فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.


  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله

  • کارشناس نگهداری شبکه دیتاسنتر

ما در واحد نگهداری شبکه دیتاسنتر آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، متعهد و کوشا هستیم تا در زمینه شناسایی و رفع مشکلات سرویس ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته IT و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری
  • آشنایی کامل با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با مفاهیم دیتابیس و نوشتن کوئری های ساده
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کارتیمی
  • مسلط به مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

  • سرپرست برنامه ریزی و بودجه

ما در دپارتمان برنامه ریزی راهبردی آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، و دارای روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در زمینه تدوین بودجه ریزی عملیاتی و همچنین مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری
  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO 9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری

  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  •  آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های  Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  •  توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر

  • کارشناس طراحی و توسعه شبکه Interconnection

ما در واحد طراحی و توسعه شبکه آسیاتک، به دنبال فردی کوشا و مسئولیت پذیر هستیم تا در پیشبرد اهداف مجموعه با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانمند در مذاکره هستید، پیگیری تا رسیدن به نتیجه جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • اخذ مجوز و پیگیری راهیابی سرشماره ها در سطح کشور
  • مانیتورینگ گراف های زیرساختی و کنترل صورتحساب های صادره
  • پیگیری دریافت مجوزهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات
  • دریافت مجوز های زیرساختی جهت پیشبرد اهداف سازمان
  • ارتباط با اپراتورهای ثابت و همراه جهت پیگیری امور

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال سابقه
  • تسلط به مفاهیم + Network و شبکه
  • تسلط به مفاهیم CCNA
  • آشنایی با سامانه Cacti , Zabbix
  • آشنا به محیط های مخابراتی
  • داشتن مدرک ICDL و تسلط به Office Tools
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • دارای روحیه کارتیمی و توانمند در برقراری ارتباط موثر
  • وظیفه شناس و توانمند در برنامه ریزی دقیق امور
  • دارای مهارت حل مساله و خلاق

  • کارشناس لینوکس

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در نگهداری سرورها و یافتن باگ های سیستم  با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نگهداری سرورهای لینوکسی و سرویس های مرتبط
  • بررسی دائمی گراف و لاگ ها جهت یافتن Incident و باگ های سیستم
  • کنترل بکاپ ها

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  •  آشنایی به Linux سطح LPIC2
  • مسلط به مفاهیم و کار با MySQL
  •   آشنا با مفاهیم شبکه و TCP/IP
  • توانایی مطالعه RFC
  • آشنایی به فرایند های backup گیری و ابزارهای مانیتورینگ
  • توانایی اسکریپت نویسی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله

  • کارشناس ارتباط با مشتریان

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان و تحلیل و بررسی ریشه ای آنها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال های ارتباطی مانند تلفن ، ایمیل ، پیامک و ...
  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استاندارد های کاری تعریف شده

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال تجربه کاری مرتبط
  •  آشنایی با مفاهیم و اصول ارتباط با مشتری
  • آشنایی با NETWORK+
  • تسلط با مفاهیم اینترنت
  • مهارت در ICDL و نرم افزارهای Office بویژه  PowerPoint , Word , Excel :
  • دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • علاقمند به پاسخگویی تلفنی

  • مدیر برنامه ریزی راهبردی

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی ، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در حوزه تدوین استراتژی های سازمان ، مدیریت و نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل ها ، مدیریت دانش سازمان و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نظارت بر روند تدوين و بروزرساني بودجه عملياتي سازماني
  • نظارت بر طرح ريزي و توسعه ساختار سازماني
  • تهيه و تدوين اظهارنامه هاي مرتبط با مدلهاي تعالي در حوزه مديريت برنامه ريزي راهبردي
  • مديريت و تاييد برنامه های عملياتي و پايش كارايي و اثربخشي آنها در راستاي تحقق اهداف استراتژيک
  • سنجش اثربخشي رويکردهاي جاري سازي شده، بازنگري و در صورت لزوم اصلاح و يا بهبود اين رويکردها
  • مديريت و نظارت بر تهيه، تدوين، بازنگري و اصلاح دستورالعمل ها و قوانين مورد نياز و نظارت بر حسن اجراي آنها
  • تجزيه و تحليل داده ها و گزارش هاي آماري براي شناسايي و تعيين علل مشکلات، طرح ريزي و تدوين پروژه ها و اقدامات بهبود
  • نظارت بر انجام تحليل هاي محيطي شامل محيط كلان و تحليل هاي داخلي جهت شناسايي قوتها و ضعفها
  • پیگیری و پیاده سازی اجرای نظام مدیریت دانش

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط بر اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • تسلط به مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط به مفاهیم برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • تسلط به مفاهیم مهندسی مجدد فرآیندها BPR
  • مسلط به اصول و مفاهیم مدیریت دانش
  • تسلط بر مدلهای تعالی و کیفیت و استانداردهای مدیریتی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • توانایی مذاکره

  • کارشناس نوآوری

ما در دپارتمان نوآوری و تحول دیجیتال آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر ، خلاق و دارای تقکر سیستمی هستیم تا در حوزه تجزیه و تحلیل بازار ، تحلیل جذابیت ها و نیازهای مشتریان و توسعه کسب و کارهای جدید با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جز ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تدوین طرح های امکانسجی، تجاری و بازاریابی
  • هدفگذاری فرصت ها و بازار های جدید
  • تجزیه ‏و تحلیل بازار برای شناخت فضای رشد و توسعه کسب وکار و مشارکت در توسعه کسب و کار های جدید
  • تحلیل جذابیت‌ها، نیازها و فرصت‌های بازار برای ایجاد ارزش‌های جدید برای مشتریان و ارائه راهکارهای موثر در این راستا
  • به کارگیری ایده های جدید، ارزیابی و غربالگری آن ها

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به تدوین طرح های توجیهی و بازاریابی
  • آشنا با تحلیل های مالی و اقتصادی
  • آشنایی با مدل های کسب و کار
  • توانایی تجزبه و تحلیل اطلاعات
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی مذاکره
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: