ثبت شکایات

 مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از 3 روش با ما در میان بگذارید:

  •         تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  •         تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی 4 واحد رسیدگی به شکایات
  •         ارسال پیامک به شماره 10001544 شامل شماره ADSL و موضوع شکایت

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی 1544 پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 خواهشمند است جهت اطلاع از فرآیند رسیدگی به شکایات کلیک کنید.

جهت پیگیری شکایات میبایست با 1544 داخلی 4 تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.

ثبت شکایت
* موضوع :
* نوع سرویس :
* نام ونام خانوادگی :
* شماره خط ADSL :
* نشانی رایانامه (ایمیل) :
* تلفن همراه :
* استان :
* شهر :
* نام مرکز مخابراتی :
* شرح موضوع :
0
*کد امنیتی:   تازه سازی