رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195) ، موفق به جلب 100 درصدی رضایت مشتریان شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195) ، موفق به جلب 100 درصدی رضایت مشتریان شد.  
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، و در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از مصرف کنندگان می باشد، نهایت تلاش خود را انجام داده و سعی می نماید رضایت مشترکین خود را فراهم نماید.
در همین راستا و با بهره گیری هوشمندانه و خلاقانه از الگوهای برتر جهانی و با وجود پوشش سراسری و گسترده شرکت در کشور و با در نظر گرفتن جامعه آماری بالاتری از لحاظ تعداد مشتریان خود نسبت به متوسط شرکتهای مشابه  ، در  شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، موفق به اخذ 100 درصدی رضایت مشتریان خود شده است. البته آسیاتک اعتقاد دارد این پایان راه نیست و همواره تلاش خود را برای از بین بردن ریشه و علل مشکلات احتمالی می نماید تا انشاا...  اصلا شکایتی بوجود نیامده و مشترکین بهترین و مطلوبترین سرویس ممکن را دریافت نمایند.

 

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
Product rating: 5 out of 5 with 12354 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۲/۲۱

رضایت 100 درصدی مشترکین از عملکرد شرکت انتقال داده های آسیاتک به نقل از سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی کشور، از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات مشتریان به استناد گزارش سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195) ، موفق به جلب 100 درصدی رضایت مشتریان شد.  
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، و در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از مصرف کنندگان می باشد، نهایت تلاش خود را انجام داده و سعی می نماید رضایت مشترکین خود را فراهم نماید.
در همین راستا و با بهره گیری هوشمندانه و خلاقانه از الگوهای برتر جهانی و با وجود پوشش سراسری و گسترده شرکت در کشور و با در نظر گرفتن جامعه آماری بالاتری از لحاظ تعداد مشتریان خود نسبت به متوسط شرکتهای مشابه  ، در  شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، موفق به اخذ 100 درصدی رضایت مشتریان خود شده است. البته آسیاتک اعتقاد دارد این پایان راه نیست و همواره تلاش خود را برای از بین بردن ریشه و علل مشکلات احتمالی می نماید تا انشاا...  اصلا شکایتی بوجود نیامده و مشترکین بهترین و مطلوبترین سرویس ممکن را دریافت نمایند.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی