مسائل مرتبط با امور فنی و پشتیبانی

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل مرتبط با امور فنی و پشتیبانی

  • 4
  • 1

 

مسائل مرتبط با امور فنی و پشتیبانی

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ 01/09/1396 هنگام ثبت نام مشترک جهت دریافت سرویس های اینترنتی، می بایست اطلاعات مشترک از جانب شرکت اپراتور در سامانه شاهکار ثبت گردد.
سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها ، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت، SAP  و PAP ، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و ... تولید شده است.
ثبت اطلاعات مشترک در شاهکار به صورتی می باشد که یک کد اختصاصی در بین تمام اپراتورها به مشترک اختصاص می یابد و تا زمانی که این کد از طرف هر شرکت اپراتور فعال باشد ( حتی با وجود تخلیه پورت از مرکز ) امکان راه اندازی اینترنت ( رانژه) از شرکت جدید امکان پذیر نیست لذا برای راه اندازی اینترنت از شرکت اپراتور دیگر باید کلاسه شاهکار شرکت اپراتور قبلی توسط همان اپراتور غیر فعال یا حذف گردد.

 

به علت جلوگيري از سوء استفاده اشخاص دیگر ، مي بايست جهت صحت درخواست جمع آوري مشترک ، احراز هويت صورت پذیرد ،که روال آن از طريق تماس مشترک از تلفن ثابت دارای سرویس ADSL  یا موبایل ثبت شده در پنل کاربری و اعلام کد ملی صاحب خط
مي باشد شایان ذکر است در صورت عدم دسترسی ساکن جدید ( مالک –  مستاجر) به اطلاعات ساکن قبلی میبایست سندی مبنی بر اجاره نامه جدید یا مالکیت جدید (اجاره نامه و تصویر کارت ملی مستاجر جدید یا  قبض تلفن و تصویر کارت ملی صاحب خط ) از طریق آدرس  ایمیل  Leave@asiatech.ir  به شرکت آسیاتک ارسال نمایند.

 

شما میتوانید با فعال سازی سرویس گیم از پنل کاربری یا از طریق درگاه های موجود شامل تماس با واحد پشتیبانی یا بررسی از درگاه چت آنلاین موجود در سایت آسیاتک موردتان را برسی نمایید.

 

بله ممکن است خط شما به علت بدهی و ... از طرف مخابرات قطع شده باشد و این مورد ممکن است باعث قطعی اینترنت شما  شود.

 

مودم ADSL و اسپلیتر را از مدار خارج کنید. خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با مخابرات تماس گرفته و خرابی تلفن را ثبت کنید.اگر با خارج کردن اسپلیتر از مدار مشخص شد خط بوق دارد و سیم ها و سوکت ها سالم باشند اسپلیتر شما معیوب شده است .

 

جهت خرید مودم بایدمشخصات فنی و کارایی برندهای مختلف را بررسی نمود و با توجه به نیازمان بهترین برند را انتخاب کنید.

 

نرم افزار Wireless Network Watcher روی کامپیوتر و نرم افزارهای Fing یا Who Is On My WiFi روی گوشی یا دیگر نرم افزارهای مشابه موجود، برای بررسی اینکه چه دستگاه هایی به وایرلس مودم متصل می باشند کاربرد دارند.

 

جهت انتقال تصویر دوربین باید IP Static خریداری شود و توسط کارشناس شبکه یا نصاب دوربین به روی دستگاه DVR ست و تنظیمات مربوطه انجام شود.

 

در صورت وجود مشکل میتوانید از طریق درگاه های موجود شامل تماس با واحد پشتیبانی و یا بررسی از درگاه چت آنلاین موجود در سایت آسیاتک برسی نمایید.

 

جهت محدود سازی دسترسی به وایرلس میتوان از قسمت MAC Filtering لیست  دستگاهایی که میخواهید متصل یا محدود شوند را اضافه نمایید.

 

مشکل بین مسیر یعنی سیم تلفن در مسیری که مخابرات تا پست تلفن مشترک کشیده است دچار پوسیدگی و یا قطعی و ... شده است، در این صورت جهت برطرف شدن مشکل، مشترک باید با مخابرات بررسی انجام دهد و شرکت خدمات دهنده اینترنت امکان برطرف کردن مشکل مسیر مخابراتی را ندارد.

 

فقط در مواردی امکان اتصال کاربر بصورت بی سیم وجود دارد که مودم قابلیت بی سیم داشته باشد.برای راهنمایی بیشتر به دفترچه راهنمای مودم خود مراجعه و یا با ۱۵۴۴ داخلی 2 پشتیبانی فنی تماس بگیرید.