آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK

تی پی لینک, اینترنت پر سرعت, +ADSL2, اینترنت پرسرعت, TP-link مراسم رونمایی از تفاهم نامه همکاری بین شرکت انتقال داده های آسیاتک و شرکت TP-LINK با هدف توسعه بازار،ایجاد بستر و زیرساخت های دسترسی راحتر جامعه به شبکه اینترنت پرسرعت با حضور محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک و لورنس لو مدیر عامل
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK

 

آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK

آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK

بن های تخفیف 22 هزارتومانی آسیاتک برروی محصولات  TP-LINK
مراسم رونمایی از تفاهم نامه همکاری بین شرکت انتقال داده های آسیاتک و شرکت TP-LINK با هدف توسعه بازار،ایجاد بستر و زیرساخت های دسترسی راحتر جامعه به شبکه اینترنت پرسرعت با حضور محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک و لورنس لو مدیر عامل شرکت تی پی لینک در ایران در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک با اشاره به اینکه ما به دنبال آن بوده و هستیم تا خدمات خود را بدون محدودیت های تکنولوژیکی در اختیار کاربران قرار دهیم، گفت: با وجود تنوع محصول در بازار مردم باید به سمت و سویی بروند که بدون نگاه اقتصادی و تجاری برروی یک برند بتوانند با محصولات خوب و مورد تایید با سهم بازار بیشتردر کشور آشنا شوند.
وی احترام به سلیقه مخاطب در انتخاب کالا و خدمات و معرفی محصولاتی که حداقل امنیت را برای مشتری به دنبال داشته باشد را از اهداف آسیاتک دانست و گفت: براساس بررسی ها و گزارشات جمع آوری شده از سوی کاربران آسیاتک در سطح کشور به این نتیجه رسیده ایم که هم افزایی و بهم پیوستن برندهای موفق می تواند در توسعه و افزایش سهم بازار طرفین موثر و در نهایت رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشد؛ در همین راستا به دنبال تامین کننده ای بودیم که علاوه بر تجربه جهانی، بتواند نیازهای کاربران ما را برآورده کند و بر این باوریم که شرکت تی پی لینک به عنوان تامین کننده تجهیزاتی که در حوزه ها و تکنولوژی های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد، می تواند ما را در این راه همراهی کند.
مدیر عامل شرکت آسیاتک در ادامه گفت:از آنجا که در پروانه جدید FCP موظف هستیم خدمات بدون محدودیت تکنولوژی را به مردم ارایه بدهیم، بالطبع برای داشتن زیرساختی مانند زیرساخت شبکه در فناوری DSL، وای فای، TD-LTE و FTTx و ... باید با شرکتی همراه شویم که در این زمینه ها تجربه جهانی داشته باشد چرا که تجربه آن در سایر کشورها می تواند به اجرای دقیق و بی نقص مفاد پروانه FCP در کشور به ما کمک کند.
وی با اشاره به آخرین تصمیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد ارایه مجوز FCP به چند شرکت برتر ارائه دهنده خدمات باند پهن در کشور در هفته دولت گفت: شرکت هایی که این پروانه را دریافت می کنند باید به سمت ارایه سرویس های جدید به مردم بروند و در حال حاضر آماده سازی و پیاده سازی برخی سرویس ها و پایلوت آن در شرکت آسیاتک آغاز شده و با وندورهای مختلف برای تامین تجهیزات شبکه سمت مشترک مذاکرات صورت گرفته و تست های نهایی را انجام داده ایم.
یوسفی زاده در ادامه به سرویس آسیا اسکای که یک سرویس وای فای نقطه به نقطه است و بعد از دریافت مجوز به مرور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اشاره کرد و گفت: درحال حاضر آماده ارایه این سرویس به90 درصد مصرف کننده نهایی در تهران و 15 شهر اصلی کشور هستیم. همچنین برنامه ریزی برای ارایه تلفن ثابت بر بستر IP انجام شده و منتظر صدور پروانه نامبرینگ و مجوز قانونی برای ارایه خدمت به کاربرانیم تا بتوانیم شماره تلفن همزمان با سرویس پهنای باند در اختیار متقاضیان قرار بدهیم.
وی در مورد توسعه شبکه در حوزه TD-LTE به اقدامات لازم برای دریافت پروانه اشاره کرد و گفت: با استفاده از مزایایی این پروانه و ترکیب آن با پروانه FCP می توانیم سرویس و خدمات متنوعی در اختیار کاربران خود قرار دهیم. همچنین به دنبال این هستیم تا در کمیته های تخصصی تعیین تکلیف پروانه TD-LTE برای شرکت های ارتباطات ثابت رایزنی هایی داشته باشیم تا سریعتر پروانه صادر شود و ما هم بتوانیم در کنسرسیوم هایی که قرار است به ارایه خدمت به شرکت های دارای پروانه FCP تشکیل می شوند حضور داشته باشیم و جزو تامین کننده خدمات TD-LTE به روش انتقال دیتا و ثابت شویم.
مدیر عامل شرکت آسیاتک گفت: تغییر پروانه شرکت های PAP به FCP هم از لحاظ ریالی و هم حوزه فعالیت تغییرات کلانی را برای شرکت ها به همراه دارد و بار زیادی برروی دوش شرکت ها قرارمی دهد و قاعدتا شرکت ها برنامه ریزی های سنگین تری را باید انجام دهند و ما هم امیدواریم بتوانیم از این اتفاق تا جایی که امکانات و حمایت ها اجازه می دهد برای اریه سرویس بهتر و با کیفیت بالاتر به مردم استفاده کنیم.
وی همچنین درباره اختلالات احتمالی که پس از اخذ مجوز FCP به وجود می آید، گفت: شرکت ها پس از صدور پروانه جدید، جابجایی های سنگینی در پیش دارند و در بخش سرویس دهی و خدماتی این تغییرات ممکن است باعث نوسانات شود. همانگونه که در انتقال تکنولوژی از 3G به 4G اپراتورهای تلفن همراه این اتفاق را تجربه کردند؛ احتمالا در توسعه بازار در نسل جدید این اتفاق برای ما هم رخ خواهد داد اما با برنامه ریزی های انجام شده ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مشترکان در این انتقال با کمترین مشکل رو به رو شوند.


بومی سازی محصولات TP-LINKمتناسب با بازار ایران
لورنس لو مدیر عامل تی پی لینک در ایران نیز در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت آسیاتک، با ارائه  آماری از وضعیت تی پی لینک گفت:تی پی لینک در سال 1996 در چین تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 40 دفتر اجرایی در سراسر دنیا دارد و به عنوان برند پیشرو در تولید تجهیزات شبکه بی سیم WLAN خود را متعهد به ارایه بهترین راهکارها در زمینه تجهیزات شبکه های خانگی و اداری،خدمات مشتریان، تامین کنندگان و شرکای تجاری خود می بیند.
وی با اشاره به اینکه مجموع فروش تی پی لینک در سال 2014 از مرز 2 میلیارد دلار گذشت و در دهه گذشته رشد سالانه 30 درصدی را تجربه کرده است، گفت: براساس تحلیل موسسه معتبر جهانی IDC تی پی لینک با داشتن 43/26  درصد از سهم بازار جهانی در سه ماهه اول سال 2015 به عنوان برند اول دنیا در تولید تجهیزات شبکه بی سیم WLAN شناخته شده و در سال 2014  توانسته 150میلیون قطعه در 120 کشور دنیا عرضه کند.
مدیر عامل تی پی لینک دلیل پیشرفت این شرکت را از یک کارخانه کوچک به برند اول تولید تجهیزات شبکه در دنیا، تولید محصولات ابتکاری دانست و گفت: ما به عنوان برند پیشرو همواره به دنبال راهکارهایی برای بهبود تجربه اتصال به اینترنت بوده ایم و با اختصاص 8 درصد از کل درآمد TP-LINK به بخش تحقیق و توسعه بازار توانسته ایم به موفقیت های خوبی در این راه دست پیدا کنیم.
وی کیفیت بالای محصولات و تجهیزات شبکه، خودکفایی در تولید، کنترل کامل برروی کیفیت تمام مراحل تولید را یکی دیگر از دلایل رشد تی پی لینک در این سال ها اعلام کرد و گفت: ایران به عنوان هفدهمین کشور بزرگ دنیا همواره مورد توجه برندهای برتر جهانی بود و شرکت تی پی لینک هم از این قاعده مستثنی نیست؛ تا آنجا که محصولات این شرکت از سال 2005 در ایران مورد استفاده قرار گرفته و از سال 2011 این برند فعالیت خود را با افتتاح دفتر در ایران رسما آغاز و از زمان شروع فعالیت در ایران رشد سالانه 45/32 درصد را تجربه کرد و توانست در این مدت 150 محصول را در بازار ایران عرضه و تنها در سال 2014 یک میلیون قطعه در بازار ایران به فروش برساند.
لورنس به افزایش سرمایه گذاری در بازار ایران و بومی سازی محصولات متناسب با بازار ایران اشاره کرد و گفت: به عنوان شروع نیز همکاری خود را با شرکت آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارایه خدمات اینترنت پرسرعت در ایران آغاز کرده ایم  و از نیمه شهریور مردم با خرید سرویس اینترنت پرسرعت آسیاتک می توانند مودم های TP-LINK را دریافت کنند و تجربه اتصال وای فای  بهتری داشته باشند و متقابلا مشتریان تجهیزات شبکه ای از TP-LINK می توانند از بن های تخیف 22 هزارتومانی آسیاتک استفاده کنند.
 لورنس لو چشم انداز آینده تی پی لینک را همچنان نوآوری در محصولات دانست و گفت: ما تنها به تولید دستگاه های بی سیم قدرتمند بسنده نمی کنیم بلکه دستگاه های هوشمند خانگی و تجهیزات جانبی و سرگرمی محصولات جدید تی پی لینک در آینده خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این تفاهمنامه تجهیزات TP-LINK در حوزه اینترنت پرسرعت تنها از طریق آسیاتک ارایه می شود، گفت:علت انتخاب آسیاتک سرعت رشد این شرکت و قرار گرفتن آن در رده های برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت در سال های گذشته بوده و براساس توافقات انجام شده با آسیاتک  محصولات ما براساس قرارداد در اختیار سایر درخواست کنندگان و شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت نیز قرار خواهد گرفت تنها تفاوت بن های تخفیف آسیاتک برروی محصولاتTP-LINK  خواهد بود.


راه اندازی فروشگاه های خدمات پس از فروش
لورنس لو با اشاره به اینکه TP-LINK برنامه های زیادی برای سرویس های آینده دارد چرا که تنها به فروش محصول فکر نمی کند بلکه معتقد است مصرف کننده باید از محصول لذت ببرد، گفت: در حال حاضر گارانتی محصولات  TP-LINK از طریق چهار شرکت انجام می شود و بزودی TP-LINK فروشگاه هایی را برای ارایه سرویس و خدمات بهتر در شهرهای مختلف ایران راه اندازی خواهد کرد و در آینده کلیه خدمات گارانتی را خود دفتر TP-LINK در ایران از طریق مراکز تماس انجام خواهد داد و کاربران محصول با تماس با این مراکز می توانند تمام مشکلات خود را با تکنسین مربوطه حل کنند.
وی به اهمیت خدمات در محصولات این شرکت اشاره کرد و افزود: TP-LINK تنها تولید کننده تجهیزات شبکه است که در کلیه مراحل ساخت به خودکفایی رسیده و مراکز تست زیادی دارد و ضریب قبولی تست در TP-LINK به 99/7 رسیده و این یعنی از هر هزار محصولی که در تی پی لینک مورد تست قرار می گیرد اگر فقط سه محصول تایید نشود کل محصولات به خط تولید برگردانده می شود و باید از اول تولید شود.


عرضه اوراق صکوک4 ساله آسیاتک
محمد علی یوسفی زاده در ادامه درباره وضعیت سهام آسیاتک در بورس گفت:رسالت ما رسالت اپراتوری است و در حال تبدیل شدن به شرکت بزرگی هستیم و این می طلبد که سهام عام داشته باشیم. شرکت برای تامین منابع مالی و توسعه های سنگین در آینده از طریق کارگزاری های موجود که انتخاب شده و بانک تامین کننده هم اعلام آمادگی کرده بزودی مقداری اوراق صکوک با نام به صورت 4 ساله به بازار تزریق خواهد کرد.  
وی ورود آسیاتک به بورس را تحت شرایط و طی مراحل خاص دانست و گفت: ما باید علاوه بر طی دوره مالی و حسابرسی، حسابرس معتمد بورس، حسابرس اصلی و علی البدل را انتخاب می کردیم که این کار در حال حاضر انجام شده و روزنامه رسمی آن هم به زودی انتخاب خواهد شد.
وی در ادامه افزود: برای ورود به تالار بورس دو فعالیت موازی داشتیم یکی بردن شرکت در تالار بورس تا بتوانیم آنرا از سهامی خاص به سهامی عام تبدل کنیم و دیگری تعیین تکلیف پروانه جدید بود چرا که ضوابط پروانه جدید برای شرکت های بورسی و غیر بورسی با هم متفاوت است و این پروسه باعث شد در مقطعی ورود شرکت آسیاتک به بورس متوقف شود.


تغییر مودم های DSLBOX آسیاتک از نیمه شهریور
حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک درباره نحوه عرضه مودم هایTP-LINK گفت: تبدیل خدمت به شکل محصول برای طیف وسیعی از مردم که در انتخاب و خرید کالا راحترند و تامین سرویس به صورت مجازی برایشان سخت است یک اتفاق بود که برای اولین بار در کشور از سمت آسیاتک رخ داد و منجر به تولید بسته های DSLBOX شد. در این بسته هایی که از نیمه شهریور عرضه می شود این بارمودم TP-LINK با همان شرایط قبل قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: با توجه به احترام به قرارداد قبلی؛ تعدادی بسته هایی DSLBOX که قبل از قرارداد جدید در فروشگاه ها وجود دارد به همان شکل سابق خود عرضه خواهند شد.
معاون کسب و کار شرکت آسیاتک با اشاره به تغییر الگوی رفتاری مردم در سال های اخیر گفت: مثلا در چند سال اخیر مردم یک گیگ در ماه مصرف اینترنت داشتند که این میانگین در حال حاضر به 7 تا 10 گیگ در ماه رسیده و متعاقبا تجهیزات با توجه به این الگوی رفتاری نیز تغییر پیدا می کند. بنابراین لازم است سرویس دهنده هایی مثل ما هم فرهنگشان عوض شود. یکی از اقداماتی که آسیاتک در تکمیل دیتاسنترها انجام داد و نفع آن به مردم رسید، حذف محدودیت سرعت از ترافیک هایی سرورهای داخلی بود. در حال حاضر مشترک با خریداری حداقل سرویس می تواند با بالاترین سرعت از روی سرورهای داخلی دانلود کند.
علیمحمدی یکی از دلایل همکاری مشترک با TP-LINK را توجه طرفین به تغییر ذائقه مصرف در کشور دانست و گفت: TP-LINK  تجهیزات تولید و پشتیبانی کند و ما هم پهنای باند را باز کنیم تا استفاده مردم از تکنولوژی شکل بهتری پیدا کند و مفهوم رشد علم و دانش، دانشگاه مجازی، دولت مجازی و ... نمود بیشتری پیدا کند.
وی در پاسخ به این سوال که کاربران آسیاتک در حال حاضر مودم دارند و مودم های آنها قاعدتا تغییر نمی کند، اینکه آسیاتک چقدر بازار پیش روی خود را در حال توسعه می داند که این تفاهمنامه را امضاء کرده است جای سوال دارد، گفت: این هم افزایی هم برای توسعه بازار آسیاتک طراحی شده و هم اینکه ما در 5-6 سال گذشته به شدت برای تامین امکانات با مخابرات مشکل داشتیم؛ که با این تفاهم نامه برای تامین تجهیزات DSL؛ تامین تجهیزات سرویس وای فای، خدمات بروی MVNO، بسترITE و TP- LTE (که در حال مذاکره برای دریافت فرکانس آن هستیم،) با حداقل مشکل رو به رو خواهیم بود. چرا که تا پیش از این ایجاد شبکه برای شرکت ها اولویت داشت اما در حال حاضر توسعه زیر ساخت جزو اولویت ها است.
وی در ادامه افزود: آسیاتک جزو اولین شرکت هایی است که در حال برنامه ریزی و پیاده سازی و آغاز IPv6 در شبکه است. مشترکان استفاده از DSL در کشور ممکن است از نسل های قدیمی تری از تجهیزات شبکه استفاده کنند که ساپورت IPV6 ندارند. یکی از اتفاقاتی که در این هم افزایی دیده شده تغییر تجهیزات سرویس مشترکان با تجهیزاتی است که ما از صحت عملکردشان تحت شبکه برای مشترکان اطمینان داریم.
وی در پاسخ به این سوال که با تغییر تجهیزات شبکه به دنبال رفع اختلالات در سرویس های خود هستید؟ گفت: سرویس DSL بیش از صد نقطه آسیب پذیر بین المللی، داخلی،حوزه انتقال، سیم مسی و نگهداری آن که به یکی از معضلات جدید شرکت ها تبدیل شده و ... دارد که با کوچکترین تغییر می تواند افزیش کیفیت و یا افت کیفیت و اختلال و قطعی را به همراه داشته باشد. بنابراین تنها تجهیزات شبکه نهایی نیست که کیفیت شبکه را تحت تاثیر می دهد. اما قطعا کیفیت تجهیزات، کیفیت وای فای که در محیط مشترک سرویس می دهد، مقدار پوشش در محیط مشترک، تجهیزات اضافه ای که برای سازو کارهای بزرگتر و ایجاد شبکه یکپارچه نصب شده و... چیزهایی است که برند TP-LINK  دارد و کاربر با انتخاب آن نیازی به تعدد برند در تهیه آن ندارد.

 

آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK
آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK
Product rating: 4 out of 5 with 17914 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۵/۲۷

آغاز همکاری استراتژیک آسیاتک و TP-LINK

بن های تخفیف 22 هزارتومانی آسیاتک برروی محصولات  TP-LINK
مراسم رونمایی از تفاهم نامه همکاری بین شرکت انتقال داده های آسیاتک و شرکت TP-LINK با هدف توسعه بازار،ایجاد بستر و زیرساخت های دسترسی راحتر جامعه به شبکه اینترنت پرسرعت با حضور محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک و لورنس لو مدیر عامل شرکت تی پی لینک در ایران در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک با اشاره به اینکه ما به دنبال آن بوده و هستیم تا خدمات خود را بدون محدودیت های تکنولوژیکی در اختیار کاربران قرار دهیم، گفت: با وجود تنوع محصول در بازار مردم باید به سمت و سویی بروند که بدون نگاه اقتصادی و تجاری برروی یک برند بتوانند با محصولات خوب و مورد تایید با سهم بازار بیشتردر کشور آشنا شوند.
وی احترام به سلیقه مخاطب در انتخاب کالا و خدمات و معرفی محصولاتی که حداقل امنیت را برای مشتری به دنبال داشته باشد را از اهداف آسیاتک دانست و گفت: براساس بررسی ها و گزارشات جمع آوری شده از سوی کاربران آسیاتک در سطح کشور به این نتیجه رسیده ایم که هم افزایی و بهم پیوستن برندهای موفق می تواند در توسعه و افزایش سهم بازار طرفین موثر و در نهایت رضایت مصرف کننده را به همراه داشته باشد؛ در همین راستا به دنبال تامین کننده ای بودیم که علاوه بر تجربه جهانی، بتواند نیازهای کاربران ما را برآورده کند و بر این باوریم که شرکت تی پی لینک به عنوان تامین کننده تجهیزاتی که در حوزه ها و تکنولوژی های مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد، می تواند ما را در این راه همراهی کند.
مدیر عامل شرکت آسیاتک در ادامه گفت:از آنجا که در پروانه جدید FCP موظف هستیم خدمات بدون محدودیت تکنولوژی را به مردم ارایه بدهیم، بالطبع برای داشتن زیرساختی مانند زیرساخت شبکه در فناوری DSL، وای فای، TD-LTE و FTTx و ... باید با شرکتی همراه شویم که در این زمینه ها تجربه جهانی داشته باشد چرا که تجربه آن در سایر کشورها می تواند به اجرای دقیق و بی نقص مفاد پروانه FCP در کشور به ما کمک کند.
وی با اشاره به آخرین تصمیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد ارایه مجوز FCP به چند شرکت برتر ارائه دهنده خدمات باند پهن در کشور در هفته دولت گفت: شرکت هایی که این پروانه را دریافت می کنند باید به سمت ارایه سرویس های جدید به مردم بروند و در حال حاضر آماده سازی و پیاده سازی برخی سرویس ها و پایلوت آن در شرکت آسیاتک آغاز شده و با وندورهای مختلف برای تامین تجهیزات شبکه سمت مشترک مذاکرات صورت گرفته و تست های نهایی را انجام داده ایم.
یوسفی زاده در ادامه به سرویس آسیا اسکای که یک سرویس وای فای نقطه به نقطه است و بعد از دریافت مجوز به مرور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اشاره کرد و گفت: درحال حاضر آماده ارایه این سرویس به90 درصد مصرف کننده نهایی در تهران و 15 شهر اصلی کشور هستیم. همچنین برنامه ریزی برای ارایه تلفن ثابت بر بستر IP انجام شده و منتظر صدور پروانه نامبرینگ و مجوز قانونی برای ارایه خدمت به کاربرانیم تا بتوانیم شماره تلفن همزمان با سرویس پهنای باند در اختیار متقاضیان قرار بدهیم.
وی در مورد توسعه شبکه در حوزه TD-LTE به اقدامات لازم برای دریافت پروانه اشاره کرد و گفت: با استفاده از مزایایی این پروانه و ترکیب آن با پروانه FCP می توانیم سرویس و خدمات متنوعی در اختیار کاربران خود قرار دهیم. همچنین به دنبال این هستیم تا در کمیته های تخصصی تعیین تکلیف پروانه TD-LTE برای شرکت های ارتباطات ثابت رایزنی هایی داشته باشیم تا سریعتر پروانه صادر شود و ما هم بتوانیم در کنسرسیوم هایی که قرار است به ارایه خدمت به شرکت های دارای پروانه FCP تشکیل می شوند حضور داشته باشیم و جزو تامین کننده خدمات TD-LTE به روش انتقال دیتا و ثابت شویم.
مدیر عامل شرکت آسیاتک گفت: تغییر پروانه شرکت های PAP به FCP هم از لحاظ ریالی و هم حوزه فعالیت تغییرات کلانی را برای شرکت ها به همراه دارد و بار زیادی برروی دوش شرکت ها قرارمی دهد و قاعدتا شرکت ها برنامه ریزی های سنگین تری را باید انجام دهند و ما هم امیدواریم بتوانیم از این اتفاق تا جایی که امکانات و حمایت ها اجازه می دهد برای اریه سرویس بهتر و با کیفیت بالاتر به مردم استفاده کنیم.
وی همچنین درباره اختلالات احتمالی که پس از اخذ مجوز FCP به وجود می آید، گفت: شرکت ها پس از صدور پروانه جدید، جابجایی های سنگینی در پیش دارند و در بخش سرویس دهی و خدماتی این تغییرات ممکن است باعث نوسانات شود. همانگونه که در انتقال تکنولوژی از 3G به 4G اپراتورهای تلفن همراه این اتفاق را تجربه کردند؛ احتمالا در توسعه بازار در نسل جدید این اتفاق برای ما هم رخ خواهد داد اما با برنامه ریزی های انجام شده ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مشترکان در این انتقال با کمترین مشکل رو به رو شوند.


بومی سازی محصولات TP-LINKمتناسب با بازار ایران
لورنس لو مدیر عامل تی پی لینک در ایران نیز در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت آسیاتک، با ارائه  آماری از وضعیت تی پی لینک گفت:تی پی لینک در سال 1996 در چین تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 40 دفتر اجرایی در سراسر دنیا دارد و به عنوان برند پیشرو در تولید تجهیزات شبکه بی سیم WLAN خود را متعهد به ارایه بهترین راهکارها در زمینه تجهیزات شبکه های خانگی و اداری،خدمات مشتریان، تامین کنندگان و شرکای تجاری خود می بیند.
وی با اشاره به اینکه مجموع فروش تی پی لینک در سال 2014 از مرز 2 میلیارد دلار گذشت و در دهه گذشته رشد سالانه 30 درصدی را تجربه کرده است، گفت: براساس تحلیل موسسه معتبر جهانی IDC تی پی لینک با داشتن 43/26  درصد از سهم بازار جهانی در سه ماهه اول سال 2015 به عنوان برند اول دنیا در تولید تجهیزات شبکه بی سیم WLAN شناخته شده و در سال 2014  توانسته 150میلیون قطعه در 120 کشور دنیا عرضه کند.
مدیر عامل تی پی لینک دلیل پیشرفت این شرکت را از یک کارخانه کوچک به برند اول تولید تجهیزات شبکه در دنیا، تولید محصولات ابتکاری دانست و گفت: ما به عنوان برند پیشرو همواره به دنبال راهکارهایی برای بهبود تجربه اتصال به اینترنت بوده ایم و با اختصاص 8 درصد از کل درآمد TP-LINK به بخش تحقیق و توسعه بازار توانسته ایم به موفقیت های خوبی در این راه دست پیدا کنیم.
وی کیفیت بالای محصولات و تجهیزات شبکه، خودکفایی در تولید، کنترل کامل برروی کیفیت تمام مراحل تولید را یکی دیگر از دلایل رشد تی پی لینک در این سال ها اعلام کرد و گفت: ایران به عنوان هفدهمین کشور بزرگ دنیا همواره مورد توجه برندهای برتر جهانی بود و شرکت تی پی لینک هم از این قاعده مستثنی نیست؛ تا آنجا که محصولات این شرکت از سال 2005 در ایران مورد استفاده قرار گرفته و از سال 2011 این برند فعالیت خود را با افتتاح دفتر در ایران رسما آغاز و از زمان شروع فعالیت در ایران رشد سالانه 45/32 درصد را تجربه کرد و توانست در این مدت 150 محصول را در بازار ایران عرضه و تنها در سال 2014 یک میلیون قطعه در بازار ایران به فروش برساند.
لورنس به افزایش سرمایه گذاری در بازار ایران و بومی سازی محصولات متناسب با بازار ایران اشاره کرد و گفت: به عنوان شروع نیز همکاری خود را با شرکت آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارایه خدمات اینترنت پرسرعت در ایران آغاز کرده ایم  و از نیمه شهریور مردم با خرید سرویس اینترنت پرسرعت آسیاتک می توانند مودم های TP-LINK را دریافت کنند و تجربه اتصال وای فای  بهتری داشته باشند و متقابلا مشتریان تجهیزات شبکه ای از TP-LINK می توانند از بن های تخیف 22 هزارتومانی آسیاتک استفاده کنند.
 لورنس لو چشم انداز آینده تی پی لینک را همچنان نوآوری در محصولات دانست و گفت: ما تنها به تولید دستگاه های بی سیم قدرتمند بسنده نمی کنیم بلکه دستگاه های هوشمند خانگی و تجهیزات جانبی و سرگرمی محصولات جدید تی پی لینک در آینده خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این تفاهمنامه تجهیزات TP-LINK در حوزه اینترنت پرسرعت تنها از طریق آسیاتک ارایه می شود، گفت:علت انتخاب آسیاتک سرعت رشد این شرکت و قرار گرفتن آن در رده های برترین ارایه دهنده اینترنت پرسرعت در سال های گذشته بوده و براساس توافقات انجام شده با آسیاتک  محصولات ما براساس قرارداد در اختیار سایر درخواست کنندگان و شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت نیز قرار خواهد گرفت تنها تفاوت بن های تخفیف آسیاتک برروی محصولاتTP-LINK  خواهد بود.


راه اندازی فروشگاه های خدمات پس از فروش
لورنس لو با اشاره به اینکه TP-LINK برنامه های زیادی برای سرویس های آینده دارد چرا که تنها به فروش محصول فکر نمی کند بلکه معتقد است مصرف کننده باید از محصول لذت ببرد، گفت: در حال حاضر گارانتی محصولات  TP-LINK از طریق چهار شرکت انجام می شود و بزودی TP-LINK فروشگاه هایی را برای ارایه سرویس و خدمات بهتر در شهرهای مختلف ایران راه اندازی خواهد کرد و در آینده کلیه خدمات گارانتی را خود دفتر TP-LINK در ایران از طریق مراکز تماس انجام خواهد داد و کاربران محصول با تماس با این مراکز می توانند تمام مشکلات خود را با تکنسین مربوطه حل کنند.
وی به اهمیت خدمات در محصولات این شرکت اشاره کرد و افزود: TP-LINK تنها تولید کننده تجهیزات شبکه است که در کلیه مراحل ساخت به خودکفایی رسیده و مراکز تست زیادی دارد و ضریب قبولی تست در TP-LINK به 99/7 رسیده و این یعنی از هر هزار محصولی که در تی پی لینک مورد تست قرار می گیرد اگر فقط سه محصول تایید نشود کل محصولات به خط تولید برگردانده می شود و باید از اول تولید شود.


عرضه اوراق صکوک4 ساله آسیاتک
محمد علی یوسفی زاده در ادامه درباره وضعیت سهام آسیاتک در بورس گفت:رسالت ما رسالت اپراتوری است و در حال تبدیل شدن به شرکت بزرگی هستیم و این می طلبد که سهام عام داشته باشیم. شرکت برای تامین منابع مالی و توسعه های سنگین در آینده از طریق کارگزاری های موجود که انتخاب شده و بانک تامین کننده هم اعلام آمادگی کرده بزودی مقداری اوراق صکوک با نام به صورت 4 ساله به بازار تزریق خواهد کرد.  
وی ورود آسیاتک به بورس را تحت شرایط و طی مراحل خاص دانست و گفت: ما باید علاوه بر طی دوره مالی و حسابرسی، حسابرس معتمد بورس، حسابرس اصلی و علی البدل را انتخاب می کردیم که این کار در حال حاضر انجام شده و روزنامه رسمی آن هم به زودی انتخاب خواهد شد.
وی در ادامه افزود: برای ورود به تالار بورس دو فعالیت موازی داشتیم یکی بردن شرکت در تالار بورس تا بتوانیم آنرا از سهامی خاص به سهامی عام تبدل کنیم و دیگری تعیین تکلیف پروانه جدید بود چرا که ضوابط پروانه جدید برای شرکت های بورسی و غیر بورسی با هم متفاوت است و این پروسه باعث شد در مقطعی ورود شرکت آسیاتک به بورس متوقف شود.


تغییر مودم های DSLBOX آسیاتک از نیمه شهریور
حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک درباره نحوه عرضه مودم هایTP-LINK گفت: تبدیل خدمت به شکل محصول برای طیف وسیعی از مردم که در انتخاب و خرید کالا راحترند و تامین سرویس به صورت مجازی برایشان سخت است یک اتفاق بود که برای اولین بار در کشور از سمت آسیاتک رخ داد و منجر به تولید بسته های DSLBOX شد. در این بسته هایی که از نیمه شهریور عرضه می شود این بارمودم TP-LINK با همان شرایط قبل قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: با توجه به احترام به قرارداد قبلی؛ تعدادی بسته هایی DSLBOX که قبل از قرارداد جدید در فروشگاه ها وجود دارد به همان شکل سابق خود عرضه خواهند شد.
معاون کسب و کار شرکت آسیاتک با اشاره به تغییر الگوی رفتاری مردم در سال های اخیر گفت: مثلا در چند سال اخیر مردم یک گیگ در ماه مصرف اینترنت داشتند که این میانگین در حال حاضر به 7 تا 10 گیگ در ماه رسیده و متعاقبا تجهیزات با توجه به این الگوی رفتاری نیز تغییر پیدا می کند. بنابراین لازم است سرویس دهنده هایی مثل ما هم فرهنگشان عوض شود. یکی از اقداماتی که آسیاتک در تکمیل دیتاسنترها انجام داد و نفع آن به مردم رسید، حذف محدودیت سرعت از ترافیک هایی سرورهای داخلی بود. در حال حاضر مشترک با خریداری حداقل سرویس می تواند با بالاترین سرعت از روی سرورهای داخلی دانلود کند.
علیمحمدی یکی از دلایل همکاری مشترک با TP-LINK را توجه طرفین به تغییر ذائقه مصرف در کشور دانست و گفت: TP-LINK  تجهیزات تولید و پشتیبانی کند و ما هم پهنای باند را باز کنیم تا استفاده مردم از تکنولوژی شکل بهتری پیدا کند و مفهوم رشد علم و دانش، دانشگاه مجازی، دولت مجازی و ... نمود بیشتری پیدا کند.
وی در پاسخ به این سوال که کاربران آسیاتک در حال حاضر مودم دارند و مودم های آنها قاعدتا تغییر نمی کند، اینکه آسیاتک چقدر بازار پیش روی خود را در حال توسعه می داند که این تفاهمنامه را امضاء کرده است جای سوال دارد، گفت: این هم افزایی هم برای توسعه بازار آسیاتک طراحی شده و هم اینکه ما در 5-6 سال گذشته به شدت برای تامین امکانات با مخابرات مشکل داشتیم؛ که با این تفاهم نامه برای تامین تجهیزات DSL؛ تامین تجهیزات سرویس وای فای، خدمات بروی MVNO، بسترITE و TP- LTE (که در حال مذاکره برای دریافت فرکانس آن هستیم،) با حداقل مشکل رو به رو خواهیم بود. چرا که تا پیش از این ایجاد شبکه برای شرکت ها اولویت داشت اما در حال حاضر توسعه زیر ساخت جزو اولویت ها است.
وی در ادامه افزود: آسیاتک جزو اولین شرکت هایی است که در حال برنامه ریزی و پیاده سازی و آغاز IPv6 در شبکه است. مشترکان استفاده از DSL در کشور ممکن است از نسل های قدیمی تری از تجهیزات شبکه استفاده کنند که ساپورت IPV6 ندارند. یکی از اتفاقاتی که در این هم افزایی دیده شده تغییر تجهیزات سرویس مشترکان با تجهیزاتی است که ما از صحت عملکردشان تحت شبکه برای مشترکان اطمینان داریم.
وی در پاسخ به این سوال که با تغییر تجهیزات شبکه به دنبال رفع اختلالات در سرویس های خود هستید؟ گفت: سرویس DSL بیش از صد نقطه آسیب پذیر بین المللی، داخلی،حوزه انتقال، سیم مسی و نگهداری آن که به یکی از معضلات جدید شرکت ها تبدیل شده و ... دارد که با کوچکترین تغییر می تواند افزیش کیفیت و یا افت کیفیت و اختلال و قطعی را به همراه داشته باشد. بنابراین تنها تجهیزات شبکه نهایی نیست که کیفیت شبکه را تحت تاثیر می دهد. اما قطعا کیفیت تجهیزات، کیفیت وای فای که در محیط مشترک سرویس می دهد، مقدار پوشش در محیط مشترک، تجهیزات اضافه ای که برای سازو کارهای بزرگتر و ایجاد شبکه یکپارچه نصب شده و... چیزهایی است که برند TP-LINK  دارد و کاربر با انتخاب آن نیازی به تعدد برند در تهیه آن ندارد.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی