سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

  • 4
  • 1

 

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

>

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

"سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک"

 

 

  1. نحوه ورود به باشگاه چگونه است؟

 

  1. چگونه از تخفیفات باشگاه مشتریان استفاده کنیم؟
  • مشترکین ADSL می توانند با ورود به پنل کاربری خود به آدرس https://ecare.asiatech.ir   از امکانات باشگاه مشتریان استفاده نمایند.

 

  1. نحوه کسب امتياز  در باشگاه مشتریان به چه صورت است؟
  • در قسمت قسمت قوانین امتیاز گیری موجود در پنل نحوه امتیاز دهی به طور کامل توضیح داده شده است.

 

  1. امتیاز روز تولد مشترکین چگونه محاسبه می شود؟
  • توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می شود .

نکته قابل توجه : در صورتی که تاریخ تولد ویرایش داشته باشد و به تاریخ زودتری تغییر یابد سیستم بصورت اتوماتیک حساب را بررسی کرده و در صورتی که ۳۶۵ روز از تاریخ تولد قبلی نگذشته باشد امتیاز اعمال نمی شود لذا خواهشمند است جهت دریافت امتیاز زودتر از موعد اقدام به تغییر تاریخ نفرمایید.

 

  1. چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟
  • به دلیل جدا بودن سیستم شارژ و تمدید سرویس از باشگاه مشتریان، معمولا امتیازات خرید سرویس، تمدید و مواردی از این دست به صورت آنی در باشگاه مشتریان لحاظ نمی شود. فرایند همسان سازی اطلاعات در تاریخ های خاصی از ماه انجام می شود. لذا ممکن است حداکثر  ۷۲ ساعت زمان جهت مشاهده امتیازهای سرویسهای خود نیاز باشد. اما به هر حال امتیازات به هیچ وجه از بین نمی رود.

 

 

  1. چگونه از تخفیفات باشگاه مشتریان اطلاع پیدا کنم؟
  • در پنل کاربری https://ecare.asiatech.ir    کلیه تخفیفات موجود می باشد همچنین با دنبال کردن اخبار آسیاتک به آدرس www.asiatech.ir می توانید از تخفیفات اطلاع پیدا کنید.

 

  1. آیا بازه زمانی خاصی برای استفاده از امتیازات در باشگاه وجود دارد؟
  • بله- در پایان هر سال امتیازات مشترکین سوخت و تنها 300 امتیاز به سال آینده انتقال می یابد.

 

  1. آیا در باشگاه مشتریان آسیاتک سقف امتیاز وجود دارد؟
  • خیر- کلیه امتیازات برای مشترکین لحاظ می گردد و سقفی در نظر گرفته نشده است.

 

  1. آیا می توانم امتیازم را به شخص دیگری انتقال دهم و او از مزایای امتیازم استفاده کند؟
  • خیر- امکان انتقال امتیاز وجود ندارد.

 

 

 


 

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک
سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 105 ratings

"سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک"

 

 

  1. نحوه ورود به باشگاه چگونه است؟

 

  1. چگونه از تخفیفات باشگاه مشتریان استفاده کنیم؟
  • مشترکین ADSL می توانند با ورود به پنل کاربری خود به آدرس https://ecare.asiatech.ir   از امکانات باشگاه مشتریان استفاده نمایند.

 

  1. نحوه کسب امتياز  در باشگاه مشتریان به چه صورت است؟
  • در قسمت قسمت قوانین امتیاز گیری موجود در پنل نحوه امتیاز دهی به طور کامل توضیح داده شده است.

 

  1. امتیاز روز تولد مشترکین چگونه محاسبه می شود؟
  • توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می شود .

نکته قابل توجه : در صورتی که تاریخ تولد ویرایش داشته باشد و به تاریخ زودتری تغییر یابد سیستم بصورت اتوماتیک حساب را بررسی کرده و در صورتی که ۳۶۵ روز از تاریخ تولد قبلی نگذشته باشد امتیاز اعمال نمی شود لذا خواهشمند است جهت دریافت امتیاز زودتر از موعد اقدام به تغییر تاریخ نفرمایید.

 

  1. چرا امتیازات خرید من در باشگاه مشتریان لحاظ نشده است؟
  • به دلیل جدا بودن سیستم شارژ و تمدید سرویس از باشگاه مشتریان، معمولا امتیازات خرید سرویس، تمدید و مواردی از این دست به صورت آنی در باشگاه مشتریان لحاظ نمی شود. فرایند همسان سازی اطلاعات در تاریخ های خاصی از ماه انجام می شود. لذا ممکن است حداکثر  ۷۲ ساعت زمان جهت مشاهده امتیازهای سرویسهای خود نیاز باشد. اما به هر حال امتیازات به هیچ وجه از بین نمی رود.

 

 

  1. چگونه از تخفیفات باشگاه مشتریان اطلاع پیدا کنم؟
  • در پنل کاربری https://ecare.asiatech.ir    کلیه تخفیفات موجود می باشد همچنین با دنبال کردن اخبار آسیاتک به آدرس www.asiatech.ir می توانید از تخفیفات اطلاع پیدا کنید.

 

  1. آیا بازه زمانی خاصی برای استفاده از امتیازات در باشگاه وجود دارد؟
  • بله- در پایان هر سال امتیازات مشترکین سوخت و تنها 300 امتیاز به سال آینده انتقال می یابد.

 

  1. آیا در باشگاه مشتریان آسیاتک سقف امتیاز وجود دارد؟
  • خیر- کلیه امتیازات برای مشترکین لحاظ می گردد و سقفی در نظر گرفته نشده است.

 

  1. آیا می توانم امتیازم را به شخص دیگری انتقال دهم و او از مزایای امتیازم استفاده کند؟
  • خیر- امکان انتقال امتیاز وجود ندارد.

 

 

 


 

ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی