فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • کارشناس هوش تجاری ( BI )

ما در دپارتمان هوش تجاری آسیاتک به دنبال فردی با توانایی برقراری ارتباط موثر و دارای تفکر سیستمی و خلاق هستیم تا در طراحی و توسعه دیتا مارتها ، پیاده سازی داشبوردهای مورد نیاز  و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • طراحی و توسعه دیتا مارتها
  • استخراج داده از منابع مولد، پاکسازی و انبارش در دیتا مارتها و انبار داده ( ETL )
  • پیاده سازی داشبوردهای مورد نیاز بر اساس داده های بدست آمده از فرایند ETL.
  • مشارکت در تدوین شناسنامه شاخص ها و تعریف در نرم افزار سازمانی، پیگیری، جمع اوری و ورود اطلاعات شاخص ها در نرم افزار سازمانی
  • کنترل دوره ای داده ها و اطمینان از صحت اطلاعات و گزارش به مدیر BI درصورت مشاهده مغایرت

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل کارشناسی در رشته های  مهندسی صنایع کامپیوتر
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • تسلط بر MSSQL  و ابزارهای SSIS
  • برنامه نویس تحت  SQL (PL/SQL)
  • توانایی کار با ابزارهای مصورسازی داده مانند QlikView ،PowerBI، Tableau و مانند آن.
  • دانش ساختار داده (Data Structures)
  • تجربه کاری در زمینه ETL/SSIS
  • سابقه طراحی داده (Data Architecting)
  • توانایی جمع آوری داده (Data Profiling Skills)
  • تسلط بر یکی از زبان های برنامه نویسی مانند C# مزیت محسوب میشود
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس Frontend Developer

ما در واحد توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، مسئولیت پذیر و دارای تفکر سیستمی هستیم تا در حوزه طراحی ، برنامه نویسی ، آزمایش و اصلاح کد ، شرکت در کلیه فعالیتهای مربوط به اسکرام و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • طراحی ، برنامه نویسی ، آزمایش و اصلاح کد
  • نوشتن کدهای تمیز و خوانا و مستندات با کیفیت
  • همکاری با سایر اعضای تیم
  • شرکت در کلیه فعالیتهای مربوط به Scrum

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • درک خوب از JavaScript ، React ، Redux
  • آشنایی با Webpack
  • آشنا با ابزارهای تست
  • تجربه کار باRESTful API ، WebSocket و کنترل نسخه Git
  • مشتاق به یادگیری فن آوری های جدید
  • دارای تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس اسکرام مستر

ما در واحد توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با تفکر سیستمی و خلاق هستیم تا در حوزه ساماندهی و تسهیل رویدادهای اسکرام ،  کنترل و پایش پروژه و پیگیری مستمر به منظور هر چه بهتر عملی شدن اهداف و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • ساماندهی و تسهیل رویدادهای اسکرام (Daily, Retrospective, Review, ...) و نظارت بر کارایی تیم
  • پیگیری و ایجاد راهکارهایی برای رفع مشکلات و ارتقای عملکرد تیم
  • کنترل و پایش پروژه و پیگیری مستمر به منظور هر چه بهتر عملی شدن اهداف، نیازمندی‌ها و ارائه طرح‌های بهبود مستمر
  • تحلیل و آماده‌سازی گزارشات اسپرینت (Velocity ,Burndown charts)

شایستگی های کلیدی

  • دارای تجربه کاری مفید در زمینه اسکرام ( حداقل 2سال )
  • مسلط به مفاهیم تولید چابک و اسکرام
  • مسلط به  JIRA and Confluence  
  • داشتن مدارک مرتبط، مزیت محسوب می‌شود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی  
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس وصول مطالبات

ما در دپارتمان فروش تجاری / سازمانی شرکت آسیاتک به دنبال فردی با توانایی برقراری ارتباط موثر هستیم تا در اجرای کلیه امور مرتبط با تسویه حساب و پیگیری تمامی مراحل ارائه مفاصای بیمه مشتریان و ...  با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی انجام کار تیمی جزء ویژگی های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم . مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

 وظایف کلیدی

  • اجرای کلیه امور مرتبط با تسویه حساب مشتریان (بکارگیری ابزارهای ارتباطی و مراجعه حضوری)
  • اجرا و پیگیری تمامی مراحل ارائه مفاصای بیمه مشتریان و پیگیری امور تا حصول نتیجه
  • پیگیری آزاد سازی ضمانت نامه آسیاتک نزد مشتریان
  • ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم و نرم افزارهای مربوطه
  • مغایرت گیری حساب های مالی مشتریان
  • تهیه گزارش های مرتبط و ارائه به سرپرست و مدیر واحد

شایستگی های کلیدی

  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • آشنا به قوانین حوزه تجارت
  • آشنا به قوانین بیمه ، مالیاتی و مالی
  • توانایی انجام کار تیمی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • کارشناس آمار و گزارشات

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به مباحث تحلیل و آمار هستیم تا در زمینه تحلیل و بررسی موضوع شاکایات و نظرسنجی ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات و نظرسنجی ها
  • طراحی اقدامات اصلاحی و بهبود در راستای تحلیل های انجام شده
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استاندارد های کاری تعریف شده

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال تجربه کاری مرتبط
  •  مسلط به اصول ارائه گزارش های تحلیلی
  • دارای توانایی حل مسئله
  • آشنا به محیط صنعت و مفاهیم اینترنت
  • ترجیحاً آشنا با مدل های تعالی ، کیفیت و فرآیندی
  • تسلط کامل در ICDL و نرم افزارهای Office بویژه : PowerPoint , Word , Excel
  • دارای توانایی برنامه ریزی و زمانبندی
  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • کارشناس نگهداری شبکه

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با توانایی برقراری ارتباط موثر هستیم تا در حوزه پشتیبانی و تامین سرورها ، مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی (Virtualization) همچون  VMWare، Virtual Box
  • توانایی آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاریدارای حداقل 4 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • حداقل مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر / فناوری اطلاعات
  • تسلط به مفاهیم CCNA (دارای مدرک)
  • تسلط به مفاهیم تسلط به مفاهیم CCNP  ( ارائه مدرک مزیت محسوب خواهد شد ) 
  • تسلط به پشتیبانی و عیب یابی و رفع مشکلات شبکه 
  • دارای تخصص و تجارب کاری تجهیزات Cisco Nexus ،  Firewallها (Fortinet , Juniper ,….)
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی بالا در یادگیری مطالب جدید
  • درک مطلب به زبان انگلیسی 
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  • توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس توسعه نرم افزار

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه توسعه نرم افزار و برنامه نویسی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نوشتن کدهای تمیز و خوانا
  • کار بر روی پروژه های جدید با آخرین تکنولوژی های توسعه نرم افزار
  • کار بر روی پروژه های مختلف به صورت همزمان (و زبان های برنامه نویسی مختلف)
  • خواندن کد های قبلی و رفع باگ سیستم های موجود
  • مشارکت در تمامی فعالیت های مرتبط با اسکرام
  • توسعه دانش و مهارت تخصصی

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به زبان برنامه نویسی Python
  • مسلط به فریم ورک Django
  • مسلط به پایگاه داده های RDBMS مانند MySQL، Maria DB و ...
  • آشنایی با پایگاه داده های NoSQL مانند MongoDB ، Radis و ...
  • آشنایی به کار با سیستم عامل های مبتنی بر Linux
  • مسلط به Git
  • آشنایی با Container ها همچون Docker
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی دیگر همچون GO, Java, JavaScript, C# امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس پشتیبانی نرم افزار

ما در دپارتمان پشتیبانی و توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله هستیم تا در حوزه تست ماژول های نرم افزاری و تعامل با تیم برنامه نویسی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقرای ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است::

وظایف کلیدی

  • پاسخگویی به تسک های ارجاعی
  • تست ماژول های نرم افزاری
  • پاسخگویی به تماسهای ورودی واحدهای سازمان
  • تعامل با پیمانکار و تیم برنامه نویس

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به پایگاه های داده SQL
  • آشنایی با مفاهیم پایه توسعه نرم افزار
  • آشنایی با لینوکس
  • آشنایی با برنامه نویسی امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس VoIP / SMS

ما در دپارتمان خدمات تلفن ثابت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در رفع مشکلات مشتریان و پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که حل مسئله و برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • به روز رساني مستندات لازم مرتبط با فرايند ها
  • پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت
  • رفع مشکلات مشتریان VoIP NGN و Sip Trunkو SMS
  • کمک به راه اندازی اولیه SMS Panel and API, Sip Trunk مشتریان VoIP NGN
  • داشتن شرايط لازم براي شيفت هاي On-Call

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل کارشناسی در رشته های IT , ICT و مهندسی کامپیوتر
  • دارای حداقل 1 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • آشنایی کامل با مفاهیم مانیتورینگ از جمله Solar & Cacti
  • تجربه کار با Asterisk
  • تسلط بر Network + و Security + و لینوکس
  • تسلط به پروتوکل های SIP و SS7 و SMPP
  • آشنایی با تجهیزات مخابراتی
  • آشنایی با زیر ساخت سیستم ها
  • آشنایی کامل با VoIP و SMS
  • آشنایی با سیستم های مراکز تماس
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • سرپرست فروش پهنای باند

ما در دپارتمان فروش تجاری/سازمانی شرکت آسیاتک، به فردی با توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران برای تصدی سمت سرپرست فروش پهنای باند نیاز داریم. تا در زمینه شناسایی فرصت‌های فروش در حوزه پهنای باند و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که مسئولیت پذیری جزء ویژگی‌های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • شناسایی فرصت های فروش در حوزه پهنای باند و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک
  • مشارکت و نظارت در حسن اجرای پروژه های مختلف در حوزه فروش پهنای باند
  • نظارت و اقدام جهت اجرای مراحل فروش سرویس پهنای باند تا حصول نتیجه
  • نظارت بر تهیه و پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه
  • نظارت بر پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها
  • توجه ویژه و پاسخگویی در قبال سود و زیان واحد، بودجه و تحقق آن
  • مشارکت و نقش هادی در فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی و علوم کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات، مدیریت اجرایی و بازرگانی
  • حداقل 5 سال تجربه
  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط به شبکه VPN و توپولوژیهای آن
  • آشنایی با بازار تولید ترافیک و محتوا
  • مسلط به تجزیه و تحلیل آماری
  • آشنایی با CCNA - Wireless
  • مسلط به اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی
  • شناخت مطلوب نسبت به بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه
  • تسلط کامل به نرم افزارهای کاربردی آفیس
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • کارشناس Sysadmin

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر و دارای مهارت حل مسئله هستیم تا در حوزه پشتیبانی سرورها ، مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker
  • توانایی کار گروهی و آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • مسلط به مجازی سازی
  • مسلط به سیستم های ذخیره ساز
  • مسلط به راه اندازی و مدیریت انواع سیستم عامل ها و توانایی عیب یابی آنها
  • آشنا به مباحث شبکه ( CCNA و Network+)
  • دارای مدرک LPIC-2 ( حداقل مدرک LPIC-1 )
  • آشنایی کامل با سرورهای HP Proliant DL و همچنین سرورهای Supermicro
  • توانایی کار گروهی و آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری
  • توانایی مستند سازی و گزارش دهی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • سرپرست فروش تلفن و SMS

ما در دپارتمان فروش تجاری/سازمانی شرکت آسیاتک، به فردی با توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران برای تصدی سمت سرپرست فروش پهنای باند نیاز داریم. تا در زمینه نظارت و اقدام جهت اجرای مراحل فروش تلفن و SMS با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که مسئولیت پذیری جزء ویژگی‌های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • نظارت و اقدام جهت اجرای مراحل فروش تلفن و SMS تا حصول نتیجه
  • شناسایی فرصت های فروش در حوزه فروش تلفن و SMS و برقراری ارتباط برای معرفی خدمات آسیاتک
  • نظارت بر تهیه و پیگیری طرح ها و پروپوزال‌های ارسال شده تا حصول نتیجه
  • نظارت بر پیگیری انعقاد قراردادها و الحاقیه ها
  • همکاری با بازاریابی در طراحی و اجرای کمپین های مربوطه
  • مشارکت و نقش هادی در فرآیند بررسی مشکلات مربوط به خدمات ارائه شده و تلاش در جهت رفع آن با همکاری واحد فنی
  • توجه ویژه و پاسخگویی در قبال سود و زیان واحد، بودجه و تحقق آن
  • تلاش در کمک به نگهداشت مشتریان

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی و علوم کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات، مدیریت اجرایی و بازرگانی
  • حداقل 4 سال تجربه
  • مسلط به اصول فروش و بازاریابی
  • مسلط بر اصول VOIP
  • آشنایی با بازار تولید ترافیک و محتوا
  • مسلط به تجزیه و تحلیل آماری
  • آشنایی با اصول، متدولوژی ها و مدیریت بهینه قیف مشتریان
  • مسلط به اصول مکاتبات اداری و گزارش نویسی
  • درک نیاز مشتری
  • شناخت مطلوب نسبت به بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه
  • تسلط کامل به نرم افزارهای کاربردی آفیس
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • سرپرست طراحی و مدیریت محصول (B2C)

ما در واحد کسب و کار شرکت آسیاتک، به فردی با توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران برای تصدی سمت سرپرست طراحی و مدیریت محصول (B2C) نیاز داریم. تا در زمینه طراحی سبد محصول با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر می‌کنید که مسئولیت پذیری جزء ویژگی‌های شماست ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

 وظایف کلیدی

  • استخراج دستورالعمل و روش‌های اجرایی در خصوص موارد خدمات/ سبد محصولات
  • معرفی، ارزیابی و مدیریت ریسک
  • تطابق بین SLA مصوب رگولاتوری با سبد محصولات و خدمات
  • ارائه ویژگی‌های مرتبط با محصول یا خدمت طراحی شده در قالب سرویس کاتالوگ
  • طراحی سرویس/خدمات برای مشتریان حوزه  B2Cو بهبود سرویس های جاری
  • توانمندی و خلاقیت در تبدیل نیاز تیم‌های فروش (برای تعریف محصولات) به امکانات و فیچرهای قابل پیاده سازی در زیرساخت های فنی موجود
  • پیگیری مداوم در مراحل مختلف فرآیند طراحی، ساخت و تحویل محصول/سرویس 

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی، کامپیوتر، IT، ICT
  • حداقل 4 سال تجربه
  • اصول و مفاهیم سرویس های ADSL و TDLTE
  • اصول و مفاهیم قیمت گذاری
  • آشنایی با بازار تولید ترافیک و محتوا
  • تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده
  • آشنایی با صنعت تلکام و رقبای موجود در صنعت
  • توانایی مکاتبات اداری و گزارش نویسی
  • ارائه راهکار در حل مسائل مربوط به فرآیندهای طراحی محصول/سرویس
  • ارتباط موثر با تیم های فروش و فنی
  • تسلط کامل به نرم افزارهای کاربردی آفیس
  • آشنایی با زبان انگلیسی
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: