اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد

اینترنت پرسرعت +ADSL2, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد

 

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات روز گذشته در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور طهمورث حسنقلی پور رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر علی اکبر فرهنگی دبیر کنفرانس و چهره ماندگار در حوزه ارتباطات، مسعود کیماسی رییس مرکز تحقیقات بانک ملت و دکتر احمد روستا و با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت +2 ADSL در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با این نگاه که تبلیغات یک فعالیت ارتباطی است که هر دو فرایند اطلاع‌رسانی و اثربخشی را دنبال می‌کند،آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش، کنفرانس مدیریت تبلیغات با هدف بررسی و ارائه جدید‌ترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت تبلیغات، ایجاد بستری برای هم‌اندیشی و هم افزایی میان پژوهشگران فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی، آسیب شناسی مدیریت تبلیغات در سازمان های دولتی و خصوصی و ایجاد بستری برای هم سویی و هم افزایی میان مراکز علمی – دانشگاهی و آژانس‌های تبلیغاتی با حضور نیروهای تازه نفس بازار کار  و دانشجویان، سازمان ها و شرکت ها، آژانس های مشاوره و تبلیغات برای آشنایی و ایجاد همکاری های اثربخش در آینده برگزار شد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز با این استدلال که همکاری بخش خصوصی با مراکز علمی مانند دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان متولی برگزاری کنفرانس های تخصصی ضروری است و می تواند به اشتراک گذاری دانش دست اندرکاران حرفه ای کمک کند و فرصت مناسبی برای تعامل نیروهای تازه نفس بازار، سازمان ها و شرکت ها فراهم کند، با حضور در اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات دانشکده مدیریت حمایت خود از جامعه علمی را اعلام کرد.

 

 

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد
اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد
Product rating: 4.5 out of 5 with 3279 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۳/۲۰

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری آسیاتک برگزار شد

اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات روز گذشته در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور طهمورث حسنقلی پور رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دکتر علی اکبر فرهنگی دبیر کنفرانس و چهره ماندگار در حوزه ارتباطات، مسعود کیماسی رییس مرکز تحقیقات بانک ملت و دکتر احمد روستا و با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت +2 ADSL در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با این نگاه که تبلیغات یک فعالیت ارتباطی است که هر دو فرایند اطلاع‌رسانی و اثربخشی را دنبال می‌کند،آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش، کنفرانس مدیریت تبلیغات با هدف بررسی و ارائه جدید‌ترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت تبلیغات، ایجاد بستری برای هم‌اندیشی و هم افزایی میان پژوهشگران فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی، آسیب شناسی مدیریت تبلیغات در سازمان های دولتی و خصوصی و ایجاد بستری برای هم سویی و هم افزایی میان مراکز علمی – دانشگاهی و آژانس‌های تبلیغاتی با حضور نیروهای تازه نفس بازار کار  و دانشجویان، سازمان ها و شرکت ها، آژانس های مشاوره و تبلیغات برای آشنایی و ایجاد همکاری های اثربخش در آینده برگزار شد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز با این استدلال که همکاری بخش خصوصی با مراکز علمی مانند دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان متولی برگزاری کنفرانس های تخصصی ضروری است و می تواند به اشتراک گذاری دانش دست اندرکاران حرفه ای کمک کند و فرصت مناسبی برای تعامل نیروهای تازه نفس بازار، سازمان ها و شرکت ها فراهم کند، با حضور در اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات دانشکده مدیریت حمایت خود از جامعه علمی را اعلام کرد.

 

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی