منشور حقوق مشتریان

اینترنت، اینترنت پرسرعت، اینترنت پر سرعت، خدمات اینترنت، پرسرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک بهترین ارائه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت در کشور برای اولین بار اقدام به دریافت گواهینامه رضایت مشتری نموده است.
Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

منشور حقوق مشتریان

منشور حقوق مشتریان

>

منشور حقوق مشتریان

 

تعهدات آسیــــــــاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در راستای استراتژی های خود برای مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، برای اولین بار در ایران اقدام به پیاده سازی

و دریافت گواهی نامه های بین المللی مدیریت رضایت مشتریان مبتنی بر استانداردهای ,ISO 10001:2007 ,ISO 10002:2004   ISO 10003:2007و

ISO 10004:2010 نموده است. در این راستا شرکت آسیاتک خود را ملزم به رعایت تعهداتی که در جدول ذیل آمده است می داند.

منشور حقوق مشتریان
منشور حقوق مشتریان
Product rating: 4.5 out of 5 with 41182 ratings
 

تعهدات آسیــــــــاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در راستای استراتژی های خود برای مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان، برای اولین بار در ایران اقدام به پیاده سازی

و دریافت گواهی نامه های بین المللی مدیریت رضایت مشتریان مبتنی بر استانداردهای ,ISO 10001:2007 ,ISO 10002:2004   ISO 10003:2007و

ISO 10004:2010 نموده است. در این راستا شرکت آسیاتک خود را ملزم به رعایت تعهداتی که در جدول ذیل آمده است می داند.

  • فروش اینترنت ADSL
  • فروش اینترانت و پهنای باند
  • تمدید و تغییر سرویس
  • پشتیبانی فنی
  • جمع آوری
  • راه اندازی سرویس مشترک
  • شکایات
  • مجوزهای فعالیت
  • عاملیت فروش(نماینده پورسانتی)

هدف ارتباط

خرید خدمات اینترنت پرسرعت و دریافت خدمات مربوطه طی یک حجم و  زمان مشخص

تعهدات شرکت

  •  ارائه خدمات و سرویس طبق حجم و زمان خریداری شده
  • در نظر گرفتن دانلود شبانه طبق تعرفه تعریف شده
  • ارائه سرعت طبق قرارداد
  • فروش حجم اضافه بر سرویس
  • راه‌اندازی سرویس طی 72 ساعت بعد از تکمیل ثبت نام(بجز مراکز محدود و مشکلات مخابراتی)- عودت  100% وجه در صورت عدم امکان ارائه سرویس(در صورتیکه مشکل از آسیاتک یا بدلیل فیبر،PCM و ... باشد)
  • راهنمایی ثبت‌نام و خرید توسط واحد امور مشترکین و پورتال ثبت نام
  • ارائه شماره مشتری و پسورد برای استفاده از بخش پروفایل مشترک و هر گونه درخواست دیگری که مشترک برای ارائه آن به این اطلاعات نیاز داشته باشد.
  • ارائه فاکتور برای مشترک در پورتال شرکت
  • ایجاد سیستم پرداخت آسان

محدودیت های کاری

  • امکان ارائه سرویس طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات
  • ارائه سرویس‌های محدود در برخی مراکز مخابراتی بدلیل محدودیت امکانات و یا شرایط مراکز برای ارائه سرویس
  • عدم امکان ارائه خدمات در تعدادی از مرکز مخابراتی
  • عدم امکان ارائه خدمات بر روی فیبر، پی سی ام و...
  • عدم امکان تضمین سرعت در اوقات دانلود شبانه
  • در صورت عدم امکان ارائه خدمات بدلیل خرابی خط مشترک، هزینه فعالسازی کسر و مابقی به مشتری عودت می‌شود.
  • عدم امکان دریافت وجه نقد از مشترکین حضوری
  • اختلال در سیستم پرداخت آنلاین

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

  • خرید بستر اینترانت جهت برقراری ارتباط بین سازمانی درون کشور
  • خرید پهنای باند

تعهدات شرکت

  • بررسی درخواست و امکان سنجی ارائه خدمات مورد نیاز متقاضی
  • نصب تجهیزات لازم برای ارائه خدمات درخواستی

محدودیت های کاری

  • امکان ارئه سرویس طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات
  • عدم امکان ارائه سرویس در مناطق فاقد دید مناسب برای تجهیزات مخابراتی
  • عدم امکان تامین نامحدود پهنای باند
  • محدودیت های فرکانسی و ارتباطی

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

  • تمدید سرویس و یا خرید حجم اضافه برای مدت زمان باقی‌مانده
  • تغییر سرویس خریداری شده توسط مشترک
  • نگهداری پورت

تعهدات شرکت

  • اطلاع رسانی به مشترک در صورت نزدیک شدن به دوره اتمام سرویس و یا اتمام حجم مشترک جهت تمدید سرویس و خرید حجم
  • راهنمایی تمدید سرویس و خرید حجم اضافه از طریق کانال‌های ارتباطی
  • ایجاد سیستم پرداخت آسان
  • نگهداری پورت مشترک بین یکماه تا سه ماه به صورت روزشمار طبق قیمت مشخص شده

محدودیت های کاری

  • عدم امکان دریافت وجه نقد از مشترکین حضوری
  • اختلال در سیستم پرداخت آنلاین
  • طی فرمول تعریف شده در نرم افزار مشترک موظف است در موعد مقرر اقدام به تمدید نماید درغیر اینصورت روزهای منفی شده مشترک به صورت روزشمار در فاکتور دوره بعد محاسبه می‌شود.
  • عدم امکان نگهداری پورت به دلیل کمبود پورت آزاد در مرکز مخابراتی محدود

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

رفع معایب و مشکلات فنی پیش‌آمده برای مشترکین

تعهدات شرکت

  • رفع مشکل به صورت تلفنی توسط کارشناسان متخصص
  • اعزام کارشناس به مرکز مخابراتی و در صورت لزوم به محل مشترک
  • رفع خرابی سرویس مشترکین حداکثر ظرف 72  ساعت
  • رفع مشکلات فنی مودم مشترکین در مراجعات حضوری

محدودیت های کاری

  • دلایل مختلف
  • قطعی موقت سرویس به علت تبدیل بستر سیم مسی به فیبر توسط مخابرات

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

  • فسخ قرارداد بعد از اتمام دوره زمانی سرویس
  • جابجایی سرویس مشترک از یک خط به خط دیگر

تعهدات شرکت

  • كاربري آسان و بي دردسر
  • دسترسي به اينترنت به صورت شبانه روزي
  • سرعت بالا
  • هزينه ثابت ماهانه
  • عدم نياز به شماره گيري و وارد كردن Username و Password
  • هزينه اي ارزان تر نسبت به wireless

 

محدودیت های کاری

  • عدم امکان برگشت باقی‌مانده سرویس مطابق قرارداد
  • جمع آوری سرویس به علت عدم تمدید توسط مشترک ظرف حداکثر 5 روز در مراکز  با محدودیت پورت

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

  • فعالسازی سرویس  و تحویل اینترنت
  • تست سرعت

تعهدات شرکت

  • ارسال SMS به مشترک پس از تایید کارشناس شرکت در سیستم امور مشترکین
  • تحویل سرویس تا 48 ساعت
  • آموزش مرحله به مرحله مشترک در راه‌اندازی تلفنی

محدودیت های کاری

  • عدم رانژه خط
  • وجود نویز خط
  • خرابی مودم مشترکین
  • مشکلات سیم کشی داخلی ساختمان مشترکین

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

  • عدم دریافت خدمات مناسب و با کیفیت از طرف شرکت و یا نمایندگی ها،  طبق قرار داد
  • جبران  خسارت های مادی و معنوی برای مشترک

تعهدات شرکت

  • پاسخگویی به موقع و مسئولانه به شکایات
  • دسترسی به  کانال های اعلام شکایت
  • اعلام شماره پیگیری پس از دریافت شکایت
  • رسیدگی به شکایت مشترک در زمان تعیین شده
  • نظرسنجی بعد از شکایت

محدودیت های کاری

  • مشکلات سرور بعضی سایت ها قابل طرح در شکایات نیست
  • مشکلات برای مودم مشتری پس از دوره گارانتی
  • قطع سراسری کشوری و یا منطقه ای در بسترهای انتقال

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

ADSLيا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوري ارتباط پرسرعت و بدون قطعي با اينترنت ، طراحي  و در اختيار كاربران اداری شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار گرفته است. با بهره گيري از اين فناوري كاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از يك خط تلفن ، به صورت دائم و با سرعتي بالا به اينترنت متصل شوند.

تعهدات شرکت

  • كاربري آسان و بي دردسر
  • دسترسي به اينترنت به صورت شبانه روزي
  • سرعت بالا
  • كيفيت مناسب
  • عدم مشغولي خط تلفن و امكان استفاده همزمان از تلفن و اينترنت

محدودیت های کاری

  •     دستگاه تلفن خود را از پریز تلفن جدا کنید.
  •     اسپلیتر را از قسمت Lineمانند شکل زیر به پریز تلفن وصل نمایید.
  •     دستگاه گوشی تلفن خود را به خروجی Phoneاسپلیتر متصل کنید.
  •     مودم خود را به خروجی Modemاسپلیتر متصل نمایید.
  •     مودم را نیز با توجه به نوع آن (LANیا USB) به سیستم خود (پورت LANیا پورت USBسیستم ) وصل کنید.
  • ارتباط پر سرعت ( تا 40 برابر بيشتر از dialup)
  • امكان استفاده از ويديئو كنفرانس
  • هزينه ثابت ماهانه
  • عدم نياز به شماره گيري و وارد كردن Username و Password
  • هزينه اي ارزان تر نسبت به wireless

تعهدات شرکت آسیــــاتک

هدف ارتباط

  • مجوز عاملیت فروش
  • پیگیری امور فروش
  • پشتیبانی سرویس
  • رفع مشکلات پنل و سیستم پرداخت آنلاین 

تعهدات شرکت

  • ارائه سرویس اینترنت با توجه به تعهدات عنوان شده برای فروش ADSL
  • کمک تبلیغاتی
  • آموزش پنل و راه کار های فروش
  • پشتیبانی کامل از کاربران
  • راه اندازی مراکز جدید بر اساس افزایش فروش
  • پشتیبانی و حمایت از نماینده طبق قراداد فی ما بین

محدودیت های کاری

  • امکان ارائه سرویس طبق قوانین تنظیم مقررات
  • امکان ارائه سرویس در مراکز اعلام شده به عاملیت

تعهدات شرکت آسیــــاتک


منشور حقوق مشتریان

مشتری حق دارد........

مشتری حق دارد تا از نوع خدمات شرکت اطلاع داشته باشد.
مشتری حق دارد تا اطلاعات رایگان در مورد خدمات دریافتی اخذ نماید.
مشتری حق دارد تا از تغییر در نوع خدمات شرکت اطلاع یابد.
مشتری حق دارد هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات دریافت نماید.
مشتری حق دارد به صورت شبانه روزی از ما پشتیبانی بگیرد.
مشتری حق دارد تا در مورد خدمات ما نظر خود را ابراز نماید.
مشتری حق دارد از ما انتقاد کند.
مشتری حق دارد از نوع خدمات و پشتیبانی ما شکایت کند.
مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه خود، نوع سرویس را انتخاب نماید.
مشتری حق دارد تا از کارکنان آسیاتک انتظار برخورد مودبانه و متخصصانه داشته باشد.
مشتری حق دارد تا به صورت تعریف شده با مدیریت در تماس باشد.
مشتری حق دارد نسب به تاخیر در ارئه خدمات اعتراض نماید.

سندمنشور حقوق مشتریان

 

 

معرفی رگولاتوری و ضوابط اجرائی

 سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با استناد به ماده 7 قانون وظايف و اختيارات وزارت ارتباطات و فنآوري اطلاعات مصوب 19/9/1382 مجلس شوراي اسلامي از تجميع معاونت امور مخابراتي وزارت ارتباطات و فنآوري اطلاعات و اداره كل ارتباطات راديويي، به منظور ايفاي وظايف و اختيارات حاكميتي، نظارتي و اجرايي در بخش تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وابسته به وزارت ارتباطات و فنآوري اطلاعات تاسيس شده است. اين سازمان يك نهاد مستقل قانونگذار و نظارتي است كه نقش آن رقابتي كردن بازار ارائه خدمات مخابراتي و بالا رفتن كيفيت خدمات آنهاست. ميزان اهميت و نقش به سزاي اين نهاد در رونق بخش خصوصي از وظايفي كه برمبناي اساسنامه بر عهده آن گذاشته شده است مشخص مي‌باشد.

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به منظور اجراي مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف و ايفاي وظايف مورد نظر در بخش ارتباطات راديويي تاسيس شده و رئيس اين سازمان معاون وزير است.

 

آشنایی با رگولاتوری