مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

آستانه مصرف منصفانه کاربر که به اختصار (fair user policy) نامیده می شود عبارت است از حداکثر میزان ترافیکی که مشترک میتواند در یک دوره و با همان سرعتی که سرویس را خریداری کرده استفاده کند.
درضمن مصرف هرگیگ از ترافیک بین الملل دو برابر مصرف هرگیگ از ترافیک داخلی محاسبه می شود .

 

 

پین های dslbox  ها با توجه به توقف تولید مقتضی گردیده است و نمی توان برای تمدید نیز استفاده کرد.این سرویس ها دیگر ارائه نمی گردد. در صورتیکه شما بسته ای از نمایشگاه یا نمایندگی های ما خریداری کرده و امکان عودت وجه وجود نداشت ، می توانید به آدرس ACC@asiatech.ir  ایمیل ارسال نموده و تصویر پین را برای این ایمیل ارسال نمایید. همچنین مشترکین فعلی آسیاتک در مراکز مخابراتی دارای ظرفیت، در بازه های زمانی مختلف می توانند از پروموشن های جذاب ارائه شده نیز به منظور تمدید سرویس استفاده کنند.

در حال حاضر امکان خرید بسته حجمی تایم خاص ( با خرید این بسته می توانید به صورت مقطعی و در ساعات خاصی از شبانه روز (مثلا 2 تا 8 بامداد و یا 4 تا 10 صبح و...) حجم زیادی را با سرعت مشخص شده در بسته، مصرف نمایید. جهت اقتصادی تر شدن مصارف کاربران، الویت اول و بالاتر در ساعات خاص مربوط به این بسته ها خواهد بود و پس از اتمام حجم FUP این بسته ها، مصارف و سرعت از بسته فعال کاربر و با الویت بسته های سرعتی تمام وقت تبعیت خواهد کرد و مانده حجم بسته ترافیک سرعتی به ماه بعد منتقل نمی شود.) در پنل 1544 با سرعت حداکثر 2 مگابیت بر ثانیه وجود دارد. می توانید این زمان را خریداری نمایید. ضمن اینکه در سرویس های قدیمی تایم های خاص متنوعی وجود داشته است.

بر اساس مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات رادیویی سرویس دهنده ملزم به ارائه سرویس های غیرحجمی به جای سرویس های حجمی شده اند که جزئیات این سرویس ها در بخش تعرفه های سایت وجود دارد.

مشترک گرامی در تغییر سرویس هزینه طبق روز و حجم باقیمانده محاسبه می شوداما در تمدید سرویس شما هزینه کامل سرویس را پرداخت می نمایید.

ارتقاء سرویس به سرویسهای با ارزش ریالی بیشتر در هر زمان با پرداخت هزینه در محدوده نوع سرویس قبلی امکان پذیر می باشد ولی کاهش یا لغو خرید میسر نمی باشد.

در کلیه سرویس ها اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک ، اقدام به خرید حجم یا تمدید سرویس جدید نمایند زمان و حجم احتمالی مانده از قبل قابل انتقال به سرویس جدید نخواهد بود.

در سرویس های حجمی در صورت اتمام مدت فاکتور آخر و عدم استفاده، حجم خریداری شده به فاکتور بعد منتقل نمی گردد.ولی اگر سرویس را بصورت چند ماه شارژ کنند حجم آنها تجمیعی محاسبه می شود و در طول ماههای شارژ شده قابل جا به جایی و استفاده می باشد. همچنین اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک، نقل مکان داشته باشد، زمان و حجم احتمالی مانده از قبل قابل انتقال به سرویس جدید خواهد بود.

چنانچه به دلیل مسافرت و... امکان تمدید سرویس نباشد می توانید برای یک ماه با پرداخت مبلغ 15000 ریال سرویس خود را رزرو نمایید .

ضمنا" رزرو سرویس در مراکز محدود امکانپذیر نمی باشد و تنها برای یک ماه قابل انجام است.

 

 

جهت حذف فاکتور به سایت 1544.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد خود در قسمت فاکتورهای پرداخت نشده ،فاکتور مورد نظر را حذف نمایید.

 

 

جهت تمدید وارد آدرس qt.asiatech.ir شده و نام کاربری و پسورد اتصال به اینترنت خود را وارد نمایید. اگر اشتباه شود سیستم شما را راهنمایی میکند.

 با مراجعه به قسمت اخبار سایت Asiatech.ir و ورود به سامانه امور مشترکین میتوانید از تخفیف های آسیاتک مطلع شوید.