سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز

اینترنت, خدمات اینترنت , تعرفه اینترنت در این سمینار یک روزه که در مجموعه فرهنگی شهروند اصفهان با حضور عاملین فروش و ریسلرهای شرکت آسیاتک برگزار شد، حاضرین در جریان جدیدترین تکنیک های فروش و فن آوری های روز شرکت آسیاتک قرار گرفتند.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز

 

سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز

سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای این شرکت در روز 12 آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر اصفهان برگزار شد.

در این سمینار یک روزه که در مجموعه فرهنگی شهروند اصفهان با حضور عاملین فروش و ریسلرهای شرکت آسیاتک برگزار شد، حاضرین در جریان جدیدترین تکنیک های فروش و فن آوری های روز شرکت آسیاتک قرار گرفتند.

مهندس حسین علیمحمدی معاون کسب و کار آسیاتک نخستین سخنران این همایش بود. وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای عاملین فروش آسیاتک راهکارهای مهمی برای ارتقا کیفیت کسب و کار ارائه کرد.

مهندس خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان نیز در این سمینار در ارتباط با نقش نمایندگان و استراتژی های بازاریابی سخنرانی کرد.

گفتنی است منطقه مرکز شامل استان های اصفهان،یزد،چهارمحال و بختیاری،قم وکرمان است.

سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز
سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز
Product rating: 4.5 out of 5 with 482 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۶/۰۹/۱۴

سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای منطقه مرکز

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی و انگیزشی عاملین فروش و ریسلرهای این شرکت در روز 12 آذر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر اصفهان برگزار شد.

در این سمینار یک روزه که در مجموعه فرهنگی شهروند اصفهان با حضور عاملین فروش و ریسلرهای شرکت آسیاتک برگزار شد، حاضرین در جریان جدیدترین تکنیک های فروش و فن آوری های روز شرکت آسیاتک قرار گرفتند.

مهندس حسین علیمحمدی معاون کسب و کار آسیاتک نخستین سخنران این همایش بود. وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای عاملین فروش آسیاتک راهکارهای مهمی برای ارتقا کیفیت کسب و کار ارائه کرد.

مهندس خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان نیز در این سمینار در ارتباط با نقش نمایندگان و استراتژی های بازاریابی سخنرانی کرد.

گفتنی است منطقه مرکز شامل استان های اصفهان،یزد،چهارمحال و بختیاری،قم وکرمان است.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی