فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • کارشناس نگهداری شبکه دیتاسنتر

ما در واحد نگهداری شبکه دیتاسنتر آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، متعهد و کوشا هستیم تا در زمینه شناسایی و رفع مشکلات سرویس ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته IT و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری
  • آشنایی کامل با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با مفاهیم دیتابیس و نوشتن کوئری های ساده
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کارتیمی
  • مسلط به مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker
  • سرپرست برنامه ریزی و بودجه

ما در دپارتمان برنامه ریزی راهبردی آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، و دارای روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در زمینه تدوین بودجه ریزی عملیاتی و همچنین مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری
  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO 9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • کارشناس نوآوری

ما در دپارتمان نوآوری و تحول دیجیتال آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر ، خلاق و دارای تقکر سیستمی هستیم تا در حوزه تجزیه و تحلیل بازار ، تحلیل جذابیت ها و نیازهای مشتریان و توسعه کسب و کارهای جدید با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جز ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تدوین طرح های امکانسجی، تجاری و بازاریابی
  • هدفگذاری فرصت ها و بازار های جدید
  • تجزیه ‏و تحلیل بازار برای شناخت فضای رشد و توسعه کسب وکار و مشارکت در توسعه کسب و کار های جدید
  • تحلیل جذابیت‌ها، نیازها و فرصت‌های بازار برای ایجاد ارزش‌های جدید برای مشتریان و ارائه راهکارهای موثر در این راستا
  • به کارگیری ایده های جدید، ارزیابی و غربالگری آن ها

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به تدوین طرح های توجیهی و بازاریابی
  • آشنا با تحلیل های مالی و اقتصادی
  • آشنایی با مدل های کسب و کار
  • توانایی تجزبه و تحلیل اطلاعات
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی مذاکره
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • کارشناس بازاریابی

ما در تیم بازاریابی آسیاتک به افرادی خلاق و با انگیزه برای تصدی سمت کارشناس بازاریابی نیاز داریم تا در ترویج محصولات و خدمات شرکت موثر باشند. این موقیت شغلی فرصت مناسبی است برای کسانی که دارای شم تجاری قوی بوده و به دنبال کسب تجربه در یک سازمان معتبر هستند. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • شناسایی بازار و مشتریان بالقوه
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان سازمان
  • تنظیم پروپوزال و ارائه لیست قیمت ویژه هریک از سازمان ها
  • تهیه و ارسال پیش فاکتور برای مشتریان
  • پیگیری تا عقد قرارداد نهایی

شایستگی های کلیدی

  • آشنایی به اصول و فنون مذاکره
  •  توانایی در ارائه گزارش‌های تحلیلی
  • آشنایی با بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه (به طور خاص پهنای باند و دیتاسنتر)
  • آشنائی کلی با بازار و محصولات حوزه تلکام
  • دانش یا تجربه فروش سازمانی
  • توانایی انجام کار تیمی
  • کارشناس ارزیابی و بهبود

ما در واحد ارزیابی و بهبود آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در حوزه نظارت بر عملکرد و اطمینان از اجرای صحیح فرآیندها با ما همکاری داشته باشد. اگر به کار کردن تیمی علاقه مندید، تحلیل و تفکر سیستمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در نظارت بر عملکرد سیستم های مدیریت سازمان به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی این سیستم ها از طریق اجرای برنامه های ارزیابی، خود ارزیابی، ممیزی های داخلی و بازرسی های دوره ای به منظور ارزیابی فرآیندها
  • تهیه گزارشات مستمر و دوره ای از نتایج تمامی ارزیابی ها و ممیزی های داخلی و خارجی سیستم های مدیریت و ارائه به ذی نفعان مربوطه
  • مشارکت در تدوین و پایش شاخص های کلیدی و فرآیندی سازمان و نظارت بر عملکرد کلیه ی فرآیندهای سازمان
  • مشارکت در تعریف پروژه های بهبود در فرآیندها و زیرساخت های سازمان به منظور تحقق اهداف و استراتژی های کیفی سازمان
  • کنترل اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه مرتبط و پیگیری اقدامات لازم و گزارش دهی به مقام مافوق

 شایستگی های کلیدی

  • آشنایی با سیستم های مدیریت کیفیت شامل ISO2000 , ISO 27001 , ISO 14001:2015 , ISO 9001:2015 , 5S
  • آشنایی با مفاهیم ITIL
  • آشنا مدل های تعالی EFQM
  • تسلط به ابزارهای کنترل کیفیت
  • آشنا به تجزیه و تحلیل آماری
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس برنامه ریزی و بودجه

ما در واحد برنامه ریزی و بودجه آسیاتک به دنبال فردی خلاق، مسئولیت پذیر با توانایی تفکر سیستمی هستیم تا در تدوین و جاری سازی استراتژی های سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  •  تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • توانایی مذاکره
  • سرپرست زیرساخت ابری

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی دارای روحیه مشارکتی و کار تیمی با توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران هستیم تا در حوزه هماهنگی و مدیریت وظایف گروه ، نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود و پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • هماهنگی و مدیریت وظایف گروه
  • مدیریت ظرفیت منابع و بهبود عملکرد آنها
  • پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل
  • نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس (LPIC2)
  • آشنا با Openstack و Ceph
  • مسلط به مفاهیم و ابزارهای مجازی سازی
  • مسلط به مفاهیم شبکه و فایروال
  • مهارت در اسکریپت نویسی
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس زیرساخت های ابری

ما در دپارتمان زیرساخت های سیستمی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذبر با روحیه مشارکت و کارتیمی هستیم تا در بررسی ماهیانه کلیه سخت افزارها و سرورهای واحد ، یررسی روزانه لاگ و گراف ها و نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباط موثر  جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود
  • بررسی ماهیانه کلیه سخت افزارها و سرورهای واحد
  • بررسی روزانه لاگ و گراف ها
  • ارائه پشتیبانی به مشترکان

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس (LPIC2)
  • آشنا به مفاهیم و ابزارهای مجازی سازی
  • آشنا به مفاهیم شبکه و فایروال
  • توانایی اسکریپت نویسی
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
  • سرپرست زیرساخت های نرم افزاری

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی با توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در حوزه مدیریت ظرفیت منابع و بهبود عملکرد آنها، پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • هماهنگی و مدیریت وظایف گروه
  • مدیریت ظرفیت منابع و بهبود عملکرد آنها
  • پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل
  • نظارت مداوم بر عملکرد کلیه پلتفرم های مجازی سازی

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس (LPIC2)
  • مسلط به مجازی ساز VMware
  • آشنا با استورج های EMC و HP
  • مسلط به مفاهیم شبکه و فایروال
  • مهارت در اسکریپت نویسی
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس فروش تلفنی

ما در تیم فروش آسیاتک به فردی با انگیزه و کوشا برای فروش سرویس‌ها و خدمات شرکت نیاز داریم. افراد متقاضی این شغل باید توانایی کار به صورت شیفتی را داشته و از مهارت های ارتباطی بالایی برخوردار باشند. آقایان (16:30 الی 00:30 بامداد) خانم ها (08:30 الی 16:30). مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • پاسخگویی و پیگیری کلیه‌ی درخواست‌های مشتریان در حوزه خرید اولیه و تمدید اشتراک کلیه محصولات آسیاتک
  • مذاکره حرفه ای فروش و ارائه مشاوره و راهنمایی متقاضیان جدید خدمات آسیاتک برای انتخاب سرویس مناسب
  • ارسال کلیه‌ی اطلاعات مربوطه به سرویس برای درخواست کنندگان از طریق روش‌های ارتباطی موجود در سازمان
  • رسیدگی و پاسخگویی روزانه به تیکت‌ها و تسک های کاری براساس زمان‌های استاندارد
  • تمرکز بر تحقق اهداف فروش؛ برنامه های روزانه، هفتگی، ماهیانه و ...

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک کارشناسی در رشته های علوم اجتماعی، مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، مهندسی کامپیوتر یا صنایع
  • حداکثر سن 25 سال
  • حداقل 1 سال سابقه کاری
  • آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنا به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط به اصول و فنون فروش تلفنی
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
  • دارای روحیه حل مساله
  • کارشناس عملیات و نگهداری شبکه IPBB

ما در واحد عملیات و نگهداری شبکه آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار گروهی هستیم تا در حوزه نگهداری شبکه و پیشبرد اهداف مجموعه با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • همکاری در کنترل کیفیت و اختلالات پهنای باند، و دسترسی‌ها
  • همکاری در مکاتبه و ارتباط با سازمان Ripe
  • همکاری در بررسی تجهیزات لایه Core از نظر CPU و کیفیت کارکرد
  • همکاری در برطرف کردن مشکلات Block شدن IP ها
  • همکاری در در رفع تمامی مشکلات فنی مرتبط با قسمت های پشتیبانی DSL، IDC و پهنای باند
  • همکاری در طراحی و راه اندازی سناریوهای جدید جهت ارائه سرویس های متفاوت و تکنولوژی به روز در ساختار کلی شبکه
  • همکاری در مدیریت منابع IP و ارائه آن به واحدهای Accounting، IDC، پهنای باند و DSL
  • همکاری در ارائه Plan برگردان مراکز روی BRAS ها و ارائه به قسمت پشتیبانی DSL

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه
  • CCNP Service provider
  • Load balancing، F5 LTM
  • پیکربندی و رفع عیب DSLAM
  • MTCRE
  • آشنایی با مفاهیم و کاربردها RIPE NCC
  • CCNA security
  • CCNA datacenter
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  • توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • سرپرست مطالعات راهبردی

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک و هم‌راستاسازی و هماهنگی بخش‏‌های مختلف شرکت و نهادهای ذی‌ربط برای تحقق اهداف با ما همکاری داشته باشد. ا اگر فکر می‌کنید که توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران جزء ویژگی‌های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه‌ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است::

وظایف کلیدی

  • انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک برای حوزه‌‏های مرتبط با تلکام
  • اولویت‏‌گذاری موضوعات متنوع بر اساس جهت‏‌گیری شرکت
  • مدیریت اجرای ابتکار عمل‌‏های متنوع
  • هم‌راستاسازی و هماهنگی بخش‏‌های مختلف شرکت و نهادهای ذی‌ربط برای تحقق اهداف
  • مدیریت جلسات مرتبط با حوزه کاری شرکت ...

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک لیسانس در رشته فناوری اطلاعات، نرم افزار، MBA
  • دارای حداقل 5 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • تسلط بر مفاهیم و مدل های مدیریت استراتژیک
  • توانایی انجام پژوهش
  • آشنایی با روش‏های تحلیل روندهای کلان
  • آشنایی با تحلیل مالی و ارزیابی اقتصادی طرح ها
  • داشتن مدرک CFA مزیت محسوب می‌شود
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • مدلسازی
  • کارشناس مطالعات راهبردی

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک و انجام تحقیق و مطالعه درباره موضوعات متنوع با ما همکاری داشته باشند. اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه‌ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است::

وظایف کلیدی

  • انجام و ارائه مطالعات و تحلیل استراتژیک برای حوزه‌‏های مرتبط با تلکام
  • انجام تحقیق و مطالعه در باره موضوعات متنوع بر اساس جهت‏‌گیری حوزه استراتژی اجرای ابتکارعمل‏‌های متنوع
  • مشارکت در ایجاد هماهنگی بین بخش‏‌های مختلف شرکت برای تحقق اهداف
  • مدیریت جلسات مرتبط با حوزه کاری شرکت

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک لیسانس در رشته فناوری اطلاعات، نرم افزار، MBA
  • تسلط بر مفاهیم و مدل های مدیریت استراتژیک
  • توانایی انجام پژوهش
  • آشنایی با روش‏های تحلیل روندهای کلان
  • آشنایی با روش‏های تحلیل شبکه
  • آشنایی با تحلیل مالی و ارزیابی اقتصادی طرح ها
  • داشتن مدرک CFA مزیت محسوب می‌شود
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • مدلسازی
  • کارشناس توسعه نرم افزار

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه توسعه نرم افزار و برنامه نویسی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نوشتن کدهای تمیز و خونا
  • کار بر روی پروژه های جدید با آخرین تکنولوژی های توسعه نرم افزار
  • کار بر روی پروژه های مختلف به صورت همزمان (و زبان های برنامه نویسی مختلف)
  • خواندن کد های قبلی و رفع باگ سیستم های موجود
  • مشارکت در تمامی فعالیت های مرتبط با اسکرام
  • توسعه دانش و مهارت تخصصی

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به زبان برنامه نویسی Python
  • مسلط به فریم ورک Django
  • مسلط به پایگاه داده های RDBMS مانند MySQL، Maria DB و ...
  • آشنایی با پایگاه داده های NoSQL مانند MongoDB ، Radis و ...
  • آشنایی به کار با سیستم عامل های مبتنی بر Linux
  • مسلط به Git
  • آشنایی با Container ها همچون Docker
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی دیگر همچون GO, Java, JavaScript, C# امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس پشتیبانی نرم افزار

ما در دپارتمان پشتیبانی و توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله هستیم تا در حوزه تست ماژول های نرم افزاری و تعامل با تیم برنامه نویسی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقرای ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است::

وظایف کلیدی

  • پاسخگویی به تسک های ارجاعی
  • تست ماژول های نرم افزاری
  • پاسخگویی به تماسهای ورودی واحدهای سازمان
  • تعامل با پیمانکار و تیم برنامه نویس

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به پایگاه های داده SQL
  • آشنایی با مفاهیم پایه توسعه نرم افزار
  • آشنایی با لینوکس
  • آشنایی با برنامه نویسی امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: