سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

  • 4
  • 1

 

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

جهت دریافت پین کد هدیه و جوایز باشگاه مشتریان نیاز به تایید موبایل و ایمیل کاربر در باشگاه می باشد. پس از  تایید  موارد مشترک می تواند با ورود  به  باشگاه مشتریان  پین کد دریافتی خود را مشاهده نمایند در صورت داشتن مشکل یا نیاز به  راهنمایی  و کسب  اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  1544  تماس  حاصل  نمایند.

به دليل جدا بودن سيستم شارژ و تمديد سرويس از باشگاه مشترين ، معمولا امتيازات خريد سرويس ، تمديد و مواردي از اين دست به صورت آني در باشگاه مشتريان لحاظ نمي شود.فرايند همسان سازي اطلاعات در تاريخ هاي خاصي از ماه انجام مي شودولذا ممكن است حداكثر تا 72 ساعت زمان جهت امتياز هاي سرويس هاي خود نياز باشد.اما به هر حال امتيازات به هيچ وجه از بين نمي رود.
همچنين لازم به ذكر است كه طبق قوانين باشگاه مشتريان آسياتك (اعمال شده از تاريخ 31 تير ماه 94) امتياز خريد كاربران بعد از اولين لاگين محاسبه شده و خريد هاي قبل از اولين لاگين صرفا به عنوان تاريخچه در باشگاه درج شده و شامل امتياز نمي شود
* تنها در صورت خرید و تمدید سرویس نقره‌ای امتیاز باشگاه محاسبه خواهد و تمدید سرویس‌های پروموشن، جشنواره و برنزی شامل امتیاز باشگاه مشتریان نخواهد بود.

با توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می شود .

نکته قابل توجه : در صورتی که تاریخ تولد ویرایش داشته باشد و به تاریخ زودتری تغییر یابد سیستم بصورت اتوماتیک حساب را بررسی کرده و در صورتی که 365 روز از تاریخ تولد قبلی نگذشته باشد امتیاز اعمال نمی شود لذا خواهشمند است جهت دریافت امتیاز زودتر از موعد اقدام به تغییر تاریخ نفرمایید.