مصادیق عملکرد آسیاتک در حوزه مسئولیت های اجتماعی

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مصادیق عملکرد آسیاتک در حوزه مسئولیت های اجتماعی

 

مصادیق عملکرد آسیاتک در حوزه مسئولیت های اجتماعی

>

مصادیق عملکرد آسیاتک در حوزه مسئولیت های اجتماعی

ردیف

موضوع

شرح فعالیت های انجام شده در شرکت آسیاتک

1

پاسخگویی در آسیاتک

  • ایجاد فرایندهای ارتباطی موثر با استفاده از تکنولوژی از جمله وبسایت، CRM، باشگاه مشتریان، راه اندازی 5 مرکز تماس، ایجاد واحدهای خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان، شرکت در همایش ها و جشنواره های مختلف، توزیع اطلاعات از طریق انتشار راهنما و ارائه اخبار در وبسایت و...

2

شفافیت در ارائه اطلاعات

  • قرار دادن قوانین سازمان تنظیم در وبسایت برای اطلاع جامعه و مشترکین
  • ایجاد داشبورد برای مشترکین جهت بررسی عملکرد و مصرف هر مشترک و کیفیت سرویس
  • اطلاع رسانی دقیق به متقاضیان در رابطه با توافقنامه سطح خدمت
  • ایجاد محل پرسش و پاسخ در سایت و CRM و راه اندازی مکانیزم های پاسخگویی در روابط عمومی و واحد ارتباط  با مشتریان

3

رعایت حریم خصوصی و عمومی کشور

  • تاکید بر حفظ اطلاعات تمامی مشترکین با استفاده از دانش به روز در زمینه امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردهای امنیت اطلاعات از جمله ISO 27001
  • ایجاد ساز و کارهای مبتنی بر نرم افزار برای حفظ و به کارگیری اطلاعات مشترکین
  • ایجا زیرساخت با استفاده از تجهیزات نوین در جهت امنیت انتقال دیتا در کشور
  • توسعه بزرگترین مجموعه نگهداری محتوا در کشور

4

انتشار اطلاعات مرتبط با صنعت ICT

  • ایجاد خبرنامه آسیاتک با عنوان آسیانما
  • ایجاد بخش اخبار در سایت و CRM آسیاتک جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار مرتبط
  • حمایت از انتشار جراید و روزنامه ها از طریق تهاتر خدمات 

5

امتیاز عملکرد در قبال ایمنی و سلامت جامعه

  • حمایت از محیط زیست، جامعه، حمایت از همایش ها و فعالیت های علمی، فعالیت های خیرخواهانه
  • توسعه شبکه اطلاعات کشور در جهت ارتقاء انتقال اطلاعات خصوصا ارائه خدمات ویژه به پزشکان(برگزاری جشن روز پزشک)

6

عملکرد شرکت در خصوص رعایت قوانین و مقررات

  • شناسایی کلیه قوانین و مقررات مرتبط با صنعت و اجرای آن از طریق فرایندهای مرتبط
  • ارزیابی انطباق با قوانین به صورت سالانه
  • کسب رتبه های اول و برتر در تمامی ارزیابی ها از طرف مراجع ذیربط قانونی از جمله سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • اعلام قوانین مرتبط در سایت جهت اطلاع ذینفعان چراکه معتقدیم آن ها نیز به عنوان ناظر توان ارزیابی انطباق با قوانین را داشته و به عنوان شریک راهنمایی مان می کنند.

7

عملکرد شرکت نسبت به اصول رگولاتوری

  • رقابت:
    • آسیاتک همواره بر رقابت عادلانه اعتقاد داشته و در این زمینه با توسعه شبکه فروش، پشتیبانی و ارائه خدمات در حال حاضر گسترده ترین شبکه ارائه خدمات را در سطح کشور دارا می باشد.
  • شفافیت:
    • قرار دادن قوانین سازمان تنظیم در وبسایت برای اطلاع جامعه و مشترکین
    • ایجاد داشبورد برای مشترکین جهت بررسی عملکرد و مصرف هر مشترک و کیفیت سرویس
    • اطلاع رسانی دقیق به متقاضیان در رابطه با توافقنامه سطح خدمت
    • ایجاد محل پرسش و پاسخ در سایت و CRM و راه اندازی مکانیزم های پاسخگویی در روابط عمومی و واحد ارتباط  با مشتریان  
  • انصاف:
    • تعیین توافقنامه سطح سرویس منطبق بر الزامات و مقررات و ارائه خدمات بر پایه توافق با مشترکین
  • عدالت:
    • رعایت اصول توسعه مبتنی بر دستیابی تمامی ملت شریف ایران به خدمات اینترنت به نحوی که حتی مراکز زیان ده نیز در حال حاضر در شرکت آسیاتک به ارائه خدمات خود ادامه می دهند.
    • در حال حاضر آسیاتک در بیش از 1400 مرکز مخابراتی، 300 شهر کشور و 30 استان خدمات خود را ارائه می نماید.
  • اخلاق محوری:
    • رعایت اصول اخلاقی در رقابت شامل قیمت گذاری، تعرفه ها
    • رعایت اصول پاسخگویی موثر، توسعه شبکه خدمات، رعایت توافق نامه سطح سرویس سازمان تنظیم و...
  • صراحت و نوآوری
    • ارائه خدمات نوین و بیش از 90 نوع سرویس مختلف
    • ارائه خدمات ارزش افزوده
    • ارائه DSL BOX
    • ایجاد بزرگترین پایگاه داده ، نگهداری محتوای کشور که باعث گردیده است حداقل 40% ارزبری انتقال داده در کشور صرفه جویی شود

8

شهرت و تصویر شرکت

  • کسب عنوان برترین شرکت ارائه خدمات اینترنت بر اساس ارزیابی سازمان تنظیم مقررات در ارزیابی های سالانه و فصلی
  • کسب عنوان برترین شرکت ICT از یازدهمین جایزه ملی کیفیت
  • کسب تقدیرنامه 4 ستاره جایزه تعالی منابع انسانی سال 93
  • کسب تقدیرنامه 3 ستاره جایزه تعالی منابع انسانی سال 92
  • کسب تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی
  • کسب تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی کیفیت
  • کسب بیش از 27 تقدیرنامه، لوح افتخار و جوایز ملی و بین المللی دیگر
  •  بر اساس ارزیابی برند انجام شده، برند شرکت آسیاتک در بین 3 برند برتر ارائه خدمات اینترنت در کشور قرار دارد.

9

رفتار اخلاقی شرکت

  • رعایت اصول اخلاقی در رقابت شامل قیمت گذاری، تعرفه ها
  • رعایت اصول پاسخگویی موثر، توسعه شبکه خدمات، رعایت توافق نامه سطح سرویس سازمان تنظیم و...

10

تاثیر آسیاتک بر توسعه دانش و فرهنگ ملی

  • توسعه شبکه خدمات اینترنت در کل کشور تسهیل کننده دسترسی به اطلاعات می باشد، همچنین ارائه انواع اطلاعات در وب سایت آسیاتک و ایجاد خبرنامه آسیانما در این راستا صورت گرفته است.
  • برگزاری همایش های علمی از جمله RIPE و پشتیبانی از همایش های ملی و بین المللی از قبیل همایش ملی باشگاه مشتریان و وفاداری مشتری
  • ایجاد آکادمی آسیاتک در آینده نیز جزء برنامه های در دست اجراست.

11

تاثیر بر اشتغال زایی

  • آسیاتک با حمایت همه جانبه از کارآفرینی، زمینه رشد و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی را فراهم می آورد چراکه طی سال های فعالیت خود نیز سابقه درخشانی در این زمینه داشته است.
  • با توجه به چشم انداز 10 ساله آسیاتک این مجموعه عزم جدی برای ایجاد کسب و کارهای متنوع جهت ایجاد اشتغال صد هزار نفر را دارد.
  • میزان اشتغال زایی مستقیم در شرکت آسیاتک 250 نفر
  • میزان اشتغال زایی در مراکز تماس آسیاتک 350 نفر
  • میزان اشتغال زایی در زنجیره فروش آسیاتک حدود 12000 نفر
  • میزان اشتغال زایی درپیمانکاران فنی 50 نفر
  • میزان اشتغال زایی غیر مسقیم تا حدود 25000 نفر  می باشد.

12

تاثیر بر حفظ محیط زیست

  • شرکت آسیاتک مسیر خود را در حمایت از محیط زیست مشخص ساخته است و با اجرا و برگزاری تورهای طبیعت گردی و پاکسازی محیط زیست از زباله قدمی موثر جهت حمایت از محیط زیست برداشته است.
  • ارسال پیام ها و فرهنگ سازی از طریق وبسایت و سامانه پیام کوتاه این مجموعه در خصوص حمایت از محیط زیست
  • ایجاد فضای سبز و حمایت از تنوع زیستی با همکاری زیباسازی و کاشت نهال در مناطق مشخص شده
  • کاستن از مصرف یا افزایش بازده مصرف انرژی با طراحی و اجرای طرح های بهینه سازی

13

تاثیر بر اقتصاد ملی و محلی

  • توسعه اشتغال زایی مطابق توضیحات داده شده
  • ایجاد بیش از 600 عامل فروش اصلی و پشتیبانی
  • ایجاد بیش از 500 عامل فروش رده دوم
  •  ایجاد بزرگترین پایگاه داده ، نگهداری محتوای کشور که باعث گردیده است حداقل 40% ارزبری انتقال داده در کشور صرفه جویی شود
  • توسعه شرکت آسیاتک و دو برابر رشد در ایجاد درآمد به ازای هر سال و نرخ رشد سرمایه گذاری با شیب 2 برابر

14

ارتباط شرکت آسیاتک و سازمان های زیربط

  • ارائه انواع دسترسی ها به سازمان های ناظر و مراجع قانونی از جمله سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • تعامل با شرکت زیرساخت و مخابرات های استانی در زمینه تبادل اطلاعات و دانش ICT
  • همکاری در زمینه سمینارها و کنفرانس های علمی
  • همکاری با انجمن های علمی کشور از جمله انجمن مدیریت، انجمن مدیریت منابع انسانی، انجمن مدیریت بهره وری و انجمن مدیریت کیفیت
  • همکاری با واحدهای دانشگاهی و ...
 
مصادیق عملکرد آسیاتک در حوزه مسئولیت های اجتماعی
مصادیق عملکرد آسیاتک در حوزه مسئولیت های اجتماعی
Product rating: 4.5 out of 5 with 3724 ratings

ردیف

موضوع

شرح فعالیت های انجام شده در شرکت آسیاتک

1

پاسخگویی در آسیاتک

  • ایجاد فرایندهای ارتباطی موثر با استفاده از تکنولوژی از جمله وبسایت، CRM، باشگاه مشتریان، راه اندازی 5 مرکز تماس، ایجاد واحدهای خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان، شرکت در همایش ها و جشنواره های مختلف، توزیع اطلاعات از طریق انتشار راهنما و ارائه اخبار در وبسایت و...

2

شفافیت در ارائه اطلاعات

  • قرار دادن قوانین سازمان تنظیم در وبسایت برای اطلاع جامعه و مشترکین
  • ایجاد داشبورد برای مشترکین جهت بررسی عملکرد و مصرف هر مشترک و کیفیت سرویس
  • اطلاع رسانی دقیق به متقاضیان در رابطه با توافقنامه سطح خدمت
  • ایجاد محل پرسش و پاسخ در سایت و CRM و راه اندازی مکانیزم های پاسخگویی در روابط عمومی و واحد ارتباط  با مشتریان

3

رعایت حریم خصوصی و عمومی کشور

  • تاکید بر حفظ اطلاعات تمامی مشترکین با استفاده از دانش به روز در زمینه امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردهای امنیت اطلاعات از جمله ISO 27001
  • ایجاد ساز و کارهای مبتنی بر نرم افزار برای حفظ و به کارگیری اطلاعات مشترکین
  • ایجا زیرساخت با استفاده از تجهیزات نوین در جهت امنیت انتقال دیتا در کشور
  • توسعه بزرگترین مجموعه نگهداری محتوا در کشور

4

انتشار اطلاعات مرتبط با صنعت ICT

  • ایجاد خبرنامه آسیاتک با عنوان آسیانما
  • ایجاد بخش اخبار در سایت و CRM آسیاتک جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار مرتبط
  • حمایت از انتشار جراید و روزنامه ها از طریق تهاتر خدمات 

5

امتیاز عملکرد در قبال ایمنی و سلامت جامعه

  • حمایت از محیط زیست، جامعه، حمایت از همایش ها و فعالیت های علمی، فعالیت های خیرخواهانه
  • توسعه شبکه اطلاعات کشور در جهت ارتقاء انتقال اطلاعات خصوصا ارائه خدمات ویژه به پزشکان(برگزاری جشن روز پزشک)

6

عملکرد شرکت در خصوص رعایت قوانین و مقررات

  • شناسایی کلیه قوانین و مقررات مرتبط با صنعت و اجرای آن از طریق فرایندهای مرتبط
  • ارزیابی انطباق با قوانین به صورت سالانه
  • کسب رتبه های اول و برتر در تمامی ارزیابی ها از طرف مراجع ذیربط قانونی از جمله سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • اعلام قوانین مرتبط در سایت جهت اطلاع ذینفعان چراکه معتقدیم آن ها نیز به عنوان ناظر توان ارزیابی انطباق با قوانین را داشته و به عنوان شریک راهنمایی مان می کنند.

7

عملکرد شرکت نسبت به اصول رگولاتوری

  • رقابت:
    • آسیاتک همواره بر رقابت عادلانه اعتقاد داشته و در این زمینه با توسعه شبکه فروش، پشتیبانی و ارائه خدمات در حال حاضر گسترده ترین شبکه ارائه خدمات را در سطح کشور دارا می باشد.
  • شفافیت:
    • قرار دادن قوانین سازمان تنظیم در وبسایت برای اطلاع جامعه و مشترکین
    • ایجاد داشبورد برای مشترکین جهت بررسی عملکرد و مصرف هر مشترک و کیفیت سرویس
    • اطلاع رسانی دقیق به متقاضیان در رابطه با توافقنامه سطح خدمت
    • ایجاد محل پرسش و پاسخ در سایت و CRM و راه اندازی مکانیزم های پاسخگویی در روابط عمومی و واحد ارتباط  با مشتریان  
  • انصاف:
    • تعیین توافقنامه سطح سرویس منطبق بر الزامات و مقررات و ارائه خدمات بر پایه توافق با مشترکین
  • عدالت:
    • رعایت اصول توسعه مبتنی بر دستیابی تمامی ملت شریف ایران به خدمات اینترنت به نحوی که حتی مراکز زیان ده نیز در حال حاضر در شرکت آسیاتک به ارائه خدمات خود ادامه می دهند.
    • در حال حاضر آسیاتک در بیش از 1400 مرکز مخابراتی، 300 شهر کشور و 30 استان خدمات خود را ارائه می نماید.
  • اخلاق محوری:
    • رعایت اصول اخلاقی در رقابت شامل قیمت گذاری، تعرفه ها
    • رعایت اصول پاسخگویی موثر، توسعه شبکه خدمات، رعایت توافق نامه سطح سرویس سازمان تنظیم و...
  • صراحت و نوآوری
    • ارائه خدمات نوین و بیش از 90 نوع سرویس مختلف
    • ارائه خدمات ارزش افزوده
    • ارائه DSL BOX
    • ایجاد بزرگترین پایگاه داده ، نگهداری محتوای کشور که باعث گردیده است حداقل 40% ارزبری انتقال داده در کشور صرفه جویی شود

8

شهرت و تصویر شرکت

  • کسب عنوان برترین شرکت ارائه خدمات اینترنت بر اساس ارزیابی سازمان تنظیم مقررات در ارزیابی های سالانه و فصلی
  • کسب عنوان برترین شرکت ICT از یازدهمین جایزه ملی کیفیت
  • کسب تقدیرنامه 4 ستاره جایزه تعالی منابع انسانی سال 93
  • کسب تقدیرنامه 3 ستاره جایزه تعالی منابع انسانی سال 92
  • کسب تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی
  • کسب تقدیرنامه 3 ستاره جایزه ملی کیفیت
  • کسب بیش از 27 تقدیرنامه، لوح افتخار و جوایز ملی و بین المللی دیگر
  •  بر اساس ارزیابی برند انجام شده، برند شرکت آسیاتک در بین 3 برند برتر ارائه خدمات اینترنت در کشور قرار دارد.

9

رفتار اخلاقی شرکت

  • رعایت اصول اخلاقی در رقابت شامل قیمت گذاری، تعرفه ها
  • رعایت اصول پاسخگویی موثر، توسعه شبکه خدمات، رعایت توافق نامه سطح سرویس سازمان تنظیم و...

10

تاثیر آسیاتک بر توسعه دانش و فرهنگ ملی

  • توسعه شبکه خدمات اینترنت در کل کشور تسهیل کننده دسترسی به اطلاعات می باشد، همچنین ارائه انواع اطلاعات در وب سایت آسیاتک و ایجاد خبرنامه آسیانما در این راستا صورت گرفته است.
  • برگزاری همایش های علمی از جمله RIPE و پشتیبانی از همایش های ملی و بین المللی از قبیل همایش ملی باشگاه مشتریان و وفاداری مشتری
  • ایجاد آکادمی آسیاتک در آینده نیز جزء برنامه های در دست اجراست.

11

تاثیر بر اشتغال زایی

  • آسیاتک با حمایت همه جانبه از کارآفرینی، زمینه رشد و ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی را فراهم می آورد چراکه طی سال های فعالیت خود نیز سابقه درخشانی در این زمینه داشته است.
  • با توجه به چشم انداز 10 ساله آسیاتک این مجموعه عزم جدی برای ایجاد کسب و کارهای متنوع جهت ایجاد اشتغال صد هزار نفر را دارد.
  • میزان اشتغال زایی مستقیم در شرکت آسیاتک 250 نفر
  • میزان اشتغال زایی در مراکز تماس آسیاتک 350 نفر
  • میزان اشتغال زایی در زنجیره فروش آسیاتک حدود 12000 نفر
  • میزان اشتغال زایی درپیمانکاران فنی 50 نفر
  • میزان اشتغال زایی غیر مسقیم تا حدود 25000 نفر  می باشد.

12

تاثیر بر حفظ محیط زیست

  • شرکت آسیاتک مسیر خود را در حمایت از محیط زیست مشخص ساخته است و با اجرا و برگزاری تورهای طبیعت گردی و پاکسازی محیط زیست از زباله قدمی موثر جهت حمایت از محیط زیست برداشته است.
  • ارسال پیام ها و فرهنگ سازی از طریق وبسایت و سامانه پیام کوتاه این مجموعه در خصوص حمایت از محیط زیست
  • ایجاد فضای سبز و حمایت از تنوع زیستی با همکاری زیباسازی و کاشت نهال در مناطق مشخص شده
  • کاستن از مصرف یا افزایش بازده مصرف انرژی با طراحی و اجرای طرح های بهینه سازی

13

تاثیر بر اقتصاد ملی و محلی

  • توسعه اشتغال زایی مطابق توضیحات داده شده
  • ایجاد بیش از 600 عامل فروش اصلی و پشتیبانی
  • ایجاد بیش از 500 عامل فروش رده دوم
  •  ایجاد بزرگترین پایگاه داده ، نگهداری محتوای کشور که باعث گردیده است حداقل 40% ارزبری انتقال داده در کشور صرفه جویی شود
  • توسعه شرکت آسیاتک و دو برابر رشد در ایجاد درآمد به ازای هر سال و نرخ رشد سرمایه گذاری با شیب 2 برابر

14

ارتباط شرکت آسیاتک و سازمان های زیربط

  • ارائه انواع دسترسی ها به سازمان های ناظر و مراجع قانونی از جمله سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • تعامل با شرکت زیرساخت و مخابرات های استانی در زمینه تبادل اطلاعات و دانش ICT
  • همکاری در زمینه سمینارها و کنفرانس های علمی
  • همکاری با انجمن های علمی کشور از جمله انجمن مدیریت، انجمن مدیریت منابع انسانی، انجمن مدیریت بهره وری و انجمن مدیریت کیفیت
  • همکاری با واحدهای دانشگاهی و ...