ثبت شکایات

ثبت شکایات ثبت شکایات
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

ثبت شکایات

 

ثبت شکایات

 مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از 3 روش با ما در میان بگذارید:

  •         تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  •         تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی 4 واحد رسیدگی به شکایات
  •         ارسال پیامک به شماره 10001544 شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
  1. تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  2. تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی ۴ واحد انتقادات و پیشنهادات
  3. ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۵۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
  4. ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir
  5. ارسال فکس به شماره : ۸۲۱۴۴۵۲۲-۰۲۱
  6. مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها
  7. مراجعه به قسمت ثبت شکایات در سایت آسیاتک
  8. مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری ecare.asiatech.ir

 

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی 1544 پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 خواهشمند است جهت اطلاع از فرآیند رسیدگی به شکایات کلیک کنید.

جهت پیگیری شکایات میبایست با 1544 داخلی 4 تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.

ثبت شکایت
* موضوع
محدودیت ذخیره سازی 50 کاراکتر
* نوع سرویس
* نام ونام خانوادگی
* شماره خط ADSL
شماره خط به همراه کد شهر را فقط بصورت اعداد انگلیسی وارد کنید
* نشانی رایانامه (ایمیل)
محدودیت ذخیره سازی 30 کاراکتر
* تلفن همراه
* استان
* شهر
* نام مرکز مخابراتی
شرح موضوع
ضمیمه فایل
و يا لينک ضمیمه فایل
0
* کد امنیتی: