سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور

 

سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور

سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور

سمینار آموزش فروش منطقه جنوب کشور در شهر شیراز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این سمینار یک روزه با حضور مدیران ارشد این شرکت در سالن همایش های ساختمان مرکزی استان فارس تشکیل شد.

ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی، مزیت های آسیاتک، شناسایی و بخش بندی بازار به همراه توضیحات کلی در خصوص باشگاه مشتریان از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار آموزشی بود. همچنین شرکت کنندگان از خدماتی که در آینده نزدیک توسط آسیاتک راه اندازی می شوند نیز اطلاع یافتند.

در این سمینار گزارش هایی پیرامون عملکرد استان ها و توسعه برخی استان ها و .... ارایه و توضیحات کلی در خصوص باشگاه مشتریان و موارد مرتبط در حوزه مشتری مداری و اخلاق مشتری از دیگر مباحث مطرحه در این سمینار بود.

بنابر این گزارش، مهندس حاجی اسمعیلی مدیر رگولاتوری شرکت آسیاتک نیز ضمن معرفی سازمان تنظیم و شرکت های مخابرات، پیرامون مباحثی چون زیرساخت و FCP در خصوص مفاهیم رگولاتوری( وظایف و اختیارات آن)، تحلیل برخی مصوبات مرتبط، قرارداد عاملیت فروش و قرارداد مشترکین مطالب خود را ارائه کرد.

گفتنی است عاملین فروش  استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، بوشهر و خوزستان از جمله مدعوین این سمینار آموزشی بودند.

 

سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور
سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور
Product rating: 5 out of 5 with 3590 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۸/۱۵

سمینار آموزشی فروش منطقه جنوب كشور

سمینار آموزش فروش منطقه جنوب کشور در شهر شیراز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این سمینار یک روزه با حضور مدیران ارشد این شرکت در سالن همایش های ساختمان مرکزی استان فارس تشکیل شد.

ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی، مزیت های آسیاتک، شناسایی و بخش بندی بازار به همراه توضیحات کلی در خصوص باشگاه مشتریان از جمله مباحث مطرح شده در این سمینار آموزشی بود. همچنین شرکت کنندگان از خدماتی که در آینده نزدیک توسط آسیاتک راه اندازی می شوند نیز اطلاع یافتند.

در این سمینار گزارش هایی پیرامون عملکرد استان ها و توسعه برخی استان ها و .... ارایه و توضیحات کلی در خصوص باشگاه مشتریان و موارد مرتبط در حوزه مشتری مداری و اخلاق مشتری از دیگر مباحث مطرحه در این سمینار بود.

بنابر این گزارش، مهندس حاجی اسمعیلی مدیر رگولاتوری شرکت آسیاتک نیز ضمن معرفی سازمان تنظیم و شرکت های مخابرات، پیرامون مباحثی چون زیرساخت و FCP در خصوص مفاهیم رگولاتوری( وظایف و اختیارات آن)، تحلیل برخی مصوبات مرتبط، قرارداد عاملیت فروش و قرارداد مشترکین مطالب خود را ارائه کرد.

گفتنی است عاملین فروش  استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، بوشهر و خوزستان از جمله مدعوین این سمینار آموزشی بودند.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی