پرسش های متداول DSLBOX

پرسش های متداول DSLBOX پرسش های متداول DSLBOX
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

پرسش های متداول DSLBOX

پرسش های متداول DSLBOX

 

-    - چطوری میتوانم بررسی کنم خط تلفن من تحت پوشش سرویس DSLBOX هست یا خیر؟
-    برای دریافت DSLBOX چه اقدامی باید انجام بدهم؟
-    هزینه ارسال DSLBOX چقدر است؟
-    پس از سفارش آنلاین DSLBOX بعد از چند روز به دست من خواهد رسید؟
-    بعد از ثبت سفارش یا خرید آنلاین چطوری سفارش خود را پیگیری کنم؟
-    پس از دریافت DSLBOX برای فعالسازی چگونه اقدام کنم؟
-    مدت زمان فعالسازی DSLBOX من چقدر خواهد بود؟
-    پس از راه اندازی سرویس تنظیمات مودم DSLBOX را چگونه باید انجام بدم؟
-    مدل مودم های موجود در DSLBOX چیست؟
-    DSLboxهای یکساله با دوساله چه تفاوتی دارند؟
-    اگر در اواسط استفاده از سرویس مجبور به انتقال مکان شدیم آیا می توانم مابقی سرویس را به مکان دیگری منتقل کنم؟

 

در صورتی که پاسخ سوال خود را مشاهده نکردید ، سوال خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال فرمایید .

 

طرح سوال
 
پرسش های شما
* نام ونام خانوادگی
* نشانی رایانامه (ایمیل)
محدودیت ذخیره سازی 30 کاراکتر
* شرح سوال
0
*کد امنیتی:   تازه سازی