تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان

اینترنت پرسرعت, آسیاتک جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت باشگاه مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، برای دومین سال متوالی حامی چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان

 

تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان

تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان

آسیاتک جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت باشگاه مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، برای دومین سال متوالی حامی چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این کنفرانس که با حضور اساتید برجسته و مدیران مطرح جهانی در زمینه باشگاه داری و راه اندازی باشگاه مشتریان اجرا می شود، 8 بهمن 1394  با شرکت بیش از 500نفر از مدیران ارشد شرکت ها و سازمان ها و ثبت نام کنندگان در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
آسیاتک مطلوب ترین اپراتور ارایه دهنده خدمات اینترنت کشور در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از استعدادها، همایش ها و توسعه دانش کشور است، امسال نیز در کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که هرساله با هدف تجزیه و تحلیل به‌روز و کاربردی در حوزه‌های باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری مشتریان برگزار می شود، حضور و با دریافت تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان
تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان
Product rating: 4 out of 5 with 10854 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۱/۱۱

تقدیر از آسیاتک در چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان

آسیاتک جهت تبیین فرهنگ مشتری مداری و تاکید بر اهمیت باشگاه مشتریان در کسب‌ و کار خدمات نوین، برای دومین سال متوالی حامی چهارمین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این کنفرانس که با حضور اساتید برجسته و مدیران مطرح جهانی در زمینه باشگاه داری و راه اندازی باشگاه مشتریان اجرا می شود، 8 بهمن 1394  با شرکت بیش از 500نفر از مدیران ارشد شرکت ها و سازمان ها و ثبت نام کنندگان در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
آسیاتک مطلوب ترین اپراتور ارایه دهنده خدمات اینترنت کشور در راستای اصول حرفه ای خود که حمایت از استعدادها، همایش ها و توسعه دانش کشور است، امسال نیز در کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان که هرساله با هدف تجزیه و تحلیل به‌روز و کاربردی در حوزه‌های باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری مشتریان برگزار می شود، حضور و با دریافت تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی