صدای مشتری

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

صدای مشتری

صدای مشتری

 مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از ۳ روش با ما در میان بگذارید:

انتقادات و پیشنهادات    ثبت شکایات    فرآیند رسیدگی به شکایات

  1. تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  2. تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی ۴ واحد انتقادات و پیشنهادات
  3. ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۵۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
  4. ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir
  5. ارسال فکس به شماره : ۸۲۱۴۴۵۲۲-۰۲۱
  6. مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها
  7. مراجعه به قسمت ثبت شکایات در سایت آسیاتک
  8. مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری ۱۵۴۴

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی ۱۵۴۴ پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جهت پیگیری شکایات میبایست با ۱۵۴۴ داخلی ۴ تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.

 

خواهشمند است جهت اطلاع از فرآیند رسیدگی به شکایات کلیک کنید.

 

 

 

ثبت شکایات

 
0
* موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۵۰ کاراکتر
* نوع سرویس :    
* نام ونام خانوادگی :    
* شماره خط ADSL :     شماره خط به همراه کد شهر را فقط بصورت اعداد انگلیسی وارد کنید مانند 021821440000
* نشانی رایانامه (ایمیل) :     محدودیت ذخیره سازی ۳۰ کاراکتر
* تلفن همراه :    
* استان :    
* شهر :    
* نام مرکز مخابراتی :    
* شرح موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۲۳۰ کاراکتر
ضمیمه فایل
و يا لينک ضمیمه فایل
*کد امنیتی:   تازه سازی

 

 

برای  پیگیری شکایات اینجا کلیک کنید

 

 

 

انتقادات و پیشنهادات

 
* موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۵۰ کاراکتر
* نوع سرویس :    
* نام و نام خانوادگی :    
* شماره خط ADSL :     شماره خط به همراه کد شهر را فقط بصورت اعداد انگلیسی وارد کنید مانند 02182140000
* نشانی رایانامه (ایمیل) :     محدودیت ذخیره سازی ۳۰ کاراکتر
* تلفن همراه :    
* استان :    
* شهر :    
* نام مرکز مخابراتی :    
* شرح موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۲۳۰ کاراکتر
ضمیمه فایل
و يا لينک ضمیمه فایل
۰
*کد امنیتی:   تازه سازی