مسائل عمومی ، ارزش افزوده ها و سازمانی

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

مسائل عمومی ، ارزش افزوده ها و سازمانی

  • 4
  • 1

 

مسائل عمومی ، ارزش افزوده ها و سازمانی

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

درصورت عدم اطلاع از بند ها و مفاد قرارداد محصولات آسیاتک میتوانید از لینک های ذیل استفاده نمایید :

- اینترنت پرسرعت ADSL

- تلفن ثابت آسیاتل

- اینترنت بی سیم اشتراکی

- TDLTE

طبق مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات، سقف تعرفه ماهانه اینترنت پرسرعت ثابت به شرح جدول ذیل می باشد.


 
همچنین طبق مصوبه 268 سازمان تنظیم مقررات، کف تعرفه ماهانه هریک از سطوح جدول فوق، به میزان پنجاه درصد (50%) سقف تعرفه ماهانه همان سطح می باشد.
به عنوان مثال در صورت خرید سرویس 4 مگ، حداکثر تعرفه می بایست 400 هزار ریال باشد که شرکت های اینترنتی بنابر مصوبات سازمان تنظیم و بازار رقابتی می توانند حداقل تا مبلغ 200 هزار ریال بفروش برسانند.
 

بنابر مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات، شرکت های اینترنتی می بایست سرویس های خود را حداقل براي مدت زمان 6 ماه ارائه دهند. همچنین ارائه طرح های تشویقی یا پروموشن توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت میبایست در یک بازه زمانی حداکثر 3 ماهه ارائه گردد.


معرفی
هر مشترک می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به باشگاه دعوت کند و به ازای هر یک ، ۱ امتیاز دریافت کند و درصورتیکه پس از دعوت مشترک آسیاتک شوند بعد از فعال سازی ۲۵ امتیاز تعلق خواهد گرفت. هم چنین این امتیاز می تواند از طریق سامانه امور مشترکین Ecare.asiatech.ir در زمان ثبت نام سرویس اینترنت با اعلام شماره مشترک معرف اعمال شود.

تمدید
برای مشتریانی که سرویس نقره ای خریداری کنند به ازای هر ۵۰۰۰ تومان ۱ امتیاز

خرید
برای مشتریانی که سرویس نقره ای خریداری کنند به ازای هر ۵۰۰۰ تومان ۱ امتیاز

نظر سنجی
به ازای هر نظرسنجی ۵ امتیاز

نصب اپ موبایل
تنها یکبار 40 امتیاز در نظر گرفته می شود.

بله ، کار اصلی شرکتهای PAP ، همین اتصال چند نقطه بهمدیگر یا ایجاد شبکه دسترسی بصورت VPN یا همون ایجاد شبکه خصوصی مجازی برای شما است ، کافیست با واحد فروش سازمانی آسیاتک تماس گرفته و بر اساس نوع درخواست و مذاکره ، سرویسهای درخواستی شما ایجاد و فعال بشه .

 

 

ارائه سرویس های وایرلس به منازل, شرکتها و مجتمع های بزرگ امکان پذیر میباشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1544 تماس بگیرید

با مراجعه به سایت asiatech.ir میتوانید فرم درخواست عاملیت فروش را تکمیل و ثبت نمایید.

خط رانژه شده خط تلفنی است که می‌تواندvoice و data را هم‌زمان با هم روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارایه‌ی سرویس ADSL را داراست.
قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به عنوان خط ADSL استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارایه دهنده‌ی سرویس، رانژه شود.

 

 

 

  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت (تا 40 برابر سرعت برقراری ارتباط از طریق شماره‌گیری، 25 مگابیت بر ثانیه دریافت و 1.5 مگابیت بر ثانیه ارسال)
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون نیاز به شماره‌گیری
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون هزینه پالس مكالمه تلفن
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت بدون مشغول شدن خط تلفن
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت در حین مكالمه با تلفن
  • برقراری ارتباط پرسرعت با اینترنت برای ایجاد شبكه مجازی خصوصی (VPN)
  • برقراری ارتباط پر سرعت با اینترنت برای بهره‌گیری از امكانات ویدیویی و صوتی در اینترنت و ویدیو كنفرانس
  • استفاده از زوج سیم‌های تلفن معمولی (در واقع نیازی نیست از مرکز مخابراتی سیم‌کشی جدیدی انجام شود)
  • استفاده هم‌زمان اینترنت، تلفن و یا فکس

 

 

 

DSL به معنای خط دیجیتال مشترک است كه شیوه‌ای کم هزینه با سرعتی مطلوب برای استفاده از اینترنت  است. با استفاده از خطوط تلفن معمولی می‌توان از این تکنولوژی استفاده كرد.
ارتباط DSL از طریق سیم تلفن شما برقرار می‌شود بدون این که اختلالی در ارتباطات تلفنی به وجود آید. به شرط این که مودم همیشه به خط وصل و روشن باشد، ارتباط شما با اینترنت همیشه برقرار خواهد بود. در عین حال این کار برای مکالمات تلفنی مشکلی پیش نمی‌آورد.
پس از برقراری ارتباط هزینه ثابت خط ADSL  به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند و سرویس دریافتی،  محاسبه می‌شود. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می‌شود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد.
سرعت تبادل دیتا در ADSL به صورت نامتقارن است. یعنی سرعت دریافت و ارسال اطلاعات برابر نخواهد بود.