سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان
بوریسکا

با بورسیکا، همیشه روبورس باشید!

تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۹/۱۵

همیشه برای خرید کالاهای مختلف میریم جایی که بورس اون کالا باشه.

حتما هم یادتون هست که اگر چند تا خرید رو می خواستیم انجام بدیم و فاصله مکانی بازار هاش باهم زیاد بود، چند روز وقت باید صرف می کردیم و کلی مغازه رو میگشتیم تا بالاخره کالای مد نظرمون رو پیدا میکردیم!

تازه این اول ماجراست! بعد از انتخاب کالا می رفتیم سراغ چونه زدن و تخفیف گرفتن از فروشنده. از این مرحله هم رد می شدیم ، می رسیدیم به مرحله حمل و نقل و اینکه که حالا چطوری این کالا ها رو به مقصدمون برسونیم.

اما با بورسیکا دیگه این مشکلات رو نداریم. به راحتی می تونیم انواع کالا ها رو با هم مقایسه کنیم و چیزی که دلمون می خواد رو پیدا کنیم. حمل و نقلش هم که مشخصه و هر جای ایران که باشیم برامون ارسال می کنن.  دیگه هم نیاز نیست چونه بزنیم تا هزینه کمتری پرداخت کنیم چون می تونیم به باشگاه مشتریان آسیاتک مراجعه کنیم و از تخفیف های جذاب بورسیکا ویژه مشترکین آسیاتک استفاده کنیم.

پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و برای استفاده از تخفیف های ویژه بورسیکا از پنل کاربری خود https://ecare.asiatech.ir وارد قسمت باشگاه مشتریان بشید و بعد از دریافت کد تخفیف، به سایت بورسیکا، به آدرس https://www.boorsika.com/ مراجعه کنید و کد تخفیف خود را هنگام خرید وارد کنید.

عنوان

توضیحات

امتیاز

تاریخ موجود بودن

بورسیکا

20درصد تخفیف برای خرید لیزر جوانسازی تریا و لیزر بلولایت خانگی

15

99/12/30

بورسیکا

9درصد تخفیف برای خرید محصولات لوازم خانگی

15

99/12/30

بورسیکا

10درصد تخفیف برای خرید پاوربانک، اسپیکر بلوتوثی و هدفون بیسیم انکر

15

99/12/30