تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

 

تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، با هدف افزایش رضایت مشترکین خود، کارگروه های تخصصی بهبود را راه اندازی کرده است.

محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: با توجه به رویکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم صیانت از حقوق مشترکین، شرکت آسیاتک با هماهنگی تیمی متشکل از مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، بررسی و طرح ریزی راه کارهای افزایش رضایت مشترکین را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پس از بررسی محورهای کلی و شاخص های اصلی افزایش کیفیت در جلسات عمومی، کارگروه های تخصصی در کلیه زمینه های مرتبط با مشترکین تشکیل شده و گزارش نتایج و روند بهبود پروژه ها به مدیران ارشد ارائه می شود.

مدیر عامل آسیاتک از افزایش نظارت بر نحوه پاسخگویی به مشترکین، کاهش زمان انتظار، پشتیبانی 24 ساعته، پیگیری روند کاهش شکایات، افزایش کیفیت و تنوع خدمات، پاسخگویی و اطلاع رسانی به موقع، افزایش کانال های دسترسی مشترکین، افزایش زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پاسخگویی به مشترکین و آموزش تخصصی و مداوم به اپراتورهای مراکز تماس به عنوان محورهای اصلی مورد بررسی در این کارگروه ها خبر داد.

محمد علی یوسفی زاده در پایان تصریح کرد شرکت آسیاتک از توان تخصصی و دانشی خود در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و رضایت مشترکین خود استفاده می کند.

لازم به ذکر است حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز گذشته اعلام کرد: "در بازرسی انجام شده توسط این سازمان، شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در زمینه پاسخگویی به مشترکین انتخاب و معرفی شده است."

تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک
تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک
Product rating: 4.5 out of 5 with 651 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۰۵

تشکیل تیم تخصصی افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک

شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، با هدف افزایش رضایت مشترکین خود، کارگروه های تخصصی بهبود را راه اندازی کرده است.

محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: با توجه به رویکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم صیانت از حقوق مشترکین، شرکت آسیاتک با هماهنگی تیمی متشکل از مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، بررسی و طرح ریزی راه کارهای افزایش رضایت مشترکین را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پس از بررسی محورهای کلی و شاخص های اصلی افزایش کیفیت در جلسات عمومی، کارگروه های تخصصی در کلیه زمینه های مرتبط با مشترکین تشکیل شده و گزارش نتایج و روند بهبود پروژه ها به مدیران ارشد ارائه می شود.

مدیر عامل آسیاتک از افزایش نظارت بر نحوه پاسخگویی به مشترکین، کاهش زمان انتظار، پشتیبانی 24 ساعته، پیگیری روند کاهش شکایات، افزایش کیفیت و تنوع خدمات، پاسخگویی و اطلاع رسانی به موقع، افزایش کانال های دسترسی مشترکین، افزایش زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پاسخگویی به مشترکین و آموزش تخصصی و مداوم به اپراتورهای مراکز تماس به عنوان محورهای اصلی مورد بررسی در این کارگروه ها خبر داد.

محمد علی یوسفی زاده در پایان تصریح کرد شرکت آسیاتک از توان تخصصی و دانشی خود در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و رضایت مشترکین خود استفاده می کند.

لازم به ذکر است حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز گذشته اعلام کرد: "در بازرسی انجام شده توسط این سازمان، شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در زمینه پاسخگویی به مشترکین انتخاب و معرفی شده است."

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی