صفحات

صفحات آسیاتک ، صفحات شرکت اینترنت پرسرعت آسیا تک صفحات آسیاتک ، صفحات شرکت اینترنت پرسرعت آسیا تک
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

صفحات

  • 4
  • 1

 

صفحات

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings
خدمات
(۹۷ مطلب)
پرسش های متداول
(۱۹۴ مطلب)
مقالات عمومی
(۲ مطلب)
تولیدی

تولیدی

عموما بخش تولیدی ممکن است در حاشیه شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته...

ادامه مطلب....
شرکتهای خدماتی

شرکتهای خدماتی

این بخش از بازار، برای ارائه خدمات به مشتریان متنوع خود باید همیشه...

ادامه مطلب....
بانک و بیمه

بانک و بیمه

برای بخش بانک و بیمه با توجه به مشابهتی که در ارتباط با گستردگی شعب در...

ادامه مطلب....
اصناف

اصناف

کلیه اصناف در کشور می توانند با مذاکره با واحد بازاریابی آسیاتک،...

ادامه مطلب....
نفت، گاز و پتروشیمی

نفت، گاز و پتروشیمی

اهمیت این صنعت در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست. ارائه راهکارهای جامع...

ادامه مطلب....
سازمان های دولتی

سازمان های دولتی

تجربه سالهای اخیر چه در کشور ایران و سایر کشورهای جهان نشان می دهد،...

ادامه مطلب....
سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

"سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک"     نحوه ورود به...

ادامه مطلب....
راهکار های جامع سازمانی

راهکار های جامع سازمانی

 دریافت کاتالوگ شرکت     دیتاسنتر پهنای باند...

ادامه مطلب....

به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ 01/09/1396 هنگام ثبت نام مشترک جهت دریافت سرویس های اینترنتی، می بایست اطلاعات مشترک از جانب شرکت اپراتور در سامانه شاهکار ثبت گردد.
سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها ، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت، SAP  و PAP ، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و ... تولید شده است.
ثبت اطلاعات مشترک در شاهکار به صورتی می باشد که یک کد اختصاصی در بین تمام اپراتورها به مشترک اختصاص می یابد و تا زمانی که این کد از طرف هر شرکت اپراتور فعال باشد ( حتی با وجود تخلیه پورت از مرکز ) امکان راه اندازی اینترنت ( رانژه) از شرکت جدید امکان پذیر نیست لذا برای راه اندازی اینترنت از شرکت اپراتور دیگر باید کلاسه شاهکار شرکت اپراتور قبلی توسط همان اپراتور غیر فعال یا حذف گردد.

 

به علت جلوگيري از سوء استفاده اشخاص دیگر ، مي بايست جهت صحت درخواست جمع آوري مشترک ، احراز هويت صورت پذیرد ،که روال آن از طريق تماس مشترک از تلفن ثابت دارای سرویس ADSL  یا موبایل ثبت شده در پنل کاربری و اعلام کد ملی صاحب خط
مي باشد شایان ذکر است در صورت عدم دسترسی ساکن جدید ( مالک –  مستاجر) به اطلاعات ساکن قبلی میبایست سندی مبنی بر اجاره نامه جدید یا مالکیت جدید (اجاره نامه و تصویر کارت ملی مستاجر جدید یا  قبض تلفن و تصویر کارت ملی صاحب خط ) از طریق آدرس  ایمیل  Leave@asiatech.ir  به شرکت آسیاتک ارسال نمایند.

 

درخواست عاملیت فروش

درخواست عاملیت فروش

در راستای دستیابی به استراتژی‌های محوری باهدف افزایش سهم بازار و...

ادامه مطلب....