دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد

اینترنت پرسرعت +ADSL2, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال شرکت انتقال داده های آسیاتک یکی از بزرگترین فعالان حوزه ICT در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت+ADSL2 می باشد با این نگاه که دستیابی به قله های تعالی بدون در نظر گرفتن زنجیره تامین و ارتقاء سطح کیفی نمایندگان، امکانپذیر نیست، بصورت سالانه جایزه ملی کیفیت آسیاتک
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد

 

دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد

دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک یکی از بزرگترین فعالان حوزه ICT در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت+ADSL2 می باشد با این نگاه که دستیابی به قله های تعالی بدون در نظر گرفتن زنجیره تامین و ارتقاء سطح کیفی نمایندگان، امکانپذیر نیست، بصورت سالانه جایزه ملی کیفیت آسیاتک ( Asiatech Quality Award) را برگزار می نماید. هدف از این جایزه و ارزیابی های مرتبط با مدل جایزه کیفیت، ارزیابی عملکرد نمایندگی ها در دو حوزه توانمندسازها و نتایج حاصل از این توانمندسازی ها و بررسی نقاط قوت آنها و ایجاد زمینه‌ های قابل بهبود آن می‌باشد.
ساختار کلی این جایزه که برگرفته مدل های ارزیابی اپراتورهای برتر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(CRA) و  ارزیابی جایزه ملی کیفیت (ICTINQA)، جایزه ملی تعالی سازمانی و استانداردها و راهنماهای سیستم های مدیریت از قبیل ISO 9001،ISO 10001-4 و راهنماهای ITIL می باشد؛ "ارزش آفرینی برای مشتریان، بهره گیری از خلاقیت و نوآوری، رهبری با چشم انداز، الهام بخشی و درستی، موفقیت از طریق کارکنان مستعد، دستیابی به نتایج چشم گیر و پایدار، مدیریت با چابکی و حرکت در مسیر استراتژی های آسیاتک" را در دستور کار خود قرار داده است می باشد.
 

نسبت به توسعه ارتباطات پس از صدور مجوزFCP خوشبینم
مهندس محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک در دومین همایش جایـزه کیفیت (AQA) و تجلیل از نمایندگان شرکت انتقال داده های آسیاتک با اشاره به صدور پروانه‌های جدید در حوزه اینترنت با عنوان ارتباطات ثابت (FCP) در دو دسته شبکه (Netco) و خدمات ارتباطی ثابت (servco) گفت: شرکت آسیاتک از معدود شرکت هایی است که تمام امتیازات لازم برای پروانه ارتباطات ثابت را کسب کرده است. بنابراین دنیایی که برای این مدل باز شده کار بزرگی است و برای تیم آسیاتک از معاونین و مدیران ارشد گرفته تا مشاورین متخصص اتفاق ساده و کوچکی نیست.
وی با بیان اینکه در حال حاضر معدود شرکت هایی هستند که کار ارایه خدمات بر بستر ADSL را انجام می دهند و بعد از این دریافت پروانه نیز امکان هم افزایی برای آن ها وجود دارد، گفت: زمانی که پروانه ما از پروایدری به اپراتوری تغییر کند نیاز است که همه افراد سیستم با شرکت بزرگ شوند؛ چرا که نقطه موفقیت این صنعت وقتی است که به موقع از آن گذر کنیم.  
مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک با تاکید بر این نکته که واگذاری پروانه FCP اتفاق بسیار نو و جوان در صنعت ما ست و نمی توان در یک یا دو سال انتظار کار خارق العاده ای از آن داشت، گفت: من به شخصه نسبت به توسعه ارتباطات در کشور پس از صدور مجوزFCP خوشبینم اما معتقدم مقایسه رشد در صنعتی که ما با آن سروکار داریم با سایر صنایع که سابقه چند ده ساله در کشور دارند درست نیست با این حال توانایی تکنولوزی و سرعت فناوری این امکان را فراهم کرده که بتوانیم با استفاده از پتانسیل های آن پله های رسیدن به اهدافمان را با سرعت بیشتر طی کنیم.
وی با اشاره به اینکه تعالی و حرکت در مسیر آن با متعالی کردن زنجیره ذینفعان بخصوص عوامل فروش با احترام به موازین کیفیت امکانپذیر است، اظهار داشت: علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان و توسعه قابل توجه پهن باند در این مدت بویژه در چند سال اخیر پتانسیل‌های زیادی برای رشد و پاسخ به تقاضای انباشته وجود دارد که تحقق آن نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده است.
مهندس یوسفی زاده با اشاره به اینکه آسیاتک به عنوان یکی از حامیان تدوین پروانه جدید در کشور اعتقاد دارد با ورود تکنولوژی های جدید، رشد بزرگی در حوزه ارتباطات حاصل خواهد شد، ادامه داد: دارندگان پروانه های ISP و ISDP و سایر پروانه ها می توانند با بهره گیری از سرمایه گذاری و شبکه وسیع FCP در کنار متعالی کردن تمام زنجیره ذینفعان بخصوص عوامل فروش، تاثیر بیشتری در رشد فناوری ارتباطات کشور داشته باشند.
 

جایگاه اصلی نمایندگان آسیاتک را به آن ها برمی گردانیم
مهندس حسین علیمحمدی معاونت کسب و کار آسیاتک نیز با اشاره به اینکه امسال دومین سالی است که در صدد جبران زحمات نمایندگان شرکت در سراسر کشور برآمده ایم، گفت:همه شما با چشم انداز و ماموریت شرکت آشنا هستید و می دانید برای رفاه مردم کار می کنید، بنابراین توجه به پایه های کسب و کار مانند سخت کوشی و نتیجه گرایی و تعالی گرایی در ارزیابی نمایندگان مورد توجه بوده است.
وی با بیان اینکه پیشنهاد آسیاتک برای رشد عملکرد نمایندگی ها این است که چشم انداز، ماموریت و اهداف و ارزش های سازمان را ملاک عمل قرار دهید و به آن پایبند باشید، گفت: هر مدلی در کسب و کار دارای معایب و مزایایی است که عمل به این اصول می تواند بر سرعت عمل و کیفیت خدمات و سرویس هایی که ارایه می دهید، تاثیر مستقیم بگذارد.
معاونت کسب و کار آسیاتک با بیان اینکه مدیران و تصمیم گیران آسیاتک از طریق ایمیل، پرتال، ارتباط مستقیم با مدیران و ... می توانند نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمایند گفت: شرط اولیه در کسب و کار احترام به مشتری، عوامل فروش و ساختار آن، تعامل درست با نمایندگی ها بر اساس احترام متقابل است.
وی افزود: داشتن اطلاعات درست و صحیح از بازار و صنعتی که برروی آن متمرکز هستید همچنین نظم در همه ابعاد زندگی از خصوصی تا اجتماعی و کاری؛ در مسیر بزرگ شدن جایگاه R&D برند آسیاتک اهمیت بالایی دارد و با استقرار نظام آسیاتک در صددیم جایگاه اصلی نمایندگی ها را به آنها بازگردانیم.
مهندس علیمحمدی ورود به بحث دیتاسنتر در سال 92 و انتقال داده هایی که متعلق به ما بود اما در خارج از کشور نگهداری می شد و استفاده از آن برای ما هزینه بالایی را رقم می زد به داخل کشور را اتفاق ملی دانست و افزود: سال گذشته با  انتقال داده هایی که در خارج از کشور میزبانی می شد به داخل کشور امکان دسترسی کاربران به محتواها را فراهم نمودیم و امسال با حذف محدودیت سرعت در ارتباطات درون شبکه ای آسیاتک، خدمت جدیدی برای کاربران سرویس های حجمی +2ADSL آسیاتک در ارتباط با یکدیگر و محتواهای میزبانی شده در دیتاسنتر آسیاتک فراهم نمودیم که در این خدمت کاربران محدودیت سرعتی نخواهند داشت و با بیشترین سرعت ممکن تبادل اطلاعات خواهند نمود.
وی در ادامه به امکان فروش DSLBOXهای آسیاتک در فروشگاه های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: امسال در فروشگاه هایی که نمایندگان حضور ندارند شرکت به صورت مستقیم مبادرت به فروش  DSLBOXخواهد کرد.
معاونت کسب و کار آسیاتک با اشاره به مجوز FCP و اقدامات صورت گرفته در رابطه با اجرایی کردن پروانه جدید، افزود: در حال حاضر در برخی مناطق به صورت پایلوت WiFi ارایه می دهیم و بزودی در مراکزی که امکانات زیرساختی مناسبی داریم وایرلس ارایه خواهیم داد.
 وی در پایان با اشاره به تغییر ذائقه مردم در مصرف گفت: فروش پهنای باند در سازمان آسیاتک گسترش یافته و در سال جاری امکان فروش پهنای باند اختصاصی در مراکزی که پروتکل آن وجود داشته باشد فروش سازمانی پهنای باند از طریق نمایندگان امکانپذیر خواهد شد.
 

آسیاتک دستیابی به قله های تعالی را سرلوحه خود قرار داده
مهندس محمد صالحی نژاد معاونت واحد توسعه کیفیت و تعالی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان های متعالی به دنبال یافتن راه هایی جهت ارتقاء سطح بلوغ و حرکت در مسیر تعالی می باشند، گفت: نظر به اینکه شرکت انتقال داده های آسیاتک همواره تلاش دارد تا دستیابی به قله های تعالی را سرلوحه تمام امور قرار دهد لذا بدیهی است که تحقق چنین آرمانی بدون در نظر گرفتن زنجیره تامین و ارتقاء سطح کیفی نمایندگان، امکانپذیر نمی باشد لذا در این راستا در سال 92 شرکت آسیاتک برای اولین بار مدل بومی AQA  را جهت ارزیابی و ارتقا نمایندگان طراحی نمود .
صالحی نژاد مدل طراحی شده جایزه کیفیت آسیاتک را مدل داینامیک اعلام کرد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری یک دوره جایزه کیفیت و لزوم اصلاح و بهبود فرآیند ارزیابی، اصلاحات اساسی در ساختار برگزاری جایزه کیفیت سال 93، مدل داینامیک با قرار گرفتن یک سری معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر انتخاب شد تا انعطاف پذیری لازم را برای استفاده گروه های مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت به همراه داشته باشد.
وی معیارهای مدل را شامل رهبری و استراتژی، فرآیندها، مدیریت منابع، نتایج مشتریان و نتایج کلیدی عملکرد دانست و گفت: امسال سطوح ارزیابی جایزه کیفیت در 7 سطح؛ تعهد به کیفیت با امتیاز کسب شده بین 100 تا 250، اشتهار به کیفیت یک ستاره بین 250 تا 300،  اشتهار به کیفیت دو ستاره بین 300 تا 400،  اشتهار به کیفیت سه ستاره بین 400 تا 500، تندیس برنزین بین 500 تا 600،   تندیس سیمین بین 600 تا 700 و تندیس زرین بالای 700 برگزار شد که تنها شرکت شهراد شبکیه به خاطر عملکرد خوب در حوزه فروش مشارکتی و عملی بخشیدن اولین تعامل در حوزه همکاری شرکت های serv co و net co در قالب پروانه جدید FCP موفق به دریافت گواهی نامه اشتهار یک ستاره شد.
مهندس صالحی نژاد به راه اندازی پایگاه اینترنتی جایزه کیفیت آسیاتک اشاره کرد و گفت: کلیه ارتباطات ما بین نمایندگان و دبیرخانه جایزه کیفیت در خصوص فرآیند ارزیابی جایزه از کانال سایت aqa.asiatech.ir انجام می شود و کلیه اطلاع رسانی ها در خصوص فرآیند جایزه کیفیت از طریق سایت مذبور به اطلاع نمایندگان سراسر کشور می رسد.
وی در پایان با بیان اینکه نمایندگان برای شرکت در فرآیند ارزیابی می بایست در سایت AQA ثبت نام و بعد از تایید ثبت نام آنها توسط دبیرخانه جایزه کیفیت اقدام به وارد شدن در پنل کاربری خود کنند، گفت: ارزیابان و سر ارزیابان جایزه کیفیت آسیاتک نیز بعد از ثبت نام در سایت آسیاتک دارای پنل کاربری شده و تمامی مکاتبات آنان با دبیرخانه از همین طریق صورت می گیرد.
 

توسعه شبکه فروش آسیاتک در سراسر کشور
مهندس رضا خمیس آبادی مدیر امور فروش نمایندگان آسیاتک در این مراسم با ارایه گزارشی از ملاک های تقدیر از عاملین فروش فعال در قالب پاسخگویی مشترکین در اسرع وقت، خدمات مناسب، رضایت کاربران از پشتیبانی عالی فنی در لایه شبکه، گفت: کیفیت و کمیت دو عنصر جدا نشدنی است که رعایت این دو اصل از الزامات شرکت آسیاتک است.
وی با بیان اینکه در حوزه کمی شاخص های سالیانه شرکت بر می گردد به درآمد و شاخص های خرد که اوایل سال به عاملین فروش اعلام می شود، اظهار داشت: شاخص درآمد نیز به سیاست های شرکت در طراحی ها و پروموشن ها و برنامه ریزی برروی سرویس های پر مصرف بر می گردد که این شاخص ها میانگین درآمد از پورت  نماینده را در استان ها بالا می برد.
مدیر امور فروش نمایندگان آسیاتک به برنامه های سالانه در مورد واگذاری پورت در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: در حوزه شاخص پورت برنامه ریزی متفاوت تری در پیش گرفته ایم به شکلی که برنامه سالانه شرکت به نسبت استان و شهر و مراکز مخابراتی ابتدای سال اعلام و برنامه فروش هر عامل فروش به نسبت توانمندی هر نماینده تعیین و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می گردد.
وی با بیان اینکه عاملین فروشی که تعداد پورت بیشتری دارند از نظر ما توانمندی بیشتری دارند و متعاقبا انتظارت ما هم از آن ها بیشتر است و برگزاری این همایش نیز نوعی قدردانی از زحمات آنان است، گفت: یکی از امتیازات دیگر برای عاملین پرفروش و موفق در هر استان، مشارکت آن ها در برگزاری نمایشگاه های مرتبط و غیر مرتبط پرطرفدار در استان ها است.
مهندس رضا خمیس آبادی یکی از سیاست های سال جاری آسیاتک در راستای تحقق برنامه فروش را ایجاد شبکه فروش در مراکز جدید که راه اندازی می شود دانست و گفت: توسعه شبکه فروش در مراکزی که نماینده داریم اما نیاز به تقویت فروش در آنجا احساس می شود نیز یکی از سیاست های شرکت در سال جاری است.
وی با اشاره به استفاده از نهایت توانمندی های عاملین فروش گفت: امسال برای حمایت از عاملیت لایه دوم در مراکزی که قوی تر از نماینده اصلی عمل می کند این امکان فراهم شده تا پورتال در اختیار آنها قرارداده شود.
وی با اشاره به تبلیغات کشوری در سال گذشته که هزینه بالایی برای شرکت به همراه داشت، گفت: تبلیغات سال گذشته آسیاتک در شبکه سراسری موجب برند سازی و آشنایی مردم با برند این شرکت بود که در نهایت کار نمایندگی ها را راحت تر کرد. امسال نیز تبلیغات محیطی در سراسر کشور را در برنامه داریم که نحوه اجرای آن بستگی  به شرایط جغرافیایی در استان ها و شهر دارد. در کنار سیاست های اصلی در بحث تبلیغات، عاملین فروش می توانند از تبلیغات کوچکتر و جزیی تر مانند حضور در صفحات، پیج های محلی و پیامک برای افزایش فروش، استفاده کنند.   
وی در پایان به رعایت الزامات  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اشاره کرد و افزود: الزامات رگولاتوری از طرق مختلف مانند ایمیل سازمانی، پورتال و سایت آسیاتک در اختیار عاملین فروش قرار خواهد گرفت که متاسفانه در برخی مناطق عاملین به آن اهمیت نمی دهند و همین عدم تعهد به رعایت قوانین و مقررات باعث خسارت به برند آسیاتک می شود.  
در این مراسم دکتر محمود محمدیان دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی در کارگاه ساختار فروش مویرگی؛ به تصمیم‌گیری درباره انتخاب یکی از روش‌های توزیع و فروش و تاثیر مستقیمی که بر تمامی فعالیت‌ها و فرآیندهای درون سازمانی و میزان سود دهی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دارد، اشاره کرد.
همچنین مهندس عرفانیان مدیر عامل شرکت پیشرو کیفیت به فرایند ارزیابی جایزه اشاره و گزارشی از نحوه اجرایی ارزیابی، منطق ارزیابی و روش ارزیابی ها ارایه نمود.

 

دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد
دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد
Product rating: 4.5 out of 5 with 5567 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۳/۲۴

دومین همایش جایـزه کیفیت آسیاتک (AQA) برگزار شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک یکی از بزرگترین فعالان حوزه ICT در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت+ADSL2 می باشد با این نگاه که دستیابی به قله های تعالی بدون در نظر گرفتن زنجیره تامین و ارتقاء سطح کیفی نمایندگان، امکانپذیر نیست، بصورت سالانه جایزه ملی کیفیت آسیاتک ( Asiatech Quality Award) را برگزار می نماید. هدف از این جایزه و ارزیابی های مرتبط با مدل جایزه کیفیت، ارزیابی عملکرد نمایندگی ها در دو حوزه توانمندسازها و نتایج حاصل از این توانمندسازی ها و بررسی نقاط قوت آنها و ایجاد زمینه‌ های قابل بهبود آن می‌باشد.
ساختار کلی این جایزه که برگرفته مدل های ارزیابی اپراتورهای برتر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(CRA) و  ارزیابی جایزه ملی کیفیت (ICTINQA)، جایزه ملی تعالی سازمانی و استانداردها و راهنماهای سیستم های مدیریت از قبیل ISO 9001،ISO 10001-4 و راهنماهای ITIL می باشد؛ "ارزش آفرینی برای مشتریان، بهره گیری از خلاقیت و نوآوری، رهبری با چشم انداز، الهام بخشی و درستی، موفقیت از طریق کارکنان مستعد، دستیابی به نتایج چشم گیر و پایدار، مدیریت با چابکی و حرکت در مسیر استراتژی های آسیاتک" را در دستور کار خود قرار داده است می باشد.
 

نسبت به توسعه ارتباطات پس از صدور مجوزFCP خوشبینم
مهندس محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک در دومین همایش جایـزه کیفیت (AQA) و تجلیل از نمایندگان شرکت انتقال داده های آسیاتک با اشاره به صدور پروانه‌های جدید در حوزه اینترنت با عنوان ارتباطات ثابت (FCP) در دو دسته شبکه (Netco) و خدمات ارتباطی ثابت (servco) گفت: شرکت آسیاتک از معدود شرکت هایی است که تمام امتیازات لازم برای پروانه ارتباطات ثابت را کسب کرده است. بنابراین دنیایی که برای این مدل باز شده کار بزرگی است و برای تیم آسیاتک از معاونین و مدیران ارشد گرفته تا مشاورین متخصص اتفاق ساده و کوچکی نیست.
وی با بیان اینکه در حال حاضر معدود شرکت هایی هستند که کار ارایه خدمات بر بستر ADSL را انجام می دهند و بعد از این دریافت پروانه نیز امکان هم افزایی برای آن ها وجود دارد، گفت: زمانی که پروانه ما از پروایدری به اپراتوری تغییر کند نیاز است که همه افراد سیستم با شرکت بزرگ شوند؛ چرا که نقطه موفقیت این صنعت وقتی است که به موقع از آن گذر کنیم.  
مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک با تاکید بر این نکته که واگذاری پروانه FCP اتفاق بسیار نو و جوان در صنعت ما ست و نمی توان در یک یا دو سال انتظار کار خارق العاده ای از آن داشت، گفت: من به شخصه نسبت به توسعه ارتباطات در کشور پس از صدور مجوزFCP خوشبینم اما معتقدم مقایسه رشد در صنعتی که ما با آن سروکار داریم با سایر صنایع که سابقه چند ده ساله در کشور دارند درست نیست با این حال توانایی تکنولوزی و سرعت فناوری این امکان را فراهم کرده که بتوانیم با استفاده از پتانسیل های آن پله های رسیدن به اهدافمان را با سرعت بیشتر طی کنیم.
وی با اشاره به اینکه تعالی و حرکت در مسیر آن با متعالی کردن زنجیره ذینفعان بخصوص عوامل فروش با احترام به موازین کیفیت امکانپذیر است، اظهار داشت: علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان و توسعه قابل توجه پهن باند در این مدت بویژه در چند سال اخیر پتانسیل‌های زیادی برای رشد و پاسخ به تقاضای انباشته وجود دارد که تحقق آن نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری گسترده است.
مهندس یوسفی زاده با اشاره به اینکه آسیاتک به عنوان یکی از حامیان تدوین پروانه جدید در کشور اعتقاد دارد با ورود تکنولوژی های جدید، رشد بزرگی در حوزه ارتباطات حاصل خواهد شد، ادامه داد: دارندگان پروانه های ISP و ISDP و سایر پروانه ها می توانند با بهره گیری از سرمایه گذاری و شبکه وسیع FCP در کنار متعالی کردن تمام زنجیره ذینفعان بخصوص عوامل فروش، تاثیر بیشتری در رشد فناوری ارتباطات کشور داشته باشند.
 

جایگاه اصلی نمایندگان آسیاتک را به آن ها برمی گردانیم
مهندس حسین علیمحمدی معاونت کسب و کار آسیاتک نیز با اشاره به اینکه امسال دومین سالی است که در صدد جبران زحمات نمایندگان شرکت در سراسر کشور برآمده ایم، گفت:همه شما با چشم انداز و ماموریت شرکت آشنا هستید و می دانید برای رفاه مردم کار می کنید، بنابراین توجه به پایه های کسب و کار مانند سخت کوشی و نتیجه گرایی و تعالی گرایی در ارزیابی نمایندگان مورد توجه بوده است.
وی با بیان اینکه پیشنهاد آسیاتک برای رشد عملکرد نمایندگی ها این است که چشم انداز، ماموریت و اهداف و ارزش های سازمان را ملاک عمل قرار دهید و به آن پایبند باشید، گفت: هر مدلی در کسب و کار دارای معایب و مزایایی است که عمل به این اصول می تواند بر سرعت عمل و کیفیت خدمات و سرویس هایی که ارایه می دهید، تاثیر مستقیم بگذارد.
معاونت کسب و کار آسیاتک با بیان اینکه مدیران و تصمیم گیران آسیاتک از طریق ایمیل، پرتال، ارتباط مستقیم با مدیران و ... می توانند نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمایند گفت: شرط اولیه در کسب و کار احترام به مشتری، عوامل فروش و ساختار آن، تعامل درست با نمایندگی ها بر اساس احترام متقابل است.
وی افزود: داشتن اطلاعات درست و صحیح از بازار و صنعتی که برروی آن متمرکز هستید همچنین نظم در همه ابعاد زندگی از خصوصی تا اجتماعی و کاری؛ در مسیر بزرگ شدن جایگاه R&D برند آسیاتک اهمیت بالایی دارد و با استقرار نظام آسیاتک در صددیم جایگاه اصلی نمایندگی ها را به آنها بازگردانیم.
مهندس علیمحمدی ورود به بحث دیتاسنتر در سال 92 و انتقال داده هایی که متعلق به ما بود اما در خارج از کشور نگهداری می شد و استفاده از آن برای ما هزینه بالایی را رقم می زد به داخل کشور را اتفاق ملی دانست و افزود: سال گذشته با  انتقال داده هایی که در خارج از کشور میزبانی می شد به داخل کشور امکان دسترسی کاربران به محتواها را فراهم نمودیم و امسال با حذف محدودیت سرعت در ارتباطات درون شبکه ای آسیاتک، خدمت جدیدی برای کاربران سرویس های حجمی +2ADSL آسیاتک در ارتباط با یکدیگر و محتواهای میزبانی شده در دیتاسنتر آسیاتک فراهم نمودیم که در این خدمت کاربران محدودیت سرعتی نخواهند داشت و با بیشترین سرعت ممکن تبادل اطلاعات خواهند نمود.
وی در ادامه به امکان فروش DSLBOXهای آسیاتک در فروشگاه های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: امسال در فروشگاه هایی که نمایندگان حضور ندارند شرکت به صورت مستقیم مبادرت به فروش  DSLBOXخواهد کرد.
معاونت کسب و کار آسیاتک با اشاره به مجوز FCP و اقدامات صورت گرفته در رابطه با اجرایی کردن پروانه جدید، افزود: در حال حاضر در برخی مناطق به صورت پایلوت WiFi ارایه می دهیم و بزودی در مراکزی که امکانات زیرساختی مناسبی داریم وایرلس ارایه خواهیم داد.
 وی در پایان با اشاره به تغییر ذائقه مردم در مصرف گفت: فروش پهنای باند در سازمان آسیاتک گسترش یافته و در سال جاری امکان فروش پهنای باند اختصاصی در مراکزی که پروتکل آن وجود داشته باشد فروش سازمانی پهنای باند از طریق نمایندگان امکانپذیر خواهد شد.
 

آسیاتک دستیابی به قله های تعالی را سرلوحه خود قرار داده
مهندس محمد صالحی نژاد معاونت واحد توسعه کیفیت و تعالی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان های متعالی به دنبال یافتن راه هایی جهت ارتقاء سطح بلوغ و حرکت در مسیر تعالی می باشند، گفت: نظر به اینکه شرکت انتقال داده های آسیاتک همواره تلاش دارد تا دستیابی به قله های تعالی را سرلوحه تمام امور قرار دهد لذا بدیهی است که تحقق چنین آرمانی بدون در نظر گرفتن زنجیره تامین و ارتقاء سطح کیفی نمایندگان، امکانپذیر نمی باشد لذا در این راستا در سال 92 شرکت آسیاتک برای اولین بار مدل بومی AQA  را جهت ارزیابی و ارتقا نمایندگان طراحی نمود .
صالحی نژاد مدل طراحی شده جایزه کیفیت آسیاتک را مدل داینامیک اعلام کرد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری یک دوره جایزه کیفیت و لزوم اصلاح و بهبود فرآیند ارزیابی، اصلاحات اساسی در ساختار برگزاری جایزه کیفیت سال 93، مدل داینامیک با قرار گرفتن یک سری معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر انتخاب شد تا انعطاف پذیری لازم را برای استفاده گروه های مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت به همراه داشته باشد.
وی معیارهای مدل را شامل رهبری و استراتژی، فرآیندها، مدیریت منابع، نتایج مشتریان و نتایج کلیدی عملکرد دانست و گفت: امسال سطوح ارزیابی جایزه کیفیت در 7 سطح؛ تعهد به کیفیت با امتیاز کسب شده بین 100 تا 250، اشتهار به کیفیت یک ستاره بین 250 تا 300،  اشتهار به کیفیت دو ستاره بین 300 تا 400،  اشتهار به کیفیت سه ستاره بین 400 تا 500، تندیس برنزین بین 500 تا 600،   تندیس سیمین بین 600 تا 700 و تندیس زرین بالای 700 برگزار شد که تنها شرکت شهراد شبکیه به خاطر عملکرد خوب در حوزه فروش مشارکتی و عملی بخشیدن اولین تعامل در حوزه همکاری شرکت های serv co و net co در قالب پروانه جدید FCP موفق به دریافت گواهی نامه اشتهار یک ستاره شد.
مهندس صالحی نژاد به راه اندازی پایگاه اینترنتی جایزه کیفیت آسیاتک اشاره کرد و گفت: کلیه ارتباطات ما بین نمایندگان و دبیرخانه جایزه کیفیت در خصوص فرآیند ارزیابی جایزه از کانال سایت aqa.asiatech.ir انجام می شود و کلیه اطلاع رسانی ها در خصوص فرآیند جایزه کیفیت از طریق سایت مذبور به اطلاع نمایندگان سراسر کشور می رسد.
وی در پایان با بیان اینکه نمایندگان برای شرکت در فرآیند ارزیابی می بایست در سایت AQA ثبت نام و بعد از تایید ثبت نام آنها توسط دبیرخانه جایزه کیفیت اقدام به وارد شدن در پنل کاربری خود کنند، گفت: ارزیابان و سر ارزیابان جایزه کیفیت آسیاتک نیز بعد از ثبت نام در سایت آسیاتک دارای پنل کاربری شده و تمامی مکاتبات آنان با دبیرخانه از همین طریق صورت می گیرد.
 

توسعه شبکه فروش آسیاتک در سراسر کشور
مهندس رضا خمیس آبادی مدیر امور فروش نمایندگان آسیاتک در این مراسم با ارایه گزارشی از ملاک های تقدیر از عاملین فروش فعال در قالب پاسخگویی مشترکین در اسرع وقت، خدمات مناسب، رضایت کاربران از پشتیبانی عالی فنی در لایه شبکه، گفت: کیفیت و کمیت دو عنصر جدا نشدنی است که رعایت این دو اصل از الزامات شرکت آسیاتک است.
وی با بیان اینکه در حوزه کمی شاخص های سالیانه شرکت بر می گردد به درآمد و شاخص های خرد که اوایل سال به عاملین فروش اعلام می شود، اظهار داشت: شاخص درآمد نیز به سیاست های شرکت در طراحی ها و پروموشن ها و برنامه ریزی برروی سرویس های پر مصرف بر می گردد که این شاخص ها میانگین درآمد از پورت  نماینده را در استان ها بالا می برد.
مدیر امور فروش نمایندگان آسیاتک به برنامه های سالانه در مورد واگذاری پورت در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: در حوزه شاخص پورت برنامه ریزی متفاوت تری در پیش گرفته ایم به شکلی که برنامه سالانه شرکت به نسبت استان و شهر و مراکز مخابراتی ابتدای سال اعلام و برنامه فروش هر عامل فروش به نسبت توانمندی هر نماینده تعیین و از طریق ایمیل اطلاع رسانی می گردد.
وی با بیان اینکه عاملین فروشی که تعداد پورت بیشتری دارند از نظر ما توانمندی بیشتری دارند و متعاقبا انتظارت ما هم از آن ها بیشتر است و برگزاری این همایش نیز نوعی قدردانی از زحمات آنان است، گفت: یکی از امتیازات دیگر برای عاملین پرفروش و موفق در هر استان، مشارکت آن ها در برگزاری نمایشگاه های مرتبط و غیر مرتبط پرطرفدار در استان ها است.
مهندس رضا خمیس آبادی یکی از سیاست های سال جاری آسیاتک در راستای تحقق برنامه فروش را ایجاد شبکه فروش در مراکز جدید که راه اندازی می شود دانست و گفت: توسعه شبکه فروش در مراکزی که نماینده داریم اما نیاز به تقویت فروش در آنجا احساس می شود نیز یکی از سیاست های شرکت در سال جاری است.
وی با اشاره به استفاده از نهایت توانمندی های عاملین فروش گفت: امسال برای حمایت از عاملیت لایه دوم در مراکزی که قوی تر از نماینده اصلی عمل می کند این امکان فراهم شده تا پورتال در اختیار آنها قرارداده شود.
وی با اشاره به تبلیغات کشوری در سال گذشته که هزینه بالایی برای شرکت به همراه داشت، گفت: تبلیغات سال گذشته آسیاتک در شبکه سراسری موجب برند سازی و آشنایی مردم با برند این شرکت بود که در نهایت کار نمایندگی ها را راحت تر کرد. امسال نیز تبلیغات محیطی در سراسر کشور را در برنامه داریم که نحوه اجرای آن بستگی  به شرایط جغرافیایی در استان ها و شهر دارد. در کنار سیاست های اصلی در بحث تبلیغات، عاملین فروش می توانند از تبلیغات کوچکتر و جزیی تر مانند حضور در صفحات، پیج های محلی و پیامک برای افزایش فروش، استفاده کنند.   
وی در پایان به رعایت الزامات  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اشاره کرد و افزود: الزامات رگولاتوری از طرق مختلف مانند ایمیل سازمانی، پورتال و سایت آسیاتک در اختیار عاملین فروش قرار خواهد گرفت که متاسفانه در برخی مناطق عاملین به آن اهمیت نمی دهند و همین عدم تعهد به رعایت قوانین و مقررات باعث خسارت به برند آسیاتک می شود.  
در این مراسم دکتر محمود محمدیان دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی در کارگاه ساختار فروش مویرگی؛ به تصمیم‌گیری درباره انتخاب یکی از روش‌های توزیع و فروش و تاثیر مستقیمی که بر تمامی فعالیت‌ها و فرآیندهای درون سازمانی و میزان سود دهی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دارد، اشاره کرد.
همچنین مهندس عرفانیان مدیر عامل شرکت پیشرو کیفیت به فرایند ارزیابی جایزه اشاره و گزارشی از نحوه اجرایی ارزیابی، منطق ارزیابی و روش ارزیابی ها ارایه نمود.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی