چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟

  • 4
  • 2
  • 1

 

چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟

>

چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟

به دلیل جدا بودن سیستم شارژ و تمدید سرویس از باشگاه مشتریان، معمولا امتیازات خرید سرویس، تمدید و مواردی از این دست به صورت آنی در باشگاه مشتریان لحاظ نمی شود. فرایند همسان سازی اطلاعات در تاریخ های خاصی از ماه انجام می شود. لذا ممکن است حداکثر  72 ساعت زمان جهت مشاهده امتیازهای سرویسهای خود نیاز باشد. اما به هر حال امتیازات به هیچ وجه از بین نمی رود.

همچنین لازم به ذکر است که طبق قوانین باشگاه مشتریان آسیاتک (اعمال شده از تاریخ 31 تیر ماه 94)، امتیاز خرید کاربران بعد از اولین لاگین آنها محاسبه شده و خریدهای قبل از اولین لاگین صرفا به عنوان تاریخچه در باشگاه مشتریان درج شده و شامل امتیاز نمی شود.

چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟
چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟
Product rating: 5 out of 5 with 92528 ratings

به دلیل جدا بودن سیستم شارژ و تمدید سرویس از باشگاه مشتریان، معمولا امتیازات خرید سرویس، تمدید و مواردی از این دست به صورت آنی در باشگاه مشتریان لحاظ نمی شود. فرایند همسان سازی اطلاعات در تاریخ های خاصی از ماه انجام می شود. لذا ممکن است حداکثر  72 ساعت زمان جهت مشاهده امتیازهای سرویسهای خود نیاز باشد. اما به هر حال امتیازات به هیچ وجه از بین نمی رود.

همچنین لازم به ذکر است که طبق قوانین باشگاه مشتریان آسیاتک (اعمال شده از تاریخ 31 تیر ماه 94)، امتیاز خرید کاربران بعد از اولین لاگین آنها محاسبه شده و خریدهای قبل از اولین لاگین صرفا به عنوان تاریخچه در باشگاه مشتریان درج شده و شامل امتیاز نمی شود.

تگها : باشگاه مشتریان , امتیاز
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی