سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان - چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز برگزار شد.

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان - چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز برگزار شد.

 

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان - چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز برگزار شد.

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان - چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز  شنبه 22  تیرماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.
بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
 
محور صحبت های خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
•گزارش عملکرد استان های فارس- خوزستان -  چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر
•گزارش عملکرد عاملین 6 استان
•وضعیت سهم بازار  و درآمد 6 استان طی ۶ ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه ۶ماهه
•تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
•آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت 6 استان
•آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
•اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال ۹۸
•ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
•آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM و کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
•گزارش وضعیت 6 استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت های علیمحمدی (معاونت کسب و کار) :
•تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ در حوزه های مختلف B2B و B2C
•تشریح برنامه و بودجه ۹۸
•تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸
•آموزش ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸ و استراتژی های قیمت گذاری
•آموزش منطق تعرفه گذاری در سال ۹۸ به ازای ماتریس بخش های مختلف بازار و آماده سازی شبکه فروش جهت توسعه درآمد و فروش با استفاده از سرویس های جدید
•آموزش روش های افزایش درآمد در سال ۹۸ با توجه به پیاده سازی مدل بهره وری عملکرد شبکه فروش
•آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
•آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
لازم به توضیح است در حین جلسه، حاضرین در جلسه به پرسش و پاسخ پرداختند و پیشنهادات خود را با محوریت موضوعات ذیل ارائه کردند:
•توسعه باشگاه مشتریان جهت استفاده تمام مشترکین در سطح کشور
•توسعه  VOD  و ارتباط آن با باشگاه مشتریان
•ارائه راه کارهایی برای فروش تجاری تلفن ثابت
•توسعه پوشش OWA  و TD-LTE در کشور
•باندل محصولات مختلف با سرویس های درآمدزای ADSL

 

 
 

 

 

 

 

 
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان -  چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز  برگزار شد.
سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان -  چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز  برگزار شد.
Product rating: 4.5 out of 5 with 641 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۲۳

سمینار آموزشی عاملین فروش آسیاتک استان های فارس- خوزستان -  چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر در شهر شیراز  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، سمینار آموزشی عاملین فروش با موضوع تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار در روز  شنبه 22  تیرماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.
بر اساس این گزارش حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک و همچنین رضا خمیس آبادی مدیر فروش مشتریان خرد این شرکت به سخنرانی و تدریس پرداختند.
 
محور صحبت های خمیس آبادی (مدیر فروش مشتریان خرد):
•گزارش عملکرد استان های فارس- خوزستان -  چهارمحال و بختیاری- کهکیلویه و بویر احمد- هرمزگان و بوشهر
•گزارش عملکرد عاملین 6 استان
•وضعیت سهم بازار  و درآمد 6 استان طی ۶ ماه گذشته و تحلیل رفتار درآمد و سهم بازار در بازه ۶ماهه
•تحلیل بازار و تحلیل های رفتار مشتریان و بخش های مختلف بازار
•آموزش مدل مدیریت ظرفیت و اطلاع رسانی وضعیت ظرفیت 6 استان
•آموزش مزیت های رقابتی آسیاتک در محصولات اشتراکی
•اطلاع رسانی استراتژی کلان شرکت آسیاتک در سال ۹۸
•ارائه پلن پیشنهادی جهت افزایش سودآوری شبکه فروش و روش های کاهش درآمد و افزایش درآمد در سطح شبکه فروش
•آموزش روش تحلیل ارزش مشتریان بر اساس مشتریان مدل RFM و کاربرد آن توسط عاملین برای ارزشگذاری و بخش بندی مشتریان آنها
•گزارش وضعیت 6 استان در حوزه تخلفات و شکایات رگولاتوری
محور صحبت های علیمحمدی (معاونت کسب و کار) :
•تشریح استراتژی کلان شرکت در سال ۹۸ در حوزه های مختلف B2B و B2C
•تشریح برنامه و بودجه ۹۸
•تشریح روش جدید بهره وری عملکرد شبکه فروش پیاده سازی شده در سال ۹۸
•آموزش ماتریس بخش های مختلف بازار در آسیاتک در سال ۹۸ و استراتژی های قیمت گذاری
•آموزش منطق تعرفه گذاری در سال ۹۸ به ازای ماتریس بخش های مختلف بازار و آماده سازی شبکه فروش جهت توسعه درآمد و فروش با استفاده از سرویس های جدید
•آموزش روش های افزایش درآمد در سال ۹۸ با توجه به پیاده سازی مدل بهره وری عملکرد شبکه فروش
•آموزش و اطلاع رسانی محصولات تجاری و سازمانی شرکت
•آموزش الزامات رگولاتوری و مصوبات جدید و شرح وضعیت شبکه فروش در این حوزه
لازم به توضیح است در حین جلسه، حاضرین در جلسه به پرسش و پاسخ پرداختند و پیشنهادات خود را با محوریت موضوعات ذیل ارائه کردند:
•توسعه باشگاه مشتریان جهت استفاده تمام مشترکین در سطح کشور
•توسعه  VOD  و ارتباط آن با باشگاه مشتریان
•ارائه راه کارهایی برای فروش تجاری تلفن ثابت
•توسعه پوشش OWA  و TD-LTE در کشور
•باندل محصولات مختلف با سرویس های درآمدزای ADSL

 

 
 

 

 

 

 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی