برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه

 

برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه

برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، جهت آموزش عاملین فروش و ارتقاء سطح اطلاعات ایشان از مباحث فروش و رگولاتوری؛ سمینار آموزشی منطقه شمال‌غرب کشور را در تاریخ 1395/06/24 در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، با حضور مدیران ارشد شرکت و جمعی از عاملین فروش و پشتیبان، برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در این سمینار، مهندس خمیس‌آبادی، مدیر فروش مشتریان شرکت عملکرد استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل از ابتدای سال 95 را گزارش و تحلیل کرد و سپس به منظور تسهیل در برنامه ریزی فروش به لنگرمعرفی مراکز کم فروش و پر فروش با ظرفیت خالی پرداخت. وی در ادامه و در راستای انگیزش بیشتر عاملین فروش به معرفی ابزارهای توانمندساز نماینده ها که قابلیت مشارکت با شرکت را دارند و در منطقه شمالغرب کشور هرساله اجرا شده است پرداخت که از برخی از آنها می توان به توسعه ابزارهای مدیریتی عاملین فروش، تبلیغات محیطی و اقدامات اسپانسرینگ و حضور در نمایشگاه‌های استانی که نحوه مشارکت برای هر یک از موارد مذکور تشریح گردید، اشاره نمود. در پایان از عاملین پرفروش قدردانی و اسامی عاملین کم فروش هر استان نیز اعلام گردید.
در ادامه این سمینار، مهندس حاجی اسماعیلی مدیر رگولاتوری شرکت؛ در رابطه با مباحث رگولاتوری و مصوبات آن و بالاخص مصوبات مورد استفاده عاملین فروش مطالب آموزشی خود را ارائه کردند. 
در این سمینار مهندس علیمحمدی؛ معاون کسب و کار شرکت در ارتباط با کسب و کارهای جدید و مراحل پیشرفت کار در هر یک از کسب و کارها مانند PWA، OWA، NGN، MVNO و VOD و نحوه تعامل شرکت با عاملین در فروش کسب و کارهای جدید مطالب خود را بیان و به آموزش در خصوص نحوه طراحی پروموشن‌ها و مدیریت آنها پرداخته و توضیحات جامعی در این خصوص ارائه کردند.
وی در ادامه، در حوزه نگهداشت مشترکین به معرفی راهکارها و ابزارهای موجود پرداخته و توجه بیشتر عاملین فروش را در این خصوص خواستار شدند. از محورهای سخنرانی ایشان می توان به مدیریت فروش سرویس اشاره کرد.
در پایان بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حاضرین برگزار و مسائل و مشکلات و موانع فروش در منطقه مطرح گردید و راهکارهای مناسب برای مشکلات مطروحه نیز ارائه شد.
 
 
 
 

 

برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه
برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه
Product rating: 4.5 out of 5 with 6526 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۶/۲۵

برگزاری سمینار آموزشی عاملین فروش منطقه شمالغرب کشور در ارومیه

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، جهت آموزش عاملین فروش و ارتقاء سطح اطلاعات ایشان از مباحث فروش و رگولاتوری؛ سمینار آموزشی منطقه شمال‌غرب کشور را در تاریخ 1395/06/24 در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه، با حضور مدیران ارشد شرکت و جمعی از عاملین فروش و پشتیبان، برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در این سمینار، مهندس خمیس‌آبادی، مدیر فروش مشتریان شرکت عملکرد استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل از ابتدای سال 95 را گزارش و تحلیل کرد و سپس به منظور تسهیل در برنامه ریزی فروش به لنگرمعرفی مراکز کم فروش و پر فروش با ظرفیت خالی پرداخت. وی در ادامه و در راستای انگیزش بیشتر عاملین فروش به معرفی ابزارهای توانمندساز نماینده ها که قابلیت مشارکت با شرکت را دارند و در منطقه شمالغرب کشور هرساله اجرا شده است پرداخت که از برخی از آنها می توان به توسعه ابزارهای مدیریتی عاملین فروش، تبلیغات محیطی و اقدامات اسپانسرینگ و حضور در نمایشگاه‌های استانی که نحوه مشارکت برای هر یک از موارد مذکور تشریح گردید، اشاره نمود. در پایان از عاملین پرفروش قدردانی و اسامی عاملین کم فروش هر استان نیز اعلام گردید.
در ادامه این سمینار، مهندس حاجی اسماعیلی مدیر رگولاتوری شرکت؛ در رابطه با مباحث رگولاتوری و مصوبات آن و بالاخص مصوبات مورد استفاده عاملین فروش مطالب آموزشی خود را ارائه کردند. 
در این سمینار مهندس علیمحمدی؛ معاون کسب و کار شرکت در ارتباط با کسب و کارهای جدید و مراحل پیشرفت کار در هر یک از کسب و کارها مانند PWA، OWA، NGN، MVNO و VOD و نحوه تعامل شرکت با عاملین در فروش کسب و کارهای جدید مطالب خود را بیان و به آموزش در خصوص نحوه طراحی پروموشن‌ها و مدیریت آنها پرداخته و توضیحات جامعی در این خصوص ارائه کردند.
وی در ادامه، در حوزه نگهداشت مشترکین به معرفی راهکارها و ابزارهای موجود پرداخته و توجه بیشتر عاملین فروش را در این خصوص خواستار شدند. از محورهای سخنرانی ایشان می توان به مدیریت فروش سرویس اشاره کرد.
در پایان بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حاضرین برگزار و مسائل و مشکلات و موانع فروش در منطقه مطرح گردید و راهکارهای مناسب برای مشکلات مطروحه نیز ارائه شد.
 
 
 
 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی