ثبت شکایات
مشترک گرامی،
شما می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق یکی از روش های زیر با ما در میان بگذارید :
- تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
- تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی 4 واحد رسیدگی به شکایات
- ارسال پیامک به شماره 10001544 شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
- تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
- تماس با شماره تلفن ١٥٤٤ داخلی ۴ واحد انتقادات و پیشنهادات
- ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۵۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
- ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir
- ارسال فکس به شماره : ۸۲۱۴۴۵۲۲-۰۲۱
- مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها
- مراجعه به قسمت ثبت شکایات در سایت آسیاتک
- مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری ecare.asiatech.ir
توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی 1544 پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
خواهشمند است جهت اطلاع از فرآیند رسیدگی به شکایات کلیک کنید.
جهت پیگیری شکایات میبایست با 1544 داخلی 4 تماس گرفته شود و کد پیگیری همان شماره خط اینترنت میباشد.