صدای مشتری

 مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از ۳ روش با ما در میان بگذارید:

انتقادات و پیشنهادات    ثبت شکایات    فرآیند رسیدگی به شکایات

  1. تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  2. تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی ۴ واحد رسیدگی به شکایات
  3. ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۵۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی ۱۵۴۴ پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جهت پیگیری شکایات میبایست با ۱۵۴۴ داخلی ۴ تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.

 

خواهشمند است جهت اطلاع از فرآیند رسیدگی به شکایات کلیک کنید.

 

 

 

ثبت شکایات

 
0
* موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۵۰ کاراکتر
* نوع سرویس :    
* نام ونام خانوادگی :    
* شماره خط ADSL :     شماره خط به همراه کد شهر را فقط بصورت اعداد انگلیسی وارد کنید مانند 021821440000
* نشانی رایانامه (ایمیل) :     محدودیت ذخیره سازی ۳۰ کاراکتر
* تلفن همراه :    
* استان :    
* شهر :    
* نام مرکز مخابراتی :    
* شرح موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۲۳۰ کاراکتر
*کد امنیتی:   تازه سازی

 

 

برای  پیگیری شکایات اینجا کلیک کنید

 

 

 

انتقادات و پیشنهادات

 
* موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۵۰ کاراکتر
* نوع سرویس :    
* نام و نام خانوادگی :    
* شماره خط ADSL :     شماره خط به همراه کد شهر را فقط بصورت اعداد انگلیسی وارد کنید مانند 02182140000
* نشانی رایانامه (ایمیل) :     محدودیت ذخیره سازی ۳۰ کاراکتر
* تلفن همراه :    
* استان :    
* شهر :    
* نام مرکز مخابراتی :    
* شرح موضوع :     محدودیت ذخیره سازی ۲۳۰ کاراکتر
۰
*کد امنیتی:   تازه سازی