فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.


  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله

  • کارشناس فروش مستقیم (تلفنی)

ما در تیم فروش آسیاتک به فردی با انگیزه و کوشا برای فروش سرویس‌ها و خدمات شرکت نیاز داریم. افراد متقاضی این شغل باید توانایی کار شیفتی را داشته باشند و از مهارت های ارتباطی بالایی برخوردار باشند. مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • پاسخگویی و پیگیری کلیه‌ی درخواست‌های مشتریان در حوزه خرید اولیه و تمدید اشتراک کلیه محصولات آسیاتک.
  • مذاکره حرفه ای فروش و ارائه مشاوره و راهنمایی متقاضیان جدید خدمات آسیاتک برای انتخاب سرویس مناسب .
  • ارسال کلیه‌ی اطلاعات مربوطه به سرویس برای درخواست کنندگان از طریق روش‌های ارتباطی موجود در سازمان.
  • رسیدگی و پاسخگویی روزانه به تیکت‌ها و تسک های کاری براساس زمان‌های استاندارد.
  • تمرکز بر تحقق اهداف فروش؛ برنامه های روزانه، هفتگی، ماهیانه و ....

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های علوم اجتماعی، مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، مهندسی کامپیوتر یا صنایع.
  • حداکثر سن 25 سال.
  • حداقل 1 سال سابقه کاری.
  • آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان.
  • آشنا با اصول فروش و بازاریابی.
  •  مسلط به اصول و فنون فروش تلفنی.
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی.
  • دارای روحیه حل مساله.

 


 

  • کارشناس بازاریابی

ما در تیم بازاریابی آسیاتک به فردی خلاق و با انگیزه برای تصدی سمت کارشناس بازاریابی نیاز داریم تا در ترویج محصولات و خدمات شرکت موثر باشند. این موقیت شغلی فرصت مناصبی است برای کسانی که دارای شم تجاری قوی بوده و به دنبال کسب تجربه در یک سازمان معتبر هستند. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • آنالیز بازار و شناسایی مشتریان احتمالی، مذاکره، ارائه لیست قیمت، تهیه و ارسال پیش فاکتور برای مشتری و عقد قرارداد
  • مستندسازی و انتقال صحیح داده های پروژه پس از انعقاد قرارداد به واحد ذی ربط
  • گزارش گیری مستمر از روند اجرایی شدن پروژه ها
  • شناسایی و پایش مناقصات مرتبط با حوزه فعالیت سازمان و آنالیز سود و زیان برای شرکت در آن
  • بهره گیری از تمام ظرفیت های سازمان و هماهنگی با واحدهای مختلف برای ارائه ی خدمات بهتر و سریع تر به مشتریان
  • نظارت و پیگیری فرایند امکان سنجی خدمات در حوزه ی ارائه خدمات به مشتریان متقاضی برای ورود به فاز قرارداد

 شایستگی های کلیدی

  • مدرک کارشناسی و یا بالاتر ترجیحا در رشته های مدیریت ، MBA و یا کامپیوتر
  • حداقل 2 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • آشنایی با اصول و فنون مذاکره
  • توانایی در ارائه ی گزارش های تحلیلی
  • آشنایی با بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه (به طور خاص پهنای باند و دیتاسنتر)
  • دانش یا تجربه ی فروش سازمانی
  • تسلط کامل به مباحث مشتری مداری
  • دارا بودن روحیه کار تیمی

 


 

 

  • کارشناس کنترل پروژه های سازمانی

ما در واحد کنترل پروژه آسیاتک، به دنبال فردی منظم، مسئولیت پذیر و جدی هستیم تا در پیگیری و پیشبرد پروژه های سازمانی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارتی عالی در سازماندهی دارید، برنامه ریزی و مدیریت زمان جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • ﺗﻬﯿﻪ، ﺗﺪوﯾﻦ و ﺑﻪ روز رﺳﺎﻧﯽ ﮐﻠﯿﻪ ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎ و ﻣﺴﺘﻨﺪات ﺳﯿﺴﺘﻤﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭘﺮوژه/ ﻃﺮح
  • ﺗﺪوﯾﻦ ﻣﻨﺸﻮر ﻫﺮﯾﮏ از ﭘﺮوژه/ ﻃﺮح ﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
  • ﺗﻬﯿﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ زﻣﺎﻧﺒﻨﺪی ﮐﻠﯽ ﻃﺮح ﺑﻪ ﺻﻮرت Gantt Chart ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﻨﻄﻖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی و ﮐﻨﺘﺮل ﭘﺮوژه
  • ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻣﺴﯿﺮ ﺑﺤﺮاﻧﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ CPM ﭘﺮوژه
  • ورود اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﭘﺮوژه ﻫﺎ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﭘﺮوژهﻫﺎی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ (EPM)، ﭘﺎﯾﺶ ﺑﺮوزرﺳﺎﻧﯽ آن‌ها و تهیه گزارشات دوره ای

شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک کارشناسی ترجیحا در رشته ی مهندسی صنایع ، مدیریت صنعتی و یا IT
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • آشنایی کامل با استانداردهای مدیریت پروژه PMBOK یا PRINCE2
  •  آشنایی با متدولوژی‌های مدیریت پروژه Scrum و Agile
  • تسلط به رویه‌های برنامه ریزی و کنترل پروژه
  •  تسلط به تحلیل و تولید گزارش‌های مورد نیاز کنترل پروژه
  •  تسلط به نرم افزارهای کنترل پروژه خصوصا ً MSproject
  • آشنایی با اصول و فنون مذاکره
  • داشتن روحیه پیگیری و فعال بودن
  •  توانایی تشکیل و مدیریت جلسات کنترل پروژه
  • آشنایی و یا تسلط به SharePoint و Project Server یک مزیت خواهد بود

 


 

 

  • کارشناس امنیت سیستم و شبکه

ما در واحد امنیت آسیاتک، به دنبال افرادی، کوشا و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه پاسخ گویی به رخدادهای امنیتی و سیستم با ما همکاری داشته باشند. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نگهداری و پیکربندی UTMs و Firewalls
  • پیاده سازی و نگهداری برنامه های SIEM
  • پیکربندی و نگهداری Cisco ACS و Cisco ISE
  • ایمن سازی و تقویت سرورها و دستگاه های شبکه

شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته کامپیوتر
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری
  • تجربه در ساخت و نگهداری سیستم های امنیتی
  • دانش فنی دقیق در زمینه پایگاه داده و امنیت سیستم عامل مانند دانش و تجربه قوی با Firewalls
  • آشنایی با فن آوری های مرتبط با وب
  • امکان کدگذاری در اسکریپت پایتون یا Bash یک مزیت است
  • مهارت حل مسئله قوی
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی کار در یک محیط پویا و یادگیری سریع فن آوری های جدید

 

  • کارشناس تحلیلگر امنیت اطلاعات

ما در واحد امنیت آسیاتک، به دنبال افرادی، کوشا و تحلیل گر هستیم تا در حوزه پاسخ گویی به رخدادهای امنیتی و سیستم با ما همکاری داشته باشند. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نظارت بر شبکه های رایانه ای برای مشکلات امنیتی
  • کنترل دسترسی به سیستم و دستگاه های شبکه
  • انجام آزمایشات و کشف آسیب پذیری های سیستم و شبکه با همکاری تیم های دیگر
  • حفظ سیستم مدیریت ریسک

شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته کامپیوتر و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری
  • دانش و تجربه قوی در زمینه استاندارد ISO 27001
  • تحربه کار با نرم افزار مدیریت ریسک
  • درک مفاهیم firewalls , WAFs , SIEM and IDPS
  • دارای روحیه مشارکت و توانایی کار تیمی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر

 

  • کارشناس نگهداری شبکه دیتاسنتر

ما در واحد نگهداری شبکه دیتاسنتر آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، متعهد و کوشا هستیم تا در زمینه شناسایی و رفع مشکلات سرویس ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته IT و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری
  • آشنایی کامل با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با مفاهیم دیتابیس و نوشتن کوئری های ساده
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کارتیمی
  • مسلط به مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

 


  • سرپرست ارزیابی و بهبود

ما در دپارتمان تضمین و بهبود کیفیت آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، متعهد و دارای تفکر سیستمی و خلاق هستیم تا در زمینه نظارت بر عملکرد سیستم های مدیریت سازمان به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی این سیستم ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • مشارکت در نظارت بر عملکرد سیستم های مدیریت سازمان به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی این سیستم ها از طریق اجرای برنامه های ارزیابی، خود ارزیابی، ممیزی های داخلی و بازرسی های دوره ای به منظور ارزیابی فرآیندها
  • تهیه گزارشات مستمر و دوره ای از نتایج تمامی ارزیابی ها و ممیزی های داخلی و خارجی سیستم های مدیریت و ارائه به ذی نفعان مربوطه
  • مشارکت در تدوین و پایش شاخص های کلیدی و فرآیندی سازمان و نظارت بر عملکرد کلیه ی فرآیندهای سازمان
  • مشارکت در تعریف پروژه های بهبود در فرآیندها و زیرساخت های سازمان به منظور تحقق اهداف و استراتژی های کیفی سازمان.
  • کنترل اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه مرتبط و پیگیری اقدامات لازم و گزارش دهی به مقام مافوق

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع، مدیریت،  IT،ICT
  • دارای حداقل 5 سال سابقه ی کاری
  • تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت شاملISO 27001 , ISO 20000 , ISO 5S , ISO 10001-4 , ISO 14001:2015 , ISO9001:2015
  • آشنایی با مفاهیم ITIL
  • تسلط کامل بر مدل های تعالی EFQM
  • ممیزی داخلی استانداردهای سازمان
  • تسلط بر استفاده از ابزارهای کنترل کیفیت

 


  • سرپرست برنامه ریزی و بودجه

ما در دپارتمان برنامه ریزی راهبردی آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، و دارای روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در زمینه تدوین بودجه ریزی عملیاتی و همچنین مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری
  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO 9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری

    • کارشناس ارشد توسعه نرم افزار

ما در واحد پشتیبانی و توسعه نرم افزار آسیاتک، به دنبال فردی با تجربه، مسئولیت پذیر و خلاق هستیم. این فرصت شغلی مناسب افرادی است که به دنبال توسعه تجربه خود در محیطی کاملا حرفه ای  هستند. اگر فکر میکنید که توانایی تجزیه و تحلیل و نوآوری جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. لطفا برای مشاهده ی جزئیات بیشتر و ارسال درخواست همکاری، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 وظایف کلیدی

  • تحلیل، طراحی و توسعه ویژگی های جدید برای محصولات جاری و آتی آسیاتک
  • رهبری گروهی از برنامه نویسان به منظور اعمال تغییرات لازم
  • روحیه کار تیمی به عنوان بخشی از دپارتمان نرم افزار با متدولوژی های چابک

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل 5 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • دارای حداقل مدرک کارشناسی ترجیحا در رشته های کامپیوتر / فناوری اطلاعات
  • مسلط به زبان های برنامه نویسی از قبیل: HTML- Back End - Front End - Java - Java Script - Go - C# - Python - CSS – jQuery
  • آشنایی با پایگاه داده های NoSQL و RDBMS
  • دارای تجربه کارتیمی در حوزه توسعه و تسلط به نرم افزارهای روز از جمله Git
  • آشنایی و دنبال کردن تکنولوژی های جدید توسعه نرم افزار از قبیل: , Kubernetes , Docker , Messaging , Queue
  • دارای روحیه کار تیمی به عنوان بخشی از دپارتمان توسعه نرم افزار با متودولوژی های چابک
  • توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران
  • کارشناس شارژینگ

ما در تیم فنی آسیاتک به فردی مسئولیت پذیر، دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله بالا نیاز داریم که مسلط بر لینوکس و اسکریپت نویسی باشد و بتواند در نگهداری سرور های شارژینگ و یافتن باگ های سیستم ما همکاری داشته باشد.اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

 وظایف کلیدی

  • نگهداری سرورهای شارژینگ
  • بررسی دائمی گراف و لاگ ها جهت یافتن Incident و باگ های سیستم
  • کنترل بکاپ ها

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 4سال سابقه در صنعت مشابه
  • مسلط به لینوکس
  • مسلط به مفاهیم و کار با MySQL
  • آشنایی با سیستم های شارژینگ
  • آشنایی با پروتکل ها Radius و Diameter
  • آشنایی با FreeRadius
  • آشنا با اسکریپت نویسی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله

 

  • کارشناس پشتیبانی کلود و هاستینگ

ما در بخش فنی شرکت آسیاتک به دنبال افرادی مسئولیت پذیر با مهارت های ارتباطی قوی و مهارت حل مسئله ی بالا هستیم تا در بررسی دوره ای سرورهای کلود و هاستینگ و پشتیبانی تلفنی تیکت و ایمیل کاربران کلود، هاست ودامنه با ما همکاری داشته باشند. .اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

 وظایف کلیدی

  • پشتیبانی تلفنی تیکت و ایمیل کاربران کلود، هاست و دامنه
  • بررسی دوره ای سرورهای کلود و هاستینگ
  • کنترل بکاپ ها

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال سابقه در سمت مشابه
  • مسلط بر مباحث میزبانی وب ، دامنه و ماشین مجازی
  • آشنایی با مجازی سازی
  • آشنایی با نصب و مدیریت اولیه سرورهای ویندوز و لینوکس
  • آشنایی به انواع کنترل پنل هاستینگ
  • تسلط به نصب و عیب یابی CMS هایی نظیر Wordpress و Joomla
  • تسلط به مفاهیم مرتبط با سرویس های DNS، ایمیل ، دیتابیس و وب
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر

 


  • مدیر فروش تجاری

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک، به دنبال فردی فردی خلاق ، دارای تفکر سیستمی و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارتی عالی در مذاکره دارید، توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • آشنا به محیط های مخابراتی و اصول تمام محصولات سازمانی آسیاتک
  •  نظارت بر حسن اجرای تمامی مراحل فروش و تمدید ارائه خدمات کلیه محصولات سازمانی به شخصیت های حقیقی و حقوقی (عقد قرارداد، پیگیری وصول مطالبات، صدور فاکتورهای صورتحساب ماهیانه در صورت لزوم تمدید قرارداد در سررسید )
  • طراحی و برنامه ریزی، امور فروش و قراردادهای کلیه خدمات شرکت شامل: مذاکره، ارائه لیست قیمت، تهیه و ارسال پیش فاکتور/ فاکتور برای مشتری
  •  ساماندهی و راهبری امور فروش و قراردادها
  • نظارت بر فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی
  • نظارت بر تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی از وضعیت فروش و ارائه راهکار بهبود

 شایستگی های کلیدی

  • آشنا به محیط های مخابراتی و اصول تمام محصولات سازمانی آسیاتک
  •  آشنا با مفاهیمCRM  و مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنا به مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • آشنا با اصول مذاکره و  فروش
  • عارضه یابی و آسیب شناسی فروش
  • آشنایی با صنعت تلکام و رقبای موجود در صنعت
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: