دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی
طبق توافق انجام شده کلیه مشترکین آسیاتک از 50% تخفیف برای ثبت نام در دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی برخوردار می باشند.
برای شرکت دراین کنفرانس که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود، مشترکین آسیاتک می توانند با استفاده از پین کد تخفیفی که در باشگاه مشتریان آسیاتک در اختیار آنها قرار داده می شود، هزینه ثبت نام 360.000 تومانی سمینار را با 50 درصد تخفیف وتنها به قیمت 180.000 تومان پرداخت کنند.
لازم به ذکر است ظرفیت ثبت نام محدود بوده و علاقمندان میتوانند از طریق باشگاه مشتریان آسیاتک پین تخفیف مربوطه را تهیه و نسبت به ثبت نام در این سمینار بصورت آنلاین از طریق لینک زیر اقدام نمایند. http://allconferences.ir/cmo/
زمان برگزاری کنفرانس : 3 و 4 اسفند 1395 از ساعت 8 صبح الی 16.
مکان برگزاری : تهران – کارگر شمالی – جنب پل نصر (گیشا) – دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – سالن همایشهای الغدیر
مزایای شرکت در این کنفرانس:
• ارائه گواهینامه معتبر آموزشی از دانشگاه تهران
• سخنرانی اساتید و مدیران برتر
• کارگاه های آموزشی کاربردی
و ...
محورهای اصلی کنفرانس:
• مدیریت یکپارچه ارتباطات بازاریابی
• رفتار مصرف کننده، روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات
• بودجه بندی تبلیغات
• مدیریت رسانه های تبلیغاتی
• ارزیابی اثربخشی تبلیغات
• و ...
گفتنی ست در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با شماره تلفن های (021) 88229901 – 88220537 تماس حاصل فرمائید.