دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

 

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

>

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی

طبق توافق انجام شده کلیه مشترکین آسیاتک از 50% تخفیف برای ثبت نام در دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی برخوردار می باشند.

برای شرکت دراین کنفرانس که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود، مشترکین آسیاتک می توانند با استفاده از پین کد تخفیفی که در باشگاه مشتریان آسیاتک در اختیار آنها قرار داده می شود، هزینه ثبت نام 360.000  تومانی سمینار را با 50 درصد  تخفیف وتنها به قیمت 180.000 تومان پرداخت کنند.

" مشترکین گرامی آسیاتک می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی اینجا و برای دانلود بروشور کامل کنفرانس اینجا  را کلیک نمایند.

لازم به ذکر است ظرفیت ثبت نام محدود بوده و علاقمندان می‌توانند از طریق باشگاه مشتریان آسیاتک پین تخفیف مربوطه را تهیه و نسبت به ثبت نام در این سمینار بصورت آنلاین از طریق لینک زیر اقدام نمایند. http://allconferences.ir/cmo/  

زمان برگزاری کنفرانس : 3 و 4 اسفند 1395 از ساعت 8 صبح الی 16.

مکان برگزاری : تهران – کارگر شمالی – جنب پل نصر (گیشا) – دانشکده مدیریت دانشگاه تهران  – سالن همایشهای الغدیر

مزایای شرکت در این کنفرانس:

•    ارائه گواهینامه معتبر آموزشی از دانشگاه تهران
•    سخنرانی اساتید و مدیران برتر
•    کارگاه های آموزشی کاربردی
و ...

محورهای اصلی کنفرانس:

•    مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی
•    رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات
•    بودجه بندی تبلیغات
•    مدیریت رسانه های تبلیغاتی
•    ارزیابی اثربخشی تبلیغات
•    و ...

گفتنی ست در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با شماره تلفن های (021) 88229901 – 88220537 تماس حاصل فرمائید.

 

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی
دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی
Product rating: 4.5 out of 5 with 2032 ratings

طبق توافق انجام شده کلیه مشترکین آسیاتک از 50% تخفیف برای ثبت نام در دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی برخوردار می باشند.

برای شرکت دراین کنفرانس که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود، مشترکین آسیاتک می توانند با استفاده از پین کد تخفیفی که در باشگاه مشتریان آسیاتک در اختیار آنها قرار داده می شود، هزینه ثبت نام 360.000  تومانی سمینار را با 50 درصد  تخفیف وتنها به قیمت 180.000 تومان پرداخت کنند.

" مشترکین گرامی آسیاتک می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی اینجا و برای دانلود بروشور کامل کنفرانس اینجا  را کلیک نمایند.

لازم به ذکر است ظرفیت ثبت نام محدود بوده و علاقمندان می‌توانند از طریق باشگاه مشتریان آسیاتک پین تخفیف مربوطه را تهیه و نسبت به ثبت نام در این سمینار بصورت آنلاین از طریق لینک زیر اقدام نمایند. http://allconferences.ir/cmo/  

زمان برگزاری کنفرانس : 3 و 4 اسفند 1395 از ساعت 8 صبح الی 16.

مکان برگزاری : تهران – کارگر شمالی – جنب پل نصر (گیشا) – دانشکده مدیریت دانشگاه تهران  – سالن همایشهای الغدیر

مزایای شرکت در این کنفرانس:

•    ارائه گواهینامه معتبر آموزشی از دانشگاه تهران
•    سخنرانی اساتید و مدیران برتر
•    کارگاه های آموزشی کاربردی
و ...

محورهای اصلی کنفرانس:

•    مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی
•    رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات
•    بودجه بندی تبلیغات
•    مدیریت رسانه های تبلیغاتی
•    ارزیابی اثربخشی تبلیغات
•    و ...

گفتنی ست در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با شماره تلفن های (021) 88229901 – 88220537 تماس حاصل فرمائید.