فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • کارشناس نگهداری شبکه دیتاسنتر

ما در واحد نگهداری شبکه دیتاسنتر آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، متعهد و کوشا هستیم تا در زمینه شناسایی و رفع مشکلات سرویس ها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • رفع خطاها، پشتیبانی و تامین سرویس ها
  • نصب و پیکربندی انواع سیستم عامل ها و مدیریت سرویس‌های مختلف آنها
  • مستندسازی و گزارش نویسی
  • مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته IT و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 2 سال سابقه ی کاری
  • آشنایی کامل با مفاهیم شبکه
  • آشنایی با مفاهیم دیتابیس و نوشتن کوئری های ساده
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کارتیمی
  • مسلط به مجازی سازی و مدیریت سرور مجازی  (Virtualization) همچون VMWare، Virtual Box یا Docker
  • سرپرست برنامه ریزی و بودجه

ما در دپارتمان برنامه ریزی راهبردی آسیاتک، به دنبال فردی مسئولیت پذیر، و دارای روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در زمینه تدوین بودجه ریزی عملیاتی و همچنین مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم . برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل مدرک کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع
  • دارای حداقل 3 سال سابقه ی کاری
  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO 9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  •  آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های  Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  •  توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس لینوکس

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در نگهداری سرورها و یافتن باگ های سیستم  با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نگهداری سرورهای لینوکسی و سرویس های مرتبط
  • بررسی دائمی گراف و لاگ ها جهت یافتن Incident و باگ های سیستم
  • کنترل بکاپ ها

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  •  آشنایی به Linux سطح LPIC2
  • مسلط به مفاهیم و کار با MySQL
  •   آشنا با مفاهیم شبکه و TCP/IP
  • توانایی مطالعه RFC
  • آشنایی به فرایند های backup گیری و ابزارهای مانیتورینگ
  • توانایی اسکریپت نویسی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس ارتباط با مشتریان

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان و تحلیل و بررسی ریشه ای آنها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال های ارتباطی مانند تلفن ، ایمیل ، پیامک و ...
  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استاندارد های کاری تعریف شده

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال تجربه کاری مرتبط
  •  آشنایی با مفاهیم و اصول ارتباط با مشتری
  • آشنایی با NETWORK+
  • تسلط با مفاهیم اینترنت
  • مهارت در ICDL و نرم افزارهای Office بویژه  PowerPoint , Word , Excel :
  • دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • علاقمند به پاسخگویی تلفنی
  • مدیر برنامه ریزی راهبردی

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی با تفکر سیستمی ، خلاق و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در حوزه تدوین استراتژی های سازمان ، مدیریت و نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعمل ها ، مدیریت دانش سازمان و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نظارت بر روند تدوين و بروزرساني بودجه عملياتي سازماني
  • نظارت بر طرح ريزي و توسعه ساختار سازماني
  • تهيه و تدوين اظهارنامه هاي مرتبط با مدلهاي تعالي در حوزه مديريت برنامه ريزي راهبردي
  • مديريت و تاييد برنامه های عملياتي و پايش كارايي و اثربخشي آنها در راستاي تحقق اهداف استراتژيک
  • سنجش اثربخشي رويکردهاي جاري سازي شده، بازنگري و در صورت لزوم اصلاح و يا بهبود اين رويکردها
  • مديريت و نظارت بر تهيه، تدوين، بازنگري و اصلاح دستورالعمل ها و قوانين مورد نياز و نظارت بر حسن اجراي آنها
  • تجزيه و تحليل داده ها و گزارش هاي آماري براي شناسايي و تعيين علل مشکلات، طرح ريزي و تدوين پروژه ها و اقدامات بهبود
  • نظارت بر انجام تحليل هاي محيطي شامل محيط كلان و تحليل هاي داخلي جهت شناسايي قوتها و ضعفها
  • پیگیری و پیاده سازی اجرای نظام مدیریت دانش

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط بر اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • تسلط به مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  • تسلط به مفاهیم برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • تسلط به مفاهیم مهندسی مجدد فرآیندها BPR
  • مسلط به اصول و مفاهیم مدیریت دانش
  • تسلط بر مدلهای تعالی و کیفیت و استانداردهای مدیریتی
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • توانایی مذاکره
  • کارشناس نوآوری

ما در دپارتمان نوآوری و تحول دیجیتال آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر ، خلاق و دارای تقکر سیستمی هستیم تا در حوزه تجزیه و تحلیل بازار ، تحلیل جذابیت ها و نیازهای مشتریان و توسعه کسب و کارهای جدید با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جز ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تدوین طرح های امکانسجی، تجاری و بازاریابی
  • هدفگذاری فرصت ها و بازار های جدید
  • تجزیه ‏و تحلیل بازار برای شناخت فضای رشد و توسعه کسب وکار و مشارکت در توسعه کسب و کار های جدید
  • تحلیل جذابیت‌ها، نیازها و فرصت‌های بازار برای ایجاد ارزش‌های جدید برای مشتریان و ارائه راهکارهای موثر در این راستا
  • به کارگیری ایده های جدید، ارزیابی و غربالگری آن ها

 شایستگی های کلیدی

  • مسلط به تدوین طرح های توجیهی و بازاریابی
  • آشنا با تحلیل های مالی و اقتصادی
  • آشنایی با مدل های کسب و کار
  • توانایی تجزبه و تحلیل اطلاعات
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • آشنایی با صنعت مخابرات و ارتباطات
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی مذاکره
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • کارشناس بازاریابی

ما در تیم بازاریابی آسیاتک به افرادی خلاق و با انگیزه برای تصدی سمت کارشناس بازاریابی نیاز داریم تا در ترویج محصولات و خدمات شرکت موثر باشند. این موقیت شغلی فرصت مناسبی است برای کسانی که دارای شم تجاری قوی بوده و به دنبال کسب تجربه در یک سازمان معتبر هستند. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • شناسایی بازار و مشتریان بالقوه
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان سازمان
  • تنظیم پروپوزال و ارائه لیست قیمت ویژه هریک از سازمان ها
  • تهیه و ارسال پیش فاکتور برای مشتریان
  • پیگیری تا عقد قرارداد نهایی

شایستگی های کلیدی

  • آشنایی به اصول و فنون مذاکره
  •  توانایی در ارائه گزارش‌های تحلیلی
  • آشنایی با بازار اینترنت و حوزه IT و سرویس های این حوزه (به طور خاص پهنای باند و دیتاسنتر)
  • آشنائی کلی با بازار و محصولات حوزه تلکام
  • دانش یا تجربه فروش سازمانی
  • توانایی انجام کار تیمی
  • مدیر بازاریابی

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی متخصص، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در حوزه توسعه محصولات جدید و بازاریابی با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارتی عالی در مذاکره دارید، تجاری سازی ایده ها حرفه شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • انجام تحقیقات بازار و تحلیل محیط خارجی به منظور بررسی عملکرد رقبا، شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و جامعه
  • تحلیل نتایج تبلیغات فروش به منظور مشخص کردن مقرون به صرفه بودن هریک از برنامه های تبلیغاتی
  • ارایه پیشنهاد درخصوص نوع و قیمت سرویس ها و پروموشن ها با استفاده از نتایج آنالیز رقبا و متقاضیان خدمات
  • طراحی کمپین های مناسب بازاریابی در راستای استراتژی برندینگ با همکاری واحدهای ذینفع
  • طراحی / بروز رسانی طرح های رسانه های محیطی، چاپی و دیجیتال بر اساس هویت برند
  • پایش و مانیتور مستمر جایگاه برند و ارائه راهکارهای بهبود

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط بر اصول توسعه محصول جدید و فرآیند تجاری سازی ایده ها
  • تسلط بر مهندسی فروش، بازاریابی و اصول و فنون مذاکره
  • تسلط به مفاهیم دیجیتال مارکتینگ
  • آشنا با بازار خدمات مخابراتی و همچنین آشنایی با اصول تمام محصولات و خدمات ارائه شده توسط آسیاتک
  • آشنا به مفاهیم CRM و مدیریت ارتباط با مشتریان
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • خلاق و دارای قابلیت تفکر سیستمی
  • کارشناس ارزیابی و بهبود

ما در واحد ارزیابی و بهبود آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر، خلاق و با توانایی برقراری ارتباطات موثر هستیم تا در حوزه نظارت بر عملکرد و اطمینان از اجرای صحیح فرآیندها با ما همکاری داشته باشد. اگر به کار کردن تیمی علاقه مندید، تحلیل و تفکر سیستمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در نظارت بر عملکرد سیستم های مدیریت سازمان به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی این سیستم ها از طریق اجرای برنامه های ارزیابی، خود ارزیابی، ممیزی های داخلی و بازرسی های دوره ای به منظور ارزیابی فرآیندها
  • تهیه گزارشات مستمر و دوره ای از نتایج تمامی ارزیابی ها و ممیزی های داخلی و خارجی سیستم های مدیریت و ارائه به ذی نفعان مربوطه
  • مشارکت در تدوین و پایش شاخص های کلیدی و فرآیندی سازمان و نظارت بر عملکرد کلیه ی فرآیندهای سازمان
  • مشارکت در تعریف پروژه های بهبود در فرآیندها و زیرساخت های سازمان به منظور تحقق اهداف و استراتژی های کیفی سازمان
  • کنترل اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه مرتبط و پیگیری اقدامات لازم و گزارش دهی به مقام مافوق

 شایستگی های کلیدی

  • آشنایی با سیستم های مدیریت کیفیت شامل ISO2000 , ISO 27001 , ISO 14001:2015 , ISO 9001:2015 , 5S
  • آشنایی با مفاهیم ITIL
  • آشنا مدل های تعالی EFQM
  • تسلط به ابزارهای کنترل کیفیت
  • آشنا به تجزیه و تحلیل آماری
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس برنامه ریزی و بودجه

ما در واحد برنامه ریزی و بودجه آسیاتک به دنبال فردی خلاق، مسئولیت پذیر با توانایی تفکر سیستمی هستیم تا در تدوین و جاری سازی استراتژی های سازمان با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک سازمان
  • مشارکت در تدوین / بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی سازمان
  • مشارکت در تدوین بودجه ریزی عملیاتی هم راستا با استراتژی های سازمان
  • مشارکت در جاری سازی استراتژی های کسب و کار سازمان
  • همکاری در شناسایی و تحلیل دوره ای ریسک های کسب و کار

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط بر مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک
  •  تسلط بر سیستم های مدیریت کیفیت و ISO9000
  • تسلط بر مدل های تعالی سازمانی
  • آشنایی با اصول بودجه ریزی عملیاتی
  • آشنایی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آشنایی با تجزیه و تحلیل آماری
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • توانایی مذاکره
  • کارشناس کنترل کیفیت شبکه

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی هستیم تا در حوزه پایش مشکلات شبکه و پیگیری رفع مشکل ، پایش تجهیزات شبکه و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • پایش مشکلات شبکه و بررسی ریشه یابی های انجام شده و پیگیری رفع مشکل در صورت وجود
  • تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش های آماری برای شناسایی و تعیین علل مشکلات
  • بررسی تغییرات ثبت شده در شبکه
  • پایش وضعیت در دسترس بودن و اختلالات کلیه مراکز مخابراتی
  • پایش کالاها و تجهیزات ورودی به انبار شامل تجهیزات شبکه

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به مفاهیم Network + و شبکه
  • آشنا با سامانه های Solar & Cacti & Zabix
  • آشنا با پیکربندی تجهیزات شبکه
  • تسلط به مفاهیم مفاهیم فنی Dsl و شبکه های وایرلس و موبایل
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • سرپرست زیرساخت ابری

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی دارای روحیه مشارکتی و کار تیمی با توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران هستیم تا در حوزه هماهنگی و مدیریت وظایف گروه ، نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود و پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • هماهنگی و مدیریت وظایف گروه
  • مدیریت ظرفیت منابع و بهبود عملکرد آنها
  • پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل
  • نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس (LPIC2)
  • آشنا با Openstack و Ceph
  • مسلط به مفاهیم و ابزارهای مجازی سازی
  • مسلط به مفاهیم شبکه و فایروال
  • مهارت در اسکریپت نویسی
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس زیرساخت های ابری

ما در دپارتمان زیرساخت های سیستمی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذبر با روحیه مشارکت و کارتیمی هستیم تا در بررسی ماهیانه کلیه سخت افزارها و سرورهای واحد ، یررسی روزانه لاگ و گراف ها و نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباط موثر  جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نظارت مداوم بر عملکرد صحیح کلیه اجزاء پلتفرم کلود
  • بررسی ماهیانه کلیه سخت افزارها و سرورهای واحد
  • بررسی روزانه لاگ و گراف ها
  • ارائه پشتیبانی به مشترکان

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس (LPIC2)
  • آشنا به مفاهیم و ابزارهای مجازی سازی
  • آشنا به مفاهیم شبکه و فایروال
  • توانایی اسکریپت نویسی
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه رقابتی و نتیجه گرایی
  • سرپرست زیرساخت های نرم افزاری

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی با توانایی رهبری و توانمند سازی دیگران و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در حوزه مدیریت ظرفیت منابع و بهبود عملکرد آنها، پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • هماهنگی و مدیریت وظایف گروه
  • مدیریت ظرفیت منابع و بهبود عملکرد آنها
  • پیدا کردن ریشه اصلی رخدادها و ارائه راه حل
  • نظارت مداوم بر عملکرد کلیه پلتفرم های مجازی سازی

 شایستگی های کلیدی

  • تسلط به سیستم عامل لینوکس (LPIC2)
  • مسلط به مجازی ساز VMware
  • آشنا با استورج های EMC و HP
  • مسلط به مفاهیم شبکه و فایروال
  • مهارت در اسکریپت نویسی
  • آشنا با ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل لاگ
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • سرپرست voip

ما در معاونت فنی آسیاتک به دنبال فردی با روحیه مشارکت و کار تیمی، توانمند در حوزه رهبری و توسعه دیگران هستیم تا در نگهداری، پشتیبانی و توسعه شبکه تلفن ثابت آسیاتک و ارائه راه حل های بهینه با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نگهداری، پشتیبانی و توسعه شبکه تلفن ثابت آسیاتک
  • ارائه راهکاری فنی برای پروژ ها در سطح ملی
  • ظرفیت سنجی و مدیریت زیرساخت تلفن ثابت
  • بهینه سازی مستمر به جهت دست یابی به کارایی و عملکر بالا بر اساس اهداف تعیین شده

 شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل کارشناسی در رشته های IT , ICT و مهندسی کامپیوتر
  • دارای حداقل 8 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • دانش قوی در مورد TCP / IP ، SS7 ، SIP و RTP
  • تجربه کار با Kamailio و Asterisk
  • مهارت در IVR نویسی و مدیریت مراکز تماس
  • تجربه کار با لینوکس (LPIC1)
  • مهارت در اسکریپت نویسی
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • کارشناس پشتیبانی کلود و هاستینگ

ما در بخش فنی شرکت آسیاتک به دنبال افرادی مسئولیت پذیر با مهارت های ارتباطی قوی و مهارت حل مسئله ی بالا هستیم تا در بررسی دوره ای سرورهای کلود و هاستینگ و پشتیبانی تلفنی تیکت و ایمیل کاربران کلود، هاست ودامنه با ما همکاری داشته باشند. اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • پشتیبانی تلفنی تیکت و ایمیل کاربران کلود، هاست و دامنه
  • بررسی دوره ای سرورهای کلود و هاستینگ
  • کنترل بکاپ ها

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال سابقه در سمت مشابه
  • مسلط به مباحث میزبانی وب ، دامنه و ماشین مجازی
  • آشنایی با مجازی سازی
  • آشنایی با نصب و مدیریت اولیه سرورهای ویندوز و لینوکس
  • آشنایی به انواع کنترل پنل هاستینگ
  • تسلط به نصب و عیب یابی CMS هایی نظیر Wordpress و Joomla
  • تسلط به مفاهیم مرتبط با سرویس های DNS، ایمیل ، دیتابیس و وب
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس پشتیبانی کلود و هاستینگ

ما در بخش فنی شرکت آسیاتک به دنبال افرادی مسئولیت پذیر با مهارت های ارتباطی قوی و مهارت حل مسئله ی بالا هستیم تا در بررسی دوره ای سرورهای کلود و هاستینگ و پشتیبانی تلفنی تیکت و ایمیل کاربران کلود، هاست ودامنه با ما همکاری داشته باشند. اگر تمایل به کسب تجربه در سازمانی حرفه ای را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. مهم ترین وظایف و مسئولیت های این فرصت شغلی به شرح ذیل است:

وظایف کلیدی

  • پشتیبانی تلفنی تیکت و ایمیل کاربران کلود، هاست و دامنه
  • بررسی دوره ای سرورهای کلود و هاستینگ
  • کنترل بکاپ ها

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 1 سال سابقه در سمت مشابه
  • مسلط به مباحث میزبانی وب ، دامنه و ماشین مجازی
  • آشنایی با مجازی سازی
  • آشنایی با نصب و مدیریت اولیه سرورهای ویندوز و لینوکس
  • آشنایی به انواع کنترل پنل هاستینگ
  • تسلط به نصب و عیب یابی CMS هایی نظیر Wordpress و Joomla
  • تسلط به مفاهیم مرتبط با سرویس های DNS، ایمیل ، دیتابیس و وب
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس
شماره تلفن به همراه کد شهر مثلا ××××××××021
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: