آسیاتک در یک نگاه |
(۹ مطلب) |
خدمات |
(۹۷ مطلب) |
باشگاه مشتریان |
(۶ مطلب) |
پرسش های متداول |
(۱۹۳ مطلب) |
مقالات عمومی |
(۲ مطلب) |
کمپین های نوروزی آسیاتک |
(۵ مطلب) |
فرهنگ سازمانی آسیاتک |
(۱۷ مطلب) |
به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ 01/09/1396 هنگام ثبت نام مشترک جهت دریافت سرویس های اینترنتی، می بایست اطلاعات مشترک از جانب شرکت اپراتور در سامانه شاهکار ثبت گردد.
سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها ، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت، SAP و PAP ، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و ... تولید شده است.
ثبت اطلاعات مشترک در شاهکار به صورتی می باشد که یک کد اختصاصی در بین تمام اپراتورها به مشترک اختصاص می یابد و تا زمانی که این کد از طرف هر شرکت اپراتور فعال باشد ( حتی با وجود تخلیه پورت از مرکز ) امکان راه اندازی اینترنت ( رانژه) از شرکت جدید امکان پذیر نیست لذا برای راه اندازی اینترنت از شرکت اپراتور دیگر باید کلاسه شاهکار شرکت اپراتور قبلی توسط همان اپراتور غیر فعال یا حذف گردد.
به علت جلوگيري از سوء استفاده اشخاص دیگر ، مي بايست جهت صحت درخواست جمع آوري مشترک ، احراز هويت صورت پذیرد ،که روال آن از طريق تماس مشترک از تلفن ثابت دارای سرویس ADSL یا موبایل ثبت شده در پنل کاربری و اعلام کد ملی صاحب خط
مي باشد شایان ذکر است در صورت عدم دسترسی ساکن جدید ( مالک – مستاجر) به اطلاعات ساکن قبلی میبایست سندی مبنی بر اجاره نامه جدید یا مالکیت جدید (اجاره نامه و تصویر کارت ملی مستاجر جدید یا قبض تلفن و تصویر کارت ملی صاحب خط ) از طریق آدرس ایمیل Leave@asiatech.ir به شرکت آسیاتک ارسال نمایند.


شرایط انتقال مالکیت سرشماره تلفن ثابت آسیاتل چگونه است؟


یلدای شگفت انگیز با دیجی کالا


ویژگیهای تلفن ثابت آسیاتل چه چیزهایی هست؟


نام کاربری و کلمه عبور سرویس آسیاتل خود را فراموش کردهام.

