تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد

آسیاتک, برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت,اینترنت, اینترنت پرسرعت, اینترنت پرسرعت ADSL2+ , شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور به خاطر مدیریت کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد

 

تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد

تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور به خاطر مدیریت کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این تندیس به دنبال ارزیابی متقاضیان شركت در فرآیند چهارمین  دوره جایزه ملی كیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر اساس معیارهایی چون رهبری و مدیریت ، نتایج مشتری و مصرف كنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، فرآیندها، منابع،كاركنان و نتایج عملكردی از سوی ارزیابان متخصص  به شركت انتقال داده های آسیاتک اهدا شد.
شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور از سال 1390 با حضور پی در پی در ارزیابی های جایزه ملی کیفیت ICTINQA در دوره اول موفق به دریافت لوح تقدیر نامه سطح اهتمام به کیفیت و در سال 90 با تلاش های صورت گرفته در مدیریت کیفیت در ارائه اینترنت پرسرعت توانست تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت و در سال 92 گواهينامه 3 ستاره اشتهار به کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت را از آن خود نمود.
در این مراسم مهندس خسروی معاون وزیر ارتباطات ودبیرشورای سیاستگزاری این جایزه با تاکید بر لزوم فرهنگ کیفی‌نگری و جلب رضایت مشتری و مصرف‌کننده در خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان محور تکنولوژی، گفت: یکی از دستاوردهای برگزاری این جایزه در سطح ملی به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق سازمان‌های فعال در این حوزه است.
وی با بیان اینکه رضایت مشتریان اصلی ترین عامل موفقیت و برخورداری از کیفیت در بنگاه های اقتصادی است، افزود: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌ الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.
لازم به ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایزه ای است کشوری که براساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه های ارتباطات فناوری اطلاعات ICT و انتخاب برترین آن ها برگزار می شود.
این جایزه دارای سطوح گواهینامه اهتمام کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک تا چهار ستاره و تندیس برنزین، سیمین و زرین است که همه ساله برمبنای کیفیت محصول و براساس نتایج ارزیابی های علمی به شرکت ها، بانک ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های عالی و مجاز دولتی و خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطاء می گردد.
در اين دوره پس از ارزيابي هاي علمي صورت گرفته 10 شركت موفق به دريافت گواهينامه اشتهار به كيفيت یک تا 4 ستاره و 9 شرکت موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شدند.

 

تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد
تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد
Product rating: 5 out of 5 with 14441 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱۲/۱۰

تنها تندیس جایزه ملی كیفیت سال 93 به آسیاتک اهدا شد

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور به خاطر مدیریت کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این تندیس به دنبال ارزیابی متقاضیان شركت در فرآیند چهارمین  دوره جایزه ملی كیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بر اساس معیارهایی چون رهبری و مدیریت ، نتایج مشتری و مصرف كنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، فرآیندها، منابع،كاركنان و نتایج عملكردی از سوی ارزیابان متخصص  به شركت انتقال داده های آسیاتک اهدا شد.
شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت کشور از سال 1390 با حضور پی در پی در ارزیابی های جایزه ملی کیفیت ICTINQA در دوره اول موفق به دریافت لوح تقدیر نامه سطح اهتمام به کیفیت و در سال 90 با تلاش های صورت گرفته در مدیریت کیفیت در ارائه اینترنت پرسرعت توانست تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت و در سال 92 گواهينامه 3 ستاره اشتهار به کیفیت در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت را از آن خود نمود.
در این مراسم مهندس خسروی معاون وزیر ارتباطات ودبیرشورای سیاستگزاری این جایزه با تاکید بر لزوم فرهنگ کیفی‌نگری و جلب رضایت مشتری و مصرف‌کننده در خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان محور تکنولوژی، گفت: یکی از دستاوردهای برگزاری این جایزه در سطح ملی به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق سازمان‌های فعال در این حوزه است.
وی با بیان اینکه رضایت مشتریان اصلی ترین عامل موفقیت و برخورداری از کیفیت در بنگاه های اقتصادی است، افزود: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌ الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.
لازم به ذکر است؛ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایزه ای است کشوری که براساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه های ارتباطات فناوری اطلاعات ICT و انتخاب برترین آن ها برگزار می شود.
این جایزه دارای سطوح گواهینامه اهتمام کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک تا چهار ستاره و تندیس برنزین، سیمین و زرین است که همه ساله برمبنای کیفیت محصول و براساس نتایج ارزیابی های علمی به شرکت ها، بانک ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های عالی و مجاز دولتی و خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطاء می گردد.
در اين دوره پس از ارزيابي هاي علمي صورت گرفته 10 شركت موفق به دريافت گواهينامه اشتهار به كيفيت یک تا 4 ستاره و 9 شرکت موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شدند.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی