آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

ینترنت پرسرعت +ADSL2, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال, تعرفه اینرنت پرسرعت, پهنای باند اختصاصی, تعرفه پهنای باند اختصاصی آسیاتک حامی دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

 

آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

آسیاتک حامی دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت کشور در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی مراکز تماس خود (کال سنتر) و انتقال دانش و تجربیات روز دنیا برای وفادار سازی مشتریان در صنعت ICT از دومین سمینار سراسری مراکز تماس که در دو بخش بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری برگزار شد، حمایت کرد.
بنابراین گزارش، آسیاتک براین باور است که در عصر اینترنت، تجارت الکترونیک، شبکه‌های اجتماعی که حجم زیادی از خرید و فروش ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، وظیفه مراکز تماس یا کال سنترهاست که دراولین ارتباط با خریدار ارتباط موثر را برقرار کرده و تمام تلاش خود را برای نگهداری آن بکار برد.  
دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها، 14 مرداد 94 به مدت 1 روز  در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

 

آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس
آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس
Product rating: 3 out of 5 with 7609 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷

آسیاتک حامی مالی دومین سمینار سراسری مراکز تماس

آسیاتک حامی دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک برترین ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت کشور در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی مراکز تماس خود (کال سنتر) و انتقال دانش و تجربیات روز دنیا برای وفادار سازی مشتریان در صنعت ICT از دومین سمینار سراسری مراکز تماس که در دو بخش بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری برگزار شد، حمایت کرد.
بنابراین گزارش، آسیاتک براین باور است که در عصر اینترنت، تجارت الکترونیک، شبکه‌های اجتماعی که حجم زیادی از خرید و فروش ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، وظیفه مراکز تماس یا کال سنترهاست که دراولین ارتباط با خریدار ارتباط موثر را برقرار کرده و تمام تلاش خود را برای نگهداری آن بکار برد.  
دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها، 14 مرداد 94 به مدت 1 روز  در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی