
صدای مشتری
مشترک گرامی،
شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از ۳ روش با ما در میان بگذارید:
انتقادات و پیشنهادات ثبت شکایات فرآیند رسیدگی به شکایات
- تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
- تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی ۴ واحد انتقادات و پیشنهادات
- ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۵۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
- ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir
- ارسال فکس به شماره : ۸۲۱۴۴۵۲۲-۰۲۱
- مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها
- مراجعه به قسمت ثبت شکایات در سایت آسیاتک
- مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری http://ecare.asiatech.ir
توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی ۱۵۴۴ پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
جهت پیگیری شکایات میبایست با ۱۵۴۴ داخلی ۴ تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.