آسیاتک موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد
اینترنت، اینترنت پر سرعت ، اینترنت پر سرعت adsl2+ ، ای دی اس ال آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پر سرعت ADSL2+ موفق به دریافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان در کیفیت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال شد .
Average rating: 5, based on
5 with
189000 reviews
آسیاتک موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد
آسیاتک موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد
آسیاتک موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد
By Asiatech Admin
شرکت آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت در سومین اجلاس رضايتمندي مشتريان موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد.
به گزارش روابط عمومي شركت انتقال داده های آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت ، در سومين اجلاس توسعه صنايع ملي ايران كه از آن باعنوان بزرگترين اجلاس مشترك سرمايهگذاران، توليدكنندگان و مديران خلاق و عاليرتبه كشور ياد ميشود، به عنوان یکی از برگزيدگان تنديس رضايتمندي مشتريان و حامي توليدات ملي معرفي شد و مورد تقدير قرار گرفت.
محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک با بیان اینکه مهمترین هدف این گردهمایی ایجاد بستر مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش است، گفت:حضور در این گردهمایی ها امکان تعامل مستقیم میان مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری را فراهم می آورد. وی با بیان اینکه این جایزه ملی براساس شاخص اثر بخشی رضایت مشتری بر طبق استانداردهای بینالمللی به سازمانهایی تعلق گرفته که در مقایسه با سال گذشته رشد داشتهاند، گفت: آسیاتک یکی از شرکت های ارایه ADSL2+،پهنای باند اختصاصی و خدمات دیتاسنتر است که در 2 سال گذشته رشد چشم گیری در ایجاد رضایت در مشتریان و همچنین کسب گواهی نامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی داشته است.
لازم به ذکر است سومین اجلاس رضایتمندی مشتری امسال با حمایت فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کننده ، حمایت انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی تهران و انجمن مهندسی صنایع برگزار شد.
Product rating:
4.5 out of
5 with
3922 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
شرکت آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت در سومین اجلاس رضايتمندي مشتريان موفق به دريافت جایزه ملی رضایتمندی مشتریان شد.
به گزارش روابط عمومي شركت انتقال داده های آسیاتک ارایه کننده اینترنت پرسرعت ، در سومين اجلاس توسعه صنايع ملي ايران كه از آن باعنوان بزرگترين اجلاس مشترك سرمايهگذاران، توليدكنندگان و مديران خلاق و عاليرتبه كشور ياد ميشود، به عنوان یکی از برگزيدگان تنديس رضايتمندي مشتريان و حامي توليدات ملي معرفي شد و مورد تقدير قرار گرفت.
محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک با بیان اینکه مهمترین هدف این گردهمایی ایجاد بستر مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش است، گفت:حضور در این گردهمایی ها امکان تعامل مستقیم میان مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری را فراهم می آورد. وی با بیان اینکه این جایزه ملی براساس شاخص اثر بخشی رضایت مشتری بر طبق استانداردهای بینالمللی به سازمانهایی تعلق گرفته که در مقایسه با سال گذشته رشد داشتهاند، گفت: آسیاتک یکی از شرکت های ارایه ADSL2+،پهنای باند اختصاصی و خدمات دیتاسنتر است که در 2 سال گذشته رشد چشم گیری در ایجاد رضایت در مشتریان و همچنین کسب گواهی نامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی داشته است.
لازم به ذکر است سومین اجلاس رضایتمندی مشتری امسال با حمایت فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کننده ، حمایت انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی تهران و انجمن مهندسی صنایع برگزار شد.