سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، جهت آموزش عاملین فروش و ارتقاء سطح اطلاعات ایشان از مباحث فروش و رگولاتوری؛ سمینار آموزشی منطقه مرکز کشور را در تاریخ 27/06/1395 در شهر تهران، با حضور مدیران ارشد شرکت و جمعی از عاملین فروش و پشتیبان، برگزار کرد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک

 

سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک

سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، جهت آموزش عاملین فروش و ارتقاء سطح اطلاعات ایشان از مباحث فروش و رگولاتوری؛ سمینار آموزشی منطقه مرکز کشور را در تاریخ 1395/06/27 در شهر تهران، با حضور مدیران ارشد شرکت و جمعی از عاملین فروش و پشتیبان، برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در سمینار مذکور، مهندس خمیس‌آبادی، مدیر فروش مشتریان شرکت در راستای افزایش انگیزه‌ی عاملین فروش، ابزارهای توانمندساز شبکه فروش در زمینه بازاریابی و توسعه بازار  را معرفی نموده و گزارشی از موارد اجرا شده در سطح کشور از ابتدای سال 95 را مطرح نمودند  که از جمله این طرح‌ها می‌توان به تبلیغات محیطی، حضور در نمایشگاه‌های استانی و اقدامات اسپانسرینگ؛ طراحی پروموشن های ویژه، انجام طرح های فروش ویژه با عاملین برتر و برگزاری کمپین های خاص در برخی استان ها با مشارکت عاملین پرفروش اشاره کرد. همچنین برخی از قوانین و الزامات شبکه فروش در توسعه بازار برای حاضرین تشریح و آموزش داده شد. وی در ادامه، عملکرد فروش استان‌های تهران، البرز، زنجان، قزوین، سمنان و مرکزی را از ابتدای سال 95 تشریح و تحلیل و به معرفی شهرها و مراکزی که از بستر فروش مناسبی برخوردار می باشند پرداخت، در پایان از عاملین پرفروش قدردانی و اسامی عاملین کم فروش هر استان نیز اعلام گردید.
در ادامه این سمینار، مهندس حاجی اسماعیلی مدیر رگولاتوری شرکت؛ در رابطه با تأسیس شرکت مخابرات و شیوه‌ی ارائه‌ی خدمات توسط این شرکت، قوانین رگولاتوری و مصوبات آن و بالاخص مصوبات مورد استفاده عاملین فروش مطالب آموزشی خود را بیان کردند.
همچنین مهندس علیمحمدی؛ معاون کسب و کار شرکت در ابتدا پیرامون راه‌های برقراری تعامل بهتر عاملین با مشترکین و استفاده از ابزارهای موجود در راستای جذب و نگهداشت ایشان توضیحاتی را ارائه و سپس به تشریح نحوه و سطوح آموزش از پرداختند. وی در ادامه، در ارتباط با کسب و کارهای جدید و مراحل پیشرفت کار در هر یک از حوزه‌های موضوع پروانه FCP مانند  PWA، OWA، NGN، MVNO  و VAS و نحوه تعامل شرکت با عاملین در فروش این کسب و کارها مطالب خود را بیان و به آموزش در خصوص نحوه طراحی پروموشن‌ها و مدیریت آنها پرداختند و توضیحات جامعی در این خصوص ارائه کردند. برخی از مسائل پشتیبانی و نحوه‌ی ارجاع مشکلات فنی به شرکت از دیگر مباحث بیان شده توسط ایشان بوده است.
در پایان؛ بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و مشکلات موجود، برگزار گردید و راهکارهای مناسب و توضیحات لازم توسط مسئولین شرکت ارائه شد.

 

سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک
سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 3872 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۶/۳۱

سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، جهت آموزش عاملین فروش و ارتقاء سطح اطلاعات ایشان از مباحث فروش و رگولاتوری؛ سمینار آموزشی منطقه مرکز کشور را در تاریخ 1395/06/27 در شهر تهران، با حضور مدیران ارشد شرکت و جمعی از عاملین فروش و پشتیبان، برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در سمینار مذکور، مهندس خمیس‌آبادی، مدیر فروش مشتریان شرکت در راستای افزایش انگیزه‌ی عاملین فروش، ابزارهای توانمندساز شبکه فروش در زمینه بازاریابی و توسعه بازار  را معرفی نموده و گزارشی از موارد اجرا شده در سطح کشور از ابتدای سال 95 را مطرح نمودند  که از جمله این طرح‌ها می‌توان به تبلیغات محیطی، حضور در نمایشگاه‌های استانی و اقدامات اسپانسرینگ؛ طراحی پروموشن های ویژه، انجام طرح های فروش ویژه با عاملین برتر و برگزاری کمپین های خاص در برخی استان ها با مشارکت عاملین پرفروش اشاره کرد. همچنین برخی از قوانین و الزامات شبکه فروش در توسعه بازار برای حاضرین تشریح و آموزش داده شد. وی در ادامه، عملکرد فروش استان‌های تهران، البرز، زنجان، قزوین، سمنان و مرکزی را از ابتدای سال 95 تشریح و تحلیل و به معرفی شهرها و مراکزی که از بستر فروش مناسبی برخوردار می باشند پرداخت، در پایان از عاملین پرفروش قدردانی و اسامی عاملین کم فروش هر استان نیز اعلام گردید.
در ادامه این سمینار، مهندس حاجی اسماعیلی مدیر رگولاتوری شرکت؛ در رابطه با تأسیس شرکت مخابرات و شیوه‌ی ارائه‌ی خدمات توسط این شرکت، قوانین رگولاتوری و مصوبات آن و بالاخص مصوبات مورد استفاده عاملین فروش مطالب آموزشی خود را بیان کردند.
همچنین مهندس علیمحمدی؛ معاون کسب و کار شرکت در ابتدا پیرامون راه‌های برقراری تعامل بهتر عاملین با مشترکین و استفاده از ابزارهای موجود در راستای جذب و نگهداشت ایشان توضیحاتی را ارائه و سپس به تشریح نحوه و سطوح آموزش از پرداختند. وی در ادامه، در ارتباط با کسب و کارهای جدید و مراحل پیشرفت کار در هر یک از حوزه‌های موضوع پروانه FCP مانند  PWA، OWA، NGN، MVNO  و VAS و نحوه تعامل شرکت با عاملین در فروش این کسب و کارها مطالب خود را بیان و به آموزش در خصوص نحوه طراحی پروموشن‌ها و مدیریت آنها پرداختند و توضیحات جامعی در این خصوص ارائه کردند. برخی از مسائل پشتیبانی و نحوه‌ی ارجاع مشکلات فنی به شرکت از دیگر مباحث بیان شده توسط ایشان بوده است.
در پایان؛ بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و مشکلات موجود، برگزار گردید و راهکارهای مناسب و توضیحات لازم توسط مسئولین شرکت ارائه شد.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی