دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود

اینترنت پرسرعت +ADSL2, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال, ارائه خدمات اینترنت پر سرعت, دومین سمینار سراسری مراکز تماس یا همان Contact Center با رویکرد وفادار سازی مشتریان در تاریخ 14 مرداد 94 در دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک تهران ) برگزار می گردد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود

 

دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود

دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود

دومین سمینار سراسری مراکز تماس یا همان Contact Center  با رویکرد وفادار سازی مشتریان در تاریخ 14 مرداد 94 در دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک تهران ) برگزار می گردد.
مراکز تماس به عنوان اولین و مهمترین محل اتصال به مشتریان از حساسیت بسیار بالایی در شرکت ها و سازمان های حرفه ایی برخوردار است . آمار و ارقام نشان می دهد بیش از 80  % از تصویر ذهنی مشتریان از شرکت ها و سازمان های خدماتی از طریق تماس با مرکز تماس آن ایجاد می شود .
دومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015 با نگاهی علمی و تخصصی به این صنعت در نظر دارد گامی بلند در بهبود کیفی و کمی در در این راستا بردارد.
مطالب این سمینار در 2 بخش تکنولوژی با محورهای معرفی عناصر سازنده مراکز تماس و کارکردهای آنها، معرفی تکنولوژی های نوین در صنعت مراکز تماس و نگاهی به آینده و پیش بینی های انجام شده از تکنولوژی های مراکز تماس در سال های آینده و بخش مدیریت با محورهای استراتژی ها ( شامل روش های کنترل کیفیت FCR ، مدیریت بهره وری ، مدیریت شکایات )، مدیریت منابع انسانی ( جذب ، نگهداشت و انگیزش در نیروها مرکز تماس – جلوگیری از برون رفت نیروها)، مدیریت ارتباط با مشتری (تعریف مشتریان در مراکز تماس ، روش های برقراری ارتباط موٍثر با مشتریان با متد COB) و برندینگ ( روش های استفاده از مراکز تماس در بالا بردن ارزش برند و مدیریت تجربه CEM) ارایه می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت http://iccs24.com مراجعه فرمایید و یا با مرکز تماس 24 ساعته سمینار با شماره 42174444 تماس حاصل فرمایید .

 

دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود
دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود
Product rating: 5 out of 5 with 5293 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۴/۱۰

دومین سمینار مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان برگزار می شود

دومین سمینار سراسری مراکز تماس یا همان Contact Center  با رویکرد وفادار سازی مشتریان در تاریخ 14 مرداد 94 در دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک تهران ) برگزار می گردد.
مراکز تماس به عنوان اولین و مهمترین محل اتصال به مشتریان از حساسیت بسیار بالایی در شرکت ها و سازمان های حرفه ایی برخوردار است . آمار و ارقام نشان می دهد بیش از 80  % از تصویر ذهنی مشتریان از شرکت ها و سازمان های خدماتی از طریق تماس با مرکز تماس آن ایجاد می شود .
دومین سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015 با نگاهی علمی و تخصصی به این صنعت در نظر دارد گامی بلند در بهبود کیفی و کمی در در این راستا بردارد.
مطالب این سمینار در 2 بخش تکنولوژی با محورهای معرفی عناصر سازنده مراکز تماس و کارکردهای آنها، معرفی تکنولوژی های نوین در صنعت مراکز تماس و نگاهی به آینده و پیش بینی های انجام شده از تکنولوژی های مراکز تماس در سال های آینده و بخش مدیریت با محورهای استراتژی ها ( شامل روش های کنترل کیفیت FCR ، مدیریت بهره وری ، مدیریت شکایات )، مدیریت منابع انسانی ( جذب ، نگهداشت و انگیزش در نیروها مرکز تماس – جلوگیری از برون رفت نیروها)، مدیریت ارتباط با مشتری (تعریف مشتریان در مراکز تماس ، روش های برقراری ارتباط موٍثر با مشتریان با متد COB) و برندینگ ( روش های استفاده از مراکز تماس در بالا بردن ارزش برند و مدیریت تجربه CEM) ارایه می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت http://iccs24.com مراجعه فرمایید و یا با مرکز تماس 24 ساعته سمینار با شماره 42174444 تماس حاصل فرمایید .

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی