تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک

انجمن مدیریت کیفیت ایران در اولین همایش ملی کیفیت که با رویکرد نوین استاندارد سازی و تاکید برحمایت از حقوق مصرف کننده برگزار شد از شرکت انتقال داده های آسیاتک تقدیر به عمل آورد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک

 

تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک

تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک

انجمن مدیریت کیفیت ایران در اولین همایش ملی کیفیت که با رویکرد نوین استاندارد سازی و تاکید برحمایت از حقوق مصرف کننده برگزار شد از شرکت انتقال داده های آسیاتک تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، از آنجا که امروزه کیفیت مهمترین جزء در صنعت ICT و خدمات به شمار می رود و نقش مهمی در استراتژی آسیاتک دارد، این شرکت در راستای بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایتمندی مشتری در اولین همایش ملی کیفیت حضور یافت.

بنابراین گزارش، در همایش ملی کیفیت امسال که با حضور دستگاه های اجرائی و نهادهای حاکمیتی تاثیرگذار بر کیفیت و مدافع حقوق مصرف کنندگان و سازمان ها، شرکت ها و مجموعه های توانمند کشور برگزار شد؛ تبیین شاخص های مدیریت کیفیت در خصوص بنگاه های خدمات محور،  بررسی جایگاه و نقش مدیریت کیفیت  بر رضایتمندی مشتری و مصرف کننده، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات و ... مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک
تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 4935 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۵/۰۵

تقدیر انجمن مدیریت کیفیت ایران از آسیاتک

انجمن مدیریت کیفیت ایران در اولین همایش ملی کیفیت که با رویکرد نوین استاندارد سازی و تاکید برحمایت از حقوق مصرف کننده برگزار شد از شرکت انتقال داده های آسیاتک تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، از آنجا که امروزه کیفیت مهمترین جزء در صنعت ICT و خدمات به شمار می رود و نقش مهمی در استراتژی آسیاتک دارد، این شرکت در راستای بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایتمندی مشتری در اولین همایش ملی کیفیت حضور یافت.

بنابراین گزارش، در همایش ملی کیفیت امسال که با حضور دستگاه های اجرائی و نهادهای حاکمیتی تاثیرگذار بر کیفیت و مدافع حقوق مصرف کنندگان و سازمان ها، شرکت ها و مجموعه های توانمند کشور برگزار شد؛ تبیین شاخص های مدیریت کیفیت در خصوص بنگاه های خدمات محور،  بررسی جایگاه و نقش مدیریت کیفیت  بر رضایتمندی مشتری و مصرف کننده، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات و ... مورد بررسی قرار گرفت.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی