ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)

سرویس دهنده اینترنت، اینترنت، اينترنت پرسرعت، اينترنت، اینترنت پرسرعت این موضوع که چشم انداز، ماموریت ، ارزش ها و خط مشی شرکت آسیاتک سرویس دهنده اینترنت پرسرعت از پیش تایین شده است در روند اجرایی تاثیرات مثبت بسزایی دارد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)

 

ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)

>

ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)

معرفی  آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال 1382به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT، تأسیس و موفق به اخذ پروانه FCP  به شماره 16-94-100 شده و افـق جـدیـدی از ارائـه انـواع خدمـات از جملـه ارائـه پـورت پرسرعـت بــر روی بسـتــر وایــرلس، فیبــر و ... (علاوه  بر DSL)، همچنیـن خدمات تلفن ثـابـت و خدمـات مشابـه ارتباطـی را در پیش رو دارد.

در حال حاضر بیش از 1400 مرکز مخابراتی در شهرهای مختلف کشور، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی شرکت انتقال داده های آسیاتک با بیش از 1,000,000 پورت بوده و سرویس های متنوعی به اقشار مختلف جامعه و سازمان ها با توجه به شبکه گسترده و مویرگی فروش، ارائه می گردد.

 

ماموریت

 بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت،قابل اعتماد و فراگیر

 

چشم انداز

مطلوب ترین اپراتور ارائه دهنده ی خدمات ارتباطی در کشور تا سال 1400 با دستیابی به اهداف زیر :
آ     : آینده نگری در طراحی و تامین زیر ساخت ارتباطی
س  : سودآوری بیشینه و حرکت به سمت سهم حداکثری از بازار
ی   : یادگیری و نوآوری در سازمان با توسعه کارکنان خلاق
الف : افزایش بهره وری
ت   : تامین سطح کیفیت پایدار و قابل اعتماد
ک   : کسب حداکثر رضایت مشتریان در ارائه خدمات

 

ارزش های سازمانی

  •     من می توانم
  •     پایبندی به سیستم ها و بهبود مستمر
  •     ارزش آفرینی برای مشتریان
  •     توجه به اصول توسعه پایدار
  •     توسعه فرهنگ مشارکت
  •    پاسخگویی، درستی و صداقت مسئولانه

خط مشی سازمانی

ما بر این باوریم که شیوه رهبری، ارتباط با مشتری و مدیریت بهینه سرمایه های انسانی در چارچوب استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001 ، نظام مديريت ارتباط با مشتریان بر مبنای استانداردهای ISO10001,ISO10002,ISO10003,ISO10004، نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استانداردISO10015  ، استاندارد ISO27001 را  برای اطمینان از امنیت اطلاعات مشتریان و سازمان  ، استاندارد ISO14001 جهت حفظ و  صیانت از محیط زیست و پایبندی خود را به نظم با استقرار نظام مدیریتی آراستگی محیط کار بر مبنای الگوهای ارائه شده 5S اعلام می داریم که راهگشای حل مسائل در هر حوزه ای از تجارت است. هم چنین به منظور ایجاد  زمینه مناسب برای عمل به ماموریت سازمان و رسیدن به چشم انداز ترسیم شده، استاندارد ISO20000  را در کنار به روش ITIL برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات الگو قرار داده ایم. در همین راستا شرکت انتقال داده های آسیاتک برنامه های توسعه خود را بر اساس محورهای اصلی  ذیل  پایه ریزی نموده و خود را متعهد به اجرای اثربخش آنها می داند:

 

رهبری و مدیریت:

سرلوحه تفکر ما: " ما به تصمیم گیری بر پایه تجزیه وتحلیل واقع گرایانه ایمان داریم".

  • جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و خلاق به عنوان سرمایه های فکری و آینده ساز برای جامعه
  • بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایتمندی کلیه ذینفعان
  • تلاش برای تحقق الزامات قانونی مقرراتی در تمامی ابعاد مرتبط با سیستم مدیریت سازمان و توسعه ادبیات رگولاتوری در چارچوب استراتژی و اهداف سازمان
مشتریان:

سرلوحه رفتار ما: " مشتری عضوی از خانواده آسیاتک است  و ما متعهد به برآورده سازی کلیه نیازمندی های مرتبط با محصول و خدمات می باشیم".

  • طراحی و ارائه خدما ت با کیفیت برتر در حوزه IT جهت برآوردن نیازها  و خواسته های مشتریان و افزایش سهم بازار
  • بکارگیری انواع فناوری های خلاقانه و نوین جهت ارتباط آسان و سریع مشتریان با سازمان
  • ارائه خدمات بهینه با رویکرد بهبود مستمر در جهت رسیدگی موثر و رضایت بخش  به شکایات و اختلافات مشتریان
جامعه و کارکنان:

سرلوحه کار ما: " موفقیت تنها با همراهی سرمایه های انسانی خلاق و یادگیرنده میسر است".

  • بهبود کیفی زندگی کاری سرمایه های انسانی و ارتقای سطح انگیزه، شادی و موفقیت در سازمان و ارتقاء سلامت کارکنان
  • ارتقای سرمایه های انسانی بر مبنای صلاحیت، توانمندی و ارزیابی عملکرد منصفانه و دقیق  و توسعه آگاهی و دانش کارکنان از طریق آموزش
  • تلاش در جهت نیل به محیط زیست پاک از طریق کاهش آلاینده های زیست محیطی و تکیه بر پیشگیری از بروز هر نوع آلودگی در محیط زیست
  • ارتقاء محیط کاری سازمان از طریق توسعه فرهنگ آراستگی محیط کار

برای نیل به این اهداف و برنامه ها، تمامی رویه ها، ساختارها، افراد و منابع مالی در کنار هم قرار می گیرند تا بتوانیم در زمان موثر به نتایج مورد انتظار دست یافته و الگویی برای بهبود و توسعه در کشور باشیم.

دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی و مدیریت ارتباط با مشتریان:

ارائه خدمات ارتباطی و ثابت از جمله: پهنای باند اینترنت و اینترانت و نیز سرویس­ های ارزش افزوده به کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی در قالب محصولات و سرویس ­های دوستدار محیط زیست مبتنی بر بستر سیمی و بی­سیم از طریق کاهش و مدیریت پیامدهای زیست محیطی  نیز انطباق با الزامات قانونی و مقرراتی قابل کاربرد در فرایندهای ارایه محصول در مرزهای فیزیکی و تکنولوژی

مرزهای فیزیکی سازمان شامل:

نشانی ساختمان 1: شرکت انتقال داده های آسیاتک: خیابان شهید بهشتی، بعد از خیابان میرعماد، پلاک290
نشانی ساختمان 2: شرکت انتقال داده های آسیاتک: خیابان سهروردی، هویزه غربی، پلاک63

دامنه کاربرد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات:

  •     واحدهای فناوری اطلاعات

  •     شبکه

  •     زیرساخت سیستمی

قلمروهای فیزیکی، سازمانی و تکنولوژی عبارتند از:

1-      قلمرو فیزیکی

قلمروی فیزیکی پیاده­ سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در شرکت انتقال داده­ های آسیاتک موارد زیر را شامل می­ شود:
واحدهای سازمانی مستقر در ساختمان بهشتی:
طبقه چهارم: مرکز داده (Data Center)، واحد نرم­ افزار، واحد بهره برداری و نگهداری شبکه
طبقه پنجم: واحد سیستم­ های فنی

2-     قلمرو سازمانی

قلمروی سازمانی پیاده ­سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، کارکنان، فعاليت ­ها و فرآیندهاي مرتبط با ارائه و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت می­ باشد که در قلمروی فیزیکی مشخص شده و در راستای تحقق محصول اینترنت پرسرعت ADSL فعالیت می­ نمایند.

3- قلمرو تكنولوژيكي

قلمروی تکنولوزیکی پیاده­ سازی سیستم مدیریت امینت اطلاعات، كليه تكنولوژي­ هاي مرتبط با ارائه و پشتیبانی از سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می­ باشد که موارد زیر را شامل می­ شوند:
• تجهیزات مورد استفاده جهت ایجاد شبکه دسترسی موجود در مرکز داده (Data Center) از قبيل سرورها، شبكه فیبر نوری، رادیوئی، خطوط ارتباطی اختصاصی و كابلي، روترها، سوئیچ­ها، تجهیزات VOIP، تجهیزات E1 و... که برای ارائه خدمات ADSL 2+ در سطح کشور استفاده می­ شوند.
• کلیه تجهیزات ارتباطی تا لایه دسترسی
• کلیه پایگاه­ های داده و نرم­ افزارهای موجود بر روی سرورهای موجود در شرکت آسیاتک

ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)
ارکان جهت ساز (چشم انداز، ماموریت، ارزشها، خط مشی)
Product rating: 4.5 out of 5 with 43036 ratings

معرفی  آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در سال 1382به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT، تأسیس و موفق به اخذ پروانه FCP  به شماره 16-94-100 شده و افـق جـدیـدی از ارائـه انـواع خدمـات از جملـه ارائـه پـورت پرسرعـت بــر روی بسـتــر وایــرلس، فیبــر و ... (علاوه  بر DSL)، همچنیـن خدمات تلفن ثـابـت و خدمـات مشابـه ارتباطـی را در پیش رو دارد.

در حال حاضر بیش از 1400 مرکز مخابراتی در شهرهای مختلف کشور، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی شرکت انتقال داده های آسیاتک با بیش از 1,000,000 پورت بوده و سرویس های متنوعی به اقشار مختلف جامعه و سازمان ها با توجه به شبکه گسترده و مویرگی فروش، ارائه می گردد.

 

ماموریت

 بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت،قابل اعتماد و فراگیر

 

چشم انداز

مطلوب ترین اپراتور ارائه دهنده ی خدمات ارتباطی در کشور تا سال 1400 با دستیابی به اهداف زیر :
آ     : آینده نگری در طراحی و تامین زیر ساخت ارتباطی
س  : سودآوری بیشینه و حرکت به سمت سهم حداکثری از بازار
ی   : یادگیری و نوآوری در سازمان با توسعه کارکنان خلاق
الف : افزایش بهره وری
ت   : تامین سطح کیفیت پایدار و قابل اعتماد
ک   : کسب حداکثر رضایت مشتریان در ارائه خدمات

 

ارزش های سازمانی

  •     من می توانم
  •     پایبندی به سیستم ها و بهبود مستمر
  •     ارزش آفرینی برای مشتریان
  •     توجه به اصول توسعه پایدار
  •     توسعه فرهنگ مشارکت
  •    پاسخگویی، درستی و صداقت مسئولانه

خط مشی سازمانی

ما بر این باوریم که شیوه رهبری، ارتباط با مشتری و مدیریت بهینه سرمایه های انسانی در چارچوب استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO9001 ، نظام مديريت ارتباط با مشتریان بر مبنای استانداردهای ISO10001,ISO10002,ISO10003,ISO10004، نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استانداردISO10015  ، استاندارد ISO27001 را  برای اطمینان از امنیت اطلاعات مشتریان و سازمان  ، استاندارد ISO14001 جهت حفظ و  صیانت از محیط زیست و پایبندی خود را به نظم با استقرار نظام مدیریتی آراستگی محیط کار بر مبنای الگوهای ارائه شده 5S اعلام می داریم که راهگشای حل مسائل در هر حوزه ای از تجارت است. هم چنین به منظور ایجاد  زمینه مناسب برای عمل به ماموریت سازمان و رسیدن به چشم انداز ترسیم شده، استاندارد ISO20000  را در کنار به روش ITIL برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات الگو قرار داده ایم. در همین راستا شرکت انتقال داده های آسیاتک برنامه های توسعه خود را بر اساس محورهای اصلی  ذیل  پایه ریزی نموده و خود را متعهد به اجرای اثربخش آنها می داند:

 

رهبری و مدیریت:

سرلوحه تفکر ما: " ما به تصمیم گیری بر پایه تجزیه وتحلیل واقع گرایانه ایمان داریم".

  • جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و خلاق به عنوان سرمایه های فکری و آینده ساز برای جامعه
  • بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایتمندی کلیه ذینفعان
  • تلاش برای تحقق الزامات قانونی مقرراتی در تمامی ابعاد مرتبط با سیستم مدیریت سازمان و توسعه ادبیات رگولاتوری در چارچوب استراتژی و اهداف سازمان
مشتریان:

سرلوحه رفتار ما: " مشتری عضوی از خانواده آسیاتک است  و ما متعهد به برآورده سازی کلیه نیازمندی های مرتبط با محصول و خدمات می باشیم".

  • طراحی و ارائه خدما ت با کیفیت برتر در حوزه IT جهت برآوردن نیازها  و خواسته های مشتریان و افزایش سهم بازار
  • بکارگیری انواع فناوری های خلاقانه و نوین جهت ارتباط آسان و سریع مشتریان با سازمان
  • ارائه خدمات بهینه با رویکرد بهبود مستمر در جهت رسیدگی موثر و رضایت بخش  به شکایات و اختلافات مشتریان
جامعه و کارکنان:

سرلوحه کار ما: " موفقیت تنها با همراهی سرمایه های انسانی خلاق و یادگیرنده میسر است".

  • بهبود کیفی زندگی کاری سرمایه های انسانی و ارتقای سطح انگیزه، شادی و موفقیت در سازمان و ارتقاء سلامت کارکنان
  • ارتقای سرمایه های انسانی بر مبنای صلاحیت، توانمندی و ارزیابی عملکرد منصفانه و دقیق  و توسعه آگاهی و دانش کارکنان از طریق آموزش
  • تلاش در جهت نیل به محیط زیست پاک از طریق کاهش آلاینده های زیست محیطی و تکیه بر پیشگیری از بروز هر نوع آلودگی در محیط زیست
  • ارتقاء محیط کاری سازمان از طریق توسعه فرهنگ آراستگی محیط کار

برای نیل به این اهداف و برنامه ها، تمامی رویه ها، ساختارها، افراد و منابع مالی در کنار هم قرار می گیرند تا بتوانیم در زمان موثر به نتایج مورد انتظار دست یافته و الگویی برای بهبود و توسعه در کشور باشیم.

دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت، زیست محیطی و مدیریت ارتباط با مشتریان:

ارائه خدمات ارتباطی و ثابت از جمله: پهنای باند اینترنت و اینترانت و نیز سرویس­ های ارزش افزوده به کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی در قالب محصولات و سرویس ­های دوستدار محیط زیست مبتنی بر بستر سیمی و بی­سیم از طریق کاهش و مدیریت پیامدهای زیست محیطی  نیز انطباق با الزامات قانونی و مقرراتی قابل کاربرد در فرایندهای ارایه محصول در مرزهای فیزیکی و تکنولوژی

مرزهای فیزیکی سازمان شامل:

نشانی ساختمان 1: شرکت انتقال داده های آسیاتک: خیابان شهید بهشتی، بعد از خیابان میرعماد، پلاک290
نشانی ساختمان 2: شرکت انتقال داده های آسیاتک: خیابان سهروردی، هویزه غربی، پلاک63

دامنه کاربرد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات:

  •     واحدهای فناوری اطلاعات

  •     شبکه

  •     زیرساخت سیستمی

قلمروهای فیزیکی، سازمانی و تکنولوژی عبارتند از:

1-      قلمرو فیزیکی

قلمروی فیزیکی پیاده­ سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در شرکت انتقال داده­ های آسیاتک موارد زیر را شامل می­ شود:
واحدهای سازمانی مستقر در ساختمان بهشتی:
طبقه چهارم: مرکز داده (Data Center)، واحد نرم­ افزار، واحد بهره برداری و نگهداری شبکه
طبقه پنجم: واحد سیستم­ های فنی

2-     قلمرو سازمانی

قلمروی سازمانی پیاده ­سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، کارکنان، فعاليت ­ها و فرآیندهاي مرتبط با ارائه و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت می­ باشد که در قلمروی فیزیکی مشخص شده و در راستای تحقق محصول اینترنت پرسرعت ADSL فعالیت می­ نمایند.

3- قلمرو تكنولوژيكي

قلمروی تکنولوزیکی پیاده­ سازی سیستم مدیریت امینت اطلاعات، كليه تكنولوژي­ هاي مرتبط با ارائه و پشتیبانی از سرویس اینترنت پرسرعت ADSL می­ باشد که موارد زیر را شامل می­ شوند:
• تجهیزات مورد استفاده جهت ایجاد شبکه دسترسی موجود در مرکز داده (Data Center) از قبيل سرورها، شبكه فیبر نوری، رادیوئی، خطوط ارتباطی اختصاصی و كابلي، روترها، سوئیچ­ها، تجهیزات VOIP، تجهیزات E1 و... که برای ارائه خدمات ADSL 2+ در سطح کشور استفاده می­ شوند.
• کلیه تجهیزات ارتباطی تا لایه دسترسی
• کلیه پایگاه­ های داده و نرم­ افزارهای موجود بر روی سرورهای موجود در شرکت آسیاتک