آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

اینترنت پر سرعت , اینترنت , اینترنت پرسرعت , تعرفه اینترنت , adsl , ADSL شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، در راستای آموزش شبكه فروش استان كرمان و معرفی سرویس‌های جدید خود سمینار آموزشی در استان کرمان را در پنجم بهمن ماه سال 1395 برگزار کرد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

 

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

توسط آسیاتک در استان کرمان صورت گرفت:

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، در راستای آموزش شبكه فروش استان كرمان و معرفی سرویس‌های جدید خود  سمینار آموزشی در استان کرمان را در پنجم بهمن ماه سال 1395 برگزار کرد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این سمینار یک روزه با حضور مدیریت فروش مشتریان و جمعی از عاملین فروش و پشتیبانی استان کرمان برپاشده و  مهندس خمیس‌آبادی (مدیر فروش مشتریان شرکت آسیاتک) سخنران آن بود.

وی در ابتدا پیرامون تغییرات پروانه PAP به FCP ، بسترهای فیبر و وایرلس و شهرهای تحت پوشش توضیحاتی را مطرح کرده و سپس به تشریح توضیحات فنی در ارتباط با ویژگی‌ها و مزایای سرویس‌های وایرلس، دسترسی‌های مرتبط، نحوه‌ی فروش آن و مراحل پيشرفت پروژه راه اندازي سرويس وايرلس در استان کرمان پرداخت.

مدیر فروش مشتریان آسیاتک  ضمن بیان اهمیت آموزش و ارتقای دانش فنی در شبکه فروش، در خصوص راه كارهاي نوين آموزش سال 1395 كه توسط شركت آسياتك در سطح كشور برگزار شده توضيحات كاملي ارائه کرد.

وی  آموزش شبكه فروش و بازاريابان لايه دوم را نیز  مانند بازاریابان لايه يك دانست و بر این نکته تاکید کرد که این آموزش نیز می بایست توسط سرشاخه های شبکه یک (مانند لایه اول) صورت پذیرد.

وی با اشاره مواردی چون ابزارهای توانمندساز شبکه فروش در زمینه بازاریابی و توسعه بازار از جمله تبلیغات محیطی، حضور در نمایشگاه‌های استانی و اقدامات اسپانسرینگ، طراحی پروموشن های ویژه ، انجام طرح های فروش ویژه با عاملین برتر و برگزاری کمپین های خاص در برخی استان ها با مشارکت عاملین پرفروش  را از جمله  اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش انگیزه‌ی عاملین فروش اشاره کرد.

همچنین مهندس خمیس آبادی برخی از قوانین و الزامات شبکه فروش در توسعه بازار، مباحث رگولاتوري مرتبط به شبكه فروش را برای حاضرین آموزش و تشریح کرد.  

گفتنی است در پایان این سمینار بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و چالش های پیش رو برگزار گردید و راهکارهای مناسب به همراه  توضیحات لازم توسط مدير فروش مشتريان شركت آسياتك به پرسشگران  ارائه شد.

 

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید
آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید
Product rating: 4.5 out of 5 with 9592 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۵/۱۱/۱۰

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

توسط آسیاتک در استان کرمان صورت گرفت:

آموزش شبكه فروش و معرفی سرویس‌های جدید

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، در راستای آموزش شبكه فروش استان كرمان و معرفی سرویس‌های جدید خود  سمینار آموزشی در استان کرمان را در پنجم بهمن ماه سال 1395 برگزار کرد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این سمینار یک روزه با حضور مدیریت فروش مشتریان و جمعی از عاملین فروش و پشتیبانی استان کرمان برپاشده و  مهندس خمیس‌آبادی (مدیر فروش مشتریان شرکت آسیاتک) سخنران آن بود.

وی در ابتدا پیرامون تغییرات پروانه PAP به FCP ، بسترهای فیبر و وایرلس و شهرهای تحت پوشش توضیحاتی را مطرح کرده و سپس به تشریح توضیحات فنی در ارتباط با ویژگی‌ها و مزایای سرویس‌های وایرلس، دسترسی‌های مرتبط، نحوه‌ی فروش آن و مراحل پيشرفت پروژه راه اندازي سرويس وايرلس در استان کرمان پرداخت.

مدیر فروش مشتریان آسیاتک  ضمن بیان اهمیت آموزش و ارتقای دانش فنی در شبکه فروش، در خصوص راه كارهاي نوين آموزش سال 1395 كه توسط شركت آسياتك در سطح كشور برگزار شده توضيحات كاملي ارائه کرد.

وی  آموزش شبكه فروش و بازاريابان لايه دوم را نیز  مانند بازاریابان لايه يك دانست و بر این نکته تاکید کرد که این آموزش نیز می بایست توسط سرشاخه های شبکه یک (مانند لایه اول) صورت پذیرد.

وی با اشاره مواردی چون ابزارهای توانمندساز شبکه فروش در زمینه بازاریابی و توسعه بازار از جمله تبلیغات محیطی، حضور در نمایشگاه‌های استانی و اقدامات اسپانسرینگ، طراحی پروموشن های ویژه ، انجام طرح های فروش ویژه با عاملین برتر و برگزاری کمپین های خاص در برخی استان ها با مشارکت عاملین پرفروش  را از جمله  اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش انگیزه‌ی عاملین فروش اشاره کرد.

همچنین مهندس خمیس آبادی برخی از قوانین و الزامات شبکه فروش در توسعه بازار، مباحث رگولاتوري مرتبط به شبكه فروش را برای حاضرین آموزش و تشریح کرد.  

گفتنی است در پایان این سمینار بخش پرسش و پاسخ با مشارکت حضار پیرامون مسائل و چالش های پیش رو برگزار گردید و راهکارهای مناسب به همراه  توضیحات لازم توسط مدير فروش مشتريان شركت آسياتك به پرسشگران  ارائه شد.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی