سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان

تندیس «ارزیابی کیفیت آسیاتک» به تیس رسید


به‌گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛ تندیس ارزیابی تعالی سیستم‌های مدیریتی این شرکت در فصل تابستان، به شرکت «داده‌پردازی معتمد مالیاتی تیس» اهدا شد. 

گروه شرکت‌های انتقال داده‌های آسیاتک در راستای اجرای سیاست‌های تشویق و تعالی کارکنان خود که از سال‌های گذشته در این شرکت در جریان بوده، اقدام به ارزیابی عملکرد و اهدای جایزه به شرکت‌های تابعه خود به‌صورت فصلی کرده است. به این ترتیب، شرکت «داده‌پردازی معتمد مالیاتی تیس» توانست با کسب بالاترین امتیاز در تابستان ۱۴۰۲، جایزه «ارزیابی کیفیت آسیاتک» و عنوان شرکت برتر در زمینه تعالی کیفیت را از آن خود کند. 
مراسم اهدای این تندیس، طی هفته جاری در ساختمان مرکزی آسیاتک با حضور محمد صالحی‌نژاد، معاون دپارتمان برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، محمد جهانگیریان، معاون مالی، محمدحسین مینایی، مدیر برنامه ریزی و مطالعات راهبردی آسیاتک و یوسف پناهی، مدیرعامل داده‌پردازی معتمد مالیاتی تیس برگزار شد. 
تیس؛ از شکستن رکورد خود در بهار تا درآمدزایی در آینده
به گفته صالحی‌نژاد «شاخص‌های ارزیابی شامل: تحقق اهداف، تحقق بودجه، عدم نارضایتی مشتریان و رضایت کارکنان طی یک دوره سه ماهه می‌شود.» وی در همین راستا تاکید کرد: شرکت تیس توانسته رتبه شاخص‌های مذکور خود را نسبت به دوره بهار سال جاری نیز افزایش دهد. در بخش دیگری از این مراسم نیز جهانگیریان ضمن تقدیر از عملکرد شرکت‌های تابعه آسیاتک، دلیل موفقیت تیس را عملکرد فردی و تیمی درست و ایجاد همدلی میان اعضای آن و مدیریت بحران‌ها توسط مدیرعامل دانست. وی همچنین تاکید کرد: «در آینده بخش‌های درآمدی جدیدی به این شرکت اضافه خواهد شد.»