مسائل مرتبط با قبل از خرید و اتصال سرویس

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با قبل از خرید و اتصال سرویس

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با قبل از خرید و اتصال سرویس

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

بر اساس مصوبه 230 سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، هزینه دایری (70000 ریال) و جمع آوری (50000 ریال ) معادل 12000 تومان می باشد و شرکت های سرویس دهنده می توانند این مبلغ را به فاکتور سرویس اضافه نمایند و شرکت نیز آنرا عینا به مخابرات پرداخت می کند. در صورت انتخاب نصب حضوری مبلغ 15000 تومان دیگر نیز به فاکتور افزوده می شود، دقت کنید به ارقام مذکور مالیات بر ارزش افزوده طبق نرخ هر سال اضافه می شود.

1-    Other pap :  روی خط تلفن ، سرویس اینترنت از شرکت دیگری دایر می باشد، لذا ابتدا می بایست اقدام به جمع آوری سرویس قبلی و سپس از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.

2-    بدهی- قطعی:  خط تلفن به علت بدهی های معوقه قطع ( عدم بوق ) می باشد لذا ابتدا می بایست از طریق مراجعه حضوری اقدام به پرداخت و پس از دریافت خط تلفن ( بوق ) از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.

3-    بدهی - مخابرات :   خط تلفن به علت بدهی های معوقه قطع می باشد لذا ابتدا می بایست  از طریق 1818 اقدام به پرداخت و سپس از شرکت آسیاتک درخواست خود را پیگیری نمایید.

4-    ONU  و PCM :  ارائه اینترنت روی این گونه خطوط تا زمان ارسال به مخابرات مشخص نمی باشد و در حال حاضر امکان ارائه سرویس از سوی شرکت های FCP ( PAP) وجود ندارد و فعلا در انحصار شرکت مخابرات میباشد.

5-    ریموت :  به علت محدودیت امکانات از سوی شرکت مخابرات ، امکان ارائه سرویس اینترنت وجود ندارد.

6-    مغایرت نام و اطلاعات :  جهت تکمیل ثبت نام ، اطلاعات صاحب خط می بایست با اطلاعات ثبت شده یکسان باشد."

 

برای متقاضیان دریافت اینترنت پرسرعت آسیاتک به دو صورت امکان خرید خدمات فراهم شده است. ۱- خرید سرویس مورد نظر با توجه به سرعت-ها و حجم های مختلف مطابق جدول تعرفه های آسیاتک، که در این صورت خرید مودم بصورت اختیاری است. ۲-خرید  DSLBOX (یا جعبه اینترنت فوری) با سرعت مشخص و مدت زمان انتخابی 6 ماهه , یکساله یا دوساله که در واقع شامل تمامی ملزومات مربوط به نصب سرویس ADSL است

بعد از خرید DSLBOX چنانچه مشترک به هر دلیل درخواست عودت آن را داشته باشد، در صورتیکه جعبه ی DSLBOX باز نشده و خدشه ای به آن وارد نشده باشد بعد از بازگرداندن بسته، تمامی هزینه به ایشان عودت داده می شود. در صورت باز شدن جعبه، شرایط  بعد از بررسی کارشناس به ایشان توضیح داده خواهد شد.

ارائه سرویس اینترنت همراه مستلزم وجود سرویسی مبتنی بر شبکه های بی سیم سیار می باشد. در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی شرکت آسیاتک این گونه سروس ها را ارائه نمی کند.

برای استفاده از سرویس اینترنت آسیاتک محدودیتی در نوع مودم ندارد و تمامی مودمهای ADSL را پشتیبانی می کند. ولی بهتر است جهت پشتیبانی سریعتر از مودمهای پیشنهادی آسیاتک در فروشگاه آنلاین یا جعبه های DSLBOX استفاده کنید.

با استفاده از سرویسهای اینترانت تنها دسترسی به شبکه های داخلی و ir امکان پذیر میباشد و دسترسی به سایر سایتهای خارجی ، google و yahoo و ...  توسط این سرویس امکان پذیر نمیباشد. اما با سرویسهای اینترنت دسترسی به کلیه سایتهای داخلی و خارجی امکان پذیر است. و دقت کنید که بعلت شرایط ویژه آسیاتک در میزبانی بسیاری از سرورهای داخلی مثل سایت دانلودها و میهن دانلود و ... سرعت اتصال کاربران آسیاتکی به این گونه سایتهای داخلی بسیار بیشتر از سایر شرکتها و همچنین سایتهایی که در خارج کشور میزبانی میشوند می باشد.

منظور از ساعات نیم بها زمانی است که در آن بازه ترافیک مصرفی مشترک بصورت نیمه محاسبه می گردد. برای مثال اگر در آن بازه مشترکی 1 گیگ استفاده داشته باشد 500 مگابایت آن محاسبه و از حجم کاربر کسر خواهد شد.

 جهت ثبت نام نباید رانژه شرکت دیگری بر روی خط فعال باشد در غیر اینصورت خط از مخابرات به دلیل رانژه کشی تکراری برگشت داده میشود.باید قبل از پرداخت فاکتور ثبت نام شده سرویس قبلی از روی خط شما جمع آوری شده باشد.

شما میتوانید با مراجعه به آدرس سایت qt.asiatech.ir یا qt.1544.ir    به صورت مستقیم ثبت نام نمایید. ولی ثبت نام از طریق عاملین فروش مجاز هم منعی ندارد.

شرکت آسیاتک امکان ارائه اینترنت از طرق دیگر را دارد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1544 تماس بگیرند.

با کد ملی خود بعنوان استفاده کننده ثبت نام نمایید چنانچه به احتمال 2۰ درصد خط از سمت مخابرات تایید نشد, هزینه پرداختی عودت داده می شود.