سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان

میامی؛ مقصد جدید اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک


آیین آغاز حفاری پروژه توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای شهرستان میامی استان سمنان ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد. 

به‌گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛ این مراسم در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان سمنان  و با حضور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در میامی برگزار شد. برآوردهای آسیاتک نشان می‌دهد، اجرای این پروژه نیازمند 6500 متر حفاری است و با آغاز بهره‌برداری این پروژه، ۱۸۰۰ خانوار این شهرستان تحت پوشش اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک قرار می‌گیرند. میامی پنجمین شهرستان این استان است که عملیات عمرانی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای آسیاتک در آن آغاز شده است. پیش از این، آسیاتک عملیات عمرانی توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای خود را در گرمسار، سمنان، مهدی‌ شهر و دامغان آغاز کرده است. 

 

 

اولین عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری آسیاتک در مهر ماه سال ۱۴۰۱ در شهر چالوس استان مازندران شروع شد. در حال حاضر پروژه توسعه شبکه فیبر نوری در 12 استان مازندران، سمنان، تهران، زنجان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی توسط آسیاتک در جریان است و به گفته مدیرعامل آن، آسیاتک در تلاش است تا پایان سال ۱۴۰۴، چهار میلیون خانوار ایرانی را در استان‌های مختلف کشور تحت پوشش خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار دهد.