مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با شارژ و تمدید سرویس

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

• افزونه ترافیک شبانه 100گیگ 1 ماهه (2تا8 صبح) الزاما هنگام ثبت فاکتور ثبت نام اولیه یا تمدید سرویس قابل خریداری می باشد.
• بسته گیگ باکس شبانه 100 گیگ 1 ماهه (2 تا 8 صبح) در حین استفاده از سرویس قابل خریداری می باشد.

 آستانه مصرف منصفانه کاربر که به اختصار  (fair usage policy) نامیده می شود عبارت است از حداکثر میزان ترافیکی که مشترک میتواند در یک دوره و با همان سرعتی که سرویس را خریداری کرده استفاده کند.
درضمن مصرف هرگیگ از ترافیک بین الملل دو برابر مصرف هرگیگ از ترافیک داخلی محاسبه می شود.

 

 

پین های dslbox  ها با توجه به توقف تولید مقتضی گردیده است و نمی توان برای تمدید نیز استفاده کرد.این سرویس ها دیگر ارائه نمی گردد. در صورتیکه شما بسته ای از نمایشگاه یا نمایندگی های ما خریداری کرده و امکان عودت وجه وجود نداشت ، می توانید به آدرس ACC@asiatech.ir  ایمیل ارسال نموده و تصویر پین را برای این ایمیل ارسال نمایید. همچنین مشترکین فعلی آسیاتک در مراکز مخابراتی دارای ظرفیت، در بازه های زمانی مختلف می توانند از پروموشن های جذاب ارائه شده نیز به منظور تمدید سرویس استفاده کنند.

در حال حاضر تنها راه ارتقا یا تغییر سرویس جاری، خرید سرویس جدید می باشد که با این کار در صورت فعال سازی سرویس جدید و انتخاب گزینه شروع از امروز در هنگام ثبت فاکتور روز و حجم سرویس فعلی سوخت می شود و سرویس جدید جایگزین می گردد و لازم به ذکر می باشد که روز و حجم سوخت شده امکان عودت وجه یا انتقال به سرویس جدید را ندارد.
درگاه های تمدید سرویس به شرح ذیل می باشد:
1- تماس با 1544 داخلی 1
2- از طریق نمایندگی های فروش
3- با ورود به پنل کاربری از در سایت Ecare.asiatech.ir و یا استفاده از نرم افزار آسیاتک

در سرویس های غیر حجمی در صورت اتمام مدت زمان سرویس و باقی ماندن حجم سرویس و یا حجم خریداری شده (حجم عادی و گیگ باکس)، به فاکتور بعدی منتقل نمی گردد. در صورت تمایل می توان سرویس هایی با مدت زمان بیشتر ( 3،6،12 ماهه) خریداری نمایید. همچنین اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک، نقل مکان داشته باشد، می توان در صورت امکان ارائه سرویس در مرکز مخابراتی جدید با ثبت نام بر روی خط تلفن جدید باقیمانده روز و حجم سرویس را انتقال دهد این مورد در شرایط خاص قابل انجام می باشد که می توانید با تماس با شماره ۱۵۴۴ پیشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته آسیاتک موارد را جویا شوید.
*سرویس مبدا روز و حجم داشته باشد.
*نام خریدار سرویس ها یکسان باشد.
*حجم سرویس خریداری شده مقصد از سرویس مبدا بیشتر باشد.
*پس از رانژه و فعال سازی سرویس مقصد با 1544 داخلی 2 تماس حاصل نمایید.

چنانچه به دلیل مسافرت و... امکان تمدید سرویس نباشد می توانید برای یک ماه سرویس خود را رزرو نمایید . رزرو سرویس  تنها پورت مشترک حفظ می شود و سرویس ای برای  استفاده موجود نمی باشد.
ضمنا رزرو سرویس در مراکز محدود امکانپذیر نمی باشد و در دیگر مراکز تنها برای یک ماه برای  هردوره  سرویس قابل انجام می باشد.

جهت حذف فاکتور به سایت ecare.asiatech.ir مراجعه نمایید و پس از وارد کردن نام کاربری و پسورد خود در قسمت فاکتورهای پرداخت نشده ،فاکتور مورد نظر را حذف نمایید. در صورتی که فاکتور  مربوط به  ثبت نام اولیه می باشد جهت بررسی این مورد باید با شماره  1544  پشتیبانی  فروش تماس  حاصل نمایید.

جهت تمدید وارد آدرس ecare.asiatech.ir شده و نام کاربری و پسورد اتصال به اینترنت خود را وارد نمایید. اگر اشتباه شود سیستم شما را راهنمایی میکند. در صورت عدم رفع مشکل با شماره  1544  بخش  پشتیبانی تماس  حاصل نمایید.

از درگاه های ذیل جشنواره ها و سرویس های دارای تخفیف آسیاتک اطلاع رسانی می گردد:
*قسمت بنر صفحه اصلی سایت آسیاتک همنیطور قسمت اخبار سایت Asiatech.ir
*ورود به سامانه امور مشترکین Ecare.asiatech.ir و بررسی سرویس های جشنواره از قسمت خرید و تمدید
*کسب اطلاع از درگاه چت آنلاین در سایت Asiatech.ir
*کانال‌های ارتباطی در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و ...
*تماس با شماره 1544 و ارتباط با کارشناسان واحد فروش
* مراجعه به عاملین فروش
*تبلیغات میدانی در سطح شهر و دیگر درگاه های تبلیغاتی.

 

تغییر سرویس در حال حاضر وجود ندارد تنها راه حل موجود خرید سرویس جدید می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که از سرویس فعلی مشترک روز و حجم باقی مانده باشد در صورت خرید سرویس جدید و فعال نمودن شروع از امروز مقدار روز و حجم باقی مانده سوخت می شود و قابل عودت وجه یا انتقال به سرویس بعدی نمی باشد.
درگاه های تمدید سرویس به شرح ذیل می باشد:
1- تماس با 1544 داخلی 1
2- از طریق نمایندگی های فروش
3- با ورود به پنل کاربری از در سایت Ecare.asiatech.ir و یا استفاده از نرم افزار آسیاتک
4- بررسی مورد از درگاه چت آنلاین سایت Asiatech.ir

در حال حاضر سرویس دارای دانلود نامحدود موجود نمی باشد ولی امکان خرید بسته حجمی ساعت خاص موجود می باشد و با خرید این بسته می توانید به صورت مقطعی و در ساعات خاصی از شبانه روز (مثلا ۲ تا ۸ بامداد و یا ۴ تا ۱۰ صبح و...) حجم زیادی را با سرعت مشخص شده در بسته، مصرف نمایید. جهت اقتصادی تر شدن مصارف کاربران، الویت اول و بالاتر در ساعات خاص مربوط به این بسته ها خواهد بود و پس از اتمام حجم این بسته ها، مصارف و سرعت از بسته فعال کاربر و با الویت بسته های سرعتی تمام وقت تبعیت خواهد کرد و مانده حجم بسته ترافیک سرعتی به ماه بعد منتقل نمی شود. جهت خرید میتوانید وارد پنل کاربری شده و در منوی خرید و تمدید سپس خرید ترافیک بسته های گیگ باکس موجود را مشاهده نماید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 1544 تماس حاصل نمایید

جهت تغییر شماره موبایل ، ایمیل و ... میتوانید وارد سایت ecare.asiatech.ir شده و اقدام به اصلاح  اطلاعات نمایید  در خصوص تغییر سایر اطلاعات امکان تغییر در این محیط را ندارند  با شماره  1544  بخش  پشتیبانی تماس حاصل  نمایید.