با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد

اینترنت پرسرعت +ADSL2, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال, تعرفه اینرنت پرسرعت, پهنای باند اختصاصی, تعرفه پهنای باند اختصاصی به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در جهت ارتقاء سطح ارایه سرویس های اینترنتی این شرکت و در راستای جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)، مراکز تماس دو شهر مشهد و کرج ارزیابی شده و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد

 

با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد

با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در جهت ارتقاء سطح ارایه سرویس های اینترنتی این شرکت و در راستای جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)،  مراکز تماس دو شهر مشهد و کرج ارزیابی شده و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.
جایزه کیفیت آسیاتک (Asiatech Quality Award)، یک مدل اقتباسی از مدل جایزه ملی کیفیت، مدل بنیاد کیفیت اروپا، مدل ارزشیابی اپراتورهای برتر و مدل اصلاح شده جایزه ملی تعالی و الزامات شرکت آسیاتک می باشد. وظیفه این این مدل ارزیابی و بهبود عملکرد سه بخش اصلی حیات شرکت آسیاتک است که شامل مراکز فروش، پشتیبانی و تماس می باشد.
بر اساس این مدل، هر ساله نمایندگان آسیاتک (مراکز فروش، پشتیبانی و تماس) مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرند. این دوره ارزیابی که شامل برنامه های افتتاحیه، برگزاری دوره های آموزشی، ارایه اظهارنامه، ارزیابی و اعلام نتایج آن می باشد، از فروردین ماه تا مرداد ماه هر سال انجام و در پایان با مراسم اختتامیه آن به نمایندگان برتر جوایز نفیسی از طرف دبیرخانه AQA اهدا مي شود.

با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد
با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد
Product rating: 5 out of 5 with 10989 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۰۴/۱۴

با ارزيابي مراکز تماس (Call Centers) مشهد و کرج شركت آسياتك ، سطح ارایه خدمات اینترنتی در کشور ارتقاء مي يابد

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در جهت ارتقاء سطح ارایه سرویس های اینترنتی این شرکت و در راستای جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)،  مراکز تماس دو شهر مشهد و کرج ارزیابی شده و ارزیابی مرکز تماس یزد نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.
جایزه کیفیت آسیاتک (Asiatech Quality Award)، یک مدل اقتباسی از مدل جایزه ملی کیفیت، مدل بنیاد کیفیت اروپا، مدل ارزشیابی اپراتورهای برتر و مدل اصلاح شده جایزه ملی تعالی و الزامات شرکت آسیاتک می باشد. وظیفه این این مدل ارزیابی و بهبود عملکرد سه بخش اصلی حیات شرکت آسیاتک است که شامل مراکز فروش، پشتیبانی و تماس می باشد.
بر اساس این مدل، هر ساله نمایندگان آسیاتک (مراکز فروش، پشتیبانی و تماس) مورد ارزیابی و پایش قرار می گیرند. این دوره ارزیابی که شامل برنامه های افتتاحیه، برگزاری دوره های آموزشی، ارایه اظهارنامه، ارزیابی و اعلام نتایج آن می باشد، از فروردین ماه تا مرداد ماه هر سال انجام و در پایان با مراسم اختتامیه آن به نمایندگان برتر جوایز نفیسی از طرف دبیرخانه AQA اهدا مي شود.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی