فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • کارشناس وایرلس

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • مستند سازی و گزارش دهی

شایستگی های کلیدی

  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های  Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  •  توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس Sysadmin

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر و دارای مهارت حل مسئله هستیم تا در حوزه پشتیبانی سرورها ، مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker
  • توانایی کار گروهی و آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • مسلط به مجازی سازی
  • مسلط به سیستم های ذخیره ساز
  • مسلط به راه اندازی و مدیریت انواع سیستم عامل ها و توانایی عیب یابی آنها
  • آشنا به مباحث شبکه ( CCNA و  Network+)
  • دارای مدرک LPIC-2 ( حداقل مدرک  LPIC-1 )
  • آشنایی کامل با سرورهای HP Proliant DL و  همچنین سرورهای Supermicro 
  • توانایی کار گروهی و آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری
  • توانایی مستند سازی و گزارش دهی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • کارشناس برنامه ریزی و بودجه

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی شرکت آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در تدوین و جاری سازی استراتژی های سازمان با ما همکاری داشته باشند. اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه‌ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه‌ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان 
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان 
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • مدرک لیسانس در رشته های مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و فناوری اطلاعات
  • آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک و مدل های استراتژی
  • آشنایی با فرایند بودجه و بودجه بندی عملیاتی
  • آشنایی با کنترل پروژه و مفاهیم مدیریت پروژه ها
  • آشنایی با استانداردهای مدیریتی از قبیل ISO9001
  • توانایی تهیه گزارشات مدیریتی
  • تسلط به اکسل
  • مهارت در برقراری ارتباط موثر
  • کارشناس تامین و امور پیمان ها

ما در دپارتمان اجرایی آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم، تا در امور مربوط به تامین و امور پیمان ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • انجام اقدامات لازم و هماهنگی بمنظور تعیین زمان و دستور کار کمیسیون مناقصات، معاملات و یا ترک تشریفات
  • ایجاد هماهنگی و اقدامات لازم جهت برگزاری مزایده ها و مناقصات و ترک تشریفات
  • شناسایی و تهیه بانک اطلاعات مربوط به تامین کنندگان و ارئه دهندگان کالا و خدمات مورد نیاز
  • هماهنگی جهت انجام تشریفات مربوط به انعقاد قراردادها و پیمان ها
  • انجام اقدامات لازم مربوط به استعلام بهای کالا و خدمات مورد نیاز
  • تنظیم پیش نویس قراردادها و ارسال جهت تائید مراجع ذیربط
  • انجام اقدامات لازم جهت عقد قرارداد نهایی پس از تائید مراجع ذیربط و ارسال به واحدهای تخصصی مرتبط
  • توجیه پیمانکاران از لحاظ شرایط و مندرجات پیمان ها
  • ایجاد هماهنگی و کسب تائید لازم از متولیان مالی در خصوص صورت وضعیت مالی قراردادها و شرایط پرداخت های مالی
  • انجام پیگیری های لازم مربوط به فسخ؛ خاتمه قرارداد و حل اختلاف
  • بررسی و ارزیابی راندمان کارکرد پیمانکاران اجرایی بر اساس حجم عملیات اجرایی و نفرات مستقیم موجود در پروژه
  • انجام اقدامات لازم جهت ورود به هنگام اطلاعات مربوط به انجام مناقصات در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات
  • تهیه گزارش های موردی و دوره ای جهت ارائه به مراجع ذیصلاح
  • تهیه گزارش های مدیریتی و انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط
  • تسلط بر نرم افزارهای Office
  • مهارت مذاکرات تجاری
  • مهارت برگزاری تشریفات کمیسیون معاملات و تنظیم قراردادهای تجاری
  • مهارت مدیریت مستندات و مکاتبات
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله 
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر 
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس جذب و استخدام

ما در دپارتمان توسعه منابع انسانی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه پیگیری و اجرای گام های فرآیند جذب ، انجام مصاحبه های تلفنی و حضوری و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پیگیری و اجرای گام های فرآیند جذب
  • انجام مصاحبه های تلفنی و حضوری
  • ارزیابی و پایش شاخص های اثربخشی کیفیت جذب
  • همکاری در طرح ریزی و تدوین استراتژی های کارکردی حوزه جذب و استخدام منابع انسانی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • آشنایی کامل با فرآیند جذب و استخدام
  • آشنایی با کانال های جذب و استخدام ( جاب ویژن - ایران تلنت - لینکدین و... )
  • آشنایی با مفاهیم و مدل های شایستگی ( رهبری - رفتاری و حرفه ای )
  • آشنایی کامل با اصول ارزیابی و مصاحبه های مبتنی بر شایستگی
  • آشنایی با آزمون های روانشناسی سازمانی
  • تسلط بر Word و Excel
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس زیرساخت های سیستمی

ما در دپارتمان زیرساخت های سیستمی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با تفکر سیستمی و خلاق هستیم تا در حوزه مدیریت و پیکربندی زیرساخت مجازی  ، عیب‌یابی سرویس‌ها و زیرساخت سیستمی و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه کار تیمی و برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • مدیریت و پیکربندی زیرساخت مجازی/ تغییرات و پیکربندی شبکه زیرساخت مجازی
  • ایجاد و به روزرسانی backup plan، پشتیبان‌گیری و بازیابی ماشین‌ها
  • بررسی تمامی Alertها و Logهای مربوطه زیرساخت‌های سیستمی (شامل Storage، Virtualization، Backup Jobs و ...)
  • عیب‌یابی سرویس‌ها و زیرساخت سیستمی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 5 سال تجربه کاری
  • تسلط کامل در مدیریت ماشینهای مجازی بستر VMware (HA، DRS، SRM، vMotion، vSwitch، NSX و ..)
  • تسلط در مدیریت (نصب، راه اندازی و پیکربندی) انواع سیستم عامل ها (Windows و Linux)
  • آشنایی با SAN Storage آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ (Zabbix، SolarWinds و ..) و Bash Scripting
  • آشنایی کامل با Cacti، Splunk، VeeamOne و Veeam Backup
  • تسلط بر مفاهیم و ساختار شبکه
  • آشنایی با مفاهیم امنیت شبکه
  • توانایی تجزیه و تحلیل سیستم، مستندسازی و تهیه گزارش‌های فنی و مدیریتی
  • آشنایی و تجربه DevOps اولویت محسوب می‌شود
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس تولید محتوا و خبر

ما در واحد روابط عمومی آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در حوزه تولید محتوا و خبر با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برنامه ریزی و مدیریت زمان جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • تهیه و تدوین خبر
  • نگارش و تهیه محتوای متنی
  • انتخاب بهترین وب سایت های خبری برای انتشار اخبار

شایستگی های کلیدی

  • مسلط به شیوه نگارش ادبیات رسانه ای و تهیه خبر
  • آشنا با مفاهیم حوزه IT و ICT
  • دارای خلاقیت و نوآوری
  • دارای تفکر سیستمی
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • دارای روحیه ای وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس رسیدگی به شکایات سامانه 195

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان و تحلیل و بررسی ریشه ای آنها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال های مراجع قانونی از جمله سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ... 
  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات 
  • پیگیری مناسب تا رفع مشکل مشترک 
  • تعامل با مشتریان و کارشناسان مناطق تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • ارسال جواب نامه منطبق بر اصول نامه نگاری
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استانداردهای کاری تعریف شده

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط
  • حداقل مدرک لیسانس در رشته IT و مهندسی کامپیوتر، صنایع و مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی
  • آشنایی با  NETWORK+
  • آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • مسلط به اصول نامه نگاری
  • دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
  • مسلط به پاسخگویی تلفنی
  • تسلط با مفاهیم اینترنت
  • آشنایی با اصول و مقررات رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی)
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • توانایی مذاکره
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس نگهداری فیزیکی مرکز داده

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه نگهداری و رفع مشکلات سیستم های برق ، سرمایش دیتاسنتر و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم.

برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نگهداری سیستم های برق ، سرمایش و ابنیه دیتاسنتر
  • حضور مسئولانه در شیفت 48/24 و مانیتورینگ وضعیت فیزیکی دیتاسنتر
  • تکمیل و ارائه گزارش های تحلیلی و چک لیست های روزانه
  • امکان سنجی و نصب و راه اندازی فیزیکی تجهیزات اکتیو دیتاسنتر
  • رفع مشکلات سیستم برق ، سرمایش ، اعلام و اطفاء حریق در زمان بروز خرابی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • مهارت فنی و اجرایی در حوزه سیستم های برق دیتاسنتر (UPS ، تابلو برق ، دیزل ژنراتور)
  • مهارت فنی و آشنایی با سیستم های سرمایش دیتاسنتر (سیستم های آبی و گازی)
  • آشنایی با سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • آشنایی با نرم افزار های مانیتورینگ(Zabbix)
  • آشنایی با نرم افزار های DCIM
  • آشنایی با استاندارد های دیتاسنتر
  • آشنا با Cacti
  • تسلط نسبی بر نرم افزار اتوکد
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس ارتباط با مشتریان

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان و تحلیل و بررسی ریشه ای آنها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 

 وظایف کلیدی

  • ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال ها ارتباطی مانند تلفن، ایمیل، پیامک و ...
  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات و انتقادات و پیشنهادها
  • پیگیری مناسب تا رفع مشکل مشترک
  • مشارکت در اجرا و دریافت نظرسنجی از مشترکین
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استانداردهای کاری تعریف شده

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری در صنعت
  • حداقل مدرک فوق دیپلم در رشته IT, ICT، مهندسی کامپیوتر و صنایع
  • آشنایی با  NETWORK+
  • دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
  • علاقمند به پاسخگویی تلفنی
  • تسلط با مفاهیم اینترنت
  • آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • توانایی مذاکره
  • کارشناس سیستم ها و بهبود روش ها

ما در واحد سیستم ها و روش ها آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در طراحی و بازنگری فرایندهای سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر به کار کردن تیمی علاقه مندید، تحلیل و تفکر سیستمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم.

برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • طراحی، تدوین و بازنگری دستورالعمل ها، فرایندها و روال های کاری
  • برگزاری و مدیریت جلسات بازطراحی فرایندها و روال های کاری
  • شناسایی و تعریف شاخص های PI- KPI
  • تجزیه و تحلیل فرایندها و شناسایی نقاط قابل بهبود
  • مدیریت مستندات با استفاده از راهکار SharePoint

 شایستگی های کلیدی

  • آشنا با مدل ها و چارچوب های فرایندی مانند APQC، ITIL
  • تسلط بر مدل سازی فرایند کسب و کار
  • آشنا با سیستم های مدیریتی مانند ISO9001 - ISO27001 - ISO20000
  • آشنا با استاندارد BPMN2 جهت مدل سازی فرایندهای کسب و کار
  • آشنا با مدل های سنجش سطح بلوغ (CMMI و غیره)
  • آشنا با مفاهیم مدیریت ریسک
  • داشتن روحیه پیگیری و فعال بودن
  • کارشناس Frontend Developer

ما در واحد توسعه نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، مسئولیت پذیر و دارای تفکر سیستمی هستیم تا در حوزه طراحی ، برنامه نویسی ، آزمایش و اصلاح کد ، شرکت در کلیه فعالیتهای مربوط به اسکرام و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • طراحی ، برنامه نویسی ، آزمایش و اصلاح کد
  • نوشتن کدهای تمیز و خوانا و مستندات با کیفیت
  • همکاری با سایر اعضای تیم
  • شرکت در کلیه فعالیتهای مربوط به Scrum

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • درک خوب از JavaScript ، React ، Redux
  • آشنایی با Webpack
  • آشنا با ابزارهای تست
  • تجربه کار باRESTful API ، WebSocket و کنترل نسخه Git
  • مشتاق به یادگیری فن آوری های جدید
  • دارای تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس تحلیل داده مشتریان

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به مباحث تحلیل و آمار هستیم تا در زمینه تحلیل و بررسی موضوع شکایات و نظرسنجی ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 

 وظایف کلیدی

  • تحلیل عوامل و المان های موثر بر رضایت مشتری و نتایج نظرسنجی های مرتبط 
  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات و انتقادات و پیشنهادهای مشتریان 
  • شناسایی اقدامات اصلاحی و بهبود در راستای تحلیل های انجام شده و پیگیری اجرای آنها 
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استاندارد های کاری تعریف شده

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال تجربه کاری مرتبط
  • حداقل مدرک لیسانس در رشته‌های صنایع، ریاضی و آمار، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات
  • مسلط به اصول ارائه گزارش های مدیریت
  • دارای توانایی حل مسئله و تهیه تحلیل‌های ریشه ای
  • آشنا به محیط صنعت و مفاهیم اینترنت
  • ترجیحاً آشنا با مدل های کیفیت و فرآیندی
  • تسلط کامل در ICDL و نرم افزارهای Office بویژه : PowerPoint , Word , Excel
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • توانایی مذاکره
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی

 

  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • کارشناس نگهداری شبکه

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با توانایی برقراری ارتباط موثر هستیم تا در حوزه پشتیبانی و تامین سرورها ، مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی (Virtualization) همچون  VMWare، Virtual Box
  • توانایی آنکال بودن در مواقع ضروری و ساعات غیراداری

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری 
  • حداقل مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر / فناوری اطلاعات
  • تسلط به مفاهیم CCNA (دارای مدرک)
  • تسلط به مفاهیم تسلط به مفاهیم CCNP  ( ارائه مدرک مزیت محسوب خواهد شد ) 
  • تسلط به پشتیبانی و عیب یابی و رفع مشکلات شبکه 
  • دارای تخصص و تجارب کاری تجهیزات Cisco Nexus ،  Firewallها (Fortinet , Juniper ,….)
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی بالا در یادگیری مطالب جدید
  • درک مطلب به زبان انگلیسی 
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  • توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس توسعه نرم افزار

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی خلاق ، وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه توسعه نرم افزار و برنامه نویسی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نوشتن کدهای تمیز و خوانا
  • کار بر روی پروژه های جدید با آخرین تکنولوژی های توسعه نرم افزار
  • کار بر روی پروژه های مختلف به صورت همزمان (و زبان های برنامه نویسی مختلف)
  • خواندن کد های قبلی و رفع باگ سیستم های موجود
  • مشارکت در تمامی فعالیت های مرتبط با اسکرام
  • توسعه دانش و مهارت تخصصی

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به زبان برنامه نویسی Python
  • مسلط به فریم ورک Django
  • مسلط به پایگاه داده های RDBMS مانند MySQL، Maria DB و ...
  • آشنایی با پایگاه داده های NoSQL مانند MongoDB ، Radis و ...
  • آشنایی به کار با سیستم عامل های مبتنی بر Linux
  • مسلط به Git
  • آشنایی با Container ها همچون Docker
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی دیگر همچون GO, Java, JavaScript, C# امتیاز محسوب میشود
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس VoIP / SMS

ما در دپارتمان خدمات تلفن ثابت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در رفع مشکلات مشتریان و پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که حل مسئله و برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • به روز رساني مستندات لازم مرتبط با فرايند ها
  • پیگیری موارد قطعی یا مشکلات با مراکز مخابراتی یا زیرساخت
  • رفع مشکلات مشتریان VoIP NGN و Sip Trunkو SMS
  • کمک به راه اندازی اولیه SMS Panel and API, Sip Trunk مشتریان VoIP NGN
  • داشتن شرايط لازم براي شيفت هاي On-Call

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل کارشناسی در رشته های IT , ICT و مهندسی کامپیوتر
  • دارای حداقل 1 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • آشنایی کامل با مفاهیم مانیتورینگ از جمله Solar & Cacti
  • تجربه کار با Asterisk
  • تسلط بر Network + و Security + و لینوکس
  • تسلط به پروتوکل های SIP و SS7 و SMPP
  • آشنایی با تجهیزات مخابراتی
  • آشنایی با زیر ساخت سیستم ها
  • آشنایی کامل با VoIP و SMS
  • آشنایی با سیستم های مراکز تماس
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: