گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015

 

گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015

گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015

آسیاتک 4 روز نمایشگاه الکامپ را با تمام خوشی ها و سختی ها ، کمی ها و کاستی ها، اوج و فرود و... پشت سر گذاشت تا علاوه بر آشنایی مردم با روشهای نوین اتصال به اینترنت و جذب مشترک؛ بار دیگر محبوبیت خود و کارکنانش را در میان مردم محک بزند.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، نمایشگاه الکامپ که هر ساله میزبان بیش از یک میلیون علاقهمند به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد بزرگترین نمایشگاه به لحاظ وسعت در خاورمیانه است که شرکت ها و فعالان حوزه صنعت ICT سعی می کنند با حضور در آن با مردم به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کرده و آخرین دستاوردهای خود را جهت اطلاع رسانی در اختیار عموم مردم قرار دهند.
اما آنچه بیش از همه در غرفه های آسیاتک بازدیدکنندگان رابه خودجذب میکرد،تخفیفات 30 درصدی ویژه نمایشگاه برای مشترکان قدیمی و طرح های جدید با 20 درصد تخفیف برای علاقه مندان به استفاده از خدمات شرکت آسیاتک بود.
البته مردم نمی توانستندازکنارخودروی BMWX4که به عنوان جایزه یک از یک میلیون مشترک آسیاتک درنظرگرفته شده بود به راحتی بگذرند و سعی می کردند با پیوستن به خانواده بزرگ آسیاتک شانس خود را در قرعه کشی بزرگ آسیاتک به امتحان بگذارند.

قرعه کشی های روزانه آسیاتک همراه با برنامه های متنوع وحضور چهره های مطرح و محبوب مردم نیز یکی دیگر از جاذبه های این شرکت برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ 2015 بود.

بازدید مردم از سالن میلاد و غرفه آسیاتک با وجود مردان نقره ای و طلایی و قاب اینستاگرام آسیاتک حاشیه های جالبی که قطعا روزی به خاطرات جالب مردم تبدیل می شود، به همراه داشت.

 

گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015
گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015
Product rating: 4 out of 5 with 15103 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۹/۲۷

گزارش تصویری آسیاتک از مراسم اختتامیه الکامپ 2015

آسیاتک 4 روز نمایشگاه الکامپ را با تمام خوشی ها و سختی ها ، کمی ها و کاستی ها، اوج و فرود و... پشت سر گذاشت تا علاوه بر آشنایی مردم با روشهای نوین اتصال به اینترنت و جذب مشترک؛ بار دیگر محبوبیت خود و کارکنانش را در میان مردم محک بزند.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، نمایشگاه الکامپ که هر ساله میزبان بیش از یک میلیون علاقهمند به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد بزرگترین نمایشگاه به لحاظ وسعت در خاورمیانه است که شرکت ها و فعالان حوزه صنعت ICT سعی می کنند با حضور در آن با مردم به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کرده و آخرین دستاوردهای خود را جهت اطلاع رسانی در اختیار عموم مردم قرار دهند.
اما آنچه بیش از همه در غرفه های آسیاتک بازدیدکنندگان رابه خودجذب میکرد،تخفیفات 30 درصدی ویژه نمایشگاه برای مشترکان قدیمی و طرح های جدید با 20 درصد تخفیف برای علاقه مندان به استفاده از خدمات شرکت آسیاتک بود.
البته مردم نمی توانستندازکنارخودروی BMWX4که به عنوان جایزه یک از یک میلیون مشترک آسیاتک درنظرگرفته شده بود به راحتی بگذرند و سعی می کردند با پیوستن به خانواده بزرگ آسیاتک شانس خود را در قرعه کشی بزرگ آسیاتک به امتحان بگذارند.

قرعه کشی های روزانه آسیاتک همراه با برنامه های متنوع وحضور چهره های مطرح و محبوب مردم نیز یکی دیگر از جاذبه های این شرکت برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ 2015 بود.

بازدید مردم از سالن میلاد و غرفه آسیاتک با وجود مردان نقره ای و طلایی و قاب اینستاگرام آسیاتک حاشیه های جالبی که قطعا روزی به خاطرات جالب مردم تبدیل می شود، به همراه داشت.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی