ثبت شکایات

ثبت شکایات ثبت شکایات
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

ثبت شکایات

ثبت شکایات

 مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از 3 روش با ما در میان بگذارید:

  •         تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  •         تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی 4 واحد رسیدگی به شکایات
  •         ارسال پیامک به شماره 10001544 شامل شماره ADSL و موضوع شکایت

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی 1544 پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 خواهشمند است جهت اطلاع از فرآیند رسیدگی به شکایات کلیک کنید.

جهت پیگیری شکایات میبایست با 1544 داخلی 4 تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.

ثبت شکایت
* موضوع
محدودیت ذخیره سازی 50 کاراکتر
* نوع سرویس
* نام ونام خانوادگی
* شماره خط ADSL
شماره خط به همراه کد شهر را فقط بصورت اعداد انگلیسی وارد کنید
* نشانی رایانامه (ایمیل)
محدودیت ذخیره سازی 30 کاراکتر
* تلفن همراه
* استان
* شهر
* نام مرکز مخابراتی
* شرح موضوع
0
*کد امنیتی:   تازه سازی