سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

Average rating: 5, based on 5 with 189000 reviews

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

  • 4
  • 1

 

سوالات متداول باشگاه مشتریان آسیاتک

آخرین مقالات آسیاتک
Product rating: 4 out of 5 with 8969000 ratings

طبق مصوبه شماره 1 جلسه شماره 237 مورخ 1395/03/22 :
بند 11: تعرفه دایر کردن (رانژه) خطوط مشترکین حداکثر مبلغ هفتاد هزار ریال (70.000) و تعرفه تخلیه خطوط حداکثر مبلغ پنجاه هزار ریال (50.000) می باشد. شرکت مخابرات ایران موظف است بر اساس مقررات ارایه امکانات پایه ای نسبت به دایر کردن و یا تخلیه خطوط مشترکین اقدام کند.0

تبصره : در صورتی که ارایه کننده خدمات، مبالغ دایری و تخلیه خطوط را به شرکت مخابرات ایران پرداخت کند، می تواند حداکثر مبلغ یکصد و بیست هزار ریال (120.000) برای هزینه های دایری و تخلیه فقط یک بار در هنگام راه اندازی اتصال از مشترکین خود دریافت کند.

و نیز طبق بند 17: این مصوبه از تاریخ 1395/05/01 لازم الاجرا خواهد شد

لذا در صورتی که در زمان ثبت نام در فاکتور مبلغ 20.000 ریال (طبق مصوبه قدیم) بابت جمع آوری دریافت شده است. طبق مصوبه جدید بایستی مبلغ 30.000 ریال جهت انجام عملیات جمع آوری دریافت گردد.

طبق مصوبه شماره 1 جلسه شماره 237 مورخ 22/03/1395 :
بند 11 : تعرفه دایر کردن (رانژه) خطوط مشترکین حداکثر مبلغ هفتاد هزار ریال( 70،000) و تعرفه تخلیه خطوط حداکثر مبلغ پنجاه هزارریال ( 50.000) می باشد. شرکت مخابرات ایران موظف است بر اساس مقررات ارایه امکانات پایه اي نسبت به دایر کردن و یا تخلیه خطوط مشترکین اقدام کند.
تبصره: در صورتی که ارایه کننده خدمات، مبالغ دایري و تخلیه خطوط را به شرکت مخابرات ایران پرداخت کند، می تواند حداکثر مبلغ یکصد و بیست هزار ریال  (120،000) براي هزینه هاي دایري و تخلیه فقط یک بار در هنگام راه اندازي اتصال از مشترکین خود دریافت کند.
ونیز طبق بند 17 : این مصوبه از تاریخ 01/05/1395 لازم الاجرا خواهد شد
لذا در صورتی که در زمان ثبت نام در فاکتور مبلغ 50،000 ریال دریافت شده باشد مبلغ 70،000 ریال بایستی جهت انجام عملیات جمع آوری پرداخت گردد.

 

با توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می شود .

نکته قابل توجه : در صورتی که تاریخ تولد ویرایش داشته باشد و به تاریخ زودتری تغییر یابد سیستم بصورت اتوماتیک حساب را بررسی کرده و در صورتی که 365 روز از تاریخ تولد قبلی نگذشته باشد امتیاز اعمال نمی شود لذا خواهشمند است جهت دریافت امتیاز زودتر از موعد اقدام به تغییر تاریخ نفرمایید.

در هنگام ثبت اطلاعات در بخش حساب کاربری باشگاه می بایست دقت لازم را داشته و حتما اطلاعات تماس و پست الکترونیکی را با دقت و صحیح وارد فرمایید طبیعی است چنانچه شماره تماس (موبایل) و یا آدرس پست الکترونیکی ثبت نگردد ، متاسفانه کد تاییدیه برای کاربر ارسال نخواهد شد

مورد بعدی در خصوص تغییر شماره همراه توسط کاربران می باشد که در حساب کاربری باشگاه به دلیل فراموشی این مطلب و ارسال پیامک تاییدیه برای این خطوط که بعضا خاموش بوده و یا متعلق به شخص دیگری میباشد منتظر دریافت پیامک تاییدیه با شماره تماس فعلی می باشند که نیاز به اصلاح شماره تماس  در حساب کاربری باشگاه مشتریان می باشد.

جهت دريافت جايزه پين ٣ گيگ نياز به تاييد موبايل و ايميل (در صورت ثبت ایمیل و موبایل) می باشد . بعد از ورود به بخش جوایز انتخاب گزینه مربوط به پین هدیه 3 گیگ ، پین کد ثبت می گردد . دقت داشته باشید که این پین تنها و تنها روی خطی که در باشگاه آن ایجاد شده است قابل استفاده می باشد و امکان استفاده روی سایر خطوط را نخواهد داشت همچنین امکان دریافت مجدد این پین یک ماه پس از ثبت و دریافت جایزه وجود خواهد داشت . به این نکته نیز توجه داشته باشید که این پین ها تایخ انقضا دارند . در صورت عدم استفاده تا مدت معینی منقضی شده و غیر قابل استفاده می باشند . جهت اطلاع از تاریخ انقضای این پین ها می توانید از داخل سایت آسیاتک قسمت پشتیبانی و بخش بن تخفیف اطلاعات لازم در خصوص پین کد تخفیف خود را دریافت نمایید و جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص می توانید با 1544 تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت پین کد هدیه و جوایز باشگاه مشتریان نیاز به تایید موبایل و ایمیل کاربر در باشگاه می باشد.