مسائل مرتبط با سرویس Public Wi-Fi

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با سرویس Public Wi-Fi

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با سرویس Public Wi-Fi

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

اگر تمایل به خرید سرویس بدون محدودیت زمانی و با حجم دلخواه با بالاترین سرعت ممکن را داشته باشید، در صفحه Login، با کلیک روی گزینه «ثبت نام دائمی»، صفحه ثبت نام سرویس وای فای عمومی دائمی را مشاهده خواهید کرد. شما می­توانید با استفاده اطلاعات خود شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه ثبت نام نموده تا فاکتور سفارش به مبلغ 32٫700 ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)، برای شما صادر و از طریق ایمیل ارسال گردد. پس از پرداخت آنلاین فاکتور، سرویس وایرلس عمومی دائمی برای شما فعال خواهد شد و می­توانید به اینترنت متصل شوید.

نحوه محاسبه گیگ بسته به میزان مصرف شما خواهد بود تفاوتی در محاسبه گیگ وجود ندارد.

لطفا برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور سرویس خود با شماره سراسری1544 واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

پس از اتصال به asiatech smart wifi یک مرورگر باز کرده و سایتی را جستجو نمایید تا صفحه لاگین برای شما نمایش داده شود.

تلاش ما بر این است که این امکان بزودی میسر گردد.

واحد پشتیبانی آسیاتک 24 ساعته از طریق تماس با شماره سراسری1544 جهت رفع مشکل در خدمت کاربران گرامی است.

در مکانهای مجهز به این سرویس، عموم مردم می توانند به سرویس asiatech smart wifi متصل شده و پس از اتصال از سرویس رایگان یا دائمی آسیاتک استفاده نمایند.

شما می توانید با شماره سراسری 1544 تماس گرفته و از واحد پشتیبانی نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت نمایید.

اگر شما جزو مشترکین ADSL2+ آسیاتک باشید ، با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور (Username و Password) ADSL خود در صفحه Login و کلیک بر روی  گزینه «ورود» می­توانید به شبکه متصل شده و از سرویس اینترنت خود در ابر ایجاد شده Public Wi-Fi استفاده نمایید.

در این حالت از هر نام کاربری ADSL2+ فقط 1 نفر می تواند از سرویسPWA  استفاده نماید.

خیر – در صورتی که زمان یا حجم استفاده از سرویس شما به پایان برسد سرویس رایگان منقضی شده و امکان استفاده وجود نخواهد داشت.