تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new

 

تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new

تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new

از آنجا که در مناقصه اولیه هیچیک از پیشنهادات واصله  به دلیل نقص مدارک ارائه شده در پاکات الف و ب، یا عدم کسب حدنصاب ارزیابی، مورد تایید کمیسیون معاملات شركت آسياتك قرار نگرفت، مناقصه اولیه باطل و به شرح زیر تجدید میگردد.

موضوع مناقصه: مناقصه عام یک مرحله ای برای خرید F۵-used و switch cisco-new
مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت ١٠ روزپنجشنبه مورخ 1401/06/17 لغايت ساعت ۱۷ روز دوشنبه مورخ 1401/06/21
مهلت تحويل پيشنهادات: حداکثر تا ساعت12 روز پنجشنبه مورخ1401/06/24
تضمين شركت در مناقصه: يك فقره ضمانت نامه بانكي يا سفته به مبلغ ۳.٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ريال معادل سه ميليارد ريال در وجه شركت انتقال داده هاي آسياتك با رعايت شرايط مندرج در اسناد مناقصه
متقاضيان مي توانند جهت دريافت اسناد مناقصه با معرفي نامه رسمي به ساختمان مركزي آسياتك واقع در خيابان ميرعماد، نبش كوچه دوازدهم، پلاك ٣٧ مراجعه نمايند.
جهت اطلاع رسانی سایر موارد مربوط به مناقصه درج آدرس ایمیل و شماره تماس نماینده مناقصه گر در معرفی نامه ضروری می باشد.
ساير موارد در اسناد مناقصه درج گرديده است.
لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلي ١٧٧۳ تماس حاصل فرمایید.

تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new
تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new
Product rating: 4.5 out of 5 with 205 ratings
تاریخ خبر : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶

تجدید مناقصه خرید F۵-used و switch cisco-new

از آنجا که در مناقصه اولیه هیچیک از پیشنهادات واصله  به دلیل نقص مدارک ارائه شده در پاکات الف و ب، یا عدم کسب حدنصاب ارزیابی، مورد تایید کمیسیون معاملات شركت آسياتك قرار نگرفت، مناقصه اولیه باطل و به شرح زیر تجدید میگردد.

موضوع مناقصه: مناقصه عام یک مرحله ای برای خرید F۵-used و switch cisco-new
مهلت دريافت اسناد مناقصه: از ساعت ١٠ روزپنجشنبه مورخ 1401/06/17 لغايت ساعت ۱۷ روز دوشنبه مورخ 1401/06/21
مهلت تحويل پيشنهادات: حداکثر تا ساعت12 روز پنجشنبه مورخ1401/06/24
تضمين شركت در مناقصه: يك فقره ضمانت نامه بانكي يا سفته به مبلغ ۳.٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ريال معادل سه ميليارد ريال در وجه شركت انتقال داده هاي آسياتك با رعايت شرايط مندرج در اسناد مناقصه
متقاضيان مي توانند جهت دريافت اسناد مناقصه با معرفي نامه رسمي به ساختمان مركزي آسياتك واقع در خيابان ميرعماد، نبش كوچه دوازدهم، پلاك ٣٧ مراجعه نمايند.
جهت اطلاع رسانی سایر موارد مربوط به مناقصه درج آدرس ایمیل و شماره تماس نماینده مناقصه گر در معرفی نامه ضروری می باشد.
ساير موارد در اسناد مناقصه درج گرديده است.
لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلي ١٧٧۳ تماس حاصل فرمایید.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی