موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

 

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

به گزارش روابط عمومی آسیاتک، هفته گذشته ممیزی تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت آسیاتک ISO9001،ISO10001 ، ISO10002 ،ISO10003 ،ISO14001 ،ISO10015 و نظام آراستگی محیط کار 5S برگزار شد و در ادامه روند 10 ساله استقرار و بروزرسانی ابزارهای مدیریتی و استفاده از تجارب بین المللی، مجددا سیستم‌های مدیریت آسیاتک مورد تایید ارزیابان و ممیزان مجرب بین المللی قرار گرفت.

شرکت آسیاتک، همواره توسعه و ارتقا سیستم‌های مدیریتی را محور رشد، یادگیری و ارتقا درنظر گرفته است و بر همین اساس توانسته است با سرلوحه قرار دادن اصول بنیادین تفکر سیستمی همچون مشتری مداری، تعهد به تمام ذینفعان و حرکت مداوم در جهت بهبود مستمر و ضمن ارتقا محصولات و نوآوری در خدمات ارتباطی، همواره در زمره برترین شرکت‌های حوزه ICT قرار گیرد.

قابل ذکر است شرکت آسیاتک همواره با بهره‌گیری از نتایج ممیزی و ارزیابی در جهت سازمان یادگیرنده حرکت نموده و این امور را به عنوان محرک رشد و توسعه خود قلمداد می‌نماید.

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک
موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 773 ratings
تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت شرکت انتقال داده‌های آسیاتک

به گزارش روابط عمومی آسیاتک، هفته گذشته ممیزی تمدید اعتبار گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت آسیاتک ISO9001،ISO10001 ، ISO10002 ،ISO10003 ،ISO14001 ،ISO10015 و نظام آراستگی محیط کار 5S برگزار شد و در ادامه روند 10 ساله استقرار و بروزرسانی ابزارهای مدیریتی و استفاده از تجارب بین المللی، مجددا سیستم‌های مدیریت آسیاتک مورد تایید ارزیابان و ممیزان مجرب بین المللی قرار گرفت.

شرکت آسیاتک، همواره توسعه و ارتقا سیستم‌های مدیریتی را محور رشد، یادگیری و ارتقا درنظر گرفته است و بر همین اساس توانسته است با سرلوحه قرار دادن اصول بنیادین تفکر سیستمی همچون مشتری مداری، تعهد به تمام ذینفعان و حرکت مداوم در جهت بهبود مستمر و ضمن ارتقا محصولات و نوآوری در خدمات ارتباطی، همواره در زمره برترین شرکت‌های حوزه ICT قرار گیرد.

قابل ذکر است شرکت آسیاتک همواره با بهره‌گیری از نتایج ممیزی و ارزیابی در جهت سازمان یادگیرنده حرکت نموده و این امور را به عنوان محرک رشد و توسعه خود قلمداد می‌نماید.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی