فرصت های شغلی

فرصت های شغلی فرصت های شغلی
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

فرصت های شغلی

 

فرصت های شغلی

ما معتقدیم  افراد حرفه ای فقط برای حقوق و تامین معیشت کار نمیکنند، آنها به دنبال منزلت، جایگاه اجتماعی و زندگی کاری باکیفیت هم هستند. در همین راستا در تلاشیم تا تجربه ای متفاوت و ناب از همکاری برای همراهانمان ایجاد کنیم. صداقت، تعهد به سازمان و تلاش برای بهبود مستمر ارزش های اساسی خانواده ی آسیاتک هستند که در کنار تحصیلات و دانش کاری عوامل کلیدی جذب استعدادها و نیروهای جدید در آسیاتک اند.                                                                      

اگر متعهد، مسئولیت پذیر و کیفیت گرا هستید و می خواهید زندگی در سازمانی حرفه ای با محیطی دوستانه را تجربه کنید، ما در آسیاتک از شما استقبال خواهیم کرد.

لطفا برای ارسال درخواست همکاری فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید . همکاران ما در منابع انسانی پس از بررسی رزومه ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • کارشناس جذب و استخدام

ما در دپارتمان توسعه منابع انسانی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه پیگیری و اجرای گام های فرآیند جذب، انجام مصاحبه های تلفنی و حضوری و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • پیگیری و اجرای گام های فرآیند جذب
  • انجام مصاحبه های تلفنی و حضوری
  • ارزیابی و پایش شاخص های اثربخشی کیفیت جذب
  • همکاری در طرح ریزی و تدوین استراتژی های کارکردی حوزه جذب و استخدام منابع انسانی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • آشنایی کامل با فرآیند جذب و استخدام
  • آشنایی با کانال های جذب و استخدام ( جاب ویژن - ایران تلنت - لینکدین و... )
  • آشنایی با مفاهیم و مدل های شایستگی ( رهبری - رفتاری و حرفه ای )
  • آشنایی کامل با اصول ارزیابی و مصاحبه های مبتنی بر شایستگی
  • آشنایی با آزمون های روانشناسی سازمانی
  • تسلط بر Word و Excel
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس SOC

ما در دپارتمان امنیت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه شناسایی و رسیدگی به ریسک ها و تهدیدها ، نظارت بر فرآیندهای SOC و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تجربه استفاده از ابزارهای SIEM
  • ردیابی حملات و گزارش تهدیدها
  • رسیدگی به ریسک ها و تهدیدها
  • بررسی عمیق از طریق SIEM و سایر ابزارهای امنیتی
  • نظارت بر فرآیندهای SOC

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال تجربه کاری
  • درک مفاهیم SIEM
  • تجربه کافی در استفاده از ابزارهای SIEM مانند ELK, Splunk
  • تسلط بر مفاهیم شبکه
  • تجربه کار با سیستم عامل لینوکس و ابزارهای آن
  • آشنا با WAF, UTMs, ACS
  • درک روش ها و فن آوری های ورود به سیستم
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی Python و  Bash مزیت محسوب می شود
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت استرس
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس مانیتورینگ شبکه مرکز داده

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه نظارت مستمر بر تمامی رخدادهای شبکه و سرویس های موجود، پایش عوامل عمومی تاثیر گذار بر سرویس و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • نظارت مستمر بر تمامی رخدادهای شبکه و سرویس های موجود در شبکه
  • ارائه گزارش های دوره ای از اختلالات و قطعی های پیش بینی شده / نشده
  • پایش عوامل عمومی تاثیر گذار بر سرویس و ارائه گزارش های مرتبط در جهت تضمین کیفیت سرویس
  • بروزرسانی تمامی مستندات و ابزارها
  • توانایی حضور در شیفت

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • تسلط بر نرم افزارهای مانیتورینگ
  • تسلط بر مفاهیم NetFlow و انالیز کردن لاگ های تجهیزات شبکه
  • آشنایی با سرور و تجهیزات دیتاسنتر
  • آشنایی با تجهیزات انتقال با تکنولوژی CWDM و DWDM
  • تسلط بر  CCNA  
  • پاسخگویی به تماس ها و درخواست های دریافتی
  • توانایی مستند سازی و گزارش دهی
  • توانایی حضور در شیفت
  • داشتن مدرک CCNP امتیاز محسوب می شود
  • روحیه کار گروهی
  • کارشناس توسعه نرم افزار 

ما در معاونت فناوری اطلاعات آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه توسعه، تست و اشکال زدایی برنامه های نرم افزاری ، بروزرسانی و گسترش برنامه های موجود و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که تفکر سیستمی و خلاق جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • توسعه، تست و اشکال زدایی برنامه های نرم افزاری
  • بروزرسانی و گسترش برنامه های موجود با توجه به وظایف محول شده در هر اسپرینت
  • بررسی مستمر فن آوری های جدید در حوزه برنامه نویسی و استفاده از آن ها با هماهنگی سرپرست
  • تهیه گزارشات و جمع آوری اطلاعات آماری با توجه به تسک های محول شده در هر اسپرینت
  •  شرکت در جلسات روزانه پیشبرد وظایف
  • ارائه work log روزانه

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • آشنایی کامل با ReactJs,AngularJS
  • دانش کافی در زمینه MSSQL , MYSQL , POSTGRESQL
  • آشنا با DSA (data structure algorythm)
  • تسلط بر Django
  • تسلط بر GIT
  • آشنایی کامل با Rest API
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس توسعه کسب و کار سازمانی  

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی با توانایی برقراری ارتباط موثر و دارای روحیه کار تیمی هستیم تا در حوزه کمک به سازمان در تعیین موقعیت شرکت در بازار سازمانی، ارایه پیشنهادات مبتنی بر محصول و بازار به منظور جذب مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان فعلی سازمانی و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مهارت تصمیم گیری و حل مسئله جزء ویژگی های شماست و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید ، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • کسب اطلاعات برای کمک به سازمان در تعیین موقعیت شرکت در بازار سازمانی
  • شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه ها به منظور در اختیار مدیریت قرار دادن اطلاعات و پیشنهادات مربوط به ارتقا ، توزیع ، طراحی و قیمت گذاری محصولات یا خدمات شرکت
  • مشارکت در ارایه پیشنهادات مبتنی بر محصول و بازار به منظور جذب مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان فعلی سازمانی
  • اجرای فعالیت های مرتبط با بازار و شناسایی مشتریان احتمالی
  • اجرا و بررسی مناقصات مرتبط با موضوع فعالیت سازمان و آنالیز سود و زیان برای شرکت در آن.
  • گزارش گیری مستمر از روند اجرایی شدن پروژه های بازاریابی سازمانی
  • مشارکت در هماهنگی با واحدهای مختلف برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان بهره گیری از تمام ظرفیت های سازمان
  • پیگیری قراردادهای مرتبط با فروش تا زمان انعقاد کامل آن.
  • پیگیری بر فرآیند امکان سنجی خدمات در حوزه ارائه خدمات به مشتریان متقاضی برای ورود به فاز قرارداد.آنالیز لاگ‌های سیستم، سرویس‌ها و سامانه‌های مانیتورینگ

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال تجربه کاری
  • آشنا با مدیریت ارتباط با مشتری
  • تسلط بر اصول بازاریابی
  • آشنایی کامل با زبان بدن
  • آشنا با اصول و فنون مذاکره تلفنی
  • آشنا با اصول روان شناسی فروش
  • تسلط بر بازاریابی خدمات
  • آشنا با اصول بازاریابی بین الملل
  • تسلط نسبی بر مهندسی فروش
  • آشنا با کنترل پروژه
  • تسلط کافی بر مهارت های فروش
  • تسلط بر اصول و فنون مذاکره
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس پشتیبانی نرم افزار 

ما در دپارتمان پشتیبانی نرم افزار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر و دارای ارتباطات موثر هستیم تا در حوزه گزارش گیری و برخورد با خطاهای احتمالی نرم افزار ، بررسی و پاسخگویی به تسک های ورودی و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • تهیه و تدوین گزارشات و ارایه آن به مافوق
  • تهیه و تدوین مستندات و راهنمای مورد نیاز کاربران، راهبران و مدیران سیستم های نرم افزاری
  • گزارش گیری و برخورد با خطاهای احتمالی نرم افزار
  • بررسی و پاسخگویی به تسک های ورودی
  • مشارکت در ارائه پیشنهادات جهت بهنگام‏ سازی، توسعه و بهبود عملکرد نرم‏ افزارهای عملیاتی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال تجربه کاری
  • تسلط بر Sql
  • آشنایی کامل با MYSQL و MSSQL
  • آشنایی با یکی از زبان های برنامه نویسی Java,Python,#C
  • تسلط بر KANBAN
  • آشنا با Jira
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس نصب دیتاسنتر ( passive )

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه نصب فیزیکی تجهیزات در رک های دیتاسنتر ، ثبت مشخصات سرورهای تجهیزات نصب شده و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب فیزیکی تجهیزات در رک های دیتاسنتر
  • ثبت مشخصات سرورهای تجهیزات نصب شده در نرم افزارهای مورد استفاده
  • کابل کشی تجهیزات دیتاسنتر
  • عیب یابی بسترهای مورد استفاده در دیتاسنتر ( اعم از کابل مسی و فیبرهای نوری )
  • توانایی حضور در شیفت 24 ( حضور در سازمان ) * 48 ( استراحت )

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • آشنایی با +Network
  • آشنایی با دیتاسنتر
  • آشنایی با استاندارد سازی رک
  • آشنایی کامل با نصب تمام تجهیزات IT
  • آشنایی با انواع سرور و سخت افزارهای آن
  • آشنایی با امور کابل کشی و پسیو شبکه
  • آشنایی با انواع کابل های شبکه و فیبرهای نوری
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس مهندسی شبکه 

ما در دپارتمان عملیات و نگهداری آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا در حوزه مشارکت در پیاده سازی سرویس های جدید OWA ،  عیب یابی تجهیزات اصلی شبکه  OWA ، عیب یابی تجهیزات اصلی شبکه  PWA و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • همکاری در تحلیل نیازمندی ها، آماده سازی مستندات طراحی و راهکارها جهت بهینه سازی شبکه.ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز
  • مشارکت در تعامل با واحد فروش سازمانی به منظور امکان سنجی ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی
  • مشارکت در فرآیند رفع مشکلات احتمالی پیش آمده برای مشترکین پهنای باند اختصاصی و تعامل با دیگر واحدها در صورت لزوم
  • پیگیری و بررسی عملکرد شبکه مرتبط با پهنای باند اختصاصی
  • مشارکت در پیاده سازی سرویس های جدید OWA
  • عیب یابی تجهیزات اصلی شبکه  OWA
  • عیب یابی تجهیزات اصلی شبکه  PWA
  • همکاری در تخصیص IP و کانفیگ تجهیزات، کنترل و مدیریت پهنای باند

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • آشنا با ITIL
  • آشنا با CCIE R&S
  • تسلط بر CCNP Enterprise
  • دانش عمیق در CCNA
  • آشنایی کامل با MTCNA
  • تسلط کافی بر MTCRE
  • تجربه کار با Cacti
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس وایرلس

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • مستند سازی و گزارش دهی

شایستگی های کلیدی

  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های  Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  •  توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس نگهداری فیزیکی مرکز داده

ما در دپارتمان مرکز داده آسیاتک به دنبال فردی مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه نگهداری و رفع مشکلات سیستم های برق ، سرمایش دیتاسنتر و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم.

برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نگهداری سیستم های برق ، سرمایش و ابنیه دیتاسنتر
  • حضور مسئولانه در شیفت 48/24 و مانیتورینگ وضعیت فیزیکی دیتاسنتر
  • تکمیل و ارائه گزارش های تحلیلی و چک لیست های روزانه
  • امکان سنجی و نصب و راه اندازی فیزیکی تجهیزات اکتیو دیتاسنتر
  • رفع مشکلات سیستم برق ، سرمایش ، اعلام و اطفاء حریق در زمان بروز خرابی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • مهارت فنی و اجرایی در حوزه سیستم های برق دیتاسنتر (UPS ، تابلو برق ، دیزل ژنراتور)
  • مهارت فنی و آشنایی با سیستم های سرمایش دیتاسنتر (سیستم های آبی و گازی)
  • آشنایی با سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • آشنایی با نرم افزار های مانیتورینگ(Zabbix)
  • آشنایی با نرم افزار های DCIM
  • آشنایی با استاندارد های دیتاسنتر
  • آشنا با Cacti
  • تسلط نسبی بر نرم افزار اتوکد
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس ارتباط با مشتریان

ما در دپارتمان ارتباط با مشتریان آسیاتک، به دنبال فردی وظیفه شناس ، مسئولیت پذیر و مسلط به اصول و فنون مذاکره هستیم تا در زمینه ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان و تحلیل و بررسی ریشه ای آنها با ما همکاری داشته باشد. اگر قصد پیوستن به مجموعه ای حرفه ای و پویا را دارید ما در آسیاتک منتظر شما هستیم .برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 

 وظایف کلیدی

  • ثبت و رسیدگی به درخواست های مشتریان شاکی از کانال ها ارتباطی مانند تلفن، ایمیل، پیامک و ...
  • تحلیل و بررسی ریشه ای موضوع شکایات و انتقادات و پیشنهادها
  • پیگیری مناسب تا رفع مشکل مشترک
  • مشارکت در اجرا و دریافت نظرسنجی از مشترکین
  • انجام امور منطبق با برنامه و طی زمان های مقرر بر اساس استانداردهای کاری تعریف شده

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری در صنعت
  • حداقل مدرک فوق دیپلم در رشته IT, ICT، مهندسی کامپیوتر و صنایع
  • آشنایی با  NETWORK+
  • دارای توانایی و روحیه تعامل با مشتریان شاکی و ناراضی
  • علاقمند به پاسخگویی تلفنی
  • تسلط با مفاهیم اینترنت
  • آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • توانایی مذاکره
  • کارشناس مرکز تماس

ما در واحد پشتیبانی مشترکین آسیاتک، به‌دنبال فردی با انگیزه، صبور و با روابط عمومی بالا هستیم تا در زمینه رفع مشکلات فنی مشترکین با ما همکاری داشته باشد. این موقعیت شغلی فرصت مناسبی ا‌ست برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند تجربه خوبی در زمینه فنی کسب کنند. مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های این فرصت شغلی به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین
  • ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین

 شایستگی های کلیدی

  • دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط ( ترجیحا کامپیوتر، IT و ICT)
  • حداکثر سن 27 سال
  • مسلط به مفاهیم Network +
  • آشنا به مفاهیم شبکه
  • دارای روابط عمومی بالا و بیان مناسب
  • پیگیر و صبور در برابر مشتریان
  • مسئولیت پذیر و علاقه مند به حل مسئله
  • کارشناس وایرلس ( دکل کار )

ما در معاونت فنی آسیاتک، به دنبال فردی وقت شناس و مسئولیت پذیر هستیم تا با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام، منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از وظایف کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • نصب و راه اندازی لینک های اختصاصی و اشتراکی
  • کار در ارتفاع شامل دکل های خودایستا و مهاری
  • مستند سازی و گزارش دهی

 شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال سابقه دکل نوردی ( خودایستا و مهاری )
  • آشنایی با مفاهیم RF و رادیو های Microwave
  • داری مدرک MTCNA یا MTCWE ، آشنایی با مفاهیم شبکه Network+، CCNA
  • توانایی انجام کانفیگ های رادیویی
  • توانایی گزارش دهی و مستند سازی
  • روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وقت شناس و مسئولیت پذیر

ما در دپارتمان امنیت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه شناسایی و رسیدگی به ریسک ها و تهدیدها ، نظارت بر فرآیندهای SOC و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

 وظایف کلیدی

  • تجربه استفاده از ابزارهای SIEM
  • ردیابی حملات و گزارش تهدیدها
  • رسیدگی به ریسک ها و تهدیدها
  • بررسی عمیق از طریق SIEM و سایر ابزارهای امنیتی
  • نظارت بر فرآیندهای SOC

 

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال تجربه کاری
  • درک مفاهیم SIEM
  • تجربه کافی در استفاده از ابزارهای SIEM مانند ELK, Splunk
  • تسلط بر مفاهیم شبکه
  • تجربه کار با سیستم عامل لینوکس و ابزارهای آن
  • آشنا با WAF, UTMs, ACS
  • درک روش ها و فن آوری های ورود به سیستم
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی Python و  Bash مزیت محسوب می شود
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • مدیریت استرس
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس VOIP 

ما در دپارتمان خدمات تلفن ثابت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر  هستیم تا در حوزه اجرا، پیاده سازی، راه اندازی و نگهداری سرویس های VoIP و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • اجرا، پیاده سازی، راه اندازی و نگهداری سرویس های VoIP طبق سیاست و برنامه ریزی سازمان
  •  بررسی مشکلات مربوط به VoIP با هماهنگی سرپرست VoIP و اعلام به پیمانکار در صورت نیاز
  • مانیتورینگ و نگهداری سیستم های مرتبط با VoIP
  • راه اندازی و پیاده سازی خدمات VoIP و اطمینان از انطباق با تمام استانداردها و سیاست های زیرساختی در راه حل های مختلف  VoIP
  • پیگیری نیازهای مشترکین برای خدمات پیشرفته، و ارائه راه حل های خدمات VoIP به منظور رفع مشکل مشترکین
  •  تجزیه و تحلیل و عیب یابی سرویس های VoIP، شامل trunk و Subscriber
  •  پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشترکین و حصول اطمینان از رفع مشکل در کوتاهترین زمان

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • تجربه کار با SIP Advanced
  • دانش عمیق در حوزه ی LPIC1
  • آشنایی کامل با Asterisk Basic
  • آشنا با VoIP Transmission, QoS, MPLS
  • تسلط بر سرورهای تلفنی
  • تسلط بر بسترهای مخابراتی
  • مسلط بر +Network
  • روحیه کار گروهی
  • کارشناس لایه یک شبکه

ما در دپارتمان عملیات و نگهداری شبکه آسیاتک به دنبال فردی با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حوزه پایش و نظارت بر شبکه ، مدیریت رخدادها ، تشخیص و رفع رخدادها ، به روز رسانی منظم سیستم های تیکتینگ و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • پایش و نظارت بر شبکه ، مدیریت رخدادها ، تشخیص و رفع رخدادها و اطمینان از بررسی به موقع همه رخدادها.
  • به روز رسانی منظم سیستم های تیکتینگ تا رفع نهایی رخدادها
  • برقراری ارتباط با تأمین کنندگان خارجی و سایر بخشها به جهت اطمینان از حداقل اختلال و خرابی شبکه
  • همگام بودن با فناوری های جدید شبکه

شایستگی های کلیدی

  • تسلط کامل بر نرم افزارهای مانیتورینگ مانندZabbix  ، Cacti
  • تسلط بر مباحث ospf و bgp
  • دانش کافی در زمینه MTCW، CCNA,CCNP,MTCNA
  • آشنایی کامل بر تسلط کامل به کار با DSLAM
  • آشنایی با مباحث مربوط به mpls
  • توانایی حضور موثر در شیفت 12 ( حضور در سازمان ) 24 ( استراحت )
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • کارشناس SMS

ما در دپارتمان خدمات تلفن ثابت آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر  هستیم تا در مانیتورینگ و نگهداری سیستم های مرتبط با  SMS، ارائه گزارش های دوره ای زیرساخت سیستم SMS و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که روحیه مشارکت و کار تیمی جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مانیتورینگ و نگهداری سیستم های مرتبط با SMS
  • ارائه گزارش های دوره ای زیرساخت سیستم SMS و ارائه گزارش های مربوط به اختلال ها در لحظه بروز
  • عیب یابی سیستم مرتبط با سرویس SMS
  •  بررسی تسک های مربوط به اختلالات مشترکین
  • راهبری ، تغییر و بهبود سرویس SMS و VAS برای مشترکین و نمایندگان
  • اجرا و پیگیری امور مرتبط با ارتباطات بین اپراتوری و کیفیت سرویس

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • تسلط بر پروتکل SS7، SMPP
  • آشنایی کامل با توپولوژی سیستم SMS
  • آشنایی با LPIC1
  • آشنایی با ITIL
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  • کارشناس مطالعات راهبردی و تحلیل داده

ما در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی دارای روحیه مشارکت و کار تیمی با توانایی برقراری ارتباط موثر هستیم تا در حوزه استخراج ، تجزیه و تحلیل و تفسیر دادها و تهیه گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که تفکر سیستمی و خلاق جزء ویژگی های شماست و همچنین قصد پیوستن به یک سازمان حرفه ای و پویا را دارید ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • استفاده از مدلهای رایانه ای پیشرفته برای استخراج داده های مورد نیاز
  • انجام تجزیه و تحلیل اولیه برای ارزیابی کیفیت داده ها
  • تهیه گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل و ارائه به مدیریت
  • تفسیر داده ها ، تجزیه و تحلیل نتایج با استفاده از تکنیک های آماری و ارائه گزارش های مداوم
  • شناسایی ، تجزیه و تحلیل و تفسیر روندها یا الگوها در مجموعه داده های پیچیده
  • تعیین و تعریف موقعیت های جدید بهبود فرآیند
  • شناسایی و تحلیل روندهای بازار

شایستگی های کلیدی

  • حداقل3 سال تجربه کاری
  • آشنا با صنعت ICT
  •  دانش آماری قوی و تجربه استفاده از بسته های آماری برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده( Excel ، SPSS ، SAS و غیره)
  • مهارتهای تحلیلی قوی با توانایی جمع آوری ، سازماندهی ، تجزیه و تحلیل و انتشار حجم قابل توجهی از اطلاعات با توجه به جزئیات و دقت
  • متخصص در تهیه پرسشنامه ها، تدوین گزارش و ارائه یافته ها
  • تسلط بر  Web Searching
  •  مسلط بر Microsoft Office
  • تجربه کار با SPSS
  • آشنا با MySQL , Sql
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  •  دارای تفکر سیستمی و خلاق
  • کارشناس پشتیبانی فنی

ما در دپارتمان پشتیبانی مشترکین آسیاتک به دنبال فردی با انرژی و دارای ارتباط موثر هستیم تا در راه اندازی و رفع عیوب سرویس مشترکین، کانفیگ مودم و رفع مشکلات ارتباطی مودم با لپ تاپ وتبلت و ...با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی کار در محیط پر چالش جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • راه اندازی سرویس مشترکین
  • کانفیگ مودم و رفع مشکلات ارتباطی مودم با لپ تاپ وتبلت و ...
  • شناسایی و تعیین ماهیت مشکل مشترکین و پیگیری آن بر اساس پرسش ها و نرم افزارهای کمکی
  • ثبت اطلاعات در نرم افزار و پورتال مربوطه

شایستگی های کلیدی

  • مسلط بر نرم افزارهای مانتیورینگ
  • مسلط بر CCNA
  • مسلط بر Network+
  •  مسلط بر  MTCRE
  •  مسلط بر DSL
  • مسلط بر TD-LTE
  • مسلط بر VoIP
  • مسل بر IDC
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • کارشناس طرح و برنامه

ما در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی یادگیری و تکنیک های حل مساله هستیم تا در تجزیه و تحلیل گزارش های بودجه و پایش ماهانه برای کنترل درآمد و هزینه ها، تدوین گزارشات سالانه مدیریتی و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباطات موثر جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در تدوین بودجه عملیاتی هم راستا با استراتژی و اهداف سازمان
  • تجزیه و تحلیل گزارش های بودجه و پایش ماهانه برای کنترل درآمد و هزینه ها
  • تهیه گزارش های منظم و ویژه بودجه
  • تجزیه و تحلیل هزینه و وضعیت تحقق بودجه
  • انجام تجزیه و تحلیل روندهای تأثیرگذار بر نیازهای بودجه
  • مشارکت در بازنگری و اصلاح دوره ای بودجه مطابق با عملکرد سازمان منطبق بر نظرات مدیریت ارشد سازمان
  • تدوین/ بازنگری شاخص های کلیدی و عملکردی و دستورالعمل های مرتبط
  • همکاری با واحد BI در موضوع پیاده سازی شاخص های کلان و عملیاتی در BI
  • تدوین گزارشات سالانه مدیریتی
  • کنترل دوره ای اطلاعات و شاخص های نرم افزار BI و اطمینان از صحت اطلاعات

شایستگی های کلیدی

  •  آشنایی با نظام بودجه ریزی عملکردی
  •  دانش نسبی در برنامه ریزی استراتژیک
  •  آشنایی کلی با تجزیه و تحلیل داده ها و گزارشات آماری
  •  آشنایی با مدیریت مالی
  •  دانش نسبی در مدل های تصمیم گیری کمی
  •  آشنایی با علم داده
  •  توان یادگیری و تکنیک های حل مساله
  •  ارتباطات موثر
  •  کارشناس توسعه و نگهداشت سرمایه های انسانی

ما در دپارتمان سرمایه انسانی آسیاتک به دنبال فردی با توانایی برقراری ارتباط موثر و دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله هستیم تا در ارتقاء برند کافرمایی سازمان، اجرای برنامه های مدیریت عملکرد و جانشین پروری، تدوین کارراهه شغلی کارکنان و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که تفکر سیستمی و خلاق جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در اجرای کانون های ارزیابی و تهیه IDP
  • ارتقاء برند کافرمایی سازمان از طریق برقراری ارتباط با دانشگاهها و انجمن ها
  • اجرای فرایندهای توسعه و تدوین کارراهه شغلی کارکنان
  • مشارکت در برگزاری رویدادهای جشن و موفقیت های سازمانی و خبرنامه داخلی سازمان
  • مشارکت در اجرای برنامه های تیم سازی در سازمان
  • سازماندهی و توزیع نظرسنجی های مربوط به تعلق سازمانی کارکنان
  • مشارکت در تدوین شناسنامه شغلی مشاغل سازمان
  • اجرا برنامه های یادگیری و توسعه سالانه
  • اجرای روش های موثر در نگهداشت کارکنان
  • مشارکت در آموزش مدیران جهت مشارکت در برنامه های مدیریت عملکرد
  • جمع آوری، تلفیق ، تحلیل و گزارش دهی نتابج عملکرد کارکنان
  • هماهنگی و اجرای برنامه های جانشین پروری
  • اجرای نظام های انگیزشی تدوین شده
  • مشارکت در طبقه بندی مشاغل سازمان
  • تدوین نقشه مهارت سازمان و تعیین شکاف شایستگی بین شایستگی های مورد انتظار و شایستگی های موجود افراد

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  • آشنایی کامل با مدیریت عملکرد کارکنان
  •  مسلط بر رویکردهای یادگیری و توسعه کارکنان
  • تسلط بر متدهای نگهداشت کارکنان
  • آشنایی با متدهای ارزیابی کارکنان و ارائه IDP
  • تسلط بر متدهای سنجش و تحلیل تعلق و رضایت شغلی
  • آشنایی با فرایندهای منابع انسانی
  • آشنایی با طبقه بندی مشاغل
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • تفکر سیستمی و خلاق
  • سرپرست فروش مراکز فروش

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی دارای توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران هستیم تا در کنترل ، اجرا و پایش برنامه فروش مستقیم ، ارائه راهکارهای موثر با بهره وری بالا در جهت افزایش فروش و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • کنترل اجرا و پایش برنامه فروش مستقیم
  • ارائه راهکارهای موثر با بهره وری بالا در جهت افزایش فروش
  • مشارکت در تحلیل و برنامه ریزی جهت توسعه فروش و ارائه برنامه اجرایی به کارشناسان
  • مدیریت و برنامه ریزی مشترکین VIP
  • کنترل بر نحوه پاسخگویی و ارائه پیشنهاد بهبود عملکرد مرکز تماس فروش
  • تجزیه و تحلیل گزارشهای آماری از تماس های مرکز تماس فروش
  • گزارش دهی نتایج دوره ای پایش فرآیندها و اقدامات اصلاحی/ پیشگیرانه به مقام مافوق
  • تحلیل فروش و عملکرد کارشناسان فروش در راستای دستیابی به اهداف مشخص شده

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 5 سال تجربه کاری
  • تسلط بر مدیریت ارتباط با مشتری
  •  مسلط بر زبان بدن
  • دانش عمیق در اصول و فنون مذاکره
  • تسلط بر اصول و فنون مذاکره تلفنی
  • آشنایی با بازاریابی
  • مسلط بر اصول و روان شناسی فروش
  • دانش عمیق در تحلیل رفتار مصرف کننده
  • مسلط بر VoIP
  • تسلط کافی در TD-LTE
  • تسلط بر DSL
  • مسلط بر OWA
  • توانایی رهبری و توانمندسازی دیگران
  • توانایی برقراری ارتباط موثر
  • کارشناس سیستم ها و روش ها

ما در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی یادگیری و تکنیک های حل مساله هستیم تا در  تدوین و بازنگری و اصلاح، فرایندها، دستورالعمل ها، فرم ها و سایر مستندات، پیگیری تعریف سناریو و اقدامات مناسب با ریسک های فرایندی و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی کار تیمی و ارتباطات موثر جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • تدوین و بازنگری و اصلاح، فرایندها، دستورالعمل ها، فرم ها و سایر مستندات
  • تشکیل و هماهنگی جلسات مورد نیاز با ذینفعان جهت بررسی و به روزرسانی فرآیندها
  • تعریف شاخص های فرایندی کارایی و اثربخشی
  • تعريف معیار و اهداف كمي جهت تحقق فرآیندها با مشارکت واحدها
  • تعریف و بارگذاری فرایندها، فرم ها و سایر مستندات در نرم افزار DMS
  • همکاری در بازنگری در چارت سازمانی با مشارکت با تمامی مدیریت ها/ معاونت های سازمان
  • شناسایی ریسک های هر یک از فرایندهای طرح ریزی شده با همکاری مالکین فرایندها
  • مشارکت در ارزیابی سطح بلوغ فرایندهای سازمان (CMMI)
  • مشارکت در استقرار استانداردها و سیستم های مدیریت جدید
  • طراحی/ بروز رسانی جریان های کاری OSS 
  • طراحی/ بروز رسانی جریان های کاری BSS  
  • پیگیری و مشارکت با تیم IT در خصوص نیازمندی واحدها در پیاده سازی فرایندها در ابزار
  • مشارکت در اجرای عارضه یابی و مهندسی مجدد فرآیندهای سازمان و روش های اجرایی این فرآیندها
  • بازنگری، اصلاح و به روز رسانی تمامی مستندات مربوط به  تغییرات فرآیند

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  •  مسلط بر  مدیریت فرآیندهای کسب و کار  (BPMN)
  •  دانش عمیق در رفتار سازمانی
  •  آشنایی کلی با تشریح الزامات مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001
  •  آشنایی کلی با تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت 9001 ISO
  •  آشنایی با تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت 20000 ISO
  •  دانش نسبی در تجزیه و تحلیل آماری
  •  آشنایی با شاخص های کلیدی عملکرد  (KPI)
  •  دانش نسبی در اجرای فرآیندهای کسب وکار  (BPMS)
  •  آشنایی با  ITIL Foundation
  •  دانش نسبی در استانداردهای صنعت
  •  تجربه کار در کنترل آماری فرایند ها
  •  آشنایی با مدیریت بهره وری
  •  دانش نسبی در  ETOM
  •  تجربه گزارش نویسی
  •  کار تیمی
  •  توان یادگیری و تکنیک های حل مساله
  •  ارتباطات موثر
  • سرپرست سیستم ها و روش ها 

ما در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی مدیریت زمان و تکنیک های حل مساله هستیم تا در  مطالعه مستمر و بهینه کاوی به منظور شناخت فرآیندهای سازمان و طراحی  و بروز رسانی روش های اجرایی و دستور العمل های جدید، مشارکت و همکاری در تدوین شاخص های فرایندی برای حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی فرایندهای طرح ریزی شده و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی کار تیمی و مدیریت استرس جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مطالعه مستمر و بهینه کاوی به منظور شناخت فرآیندهای سازمان و طراحی و بروز رسانی روش های اجرایی و دستور العمل های جدید در سازمان
  • عارضه یابی و همکاری در اجرای مهندسی مجدد فرآیندهای سازمان و روشهای اجرایی این فرآیندها
  • کنترل بر طراحی/ بروزآوری جریان های کاری OSS
  • کنترل بر طراحی/ بروزآوری جریان های کاری BSS
  • مشارکت و همکاری در تدوین شاخص های فرایندی برای حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی فرایندهای طرح ریزی شده
  • کنترل بروزرسانی مستندات
  • تجزیه و تحلیل سطح بلوغ فرایندهای سازمان و تعریف برنامه بهبود (CMMI)
  • کنترل ریسک های شناسایی شده توسط مالکین فرایندها
  • مشارکت در تعریف ابتکارات اجرایی و پروژه های بهبود مرتبط با فرایندهای سازمان
  • کنترل و پیگیری تعریف و پیاده سازی فرایندها و فرم های کاری در نرم افزار DMS
  • بازنگری در سیستم های مدیریتی طرح ریزی شده جهت اطمینان از تداوم تناسب، کفایت و اثربخشی آن
  • کنترل امور مرتبط با ارزیابی عملکرد (شاخص های وظیفه ای)
  • استقرار استانداردها و سیستم های مدیریت جدید و نگهداری سیستم های موجود
  • حضور در ممیزی های داخلی و خارجی
  • بازنگری، اصلاح و بروز رسانی تمامی مستندات مربوطه
  • استقرار و پایش نظام مدیریت دانش در سازمان
  • استقرار و پایش نظام آراستگی در سازمان

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال تجربه کاری
  •  تسلط بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMN)
  •  مسلط بر  ITIL
  •  آشنایی کلی با مدیریت بهره وری
  •  تسلط بر تشریح الزامات مدیریت امنیت اطلاعات 27001 ISO  
  •  مسلط بر تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت 9001 ISO
  •  دانش عمیق در تجزیه و تحلیل آماری
  •  مسلط بر شاخص های کلیدی عملکرد  (KPI)
  •  تسلط بر مدیریت سیستمهای مدیریت فرایندهای کسب وکار  (BPMS)
  •  مسلط بر تشریح الزامات 3-2-10001 ISO
  •  دانش عمیق در تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت 20000 ISO
  •  آشنایی کافی با تشریح الزامات 10015 ISO
  •  آشنایی کلی با استانداردهای صنعت
  •  تسلط بر کنترل آماری فرایندها
  •  مسلط بر  ETOM
  •  دانش عمیق در مدیریت دانش
  •  آشنایی کلی با نظام آراستگی در سازمان
  •  مسلط بر رفتار سازمانی
  •  تسلط در گزارش نویسی
  •  دانش عمیق در اصول سرپرستی
  •  کار تیمی
  •  مدیریت استرس
  •  مدیریت زمان
  • سرپرست مطالعات و تحلیل کسب و کار 

ما در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی کار تیمی و تکنیک های حل مساله هستیم تا در  تدوین گزارشات تحلیلی کسب و کار،  نظارت و پیگیری بر تحقق اهداف استراتژیک، طراحی و پیاده سازی سیستم های مدیریت ریسک و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی مدیریت زمان جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • تجزیه و تحلیل ، تغییر یا پردازش مجموعه وسیعی از داده ها با استفاده از نرم افزار آماری
  • جمع آوری اطلاعات لازم جهت برنامه ریزی استراتژیک در سازمان
  • تدوین گزارشات تحلیلی کسب و کار (تحلیل شاخص های کسب و کار، شاخص های استراتژیک و …)
  • انتقال نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار تخصصی، ابزارهای مصورسازی و تکنیک های آماری در قالب نمودارها
  • ارائه نتایج شفاهی یا کتبی نتایج مدل سازی ریاضی و تجزیه و تحلیل داده ها به مدیریت یا سایر کاربران نهایی
  • شناسایی اهداف مدیریتی و مشکلات حوزه کسب و کار
  • بهینه کاوی و الگوبرداری از شرکت های موفق برای تدوین برنامه های استراتژیک
  • شناسایی روابط، روندها و عوامل تاثیرگذار بر نتایج تحقیقات
  • مطالعه و بررسی تحقیقات علمی جهت آگاهی از روندها و فناوری های تحلیلی نوظهور
  • آزمودن، اعتبارسنجی و تنظیم مجدد مدل ها جهت حصول اطمینان از پیش بینی دقیق نتایج مورد انتظار
  • نظارت و پیگیری بر تحقق اهداف استراتژیک و اقدامات بهبود
  • تهیه مستندات در تدوین استراتژی های سطح سازمان، نقشه استراتژی و واحدهای وظیفه ای
  • همسوسازی استراتژی سازمانی با ساختار سازمانی
  • پیاده سازی سیستم های ارزیابی عملکرد سازمانی
  • همکاری در جاری سازی مدل تعالی سازمانی در شرکت
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های مدیریت ریسک
  • انجام مطالعات امکان سنجی فنی-اقتصادی در ارتباط با برنامه توسعه بر اساس اهداف کلان استراتژیک سازمان
  • توانایی بکارگیری روش های آینده پژوهی و آینده نگاری در تدوین برنامه استراتژی

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 3 سال تجربه کاری
  •  تسلط بر تحلیل داده و تهیه گزارشات تحلیلی
  •  مسلط بر مصور سازی داده ها (Data Visualization)
  •  آشنایی کلی با ابزارهای مدیریت استراتژی مانند BSC و OKR
  •  تسلط بر Data modeling & Data mining
  •  مسلط بر  سیستم های ارزیابی عملکرد سازمانی
  •  دانش عمیق در با مدلها و ابزارهای مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی
  •  مسلط بر مدیریت ریسک سازمانی
  •  تسلط بر تحلیل کسب و کار
  •  مسلط بر امکان سنجی طرح های توسعه کسب و کار
  •  آشنایی نسبی با دانش  ریاضی و آمار
  •  آشنایی با یکی از زبان های برنامه نویسی
  •  کار تیمی
  •   تکنیک های حل مساله و توان تصمیم گیری
  •  مدیریت زمان
  •  کارشناس فروش عمده

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی برقراری ارتباط موثر هستیم تا در  شناسایی بازار هدف فروش عمده، بازاریابی، مذاکره و انجام امور مربوط به عقد و تمدید قرارداد با مشتریان و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی کار تیمی و حل مساله و مهارت تصمیم گیری جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • شناسایی بازار هدف فروش عمده
  • بازاریابی، مذاکره و انجام امور مربوط به عقد و تمدید قرارداد با مشتریان
  • ارایه گزارشات درخواستی، نوبتی و دوره ای به مقامات مافوق در چهاچوب وظایف محوله
  • هماهنگی و پیگیری مشکلات مشتریان
  • آشنایی و رعایت قوانین و ضوابط شرکت و سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری)
  • تعریف و ایجاد اطلاعات و مستندات لازم در نرم افزار ها، پورتال سازمانی
  • تماس با مشتریان فعلی یا بالقوه برای تبلیغ محصولات یا خدمات جدید
  • پیگیری موارد مربوط به مغایرت های مالی و وصول مطالبات مشتریان (صورتحساب ، مفاصا حساب)
  • پیگیری و ارجاع مشکلات مشتریان و سامانه های مورد استفاده به واحد های ذیربط

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  •  تسلط بر مدیریت ارتباط با مشتری
  •  مسلط بر شناخت بازار تخصصی و رقبا
  •  دانش عمیق در اصول و فنون مذاکره
  •  تسلط فنی در حوزه ارایه خدمات
  •  مسلط بر زبان بدن
  •  تسلط بر اصول و روان شناسی فروش
  •  آشنایی با نرم افزارهای مانیتورینگ  (… ,SolarWinds, Zabbix)
  •  وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری
  •  برقراری ارتباط موثر
  • کارشناس طراحی و مدیریت محصول 

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی دارای مهارت تصمیم گیری و حل مسئله با توانایی برقراری ارتباط موثر هستیم تا در تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی سرویس ها، بررسی روزانه روند فروش محصول و ارائه بازخورد و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی کار تیمی و مدیریت زمان جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی سرویس ها
  • جمع آوری و ارزیابی داده های مختلف برای تکمیل و به روزرسانی شاخص های فرآیندی و کلیدی واحد
  • به روزرسانی و ویرایش گزارش ها و مستندات مرتبط
  • پیگیری برای به روز رسانی و ویرایش سرویس کاتالوگ محصول
  • پیگیری و هماهنگی جلسات مرتبط با طراحی سرویس
  • مشارکت در بررسی صحت اجرای فرآیند فروش محصول و ارائه سرویس/خدمت/محصول
  • تهیه فرم های ایجاد، ویرایش و حذف محصول
  • اندازه گیری اثربخشی طراحی محصولات جدید
  • کنترل و بررسی گزارشات دریافتی از صنعت و رقبا و مقایسه با محصولات جاری سازمان و تهیه گزارشات مقایسه ای مرتبط
  • تهیه و تنظیم قراردادهای مرتبط با خدمات ارزش افزوده و پیگیری برای امضا و اجرای قرارداد
  • ثبت و بایگانی مدارک، داده ها و مستندات
  • استخراج دیتای مورد نیاز برای تحلیل و ایجاد مستندات
  • همکاری در بررسی هزینه تمام شده سرویس / محصول
  • بررسی با واحد راهبرد جهت پیاده سازی یا اصلاح فرآیندهای محصول/سرویس
  • تهیه گزارشات استعلام قیمت تجهزات فروشگاه آنلاین و مقایسه با شرایط بازار
  • تهیه پروموشن کلندر و پیشنهاد طراحی سرویس ویژه/جشنواره فروش (با توحه روند فروش سرویس و گزارشات هوش بازا و پایش رقبا)
  • بررسی روزانه روند فروش محصول و ارائه بازخورد
  • همکاری در بررسی هزینه تمام شده سرویس / محصول
  • تهیه گزارشات فروش های ویژه ( درآمدی - تعدادی)- B2C , B2B
  • تهیه قراردادهای حوزه VAS و پیگیری برای اجرا

شایستگی های کلیدی

  • حداقل 2 سال تجربه کاری
  •  آشنایی با  CCNA
  •  مسلط بر  ITIL
  •  آشنایی کلی با  +Network
  •  تسلط بر اصول و فنون مذاکره
  •  دانش عمیق در مدیریت بازاریابی
  •  آشنایی با تجزیه و تحلیل بازاریابی
  •  دانش عمیق در تحلیل رفتار مصرف کننده
  •  مسلط بر مدیریت ارتباط با مشتری
  •  آشنایی با زبان بدن
  •  تسلط بر الزامات رگولاتوری
  •  مسلط بر تجزیه و تحلیل آماری
  •  دانش عمیق در صنعت تلکام و رقبای موجود در صنعت
  •  تسلط بر اصول و مفاهیم محصولات و خدمات جاری شرکت
  •  آشنایی با نرم افزار های تحلیل داده
  •  حل مساله و مهارت تصمیم گیری
  •  کار تیمی
  •  مدیریت زمان
  • کارشناس تست و نفوذ

ما در دپارتمان امنیت اطلاعات آسیاتک به دنبال فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر با روحیه مشارکت و کار تیمی هستیم تا در حفاظت از سرمایه های اطلاعاتی دیجیتال سازمان ، به حداقل رساندن هرگونه تهدید و آسیب پذیری داخل/خارج سازمانی و جلوگیری از انتشار اطلاعات طبقه بندی شده سازمان و... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که برقراری ارتباط موثر جزء ویژگی های شماست، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • تجزیه و تحلیل و ارزیابی آسیب پذیری ها
  • تهیه گزارشات مختلف امنیتی از قبیل گزارشات آزمون نفوذ، حوادث امنیتی و
  • اجرا آزمون نفوذ وب اپلیکیشن ها، سرویس ها و تجهیزات شبکه

شایستگی های کلیدی

  • دارای حداقل 1 سال سابقه ی کاری مرتبط
  • آشنا با مفاهیم، لایه ها، تکنولوژی ها و نرم افزارهای مورد استفاده در شبکه
  •  دانش کلی در زمینه متدلوژی ها و چک لیست های آزمون نفوذ و ارزیابی امنیتی مانند OWASP، OTG، ASVS
  • دانش عمیق در روش های امن سازی وب اپلیکیشن ها
  •  آشنایی با تکنولوژی های مختلف مورد استفاده در وب سرورها
  •  مسلط بر نرم افزارهای Sqlmap ،nmap ,Burp Suite
  • آشنا با نرم افزارهای Python ،Metasploit
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر
  •  دارای روحیه مشارکت و کار تیمی
  • کارشناس مهندسی فروش 

ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی مدیریت زمان و کار تیمی هستیم تا در مذاکره فروش و ارائه راهکارهای فنی به مشتریان متقاضی سرویس های خاص، قیمت گذاری محصولات خاص مورد نیاز مشتریان و استعلام قیمت تجهیزات از واحد تامین از جمله سرورهای اختصاصی، تهیه پروپوزال های فنی برای مشتریان  و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی مذاکره و مدیریت استرس جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:

وظایف کلیدی

  • مشارکت در جلسات پرزنتیشن و مذاکره فروش با مشتریان متقاضی سرویس های خاص جهت مشاوره انتخاب سرویس
  • ارایه راهکارهای فنی به مشتریان خاص با هماهنگی سرپرست واحد
  • پیگیری انجام راهکارهای ارایه شده به مشتریان با تیم های فروش و فنی تا حصول نتیجه و برقراری سرویس مورد نظر مشتری
  • کنترل به روزرسانی گزارش ها و مستندات مرتبط و گزارش دهی به سرپرست واحد
  • قیمت گذاری محصولات خاص مورد نیاز مشتریان و استعلام قیمت تجهیزات از واحد تامین از جمله سرورهای اختصاصی و....
  • بررسی مستندات فنی و گزارشات واحد مطالعات و تحقیقات بازار در خصوص مزایای رقابتی محصولات آسیاتک در مقایسه با سایر اپراتورها جهت آپدیت پروپوزال ها
  • تهیه پروپوزال های فنی برای مشتریان
  • برگزاری جلسات دوره ای بررسی وضعیت مشترکین خاص و سرویس های مد نظر ایشان.
  • حضور در جلسات مرتبط با واحد کسب و کار
  • کنترل و اجرای برنامه های مرتبط با پروژه ها و فعالیت های تعریف شده در حوزه کاری B2B و O2B و C2B

شایستگی های کلیدی

  • تسلط مدیریت ارتباط با مشتری
  •  آشنایی با زبان بدن
  •  دانش عمیق در اصول و فنون مذاکره
  •  آشنایی با CCNA و  MTCNA
  •  آشنایی نسبی با فناوری وایرلس
  •  آشنایی کافی یا مفاهیم دیتاسنتر
  • آشنایی نسبی یا مفاهیم VoIP و سرویس های مربوط به آن
  •  آشنایی کافی با مفاهیم  Network+
  •  آشنایی نسبی با الزامات رگولاتوری
  •  آشنایی با ITIL
  •  دانش نسبی در برنامه ریزی و مدیریت کسب و کار
  •  آشنایی با برنامه ریزی و کنترل پروژه
  •  دانش کافی در اصول و فنون قیمت گذاری
  • آشنایی نسبی با صنعت تلکام و رقبای موجود در صنعت
  • آشنایی کافی با اصول و مفاهیم محصولات و خدمات جاری شرکت
  • آشنایی با نرم افزار های تحلیل داده
  • مدیریت زمان و استرس
  • کار تیمی
مشخصات
* نام ونام خانوادگی
* رزومه کاری
لطفا فایل روزمه خود را با یکی از فرمت های pdf,doc,docx,jpg,gif,png و حداکثر حجم 500 کیلو بایت آپلود کنید
و يا لينک رزومه کاری
* شماره تماس به همراه کد شهر
جایگاه شغلی مورد نظر
0
* کد امنیتی: