همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد

آسیاتک، اینترنت پرسرعت، اینترنت، اینترنت پرسرعت ADSL2+، جایزه کیفیت محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ در دومین سال برگزاری جایزه کیفیت آسیاتک براساس مدل AQA گفت: آسیاتک در سه تا چهار سال گذشته با کمک نمایندگان توانسته است رتبه خوبی در ارتقاء شرکت کسب کند.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد

  • اخبار
  • اخبار

همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد

همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد

مدیرعامل آسیاتک در همایش جایزه کیفیت خبرداد:
ارایه خدمت یکسان به مشتریان/ پایداری یکنواخت آسیاتک را به سمت رکود می برد
محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ در دومین سال برگزاری جایزه کیفیت آسیاتک براساس مدل AQA با اشاره به اینکه این گردهمایی در راستای آشنایی نمایندگان سراسر کشور با این مدل است، گفت: آسیاتک در سه تا چهار سال گذشته مدل های مختلفی از ارزیابی کیفی در سطح شرکت داشته که با کمک نمایندگان توانسته است رتبه خوبی در ارتقاء شرکت کسب کند.
یوسفی زاده با تبریک به نمایندگان به خاطر دریافت لوح برترین شرکت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، اظهار داشت: IT و ICT از خدمات نو و پر تغییر با سرعت در رشد است و ما را به سمتی می برد که با استفاده از تکنولوژی که خدماتش را در کشور انجام می دهیم، می توانیم سریعتر راه بی پایان کیفیت را طی کنیم. بنابراین سرعت ما در این راه باعث می شود که بتوانیم از نظر جامعه و مشتریان سطح بالاتری را در انتخاب داشته باشیم. به همین خاطر قصد داریم به صورت پایدار خلاقیت و تغییر در سرویس را داشته و از پایداری یکنواخت که شرکت را به سمت رکود و حذف شدن می برد، دور شویم.
وی با بیان اینکه نمایندگان یک شرکت ارایه دهنده سرویس و خدمات به نوعی پیشانی شرکت به حساب می آیند و ادبیات شرکت را بازگو می کنند، گفت:وظیفه اصلی ما این است که بتوانیم این زنجیره را کامل کرده و مدل بلوغ را به روش غیر دستوری در میان نمایندگان شرکت پیاده سازی کنیم.
مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک یکی از راه های رسیدن به این بلوغ را ایجاد جایزه آسیاتک اعلام کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار این جایزه را تجربه کردیم و برآوردمان این است که هرسال این جمع را وسیع تر کنیم تا سطح ستاد و اجراییات آسیاتک در کشور یکسان شده  و در یک مدل به مردم خدمت ارایه شود.
وی با بیان اینکه امروز یکی از شاخص های اصلی انتخاب سرویس، محصول و خدمات توسط مردم کیفیت است، گفت: در گذشته قیمت در انتخاب حرف اول را می زد اما الان با توجه به رشد و توسعه کشور و با توجه به اینکه مردم حق خود می دانند که استفاده راحتر و با رضایت بیشتر از محصولات و خدمات داشته باشند، بنابراین ارایه خدمات با کیفیت از سوی شرکت ها به الزام تبدیل شده  و ما به دقت این نکته را درک کرده ایم و سعی می کنیم در ارایه خدمات و سرویس هایمان آنرا پیاده سازی کنیم.
مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک به راه بی پایان در رسیدن به اهداف شرکت که ساخت آن زمان و انرژی بالایی می برد اشاره کرد و گفت: مدلی که ما استفاده می کنیم برگرفته از تجربیات خودمان و تجربیات جهانی که ثبت و استاندارد شده و خاصه نوع سرویسی است که ارایه می دهیم، است و وظیفه خود می دانیم در اهداف و استراتژی های شرکت با استفاده از این مدل - اگر به تغییرات نیاز است این تغییر را در سیستم بدهیم-  و با همسو شدن با آن در سطح کشور خدمات بدهیم.
وی در ادامه اظهار داشت:در این حوزه نیاز است پیاده سازی مدل در تمام اجزاء سیستم نهادینه شود و این انگیزه است که ما را به سمت خلاقیت در سرویس ها و تغییرات جدید - که بعضا خیلی از شما با آن مخالف بوده اید- برویم و شابلون اصلی کار را با آن داشته باشیم و اگر تغییری می دهیم با نگاه کیفی همراه باشد.     
نمایندگان در مسیر رشد باید با شرکت همپا باشند
حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده های آسیاتک در مراسم جایزه کیفیت AQA شرکت آسیاتک با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان شرکت سال گذشته با مدل جایزه کیفیت AQA آشنا شده اند، گفت: امسال بلوغ شرکت افزایش یافته و سعی کرده نگاه عمیقتری نسبت به سال گذشته در اجرای این جایزه داشته باشد بنابراین در صورت احتمال نقص و کاستی از نمایندگان خواهش می کنیم برای اصلاح نظر بدهید.
وی با بیان اینکه رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در میان همه از خانواده گرفته تا اجتماع شکل گرفته و همه به دنبال رشد اقتصادی و فرهنگی هستند، گفت: لزوم رسیدن به این رشد نیازمند پایه هایی است که باید به آن اعتقاد داشته باشیم و اولین گام  آن وجود استراتژی و برنامه است که در هر بنگاهی اصل اول است.
علیمحمدی استراتژی درست و برنامه ریزی را در گرو داده هایی دانست که از بیرون کسب می شود دانست و افزود:داده هایی که از طریق نمایندگان که از اصل بیزینس و جزییات آگاهند ورودی تفکر شرکت در مراحل تصمیم گیری کلان است.
وی عامل دوم موفقیت یک شرکت را در وجود برنامه های عملیاتی و اجرایی صحیح می داند و می گوید:زمانی که شرکت ها استراتژی درست می چینند باید بتوانند برنامه عملیاتی درستی هم برای آن تدارک ببینند که بر می گردد به تجربه،ساختارسازمان و مکانیزم آن بنابراین باید دقت کرد در این راستا تمام برنامه ها رشد همگون در تمام ذی نفعان داشته باشند. این ذی نفعان نمایندگانی هستند که مستقیما با مردم در ارتباط هستند پس در این رشد باید با شرکت همپا باشد.
معاونت کسب و کار آسیاتک با بیان اینکه این در برخی موارد رسیدن به این رشد وبلوغ در خود مجموعه ها نهادینه شده و نمایندگان داوطلبانه در این جوایز حضور می یابند، گفت: شرکت هایی که در این مرحله اند یک مرحله از رشد را طی کرده اند اما باید تسری پیدا کند و بنابراین وارد مدل های تحکمی مثل جایزه کیفیت زیرساخت می شوند.
علیمحمدی نهادینه و اجرایی کردن برنامه عملیاتی را نیازمند دستورالعمل های اجرایی خوب، رویه های نظام مند دانست و گفت: رشد همگون باید در سیستم تسری یابد در غیر اینصورت منحنی رشد متوقف می شود و بعد از این مراحل است که شرکت باید وارد مرحله کنترل و پایش شود.
وی گفت:برخی از ضرورت ها که نانوشته اند در پایه های اخلاقی کاراست مانند پایش رفتار نماینده با مشتری و یا گرفتن وجه خارج از دستور العمل که جزو تخلفات درجه یک به حساب می آید.زمانی که کسب و کار فاقد صرفه اقتصادی می شود، نباید نمایندگان این مشکل را با مدل خود حل کنند بلکه باید از طریق شرکت و شرکت نیز از طریق مسیر قانونی مراتب را طی کند، حتی شرکت مادرهم تابع قوانین است و درمواقع زیان دهی است که چابکی سیستم در رفع مشکلات نمود پیدا می کند.
معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک با اشاره به اینکه در سال 92 و در چند ماهی که از سال 93 گذشته کلیه برنامه های کلان عملیاتی شرکت پوشش داده شده است، گفت: آسیاتک در کلان از برنامه پیش بینی شده برای سالجاری جلوتر است اما متاسفانه در برخی استان ها همچنان نقاط ضعفی در میان نمایندگان وجود دارد که باید خودشان را به بقیه برسانند.
وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه شرکت درچند دوره پایشی که سازمان تنظیم مقررات به صورت دوره ای سه ماهه انجام داده است توانسته رتبه برتر را کسب کندو این همه را مدیون زحمات شما است،گفت:برای نیمه دوم سال راه سختی در پیش داریم چرا که براساس الگویی که در چند سال گذشته به آن رسیده در نیمه دوم سال رشد بالاتری دیده شده و شیب تعدادی و ریالی برنامه بیشتر خواهد بود.
مشتری مداری اصل اول مدیریت کیفیت در آسیاتک
محمد صالحی نژاد معاونت توسعه کیفیت و تعالی شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز در همایش جایزه کیفیت آسیاتک با بیان اینکه در گذشته کیفیت به معنای انطباق خروجی های یک سیستم با مشخصات تعریف شده بود اما به مرور زمان مشخص شد این تعریف کافی نیست، گفت: با پیشرفت های به وقوع پیوسته در عرصه کسب و کار و رشد انتظارات مشتریان لازم بود که سازمان نیازهای مشتریان را شناسایی نموده و فراتر از آن خدمات و محصولات خود را ارایه نماید تا مشتری مداری را به عنوان اصل اول مدیریت کیفیت مستقر نماید و درک نیازهای حال و آینده مشتریان در تمامی بخش های سازمان روی دهد و باعث خشنودی مشتریان شود.
وی با اشاره به اینکه داستان کیفیت به همین جا ختم نمی شود بلکه در فضای رقابتی نیاز به ایجاد تغییرات بیشتری در مفهوم کیفیت می باشد، اظهار داشت: در بحث رضایت ذینفعان، مشتری باید مشعوف شود؛ یعنی دیگر کافی نیست که مشتری راضی باشد بلکه باید شگفت زده شود و شاید دیگر تنها مشتری نباید مد نظر قرار گیرد.
صالحی نژاد با بیان اینکه مفهوم جدید کیفیت، سهم بیشتری از بازار و رضایت و وفاداری همه ذینفعان را فراهم می کند، اظهار داشت: ما در آسیاتک براین باوریم که برای رسیدن به اهدافمان تلاش کرده و می کنیم که فراتر از سایر رقبا باشیم و موید این تلاش کسب رتبه های برتر و نشان های افتخار در تمامی ارزیابی ها ی بین المللی و ملی در رقابتی عادلانه با رقبا می باشد.
معاونت توسعه کیفیت و تعالی برای حفظ این جایگاه و ارتقاء نام آسیاتک جایزه کیفیت AQA را با الگوبرداری از مدل های بین المللی و ملی در سال 92 طراحی و اجرا نمودیم و سعی کردیم تا با اصلاح ناشی از یادگیری از نتایج بدست آمده در سال گذشته الگوی مناسب تری را در سال جاری طرح ریزی نموده و با سازوکاری موثرتر فرایند جایزه را پیگیری نماییم.
وی گفت:در انتها معتقدم مشتری باید مشعوف شود یعنی دیگر کافی نیست که مشتری راضی باشد بلکه باید شگفت زده شود و شاید دیگر نه تنها رضایت مشتری بلکه رضایت تمام ذینفعان باید مد نظر قرار گیرد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام  کلاس های آموزشی مدل جایزه کیفیت آسیاتک کلیک کنید*

 

همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد
همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد
Product rating: 4.5 out of 5 with 4248 ratings
تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۸/۲۶

همایش جایزه کیفیت AQA آسیاتک برگزار شد

مدیرعامل آسیاتک در همایش جایزه کیفیت خبرداد:
ارایه خدمت یکسان به مشتریان/ پایداری یکنواخت آسیاتک را به سمت رکود می برد
محمد علی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL2+ در دومین سال برگزاری جایزه کیفیت آسیاتک براساس مدل AQA با اشاره به اینکه این گردهمایی در راستای آشنایی نمایندگان سراسر کشور با این مدل است، گفت: آسیاتک در سه تا چهار سال گذشته مدل های مختلفی از ارزیابی کیفی در سطح شرکت داشته که با کمک نمایندگان توانسته است رتبه خوبی در ارتقاء شرکت کسب کند.
یوسفی زاده با تبریک به نمایندگان به خاطر دریافت لوح برترین شرکت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، اظهار داشت: IT و ICT از خدمات نو و پر تغییر با سرعت در رشد است و ما را به سمتی می برد که با استفاده از تکنولوژی که خدماتش را در کشور انجام می دهیم، می توانیم سریعتر راه بی پایان کیفیت را طی کنیم. بنابراین سرعت ما در این راه باعث می شود که بتوانیم از نظر جامعه و مشتریان سطح بالاتری را در انتخاب داشته باشیم. به همین خاطر قصد داریم به صورت پایدار خلاقیت و تغییر در سرویس را داشته و از پایداری یکنواخت که شرکت را به سمت رکود و حذف شدن می برد، دور شویم.
وی با بیان اینکه نمایندگان یک شرکت ارایه دهنده سرویس و خدمات به نوعی پیشانی شرکت به حساب می آیند و ادبیات شرکت را بازگو می کنند، گفت:وظیفه اصلی ما این است که بتوانیم این زنجیره را کامل کرده و مدل بلوغ را به روش غیر دستوری در میان نمایندگان شرکت پیاده سازی کنیم.
مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک یکی از راه های رسیدن به این بلوغ را ایجاد جایزه آسیاتک اعلام کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار این جایزه را تجربه کردیم و برآوردمان این است که هرسال این جمع را وسیع تر کنیم تا سطح ستاد و اجراییات آسیاتک در کشور یکسان شده  و در یک مدل به مردم خدمت ارایه شود.
وی با بیان اینکه امروز یکی از شاخص های اصلی انتخاب سرویس، محصول و خدمات توسط مردم کیفیت است، گفت: در گذشته قیمت در انتخاب حرف اول را می زد اما الان با توجه به رشد و توسعه کشور و با توجه به اینکه مردم حق خود می دانند که استفاده راحتر و با رضایت بیشتر از محصولات و خدمات داشته باشند، بنابراین ارایه خدمات با کیفیت از سوی شرکت ها به الزام تبدیل شده  و ما به دقت این نکته را درک کرده ایم و سعی می کنیم در ارایه خدمات و سرویس هایمان آنرا پیاده سازی کنیم.
مدیر عامل شرکت انتقال داده های آسیاتک به راه بی پایان در رسیدن به اهداف شرکت که ساخت آن زمان و انرژی بالایی می برد اشاره کرد و گفت: مدلی که ما استفاده می کنیم برگرفته از تجربیات خودمان و تجربیات جهانی که ثبت و استاندارد شده و خاصه نوع سرویسی است که ارایه می دهیم، است و وظیفه خود می دانیم در اهداف و استراتژی های شرکت با استفاده از این مدل - اگر به تغییرات نیاز است این تغییر را در سیستم بدهیم-  و با همسو شدن با آن در سطح کشور خدمات بدهیم.
وی در ادامه اظهار داشت:در این حوزه نیاز است پیاده سازی مدل در تمام اجزاء سیستم نهادینه شود و این انگیزه است که ما را به سمت خلاقیت در سرویس ها و تغییرات جدید - که بعضا خیلی از شما با آن مخالف بوده اید- برویم و شابلون اصلی کار را با آن داشته باشیم و اگر تغییری می دهیم با نگاه کیفی همراه باشد.     
نمایندگان در مسیر رشد باید با شرکت همپا باشند
حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده های آسیاتک در مراسم جایزه کیفیت AQA شرکت آسیاتک با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان شرکت سال گذشته با مدل جایزه کیفیت AQA آشنا شده اند، گفت: امسال بلوغ شرکت افزایش یافته و سعی کرده نگاه عمیقتری نسبت به سال گذشته در اجرای این جایزه داشته باشد بنابراین در صورت احتمال نقص و کاستی از نمایندگان خواهش می کنیم برای اصلاح نظر بدهید.
وی با بیان اینکه رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در میان همه از خانواده گرفته تا اجتماع شکل گرفته و همه به دنبال رشد اقتصادی و فرهنگی هستند، گفت: لزوم رسیدن به این رشد نیازمند پایه هایی است که باید به آن اعتقاد داشته باشیم و اولین گام  آن وجود استراتژی و برنامه است که در هر بنگاهی اصل اول است.
علیمحمدی استراتژی درست و برنامه ریزی را در گرو داده هایی دانست که از بیرون کسب می شود دانست و افزود:داده هایی که از طریق نمایندگان که از اصل بیزینس و جزییات آگاهند ورودی تفکر شرکت در مراحل تصمیم گیری کلان است.
وی عامل دوم موفقیت یک شرکت را در وجود برنامه های عملیاتی و اجرایی صحیح می داند و می گوید:زمانی که شرکت ها استراتژی درست می چینند باید بتوانند برنامه عملیاتی درستی هم برای آن تدارک ببینند که بر می گردد به تجربه،ساختارسازمان و مکانیزم آن بنابراین باید دقت کرد در این راستا تمام برنامه ها رشد همگون در تمام ذی نفعان داشته باشند. این ذی نفعان نمایندگانی هستند که مستقیما با مردم در ارتباط هستند پس در این رشد باید با شرکت همپا باشد.
معاونت کسب و کار آسیاتک با بیان اینکه این در برخی موارد رسیدن به این رشد وبلوغ در خود مجموعه ها نهادینه شده و نمایندگان داوطلبانه در این جوایز حضور می یابند، گفت: شرکت هایی که در این مرحله اند یک مرحله از رشد را طی کرده اند اما باید تسری پیدا کند و بنابراین وارد مدل های تحکمی مثل جایزه کیفیت زیرساخت می شوند.
علیمحمدی نهادینه و اجرایی کردن برنامه عملیاتی را نیازمند دستورالعمل های اجرایی خوب، رویه های نظام مند دانست و گفت: رشد همگون باید در سیستم تسری یابد در غیر اینصورت منحنی رشد متوقف می شود و بعد از این مراحل است که شرکت باید وارد مرحله کنترل و پایش شود.
وی گفت:برخی از ضرورت ها که نانوشته اند در پایه های اخلاقی کاراست مانند پایش رفتار نماینده با مشتری و یا گرفتن وجه خارج از دستور العمل که جزو تخلفات درجه یک به حساب می آید.زمانی که کسب و کار فاقد صرفه اقتصادی می شود، نباید نمایندگان این مشکل را با مدل خود حل کنند بلکه باید از طریق شرکت و شرکت نیز از طریق مسیر قانونی مراتب را طی کند، حتی شرکت مادرهم تابع قوانین است و درمواقع زیان دهی است که چابکی سیستم در رفع مشکلات نمود پیدا می کند.
معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک با اشاره به اینکه در سال 92 و در چند ماهی که از سال 93 گذشته کلیه برنامه های کلان عملیاتی شرکت پوشش داده شده است، گفت: آسیاتک در کلان از برنامه پیش بینی شده برای سالجاری جلوتر است اما متاسفانه در برخی استان ها همچنان نقاط ضعفی در میان نمایندگان وجود دارد که باید خودشان را به بقیه برسانند.
وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه شرکت درچند دوره پایشی که سازمان تنظیم مقررات به صورت دوره ای سه ماهه انجام داده است توانسته رتبه برتر را کسب کندو این همه را مدیون زحمات شما است،گفت:برای نیمه دوم سال راه سختی در پیش داریم چرا که براساس الگویی که در چند سال گذشته به آن رسیده در نیمه دوم سال رشد بالاتری دیده شده و شیب تعدادی و ریالی برنامه بیشتر خواهد بود.
مشتری مداری اصل اول مدیریت کیفیت در آسیاتک
محمد صالحی نژاد معاونت توسعه کیفیت و تعالی شرکت انتقال داده های آسیاتک نیز در همایش جایزه کیفیت آسیاتک با بیان اینکه در گذشته کیفیت به معنای انطباق خروجی های یک سیستم با مشخصات تعریف شده بود اما به مرور زمان مشخص شد این تعریف کافی نیست، گفت: با پیشرفت های به وقوع پیوسته در عرصه کسب و کار و رشد انتظارات مشتریان لازم بود که سازمان نیازهای مشتریان را شناسایی نموده و فراتر از آن خدمات و محصولات خود را ارایه نماید تا مشتری مداری را به عنوان اصل اول مدیریت کیفیت مستقر نماید و درک نیازهای حال و آینده مشتریان در تمامی بخش های سازمان روی دهد و باعث خشنودی مشتریان شود.
وی با اشاره به اینکه داستان کیفیت به همین جا ختم نمی شود بلکه در فضای رقابتی نیاز به ایجاد تغییرات بیشتری در مفهوم کیفیت می باشد، اظهار داشت: در بحث رضایت ذینفعان، مشتری باید مشعوف شود؛ یعنی دیگر کافی نیست که مشتری راضی باشد بلکه باید شگفت زده شود و شاید دیگر تنها مشتری نباید مد نظر قرار گیرد.
صالحی نژاد با بیان اینکه مفهوم جدید کیفیت، سهم بیشتری از بازار و رضایت و وفاداری همه ذینفعان را فراهم می کند، اظهار داشت: ما در آسیاتک براین باوریم که برای رسیدن به اهدافمان تلاش کرده و می کنیم که فراتر از سایر رقبا باشیم و موید این تلاش کسب رتبه های برتر و نشان های افتخار در تمامی ارزیابی ها ی بین المللی و ملی در رقابتی عادلانه با رقبا می باشد.
معاونت توسعه کیفیت و تعالی برای حفظ این جایگاه و ارتقاء نام آسیاتک جایزه کیفیت AQA را با الگوبرداری از مدل های بین المللی و ملی در سال 92 طراحی و اجرا نمودیم و سعی کردیم تا با اصلاح ناشی از یادگیری از نتایج بدست آمده در سال گذشته الگوی مناسب تری را در سال جاری طرح ریزی نموده و با سازوکاری موثرتر فرایند جایزه را پیگیری نماییم.
وی گفت:در انتها معتقدم مشتری باید مشعوف شود یعنی دیگر کافی نیست که مشتری راضی باشد بلکه باید شگفت زده شود و شاید دیگر نه تنها رضایت مشتری بلکه رضایت تمام ذینفعان باید مد نظر قرار گیرد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام  کلاس های آموزشی مدل جایزه کیفیت آسیاتک کلیک کنید*

 

 
ارسال نظر
* نام شما:

ایمیل شما: (محرمانه)

تلفن شما: (محرمانه)

* پیام شما:
رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تازه سازی