آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

اینترنت پرسرعت +ADSL2, اینترنت پرسرعت, +ADSL2, ای دی اس ال, تعرفه اینرنت پرسرعت, پهنای باند اختصاصی, تعرفه پهنای باند اختصاصی آسیاتک در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، برای چهارمین سال متوالی به عنوان سازمان پیشرو در کیفیت؛ موفق به دریافت تندیس برنزین و لوح تقدیر به خاطرارایه خدمات باکیفیت اینترنت پرسرعت +ADSL2 در کشور شد.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

 

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

آسیاتک در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، برای چهارمین سال متوالی به عنوان سازمان پیشرو در کیفیت؛ موفق به دریافت تندیس برنزین و لوح تقدیر به خاطرارایه خدمات باکیفیت اینترنت پرسرعت +ADSL2 در کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، آسیاتک تنها شرکت حوزه ICT کشور بود که تندیس برنزین و لوح تقدیر به پاس ارایه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 دریافت کرد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک با تکیه بر مفهوم مشتری مداری و ارائه خدمات برتر به عنوان ارزش جاری در سازمان طی سال های گذشته نسبت به اجرای مدل های ملی و بین المللی اقدام و در این راستا، شرکت در جایزه ملی کیفیت بصورت سالانه مد نظر این شرکت می باشد. شرکت آسیاتک طی 4 سال گذشته از دستیابی به سطح اهتمام به کیفیت در سال اول تا دریافت تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت در سال چهارم براساس ارزیابی های انجام شده توسط دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ارتقا یافته است.

در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ تندیس برنزین و لوح تقدیر ارایه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2، به آسیاتک اعطاء شد.

در این همایش که هرسال از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز ملی کیفیت برگزار می شود، عملكرد سازمان‌هاي متقاضي با توجه به طراحى، توليد، عرضه محصول و ارائه خدمات با توجه به معيارهاي مدل EFQM ( در سطوحي كه براي تعيين آنها ارزيابي همه جانبه و كاملي از فعاليت‌هاي عملياتي و كيفي سازمان در ارتباط با محصول از جمله پايداري توليد و خدمات آن مطابق با نيازمندي‌هاي مشتريان و ساير ذينفعان انجام مي‌شود.) مورد ارزیابی قرارمی گیرند.

 گفتنی است در این دوره از ارزیابی، شرکت های ارتباطات سیار، مخابرات استان تهران، مخابرات استان خراسان رضوی، مخابرات استان اصفهان و شرکت مبین نت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت شدند.

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد
آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد
Product rating: 5 out of 5 with 9254 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

آسیاتک تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت را دریافت کرد

آسیاتک در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، برای چهارمین سال متوالی به عنوان سازمان پیشرو در کیفیت؛ موفق به دریافت تندیس برنزین و لوح تقدیر به خاطرارایه خدمات باکیفیت اینترنت پرسرعت +ADSL2 در کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، آسیاتک تنها شرکت حوزه ICT کشور بود که تندیس برنزین و لوح تقدیر به پاس ارایه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 دریافت کرد.

شرکت انتقال داده های آسیاتک با تکیه بر مفهوم مشتری مداری و ارائه خدمات برتر به عنوان ارزش جاری در سازمان طی سال های گذشته نسبت به اجرای مدل های ملی و بین المللی اقدام و در این راستا، شرکت در جایزه ملی کیفیت بصورت سالانه مد نظر این شرکت می باشد. شرکت آسیاتک طی 4 سال گذشته از دستیابی به سطح اهتمام به کیفیت در سال اول تا دریافت تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت در سال چهارم براساس ارزیابی های انجام شده توسط دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ارتقا یافته است.

در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ تندیس برنزین و لوح تقدیر ارایه با کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2، به آسیاتک اعطاء شد.

در این همایش که هرسال از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز ملی کیفیت برگزار می شود، عملكرد سازمان‌هاي متقاضي با توجه به طراحى، توليد، عرضه محصول و ارائه خدمات با توجه به معيارهاي مدل EFQM ( در سطوحي كه براي تعيين آنها ارزيابي همه جانبه و كاملي از فعاليت‌هاي عملياتي و كيفي سازمان در ارتباط با محصول از جمله پايداري توليد و خدمات آن مطابق با نيازمندي‌هاي مشتريان و ساير ذينفعان انجام مي‌شود.) مورد ارزیابی قرارمی گیرند.

 گفتنی است در این دوره از ارزیابی، شرکت های ارتباطات سیار، مخابرات استان تهران، مخابرات استان خراسان رضوی، مخابرات استان اصفهان و شرکت مبین نت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت شدند.

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی