فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • کارشناس نگهداری شبکه دیتاسنتر

ما در واحد نگهداری شبکه دیتاسنتر آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، متعهد و کوشا هستیم تا در زمینه شناسایی و رفع مشکلات سرویس ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته IT و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری
  • آشنایی کامل با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با مفاهیم دیتابیس و نوشتن کوئری های ساده
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کارتیمی
  • مسلط به مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker
  • سرپرست برنامه ریزی و بودجه

ما در دپارتمان برنامه ریزی راهبردی آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، و دارای روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در زمینه تدوین بودجه ریزی عملیاتی و همچنین مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری
  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO 9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • کارشناس نوآوری

ما در دپارتمان نوآوری و تحول دیجیتال آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر ، خلاق و دارای تقکر سیستمی هستیم تا در حوزه تجزیه و تحلیل بازار ، تحلیل جذابیت ها و نیازهای مشتریان و توسعه کسب و کارهای جدید با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جز ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تدوین طرح های امکانسجی، تجاری و بازاریابی
  • هدفگذاری فرصت ها و بازار های جدید
  • تجزیه ‏و تحلیل بازار برای شناخت فضای رشد و توسعه کسب وکار و مشارکت در توسعه کسب و کار های جدید
  • تحلیل جذابیت‌ها، نیازها و فرصت‌های بازار برای ایجاد ارزش‌های جدید برای مشتریان و ارائه راهکارهای موثر در این راستا
  • به کارگیری ایده های جدید، ارزیابی و غربالگری آن ها

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به تدوین طرح های توجیهی و بازاریابی
  • آشنا با تحلیل های مالی و اقتصادی
  • آشنایی با مدل های کسب و کار
  • توانایی تجزبه و تحلیل اطلاعات
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی مذاکره
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • کارشناس بازاریابی

ما در تیم بازاریابی آسیاتک به افرادی خلاق و با انگیزه برای تصدی سمت کارشناس بازاریابی نیاز داریم تا در ترویج محصولات و خدمات شرکت موثر باشند. این موقیت شغلی فرصت مناسبی است برای کسانی که دارای شم تجاری قوی بوده و به دنبال کسب تجربه در یک سازمان معتبر هستند. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • شناسایی بازار و مشتریان بالقوه
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان سازمان
  • تنظیم پروپوزال و ارائه لیست قیمت ویژه هریک از سازمان ها
  • تهیه و ارسال پیش فاکتور برای مشتریان
  • پیگیری تا عقد قرارداد نهایی

شایستگی های کلیدی

  • آشنایی به اصول و فنون مذاکره
  •  توانایی در ارائه گزارش‌های تحلیلی
  • آشنایی با بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه (به طور خاص پهنای باند و دیتاسنتر)
  • آشنائی کلی با بازار و محصولات حوزه تلکام
  • دانش یا تجربه فروش سازمانی
  • توانایی انجام کار تیمی
  • کارشناس ارزیابی و بهبود

ما در واحد ارزیابی و بهبود آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در حوزه نظارت بر عملکرد و اطمینان از اجرای صحیح فرآیندها با ما همکاری داشته باشد. اگر به کار کردن تیمی علاقه مندید، تحلیل و تفکر سیستمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در نظارت بر عملکرد سیستم های مدیریت سازمان به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی این سیستم ها از طریق اجرای برنامه های ارزیابی، خود ارزیابی، ممیزی های داخلی و بازرسی های دوره ای به منظور ارزیابی فرآیندها
  • تهیه گزارشات مستمر و دوره ای از نتایج تمامی ارزیابی ها و ممیزی های داخلی و خارجی سیستم های مدیریت و ارائه به ذی نفعان مربوطه
  • مشارکت در تدوین و پایش شاخص های کلیدی و فرآیندی سازمان و نظارت بر عملکرد کلیه ی فرآیندهای سازمان
  • مشارکت در تعریف پروژه های بهبود در فرآیندها و زیرساخت های سازمان به منظور تحقق اهداف و استراتژی های کیفی سازمان
  • کنترل اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه مرتبط و پیگیری اقدامات لازم و گزارش دهی به مقام مافوق

 شایستگی های کلیدی

  • آشنایی با سیستم های مدیریت کیفیت شامل ISO2000 , ISO 27001 , ISO 14001:2015 , ISO 9001:2015 , 5S
  • آشنایی با مفاهیم ITIL
  • آشنا مدل های تعالی EFQM
  • تسلط به ابزارهای کنترل کیفیت
  • آشنا به تجزیه و تحلیل آماری
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس فروش تلفنی

ما در تیم فروش آسیاتک به فردی با انگیزه و کوشا برای فروش سرویس‌ها و خدمات شرکت نیاز داریم. افراد متقاضی این شغل باید توانایی کار به صورت شیفتی را داشته و از مهارت های ارتباطی بالایی برخوردار باشند. آقایان (16:30 الی 00:30 بامداد) خانم ها (08:30 الی 16:30). مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • پاسخگویی و پیگیری کلیه‌ی درخواست‌های مشتریان در حوزه خرید اولیه و تمدید اشتراک کلیه محصولات آسیاتک
  • مذاکره حرفه ای فروش و ارائه مشاوره و راهنمایی متقاضیان جدید خدمات آسیاتک برای انتخاب سرویس مناسب
  • ارسال کلیه‌ی اطلاعات مربوطه به سرویس برای درخواست کنندگان از طریق روش‌های ارتباطی موجود در سازمان
  • رسیدگی و پاسخگویی روزانه به تیکت‌ها و تسک های کاری براساس زمان‌های استاندارد
  • تمرکز بر تحقق اهداف فروش؛ برنامه های روزانه، هفتگی، ماهیانه و ...

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های علوم اجتماعی، مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، مهندسی کامپیوتر یا صنایع
  • حداکثر سن 25 سال
  • حداقل 1 سال سابقه کاری
  • آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنا به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط به اصول و فنون فروش تلفنی
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
  • دارای روحیه حل مساله
  • کارشناس طرح ریزی و اجرای امنیت

ما در دپارتمان امنیت اطلاعات آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در رفع مشکلات مشتریان و پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که حل مسئله و برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است::

وظایف کلیدی

  • برنامه ریزی به منظور توسعه و ارتقای آگاهی در خصوص مقررات مرتبط با امنیت اطلاعات سازمان و اجرای صحیح این مقررات توسط کارکنان سازمان..
  • حفاظت از سرمایه های اطلاعاتی دیجیتال حوزه فناوری اطلاعات سازمان، تهیه و اجرای طرح.
  • به حداقل رساندن هرگونه تهدید و آسیب پذیری داخل/خارج سازمانی و جلوگیری از انتشار اطلاعات طبقه بندی شده سازمان در سیستمهای الکترونیکی، رایانه ای و مخابراتی داخل/خارج سازمان
  • بررسی و حصول اطمینان از ایمنی ساختار شبکه، اطلاعات، داده ها و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری سازمان و به روز رسانی ساختار شبکه سازمان براساس استاندارهای امنیت اطلاعات
  • به روزرسانی دانش فنی در زمینه امنیت اطلاعات و امکان سنجی برای پیاده سازی پروژه های مرتبط با آن در سازمان

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل کارشناسی در رشته های IT , ICT و مهندسی کامپیوتر
  • دارای حداقل 4 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • تسلط در زمینه طراحی شبکه ایمن مبتنی بر Cisco Safe
  • آشنایی کلی با Network+, ، Security+ ، CCNA ، MCSA ، CEH
  • تجربه کار با Splunk
  • آشنایی با WAF ، IP / DS ، Firewall
  • آشنایی با برنامه های آنالیزور امنیتی مانند Nessus ، Nexpose ، OpenVAS
  • آشنایی با CCNP ، CCNP Security
  • آشنا با ISO27001: 2013
  • داشتن گواهینامه در Security + / SSCP ، CCNA Sec، SANS 504، SANS 503، دوره های Splunk ، CEH مزیت محسوب میشود
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  • توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • سرپرست مطالعات راهبردی

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک و هم‌راستاسازی و هماهنگی بخش‏‌های مختلف شرکت و نهادهای ذی‌ربط برای تحقق اهداف با ما همکاری داشته باشد. ا اگر فکر می‌کنید که توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران جزء ویژگی‌های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه‌ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است::

وظایف کلیدی

  • انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک برای حوزه‌‏های مرتبط با تلکام
  • اولویت‏‌گذاری موضوعات متنوع بر اساس جهت‏‌گیری شرکت
  • مدیریت اجرای ابتکار عمل‌‏های متنوع
  • هم‌راستاسازی و هماهنگی بخش‏‌های مختلف شرکت و نهادهای ذی‌ربط برای تحقق اهداف
  • مدیریت جلسات مرتبط با حوزه کاری شرکت ...

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک لیسانس در رشته فناوری اطلاعات، نرم افزار، MBA
  • دارای حداقل 5 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • تسلط بر مفاهیم و مدل های مدیریت استراتژیک
  • توانایی انجام پژوهش
  • آشنایی با روش‏های تحلیل روندهای کلان
  • آشنایی با تحلیل مالی و ارزیابی اقتصادی طرح ها
  • داشتن مدرک CFA مزیت محسوب می‌شود
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • مدلسازی
  • کارشناس مطالعات راهبردی

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک و انجام تحقیق و مطالعه درباره موضوعات متنوع با ما همکاری داشته باشند. اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه‌ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است::

وظایف کلیدی

  • انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک برای حوزه‌‏های مرتبط با تلکام
  • انجام تحقیق و مطالعه در باره موضوعات متنوع بر اساس جهت‏‌گیری حوزه استراتژی اجرای ابتکارعمل‏‌های متنوع
  • مشارکت در ایجاد هماهنگی بین بخش‏‌های مختلف شرکت برای تحقق اهداف
  • مدیریت جلسات مرتبط با حوزه کاری شرکت

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک لیسانس در رشته فناوری اطلاعات، نرم افزار، MBA
  • تسلط بر مفاهیم و مدل های مدیریت استراتژیک
  • توانایی انجام پژوهش
  • آشنایی با روش‏های تحلیل روندهای کلان
  • آشنایی با روش‏های تحلیل شبکه
  • آشنایی با تحلیل مالی و ارزیابی اقتصادی طرح ها
  • داشتن مدرک CFA مزیت محسوب می‌شود
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • مدلسازی
  • کارشناس توسعه نرم افزار

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه توسعه نرم افزار و برنامه نویسی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نوشتن کدهای تمیز و خوانا
  • کار بر روی پروژه های جدید با آخرین تکنولوژی های توسعه نرم افزار
  • کار بر روی پروژه های مختلف به صورت همزمان (و زبان های برنامه نویسی مختلف)
  • خواندن کد های قبلی و رفع باگ سیستم های موجود
  • مشارکت در تمامی فعالیت های مرتبط با اسکرام
  • توسعه دانش و مهارت تخصصی

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به زبان برنامه نویسی Python
  • مسلط به فریم ورک Django
  • مسلط به پایگاه داده های RDBMS مانند MySQL، Maria DB و ...
  • آشنایی با پایگاه داده های NoSQL مانند MongoDB ، Radis و ...
  • آشنایی به کار با سیستم عامل های مبتنی بر Linux
  • مسلط به Git
  • آشنایی با Container ها همچون Docker
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی دیگر همچون GO, Java, JavaScript, C# امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس پشتیبانی نرم افزار

ما در دپارتمان پشتیبانی و توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله هستیم تا در حوزه تست ماژول های نرم افزاری و تعامل با تیم برنامه نویسی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقرای ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است::

وظایف کلیدی

  • پاسخگویی به تسک های ارجاعی
  • تست ماژول های نرم افزاری
  • پاسخگویی به تماسهای ورودی واحدهای سازمان
  • تعامل با پیمانکار و تیم برنامه نویس

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به پایگاه های داده SQL
  • آشنایی با مفاهیم پایه توسعه نرم افزار
  • آشنایی با لینوکس
  • آشنایی با برنامه نویسی امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس زیرساخت ‌های داخل سازمانی

ما در دپارتمان زیرساخت های سیستمی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه زیرساخت های داخل سازمانی همچون نگهداری ، راه اندازی و توسعه سرویس های سازمان ، راه اندازی و نگهداری client ها و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نگهداری و توسعه سرویس‌های سازمان
  • راه‌اندازی، توسعه و نگهداری سرویس‌های Microsoft (Exchange، Skype for Business، System Center و ..)
  • عیب‌یابی و نگهداری شبکه کابلی و بی‌سیم داخل سازمان
  • راه‌اندازی و نگهداری client ها
  • عیب‌یابی سخت‌افزاری clientها

 شایستگی های کلیدی

  • سابقه کار با تمام سرویس‌های زیرساختی Microsoft (اولویت با کسانی که مدرک MCSE یا MCITP داشته باشند.)
  • حداقل مهارت شبکه در سطح CCNA
  • سابقه کار با سرویس‌های پشتیبان‌گیری، Microsoft Exchange، انتی ویروس ( کسپرسکی و .. )
  • آشنایی با MS System Centers، Skype for Business
  • آشنایی کامل با ITIL
  • مسلط به سخت‌افزار
  • مسلط به Window Server & Windows 10
  • آشنایی با Trello
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس فروش تجاری / سازمانی (IDC)

ما در دپارتمان فروش تجاری / سازمانی شرکت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه شناسایی فرصت های فروش در حوزه IDC ، اجرای مراحل فروش سرویس های دیتاسنتر و پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم . مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • اجرای مراحل فروش سرویس های دیتاسنتر تا حصول نتیجه
  • ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم و نرم افزارهای مربوطه
  • تهیه گزارش های مرتبط و ارائه به سرپرست و مدیر واحد
  • پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها
  • شناسایی فرصت های فروش در حوزه IDC و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک
  • پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه
  • مشارکت در فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی
  • مشارکت در حسن اجرای پروژه های مختلف در حوزه فروش IDC
  • گزارش دهی نتایج دورهای پایش فرآیندها و اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه به مقام مافوق

 شایستگی های کلیدی

  • آشنایی با سیستمهای BSS و OSS
  • مسلط به Network +
  • آشنایی با CCNA
  • آشنایی با بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه (به طور خاص دیتاسنتر)
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس سیستم ها و بهبود روش ها

ما در واحد سیستم ها و روش ها آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در طراحی و بازنگری فرایندهای سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر به کار کردن تیمی علاقه مندید، تحلیل و تفکر سیستمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • طراحی، تدوین و بازنگری دستورالعمل ها، فرایندها و روال های کاری
  • برگزاری و مدیریت جلسات بازطراحی فرایندها و روال های کاری
  • تجزیه و تحلیل فرایندها و شناسایی نقاط قابل بهبود
  • مدیریت مستندات با استفاده از راهکار SharePoint
  • مشارکت در نظارت بر عملکرد سیستم های مدیریت سازمان به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی این سیستم ها از طریق اجرای برنامه های ارزیابی، خود ارزیابی، ممیزی های داخلی و بازرسی های دوره ای به منظور ارزیابی فرآیندها
  • تهیه گزارشات مستمر و دوره ای از نتایج تمامی ارزیابی ها و ممیزی های داخلی و خارجی سیستم های مدیریت و ارائه به ذی نفعان مربوطه
  • مشارکت در تدوین و پایش شاخص های کلیدی و فرآیندی سازمان و نظارت بر عملکرد کلیه ی فرآیندهای سازمان
  • مشارکت در تعریف پروژه های بهبود در فرآیندها و زیرساخت های سازمان به منظور تحقق اهداف و استراتژی های کیفی سازمان
  • کنترل اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه مرتبط و پیگیری اقدامات لازم و گزارش دهی به مقام مافوق
  • شناسایی و تعریف شاخص های

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی صنایع، مدیریت و IT
  • آشنا با مدل ها و چارچوب های فرایندی مانند APQC، ITIL
  • تسلط بر مدل سازی فرایند کسب و کار
  • مدیریت مستندات با استفاده از راهکار SharePoint
  • تسلط بر استاندارد BPMN2 جهت مدل سازی فرایندهای کسب و کار
  • آشنا با مدل های سنجش سطح بلوغ (CMMI و غیره)
  • آشنا با مفاهیم مدیریت ریسک
  • آشنایی با سیستم های مدیریت کیفیت شامل ISO2000 , ISO 27001 , ISO 14001:2015 , ISO 9001:2015 , 5S
  • تسلط به ابزارهای کنترل کیفیت
  • آشنا به تجزیه و تحلیل آماری
  • آشنا با ممیزی داخلی استانداردهای سازمان
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس گرافیک و تبلیغات

ما در واحد روابط عمومی آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر و خلاق هستیم تا در حوزه طراحی و تبلیغات با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی ایده‌‌پردازی و تبدیل آنها به تصاویر جذاب، جزء ویژگی‌های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه‌ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • انجام امور مربوط به طراحی و تبلیغات
  • طراحی پست های مرتبط با شبکه های اجتماعی

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به نرم افزارهای گرافیکی مانند: illustrator-photoshop-InDesign
  • آشنا با تولید محتوای بصری و گرافیکی شبکه‌های اجتماعی
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای حداقل 2 سال تجربه در سمت مشابه
  • ترجیحا دارای مدرک تحصیلی گرافیک
  • کارشناس فروش پهنای باند

ما در دپارتمان فروش تجاری / سازمانی شرکت آسیاتک به دنبال فردی دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه شناسایی فرصت های فروش در حوزه BW ، همچون اجرای مراحل فروش سرویس پهنای باند تا حصول نتیجه ، پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها و شناسایی فرصت های فروش در حوزه پهنای باند و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مسئولیت پذیری جزء ویژگی های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم . مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • اجرای مراحل فروش سرویس پهنای باند تا حصول نتیجه
  • ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم و نرم افزارهای مربوطه
  • تهیه گزارش های مرتبط و ارائه به سرپرست و مدیر واحد
  • پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها
  • شناسایی فرصت های فروش در حوزه پهنای باند و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک
  • پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه
  • مشارکت در فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی
  • مشارکت در حسن اجرای پروژه های مختلف در حوزه فروش پهنای باند
  • گزارش دهی نتایج دورهای پایش فرآیندها و اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه به مقام مافوق

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • آشنایی با سیستمهای BSS و OSS
  • آشنایی با شبکه VPN
  • آشنایی با بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه
  • آشنایی با بازار تولید ترافیک و محتوا
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • کارشناس VoIP / SMS

ما در دپارتمان خدمات تلفن ثابت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در رفع مشکلات مشتریان و پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که حل مسئله و برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • به روز رساني مستندات لازم مرتبط با فرايند ها
  • پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت
  • رفع مشکلات مشتریان VoIP NGN و Sip Trunkو SMS
  • کمک به راه اندازی اولیه SMS Panel and API, Sip Trunk مشتریان VoIP NGN
  • داشتن شرايط لازم براي شيفت هاي On-Call

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل کارشناسی در رشته های IT , ICT و مهندسی کامپیوتر
  • دارای حداقل 1 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • آشنایی کامل با مفاهیم مانیتورینگ از جمله Solar & Cacti
  • تجربه کار با Asterisk
  • تسلط بر Network + و Security + و لینوکس
  • تسلط به پروتوکل های SIP و SS7 و SMPP
  • آشنایی با تجهیزات مخابراتی
  • آشنایی با زیر ساخت سیستم ها
  • آشنایی کامل با VoIP و SMS
  • آشنایی با سیستم های مراکز تماس
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس Frontend Developer

ما در واحد توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، مسئولیت پذیر و دارای تفکر سیستمی هستیم تا در حوزه طراحی ، برنامه نویسی ، آزمایش و اصلاح کد ، شرکت در کلیه فعالیتهای مربوط به اسکرام و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • طراحی ، برنامه نویسی ، آزمایش و اصلاح کد
  • نوشتن کدهای تمیز و خوانا و مستندات با کیفیت
  • همکاری با سایر اعضای تیم
  • شرکت در کلیه فعالیتهای مربوط به Scrum

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • درک خوب از JavaScript ، React ، Redux 
  • آشنایی با Webpack
  • آشنا با ابزارهای تست
  • تجربه کار با برنامه های کاربردیREST ، WebSocket و کنترل نسخه Git
  • مشتاق به یادگیری فن آوری های جدید
  • دارای تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • سرپرست فروش پهنای باند

ما در دپارتمان فروش تجاری/سازمانی شرکت آسیاتک، به فردی با توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران برای تصدی سمت سرپرست فروش پهنای باند نیاز داریم. تا در زمینه شناسایی فرصت‌های فروش در حوزه پهنای باند و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که مسئولیت پذیری جزء ویژگی‌های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • شناسایی فرصت های فروش در حوزه پهنای باند و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک
  • مشارکت و نظارت در حسن اجرای پروژه های مختلف در حوزه فروش پهنای باند
  • نظارت و اقدام جهت اجرای مراحل فروش سرویس پهنای باند تا حصول نتیجه
  • نظارت بر تهیه و پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه
  • نظارت بر پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها
  • توجه ویژه و پاسخگویی در قبال سود و زیان واحد، بودجه و تحقق آن
  • مشارکت و نقش هادی در فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی و علوم کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات، مدیریت اجرایی و بازرگانی
  • حداقل 5 سال تجربه
  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط به شبکه VPN و توپولوژیهای آن
  • آشنایی با بازار تولید ترافیک و محتوا
  • مسلط به تجزیه و تحلیل آماری
  • آشنایی با CCNA - Wireless
  • مسلط به اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی
  • شناخت مطلوب نسبت به بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه
  • تسلط کامل به نرم افزارهای کاربردی آفیس
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • کارشناس Sysadmin

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر و دارای مهارت حل مسئله هستیم تا در حوزه پشتیبانی سرورها ، مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker
  • توانایی کار گروهی و آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • مسلط به مجازی سازی
  • مسلط به سیستم های ذخیره ساز
  • مسلط به راه اندازی و مدیریت انواع سیستم عامل ها و توانایی عیب یابی آنها
  • آشنا به مباحث شبکه ( CCNA و Network+)
  • دارای مدرک LPIC-2 ( حداقل مدرک LPIC-1 )
  • آشنایی کامل با سرورهای HP Proliant DL و همچنین سرورهای Supermicro
  • توانایی کار گروهی و آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری
  • توانایی مستند سازی و گزارش دهی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • سرپرست فروش تلفن و SMS

ما در دپارتمان فروش تجاری/سازمانی شرکت آسیاتک، به فردی با توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران برای تصدی سمت سرپرست فروش پهنای باند نیاز داریم. تا در زمینه نظارت و اقدام جهت اجرای مراحل فروش تلفن و SMS با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که مسئولیت پذیری جزء ویژگی‌های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • نظارت و اقدام جهت اجرای مراحل فروش تلفن و SMS تا حصول نتیجه
  • شناسایی فرصت های فروش در حوزه فروش تلفن و SMS و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک
  • نظارت بر تهیه و پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه
  • نظارت بر پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها
  • همکاری با بازاریابی در طراحی و اجرای کمپین های مربوطه
  • مشارکت و نقش هادی در فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی
  • توجه ویژه و پاسخگویی در قبال سود و زیان واحد، بودجه و تحقق آن
  • تلاش در کمک به نگهداشت مشتریان

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی و علوم کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات، مدیریت اجرایی و بازرگانی
  • حداقل 4 سال تجربه
  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط بر اصول VOIP
  • آشنایی با بازار تولید ترافیک و محتوا
  • مسلط به تجزیه و تحلیل آماری
  • آشنایی با اصول، متدولوژی ها و مدیریت بهینه قیف مشتریان
  • مسلط به اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی
  • درک نیاز مشتری
  • شناخت مطلوب نسبت به بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه
  • تسلط کامل به نرم افزارهای کاربردی آفیس
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • سرپرست حسابداری مدیریت

ما در دپارتمان مالی شرکت آسیاتک، به فردی آشنا با اصول و روشهای تنظیم بودجه برای تصدی سمت سرپرست حسابداری مدیریت نیازمندیم، تا در زمینه بودجه‌ریزی و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که مسئولیت پذیری، رهبری و توانمندسازی دیگران جزء ویژگی‌های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • تهیه و نظارت برانجام محاسبات مربوط به قیمت تمام شده محصولات
  • تهیه گزارشات سود و زیان، انحراف، نقطه سر به سر و گزارشات تحلیلی
  • تهیه گزارشات مشروح بهای تمام شده تجهیزات و خدمات ارائه شده از طرف سازمان به ذی‌نفعان
  • کنترل قیمت گذاری ها و تحلیل آن
  • ارائه گزارش های دوره ای به منظور محاسبه میزان انحراف بودجه و پایش آن

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه مالی و حسابداری
  • حداقل مدرک لیسانس در رشته مالی و حسابداری
  • تسلط به حسابداری بهای تمام شده
  • آشنایی با اصول و روشهای تنظیم بودجه (بودجه نویسی)
  • تسلط به تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی
  • تسلط به گزارش گیری از کلیه زیرسیستم های حسابداری
  • تسلط بر قوانین چک
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: