چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد

اینترنت پرسرعت, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال, تعرفه اینرنت پرسرعت, پهنای باند اختصاصی, تعرفه پهنای باند اختصاصی چهارمین گردهمایی عاملین فروش شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت کشور +ADSL2 با حضور عاملین فروش، پشتببانی و رابطین مخابراتی در 3 استان شمالی مازنداران، گلستان و گیلان برگزار شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد

 

چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد

چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد

چهارمین گردهمایی عاملین فروش شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور +ADSL2 با حضور عاملین فروش، پشتببانی و رابطین مخابراتی در 3 استان شمالی مازنداران، گلستان و گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در این گردهمایی که با حضور بیش از 80 عامل فعال استان های شمالی کشور برگزار شد، علیمحمدی معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک به استراتژی کلان سازمان، برنامه ریزی های جزیی تر در سطح واحدها و برنامه های سال 94 شرکت در حوزه فروش  ASDL و سهم نمایندگان و عاملین فروش از آن اشاره کرد.

وی در ادامه با هدف شفاف سازی نحوه طراحی برنامه های شرکت، گفت: ابزارهای جدید مدیریتی جهت تسهیل مدیریت اطلاعات ایجاد شده که امیدواریم به زودی این ابزار در اختیار عاملین فروش و پشتیبان نیز قرار گیرد.
علیمحمدی با اشاره به سهم آسیاتک از بازار ADSL گفت: امکانات و مزایای آینده این صنعت و نحوه همکاری عاملین در آینده نزدیک با توجه به تغییر پروانه فعالیت از PAP به FCP تغییر می یابد.
در این مراسم ضمن ارایه توضیحاتی درباره سرویس های ارزش افزوده ای که با وجود مجوز FCP، توسط عاملین فروش قابل ارایه به مشترکین خواهد بود و موجب افزایش درآمد می شود؛ به سوالات حاضرین که بیشتر حول محور راه اندازی وای فای شهری در سراسر کشور و مدل و نحوه فروش توسط عاملین فروش بود، پاسخ داده شد.
همچنین عاملین فروش به مشکلاتی که در حوزه شبکه فروش وجود دارد از جمله آموزش زیرشاخه های جذب شده در حوزه فروش، افزایش بهره وری پس از آموزش کامل توسط سر شاخه، آموزش و اجرای مصوبات رگولاتوری در خصوص الزامات تبلیغات، تعرفه، برخورد با مشترکین و شفاف سازی تعرفه ها برای مشترکین اشاره نمودند.
در ادامه این مراسم خمیس آبادی مدیر فروش نمایندگان شرکت آسیاتک روند رشد فروش را با روند رشد پسیو از سال 91 تا کنون در هر یک از سه استان مازندران، گلستان و گیلان مقایسه و به سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ داد.

مدیر فروش نمایندگان آسیاتک در ادامه برنامه به معرفی مراکز دارای پورت آزاد که از نظر فروش ضعیف هستند پرداخت و مراکز پرفروش که هم اکنون با ظرفیت بالای پسیو امکان توسعه فروش را فراهم می آورد، معرفی کرد که مقرر شد همه عاملین فروش نسبت به تقویت فعالیت های بازاریابی و فروش خود در سطح مراکز مذکور اقدام نمایند.

همچنین در حوزه تبلیغات محیطی گزارش کار در سطح استان های مازندران و گیلان ارایه و سه عامل برتر فروش هر استان و نیز سه عامل برتر منطقه طی 6 ماه ابتدای سال 94 معرفی و مورد تقدیر و تشویق حاضرین قرار گرفتند.

 

چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد
چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد
Product rating: 5 out of 5 with 7511 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۹/۱۷

چهارمین گردهمایی عاملین فروش آسیاتک در ساری برگزار شد

چهارمین گردهمایی عاملین فروش شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور +ADSL2 با حضور عاملین فروش، پشتببانی و رابطین مخابراتی در 3 استان شمالی مازنداران، گلستان و گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در این گردهمایی که با حضور بیش از 80 عامل فعال استان های شمالی کشور برگزار شد، علیمحمدی معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک به استراتژی کلان سازمان، برنامه ریزی های جزیی تر در سطح واحدها و برنامه های سال 94 شرکت در حوزه فروش  ASDL و سهم نمایندگان و عاملین فروش از آن اشاره کرد.

وی در ادامه با هدف شفاف سازی نحوه طراحی برنامه های شرکت، گفت: ابزارهای جدید مدیریتی جهت تسهیل مدیریت اطلاعات ایجاد شده که امیدواریم به زودی این ابزار در اختیار عاملین فروش و پشتیبان نیز قرار گیرد.
علیمحمدی با اشاره به سهم آسیاتک از بازار ADSL گفت: امکانات و مزایای آینده این صنعت و نحوه همکاری عاملین در آینده نزدیک با توجه به تغییر پروانه فعالیت از PAP به FCP تغییر می یابد.
در این مراسم ضمن ارایه توضیحاتی درباره سرویس های ارزش افزوده ای که با وجود مجوز FCP، توسط عاملین فروش قابل ارایه به مشترکین خواهد بود و موجب افزایش درآمد می شود؛ به سوالات حاضرین که بیشتر حول محور راه اندازی وای فای شهری در سراسر کشور و مدل و نحوه فروش توسط عاملین فروش بود، پاسخ داده شد.
همچنین عاملین فروش به مشکلاتی که در حوزه شبکه فروش وجود دارد از جمله آموزش زیرشاخه های جذب شده در حوزه فروش، افزایش بهره وری پس از آموزش کامل توسط سر شاخه، آموزش و اجرای مصوبات رگولاتوری در خصوص الزامات تبلیغات، تعرفه، برخورد با مشترکین و شفاف سازی تعرفه ها برای مشترکین اشاره نمودند.
در ادامه این مراسم خمیس آبادی مدیر فروش نمایندگان شرکت آسیاتک روند رشد فروش را با روند رشد پسیو از سال 91 تا کنون در هر یک از سه استان مازندران، گلستان و گیلان مقایسه و به سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ داد.

مدیر فروش نمایندگان آسیاتک در ادامه برنامه به معرفی مراکز دارای پورت آزاد که از نظر فروش ضعیف هستند پرداخت و مراکز پرفروش که هم اکنون با ظرفیت بالای پسیو امکان توسعه فروش را فراهم می آورد، معرفی کرد که مقرر شد همه عاملین فروش نسبت به تقویت فعالیت های بازاریابی و فروش خود در سطح مراکز مذکور اقدام نمایند.

همچنین در حوزه تبلیغات محیطی گزارش کار در سطح استان های مازندران و گیلان ارایه و سه عامل برتر فروش هر استان و نیز سه عامل برتر منطقه طی 6 ماه ابتدای سال 94 معرفی و مورد تقدیر و تشویق حاضرین قرار گرفتند.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی