در ارتباطات تلفنی به وجود آید. به شرط این که مودم همیشه به خط وصل و روشن باشد، ارتباط شما با اینترنت همیشه برقرار خواهد بود. در عین حال این کار برای مکالمات تلفنی مشکلی پیش نمی‌آورد.
پس از برقراری ارتباط هزینه ثابت خط ADSL به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند و سرویس دریافتی، محاسبه می‌شود. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می‌شود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد.
سرعت تبادل دیتا در ADSL به صورت نامتقارن است. یعنی سرعت دریافت و ارسال اطلاعات برابر نخواهد بود.